www_al_to

Depilator Philips Satinelle Essential HP6550/01

od
www_al_to
189,00
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska15,00 zł
Paczkomaty 24/79,90 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobranie20,00 zł
sprawdź szczegóły
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 995 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Philips Satinelle Essential Trio Smooth HP6550/01

  • Depilacja na sucho
  • Możliwość mycia pod bieżącą wodą
  • Zaokrąglona głowica
  • 21 dysków depilujących
  • Kompaktowy rozmiar
  • Szybkie usuwanie włosów
  • W zestawie etui, minidepilator oraz pęseta

Cechy i funkcje

Zestaw dostosowany do Twoich potrzeb

Depilacja nigdy nie była tak prosta, jak z zestawem Philips Satinelle Essential Trio Smooth HP6550/01. Depilator Satinelle umożliwia szybkie usuwanie włosów z nóg i ramion, a minidepilator pozwala na delikatne i precyzyjne usuwanie włosów pod pachami i z okolic bikini. Do usuwania włosów z twarzy i regulowania brwi korzystaj z pęsety. W zestawie znajduje się także torba do przechowywania z limitowanej edycji.

Usuwanie włosów wraz z cebulkami

Depilatory Philips są wyposażone w wyjątkowe precyzyjne dyski, które wyłapują nawet najkrótsze włoski (0,5 mm) - 4 razy krótsze niż w przypadku depilacji woskiem - i zapewniają gładką skórę nawet przez 4 tygodnie. Depilator Satinelle posiada także dużą głowicę umożliwiającą szybką depilację nóg i ramion. Zaokrąglony kształt doskonale mieści się dłoni, co umożliwia wygodne usuwanie owłosienia.

Delikatna depilacja miejsc wrażliwych

Minidepilator ma wąską głowicę opracowaną specjalnie, aby usuwać włosy nawet w trudno dostępnych miejscach bez pociągania za skórę. Zasilanie bateryjne zapewnia maksymalną wygodę. Do usuwania włosów na twarzy (górna warga, szczęka) lub do modelowania kształtu brwi najlepiej użyć dołączonej do zestawu pęsety. Przechowywanie depilatorów w suchym i czystym miejscu pomaga zachować higienę. Właśnie w tym celu dołączono do zestawu specjalny worek do przechowywania z limitowanej edycji.

Galeria

Specyfikacja techniczna:

  • Typ urządzenia: Depilator
  • Rodzaj depilacji: Dyski
  • Rodzaj zasilania: Akumulatorowo-sieciowe
  • Depilacja na mokro: Nie
  • Możliwość mycia pod wodą: Tak
  • Minimalna długość włosków: 0,5 mm
  • Regulacja prędkości: Brak
  • Dodatkowe funkcje: Depilacja na sucho; Depilacja miejsc wrażliwych
  • Dodatkowe informacje: 3 metalowe dyski depilujące; 21 dysków depilujących; Dyski ceramiczne; Zaokrąglona głowica; Ergonomiczny uchwyt; Kompaktowy rozmiar; Szybkie usuwanie włosów
  • Dołączone akcesoria: Etui; Szczoteczka do czyszczenia; Minidepilator; Pęseta; Instrukcja obsługi
  • Kolor: Biało-fioletowy
  • Kod produktu: Philips HP6550/01 Satinelle Essential HP6550/01 [*(383597)*]

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Opinie o produkcie

5,00
Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 9,90 zł

Lokalizacja: Wysyłkowo CAŁA POLSKA, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Brak możliwości odbioru osobistego.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

al.to sp. z o.o.
ul. Rejtana 29B
42-202 Częstochowa
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji

- Reklamowany towar należy wysłać bezpośrednio na adres Centrum Dystrybucyjnego Sprzedającego - ul.  Rejtana 29B , 42-202 Częstochowa.

- Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.

- Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.

- Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.

- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w myśl ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem strony internetowej https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Klient - będący konsumentem - jest uprawniony do złożenia swojego wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem uprawnionego podmiotu, którym w przypadku Sprzedawcy jest Inspekcja Handlowa (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).

Zwroty

21 dni na odstąpienie od umowy
21 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

21 dni

Adres do zwrotu

al.to sp. z o.o.
ul. Rejtana 29B
42-202 Częstochowa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży

Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 21 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby al.to, lub drogą elektroniczną na adres e-mail:  serwis@al.to.

Termin 21-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 15 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 21 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

3) zawartej w drodze aukcji publicznej.

4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

7) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.

8) o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę, utraci prawo do odstąpienia od umowy.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: al.to sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, przy ul.  Rejtana 29B , e-mail:  serwis@al.to, tel: 34 348 00 00

Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy......................................

Data zawarcia umowy ................

Imię i nazwisko ..........................

Adres ..........................................

Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

O sprzedającym

www_al_to
www_al_to

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 3 miesięcy

Dane firmy

al.to sp. z o.o.
ul. Bojemskiego 25
42-202 Częstochowa
REGON: 242901678
NIP: 949-219-12-68

Kontakt

  • 34 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

al.to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Częstochowie, ul. Krakowska 45/56A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000416025, posługująca się numerem NIP 9492191268 i REGON 242901678, z kapitałem zakładowym 5.000 zł, w całości wpłaconym.

Pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

Regulamin

1.  Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 21 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby al.to sp. z o.o. (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: serwis@al.to.

2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany przez pracownika obsługi sklepu al.to.

3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów akceptuje, na podstawie art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. 2016, poz. 710 ze zm.), wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.

4.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

5.  Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w myśl ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem strony internetowej https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Klient - będący konsumentem - jest uprawniony do złożenia swojego wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem uprawnionego podmiotu, którym w przypadku Sprzedawcy jest Inspekcja Handlowa (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).

6. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Numer oferty:7429173153
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro