avans__pl

DEPILATOR LASEROWY PHILIPS LUMEA SC1995/00

od
avans__pl
749,00
37,45 zł x 20 rat raty zero
3 osoby kupiły 3 sztuki
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska0,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobranie9,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 97 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Philips
    • Kolor dominujący:
      biały
    • Zasilanie:
      sieciowe
    • Sposób depilacji:
      impuls światła
    • Funkcje:
      inne
    • Żywotność lampy świetlnej (liczba błysków):
      250000

Opis

Depilator IPL PHILPS SC1995/00 Lumea Advanced

Zasilanie: 230 - 240 V 50/60 Hz

System masażu: Nie

Sposób depilacji: Impuls światła

Index: 842546

Delikatna i długotrwała depilacja!

  • Bezbolesna depilacja światłem
  • Efekt gładkiej skóry nawet do 8 tygodni
  • Tryb przesunięcia i błysku
  • Żywotność lampy 5-7 lat

Urządzenie Philips Lumea wykorzystuje innowacyjną technologię intensywnego światła impulsowego (Intense Pulsed Light, IPL) opartą na technologii wykorzystywanej w profesjonalnych salonach kosmetycznych. Firma Philips dostosowała tę technologię tak, aby można było bezpiecznie i skutecznie korzystać z niej w domu. Firma Philips podjęła ścisłą współpracę z najlepszymi dermatologami, aby opracować przełomowy zestaw do depilacji. Przez ponad 10 lat prowadziliśmy szeroko zakrojone badania konsumenckie z udziałem ponad 2000 ochotników.

Urządzenie Philips Lumea kieruje delikatne impulsy światła do cebulek włosów. W rezultacie włosy naturalnie wypadają, a ich odrost zostaje zahamowany. Regularne powtarzanie zabiegu gwarantuje, że skóra pozostanie gładka każdego dnia.

Nasze badania kliniczne wykazały znaczne zmniejszenie ilości włosów w ciągu czterech zabiegów wykonywanych co dwa tygodnie — dzięki nim skóra zyskała gładkość. Aby utrzymać te wyniki, wystarczy doraźnie powtarzać zabiegi. Czas między zabiegami może się różnić w zależności od indywidualnego tempa wzrostu włosów. Aby powiększyć, kliknij obraz w galerii u góry strony.

Nasze badania kliniczne wykazały znaczne zmniejszenie ilości włosów w ciągu czterech zabiegów wykonywanych co dwa tygodnie — dzięki nim skóra zyskała gładkość. Aby utrzymać te wyniki, wystarczy doraźnie powtarzać zabiegi. Czas między zabiegami może się różnić w zależności od indywidualnego tempa wzrostu włosów. Aby powiększyć, kliknij obraz w galerii u góry strony.

Urządzenia można bez obaw używać do depilacji obszarów poniżej linii szyi: nóg, pach, okolic bikini, ramion czy brzucha.

Duże okienko urządzenia umożliwia szybkie zabiegi na większych obszarach ciała, takich jak nogi.

Urządzenie Philips Lumea to kompletne rozwiązanie, z którego można korzystać od razu po rozpakowaniu. Warto wspomnieć, że produkt nie wymaga używania wymiennych lamp ani żeli.

Główny tryb umożliwia przesuwanie urządzenia po skórze, aby zabiegi przebiegały w bardziej płynny sposób

Urządzenie Philips Lumea oferuje pięć regulowanych ustawień intensywności światła, które zapewniają delikatną, a jednocześnie skuteczną depilację. Prawidłowo przeprowadzone zabiegi IPL z użyciem urządzenia Philips Lumea są bezpieczne i łagodne — można je stosować również na wrażliwej skórze i delikatnych częściach ciała

Łagodna dla skóry

Parametry

  • Załączona dokumentacja: Instrukcja obsługi w języku polskim, Karta gwarancyjna
  • Dominujący kolor: Biały
  • Gwarancja: 24 miesiące
  • Wyposażenie: Etui, Nasadka do golenia ciała

Techniczne

  • Wodoodporność: Nie
  • Zastosowane technologie: Intensium, IPL
  • Liczba prędkości: 5
  • Zasilanie: 230 - 240 V 50/60 Hz
  • Użytkowanie: Na sucho
  • Żywotność lampy: 250000 impulsów świetlnych

Depilacja

  • Sposób depilacji: Impuls światła
  • Funkcje dodatkowe: Rozpoznawanie typu skóry
  • System masażu: Nie
raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu/pożyczki: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu/pożyczki: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 1.01.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.01.2019 r. - 10.03.2019 r. Umowa o kredyt odnawialny zawierana jest pomiędzy kredytobiorcą a Bankiem BGŻ BNP Paribas S.A. Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje z tym Kredytodawcą i dokonuje czynności faktycznych w zakresie pośrednictwa w zawieraniu ww. umów. Umowa o pożyczkę zawierana jest pomiędzy pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A., mBank S.A. lub Kreditech Polska sp. z o.o. PayU S.A. współpracuje z tymi Pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu z nimi ww. umów. Umowa o kredyt odnawialny/pożyczkę zawierana jest pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej kredytobiorcy/pożyczkobiorcy. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Opinie o produkcie

4,78
Rewelacyjny
4,78/5
(155 ocen)
135
12
4
2
2

14 sierpnia 2018 od
najbardziej pomocna
POLECAM- produkt użyty 5 razy a włosów już nie ma. Jestem bardzo zadowolona, jednak pozytywne opinie o jw produkcie przekonały mnie o zakupie. Nie żałuję, najlepszy zakup dotychczas. POLECAM BARDZO :)
potwierdzone osobiście działanie
brak
28 sierpnia 2018 od
Depilator godny polecenia. Kupiłem go dla narzeczonej, która miała ogromne problemy z podrażnieniami po goleniu nóg. Wystarczyły 3 sesje aby włosy znacząco się osłabiły. Co prawda włosy nie zniknęły całkowicie ale jest ich o około 70% mniej a te które pozostały są bardzo słabe i nie sprawiają już problemów.
8 czerwca 2018 od
Jestem po 3 zabiegach z Philips Lumea i muszę przyznać, że to urządzenie jest rewelacyjne! Już po drugim zabiegu zauważyłam zdecydowanie mniej odrastajacych włosków. depilator Philips Lumea posiada same zalety: * wykonanie zabiegu zajmuje bardzo mało czasu (pachy ok 1min, nogi ok 20 minut) * bardzo łatwa obsługa * brak wrastających włosków oraz podrażnień * zabiegi są bezpieczne i bezbolesne * dość szybko widoczne efekty, które są trwałe. Polecam to urządzenie w 100% i uważam że jest warte tych pieniędzy.
7 lutego 2019 od
Super sprzęt
26 stycznia 2019 od
Ciężko do opisania póki co pali włosy i osłabia. 1 gwiazdka za ogarnięcie przed świętami właściciela firmy.
20 stycznia 2019 od
3 sesje za żoną. Pod pachami prawie już nie ma owłosienia, na nogach znacząco zredukowane. Najbardziej oporne wydaje się być bikini. Zobaczymy jak będzie po następnych zabiegach.
12 stycznia 2019 od
Polecam!!!
2 stycznia 2019 od
Bardzo dobra jakość, zupełnie wystarczający, szkoda przepłacać za wyższe modele.
2 stycznia 2019 od
Super!
23 grudnia 2018 od
Wszystko OK
21 grudnia 2018 od
czasami wtyczka delikatnie wypada i przerywa pracę, poza tym wszystko ok .
7 grudnia 2018 od
SUPER!!!
23 listopada 2018 od
Przestał działać po zaledwie 3 m-c, a tam gdzie kupiłem zero pomocy i poczucia odpowiedzialności aby przyjąć reklamacje, muszę sam szukać autoryzowanego serwisu!!!
Po prostu bubel za kupe szmalu
20 listopada 2018 od
Polecam!!
13 listopada 2018 od
Bardzo profesjonalny solidny produkt.

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Lokalizacja: Złotów, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

TERG S.A.
ZA DWORCEM 1D
77-400 Złotów
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 12 Regulaminu, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: https://www.avans.pl/reklamacje

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.

7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres ezwrot@avans.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, http://www.poznan.wiih.gov.pl. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź (brama „T1”)
ul. Zakładowa 92
92-402 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.

 Należy w tym celu odesłać produkt na adres:

TERG S.A.Centrum Dystrybucji Łódź Brama „T1”ul. Zakładowa 92 92-402 Łódź

 Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdziesz w tym miejscu:https://www.avans.pl/temp/cms_filemanager/3_form_odst_avans.pdf

Taki dokument możesz nam również dostarczyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres mailowy: ezwrot@avans.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się na stronie internetowej avans.pl pod adresem: https://www.avans.pl/withdraw.html 

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

 

 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Usługodawca zwraca  wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia  Towaru.

 Pamiętaj! 

Konsument ponosi bezpośrednie  koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku  gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób  odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż  zwykła paczka pocztowa

Wyższe koszty odesłania dotyczą  takich kategorii produktowych jak telewizory i kina domowe, lodówki i  zamrażarki, pralki i suszarki, kuchnie, zmywarki, okapy, piekarniki,  płyty, kuchenki mikrofalowe, ekspresy, klimatyzatory, rowery, motocykle,  motorowery, skutery, foteliki samochodowe, wyposażenie siłowni, maszyny  ogrodowe, narzędzia ogrodnicze, myjki wysokociśnieniowe, grille,  maszyny budowlane, zlewozmywaki, architektura ogrodowa, meble ogrodowe,  baseny.

Szczegółowe warunki zwrotów

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.

Konsument  może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o  odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór  został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod  adresem:  https://www.avans.pl/temp/cms_filemanager/3_form_odst_avans.pdf   Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego  upływem na adres: reklamacje@avans.pl

Konsument może odstąpić od  Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za  pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod  adresem: https://www.avans.pl/withdraw.html. Do zachowania terminu  wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca  niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za  pośrednictwem strony internetowej.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4.  Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży  zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5.  Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy  sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym  koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze  zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z  powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w  zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli  Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia  Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez  Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma  obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w  terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed  upływem tego terminu.

Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A. Centrum Dystrybucji Łódź brama „T1”, ul. Zakładowa 92, 92-402 Łódź.

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9.  Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym  trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach  zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10. Konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11.  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się  na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje  Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem  jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji  Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

13.  Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu  Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz  dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania  nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów  higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

14.  Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu  Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są  nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu.

O sprzedającym

avans__pl
avans__pl

99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 1 miesiąca

Dane firmy

TERG S.A.
ul.Za Dworcem 1D
77-400 Złotów
REGON: 570217011
NIP: 767-10-04-218

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 20:00
sobota - niedziela
10:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

Właścicielem konta avans__pl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w

Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze

Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który

zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i

Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,

Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 500 000 zł, NIP Nr

767-10-04-218 Regon 570217011

Pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest

skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz

istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez

Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może

również skorzystać z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem

unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

KRÓTKA INFORMACJA O PRZETWARZANIU TWOICH DANYCH PRZEZ TERG S.A. W ZWIĄZKU Z TWOIMU ZAKUPAMI NA NASZYM PROFILU NA ALLEGRO.PL 

Administrator danych: 

Administratorem Twoich danych jest TERG S.A., ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów (administrator).

 Dane kontaktowe:

Możesz łatwo skontaktować się z nami pod adresem: dok@me.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

 Dane inspektora: 

Aby wzmocnić ochronę Twoich danych osobowych, administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych – kontakt do niego to inspektor@me.pl.

Cele oraz podstawa prawna przetwarzania danych, prawnie uzasadnione interesy administratora: 

Twoje dane osobowe będą przetwarzane, abyśmy mogli wywiązać się wobec Ciebie z umowy sprzedaży, którą zawarłeś z nami za pośrednictwem serwisu Allegro. Ponadto Twoje dane będziemy przetwarzać również w celach promocji marki „AVANS”, której jesteśmy właścicielem, na podstawie tzw. uzasadnionego interesu administratora danych (art. 6 ust. 1 lit f) w zw. z pkt 47 preambuły RODO).

Źródła i zakres danych pozyskiwanych: 

Administrator otrzymał Twoje dane osobowe: imię, nazwisko, adres dostawy, informacje o transakcji, adres e-mail, a w przypadku gdy dokonujesz zakupu na firmę, również nazwę i adres firmy oraz nr NIP, od serwisu Allegro.plTwoje dane osobowe będziemy przechowywać przez okres realizacji umowy sprzedaży oraz przez okres rękojmi oraz rozliczeń podatkowych. Ponadto dla potrzeb marketingowych, aby lepiej dopasować do Ciebie naszą ofertę, Twoje dane będziemy przetwarzać tak długo, jak będziesz pozostawać naszym klientem. Sprawdzamy to w cyklach średnio co 24 miesiące. 

Odbiorcy danych:

 Twoje dane mogą być przekazywane wyłącznie wyspecjalizowanym podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi typu archiwizacja dokumentów, skanowanie, niszczenie dokumentów, oraz innym podmiotom wykonującym usługi administracyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora, tak by zapewnić Twoim danym odpowiedni poziom bezpieczeństwa.

 Przekazywanie danych osobowych poza EOG:

Administrator korzysta wyłącznie z zaufanych rozwiązań informatycznych. Serwery dla tych rozwiązań mogą znajdować się poza EOG. Administrator zapewnia jednak, że podmioty oferujące te rozwiązania stosują środki ochrony danych odpowiadające unijnym regulacjom (tu: należą do systemu Privacy Shield w USA).

Prawa osoby, której dane dotyczą: 

Przysługuje Ci prawo dostępu do danych oraz prawo żądania ich sprostowania. W obszarze przetwarzania Twoich danych w celach marketingowych przysługuje Ci prawo usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania. 

W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem inspektor@me.pl.  

 Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. 

Numer oferty:7830760302
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro