Depilator Philips Lumea SC1995/00 filtr UV biały

od
outlet-oleolepl
412,00
41,20 zł x 11 rat ()
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska0,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Używany
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Philips
    • Waga (z opakowaniem):
      1 kg
    • Kolor dominujący:
      biały
    • Zasilanie:
      sieciowe
    • Sposób depilacji:
      impuls światła
    • Funkcje:
      filtr UV
    • Żywotność lampy świetlnej (liczba błysków):
      250000

Opis

Philips Lumea SC1995/00

  • nr kat. 1065038
  • Żywotność lampy: 250000 impulsów świetlnych
  • Miejsce depilacji: bikini, pachy, ciało
  • Zasilanie: sieciowe 230-240 V 50/60 Hz

PRODUKT OUTLET

Stan produktu - Dostateczny - produkt może posiadać głębokie rysy, mocne wgniecenia lub zadrapania, które nie mają wpływu na jego funkcjonalność i użyteczność. Może brakować elementów wyposażenia. Produkt może mieć opakowanie zastępcze. W ofercie sprzedaży znajduje się wyłącznie to co jest widoczne na zdjęciach.

ID produktu outletowego: 8025291202

Opis technika dokonującego oceny towaru:

Otarcia i zabrudzenia na obudowie.

Nr kat. 1065038

Zdjęcia

SPECYFIKACJA

  • Miejsce depilacji: bikini, pachy, ciało
  • System depilujący: impuls świetlny
  • Kolor: biały
  • Żywotność lampy: 250000 impulsów świetlnych
  • Zasilanie: sieciowe 230-240 V 50/60 Hz
  • Funkcje dodatkowe: tryb przesunięcia i błysku - automatyczne błyski, wbudowany filtr UV

Parametry zewnętrzne

  • Wymiary opakowania: 19 x 26,60 x 12 cm
  • Waga z opakowaniem: 1 kg

Producent

  • Nazwa producenta / importera: Philips

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Opinie o produkcie

4,78
Rewelacyjny
4,78/5
(155 ocen)
135
12
4
2
2

14 sierpnia 2018 od
najbardziej pomocna
POLECAM- produkt użyty 5 razy a włosów już nie ma. Jestem bardzo zadowolona, jednak pozytywne opinie o jw produkcie przekonały mnie o zakupie. Nie żałuję, najlepszy zakup dotychczas. POLECAM BARDZO :)
potwierdzone osobiście działanie
brak
28 sierpnia 2018 od
Depilator godny polecenia. Kupiłem go dla narzeczonej, która miała ogromne problemy z podrażnieniami po goleniu nóg. Wystarczyły 3 sesje aby włosy znacząco się osłabiły. Co prawda włosy nie zniknęły całkowicie ale jest ich o około 70% mniej a te które pozostały są bardzo słabe i nie sprawiają już problemów.
8 czerwca 2018 od
Jestem po 3 zabiegach z Philips Lumea i muszę przyznać, że to urządzenie jest rewelacyjne! Już po drugim zabiegu zauważyłam zdecydowanie mniej odrastajacych włosków. depilator Philips Lumea posiada same zalety: * wykonanie zabiegu zajmuje bardzo mało czasu (pachy ok 1min, nogi ok 20 minut) * bardzo łatwa obsługa * brak wrastających włosków oraz podrażnień * zabiegi są bezpieczne i bezbolesne * dość szybko widoczne efekty, które są trwałe. Polecam to urządzenie w 100% i uważam że jest warte tych pieniędzy.
7 lutego 2019 od
Super sprzęt
26 stycznia 2019 od
Ciężko do opisania póki co pali włosy i osłabia. 1 gwiazdka za ogarnięcie przed świętami właściciela firmy.
20 stycznia 2019 od
3 sesje za żoną. Pod pachami prawie już nie ma owłosienia, na nogach znacząco zredukowane. Najbardziej oporne wydaje się być bikini. Zobaczymy jak będzie po następnych zabiegach.
12 stycznia 2019 od
Polecam!!!
2 stycznia 2019 od
Bardzo dobra jakość, zupełnie wystarczający, szkoda przepłacać za wyższe modele.
2 stycznia 2019 od
Super!
23 grudnia 2018 od
Wszystko OK
21 grudnia 2018 od
czasami wtyczka delikatnie wypada i przerywa pracę, poza tym wszystko ok .
7 grudnia 2018 od
SUPER!!!
23 listopada 2018 od
Przestał działać po zaledwie 3 m-c, a tam gdzie kupiłem zero pomocy i poczucia odpowiedzialności aby przyjąć reklamacje, muszę sam szukać autoryzowanego serwisu!!!
Po prostu bubel za kupe szmalu
20 listopada 2018 od
Polecam!!
13 listopada 2018 od
Bardzo profesjonalny solidny produkt.

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Lokalizacja: WYSYŁKOWO CAŁA POLSKA, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5-6 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Euro-net Sp. z o.o., Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET"
Parzniewska 18, Magazyn 1/ Rampa 30
05-800 Pruszków
Dodatkowe informacje

 

Stosowana przez Sprzedawcę procedura rozpatrywania reklamacji. 

Sprzedawca dostarcza towary i/lub usługi bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji.

Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. 

Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość.

Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. 

Sprzedawca nie jest gwarantem towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz przy towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. 

Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania usług należy przesłać na adres: Euro-net Sp. z o.o., Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET", ul.  Parzniewska 18,  05-800 Pruszków,  Magazyn 1/ Rampa 30, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym. Informacji o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji można uzyskać pod numerem telefonu 812 812 822.

Informacja o braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta lub o okolicznościach, w których Konsument traci prawo odstąpienia od umowy.

Jeżeli Sprzedawca nie poinformowałby konsumenta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od upływu terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli konsument został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przed upływem terminu, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie. 

Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: I) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę, za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, II) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość; III) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; IV) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; V) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; VI) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; VII) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; VIII) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; IX) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. X) określenie funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony i mających znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem – przedstawiono na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz dołączono do towaru; 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur. 

Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: I) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, II) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, III) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), IV) w sprawach dotyczących produktów finansowych konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Rzecznika Finansowego, przy czym dodatkowe informacje dotyczące pozasądowego rozwiązywania sporów konsumentami, udostępnione są w odpowiednich wzorcach umownych w szczególności Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. 

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rf.gov.pl. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Sprzedawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożlwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Euro-net Sp. z o.o Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET", „ODSTĄPIENIE OD UMOWY”
Parzniewska 18, Magazyn 1/ Rampa 30
05-800 Pruszków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 


1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. 


2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia. 


3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET" Euro-net Sp. z o.o., ul. Wacława 2, Sokołów; 05-806 Komorów lub na adres e-mail: outlet@oleole.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 


4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 


5. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


6. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: Sklep Internetowy  

Euro-net Sp. z o.o, Sklep Internetowy OLEOLE "OUTLET", „ODSTĄPIENIE OD UMOWY”, ul. Parzniewska 18, Magazyn 1/ Rampa 30, 05-800 Pruszków, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. 


7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość towaru , który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości: dla towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł. 


8. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 


9. Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. 


10. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość. 

O sprzedającym

outlet-oleolepl
outlet-oleolepl

95,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 5 miesięcy

Dane firmy

Euro-net sp. z o.o.
Muszkieterów 15
02-273 Warszawa
REGON: 010137837
NIP: 5270005984

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Euro-net  Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000117710, o numerze NIP 5270005984, o numerze REGON 010137837, o numerze rejestrowym BDO 000011437, o kapitale zakładowym w wysokości 560 190 zł.


Do każdego zamówienia wysyłamy fakturę w formie elektronicznej. W przypadku chęci otrzymania faktury w formie papierowej prosimy o wiadomość do sprzedającego.


Na wpłatę za zakupione na naszych aukcjach towary outletowe czekamy przez 3dni robocze. Jeśli w tym czasie zamówienie nie zostanie opłacone zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia.

Pozostałe informacje

Administratorem danych osobowych udostępnionych sprzedającemu OLEOLE („Sklep”) przez Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 34 000 000 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 525-26-74-798, REGON 365331553, zgodnie z regulaminem serwisu ALLEGRO.PL dostępnym pod adresem: https://allegro.pl/regulamin/pl#artykul-1-definicje, w celu zawarcia umowy w serwisie ALLEGRO.PL jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, e-mail: daneosobowe@euro.com.pl, telefon: 855 855 855, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000117710, NIP 5270005984, REGON 010137837, BDO 000011437, o kapitale zakładowym w wysokości 560.190 zł, („Administrator"). 

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji następujących celów: i) realizacja umów zawieranych w Sklepie, oraz wynikających z nich zobowiązań, w tym reklamacyjnych, ii) zapewnienie wygody i bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu. 

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest: i) konieczność realizacji umów zawieranych w Sklepie oraz świadczeń o podjęcie których osoba, której dane dotyczą wnosi przed zawarciem umowy, ii) prawny obowiązek spoczywający na Administratorze, iii) uzasadnione interesy realizowane przez Administratora (np. bezpieczeństwo w Sklepie, zapobieganie czynom niedozwolonym) lub stronę trzecią (np. operatorzy płatności elektronicznych).

 Dane osobowe będą przechowywane w celach rozliczeniowych maksymalnie przez okres wynoszący 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związany z umową zawartą w Sklepie. W pozostałym zakresie uzasadnionym celami przetwarzania dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak istnieć będzie podstawa prawna ich przetwarzania, chyba, że obowiązujące przepisy prawa wymagałyby dłuższego okresu ich przechowywania, np. dla wykorzystania w postępowaniach dotyczących funkcjonowania Sklepu. Z końcem okresu przechowywania dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane.

 Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, dla wypełnienia celów dla jakich dane te są zbierane w Sklepie, np. kurierom, dostawcom towarów i usług, serwisom technicznym, instytucjom płatniczym, w tym operatorom i pośrednikom płatności dostępnych w Sklepie, bankom, ubezpieczycielom, operatorom usług informatycznych świadczącym usługi na rzecz Administratora, oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. biurom informacji gospodarczej, sądom lub organom ścigania.

 Dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie są profilowane. 

Osobom, których dane osobowe dotyczą przysługują prawa do: i) dostępu do danych osobowych, ii) sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, iii) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, iv) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie celów, na jaki była udzielona, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, v) przeniesienia danych osobowych, vi) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji praw przysługujących osobie, której dane dotyczą należy skontaktować się z Administratorem.



Odwrotne obciążenie VAT:

Jeżeli łączna wartość  towarów nabywanych w Sklepie Internetowym OleOle wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2011 r. nr 177, poz. 1054, z późn. zm) - Ustawa VAT tj.: komputery przenośne, takie jak: tablety, notebooki, laptopy, telefony komórkowe, w tym smartfony, konsole do gier wideo (stosowane z odbiornikiem telewizyjnym lub samodzielnym ekranem) i pozostałe urządzenia do gier zręcznościowych lub hazardowych z elektronicznym wyświetlaczem – z wyłączeniem części i akcesoriów w ramach jednolitej gospodarczo transakcji obejmującej te towary przekracza kwotę 20 000 zł netto do ich nabycia przez Klientów stosuje się zasadę odwrotnego obciążenia VAT, o ile ma zastosowanie zgodnie z Ustawą VAT.

Za jednolitą gospodarczo transakcję w rozumieniu Ustawy VAT uznaje się transakcję obejmującą umowę, w ramach której występuje jedna lub więcej dostaw towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT, nawet jeżeli są one dokonane na podstawie odrębnych zamówień lub wystawianych jest więcej faktur dokumentujących poszczególne dostawy. Za jednolitą gospodarczo transakcję, uznaje się również transakcję obejmującą więcej niż jedną umowę, jeżeli okoliczności towarzyszące tej transakcji lub warunki, na jakich została ona zrealizowana, odbiegały od okoliczności lub warunków zwykle występujących w obrocie towarami wymienionymi w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT.

Po zawarciu Umowy sprzedaży pracownicy Sprzedawcy skontaktują się z Klientem i ustalą czy Klient i Umowa sprzedaży podlega zasadzie odwrotnego obciążenia VAT. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT w ramach jednolitej gospodarczo transakcji, których wartość przekracza kwotę 20 000 zł netto w terminie 30 dni od daty jej zawarcia, w przypadku gdy Strony nie uzgodnią, że Klient i Umowa sprzedaży podlegają zasadzie odwrotne obciążenie VAT, o której mowa w Ustawie VAT. Dostawa towarów wymienionych w poz. 28a–28c  załącznika nr 11 do Ustawy VAT i objętych Umowa sprzedaży, następująca w wykonaniu jednolitej gospodarczo transakcji w rozumieniu Ustawy VAT, nastąpi w ciągu 30 dni po uzgodnieniu przez Strony warunków upoważniających do realizacji Umowy sprzedaży z zastosowaniem zasady odwrotne obciążenie VAT w rozumieniu Ustawy VAT. Zapłata należności z tytułu sprzedaży towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT  w ramach jednolitej gospodarczo transakcji, których wartość przekracza kwotę 20 000 zł netto nastąpić może wyłącznie z rachunku płatniczego Klienta, który umożliwia Sprzedawcy identyfikację składającego zlecenie płatnicze.

W przypadkach Umów sprzedaży, w ramach których występuje jedna lub więcej dostaw towarów wymienionych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT, nawet jeżeli są one dokonane na podstawie odrębnych zamówień lub wystawianych jest więcej faktur dokumentujących poszczególne dostawy, uznawanych za jednolitą gospodarczo transakcję w rozumieniu Ustawy VAT, Klient zobowiązany jest do przyjęcia i podpisania wystawionych przez Sprzedawcę odpowiednich dokumentów księgowych w celu dopełnienia zobowiązań, przewidzianych procedurą odwrotne obciążenie VAT, o których mowa w Ustawie VAT.  

W przypadku, gdy Klient składając zamówienie w ramach jednolitej gospodarczo transakcji, w rozumieniu Ustawy VAT, której wartość przekracza kwotę 20 000 zł netto zapłaci cenę towaru wymienionego w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy VAT korzystając z udostępnionych przez Sprzedawcę metod płatności, uiszczona kwota zostanie rozliczona na poczet transakcji podlegającej zasadzie odwrotnego obciążenia VAT, realizowanej na warunkach uzgodnionych z pracownikami Sprzedawcy, a ewentualny nadwyżka zostanie zwrócona Klientowi na rachunek bankowy wskazany przez Klienta pracownikowi Sprzedawcy. W przypadku gdy Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży Klientowi zostanie zwrócona cała kwota zapłacona w trakcie składania zamówienia.

Numer oferty:7632185865
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro