Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
    • Stan:
    • Model:
      Latitude 5591
  • Ekran
    • Przekątna ekranu:
      15.6"
    • Rozdzielczość (px):
      1920 x 1080
    • Powłoka matrycy:
      matowa
    • Typ matrycy:
      IPS
    • Ekran dotykowy:
      nie
  • Procesor
    • Seria procesora:
    • Model procesora:
      Intel Core i7-8850H
    • Liczba rdzeni procesora:
      6
    • Taktowanie bazowe procesora:
      2.6 GHz
    • Taktowanie maksymalne procesora:
      4.3 GHz
    • Pamięć podręczna procesora:
      9 MB
  • Pamięć RAM
    • Wielkość pamięci RAM:
    • Typ pamięci RAM:
      DDR4
    • Częstotliwość taktowania pamięci (MHz):
      2666
  • Dysk twardy
    • Pojemność dysku:
      256 GB
    • Typ dysku twardego:
    • Interfejs dysku:
      M.2
  • Karta graficzna
    • Pamięć karty graficznej:
      2 GB
  • Dane szczegółowe
    • System operacyjny:
      Windows 10 Professional
    • Typ napędu:
      brak
    • Złącza:
      minijack 3,5 mm (audio), HDMI, USB 3.1 typ A, RJ-45, USB 3.1 typ C, D-Sub (VGA)
    • Komunikacja:
      Wi-Fi, Bluetooth, LAN 10/100/1000 Mbps
    • Multimedia:
      czytnik kart pamięci, głośniki, mikrofon
    • Sterowanie:
      klawiatura, touchpad, klawiatura podświetlana
  • Parametry fizyczne

Opis

Laptop Dell Latitude 5591

Dell Latitude 5591

Black / Czarny

Cechy:

  • Procesor Intel Core i7-8850H
  • Pamięć 8GB
  • Dysk 256GB
  • Grafika Intel® UHD Graphics 630
  • Podświetlana klawiatura QWERTY (polska)
  • Wbudowany czytnik linii papilarnych

Dell Latitude 5591 to biznesowej klasy notebook z ekranem 15,6" stworzony z myślą o niezrównanej produktywności i efektywności. Dostępny z najlepszymi funkcjami zabezpieczeń, najnowszymi procesorami Intel® Core™ ósmej generacji i wydajną pamięcią. Jest to niezwykle mocnej klasy sprzęt oferujący sprawną pracę i maksymalną wydajność. Dell Latitude ułatwia wydajną pracę dzięki doskonałym zabezpieczeniom, uniwersalności i mobilności.

Dell Latitude 5591 został wyposażony w mocny i wydajny sześciordzeniowy procesor: Intel® Core™ i7 8850H, szybszą pamięć 8GB o częstotliwości 2666 MHz. Niezwykle przemyślana konstrukcja, wyświetlacz Full HD w technologii IPS, pozwalają wygodnie pracować na znakomitym ekranie. Obraz o rozdzielczości 1920 x 1080 o szerokim kącie widzenia sprawia, że filmy oraz gry są dynamiczne i bardziej realistyczne. Wysokiej klasy matowa matryca idealnie sprawdzi się podczas pracy dla grafików komputerowych oraz profesjonalnych graczy.

DELL Latitude 5591 oferuje dzięki najnowszym podzespołom wydajność klasy premium, zarówno podczas grania jak i pracy biurowej z wieloma aplikacjami uruchomionymi naraz. Na magazynowanie danych mamy do dyspozycji szybki dysk SSD o pojemności 256GB.  Notebook Latitude 5591 oferuje wiele opcji zabezpieczeń odpowiednich do najróżniejszych potrzeb. Dostępne funkcje to między innymi niezbędne urządzenia do uwierzytelniania wielopoziomowego — takie jak dotykowy czytnik linii papilarnych, stykowy czytnik kart Smart Card z certyfikatem FIPS 201 oraz bezstykowy czytnik kart Smart Card NFC , które zapobiegają nieautoryzowanemu dostępowi do komputera

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

  • Typ ekranu: Matowy LED IPS, FHD 15.6''
  • Rozdzielczość ekranu: 1920 X 1080 px (FHD)
  • Procesor: Intel® Core i7-8850H 8-gen (od 2.6 GHz do 4.3 GHz), 9MB cache
  • Liczba rdzeni procesora: 6
  • Pamięć RAM: 8 GB DDR4 2666mHz
  • Dysk twardy: SSD 256GB M.2
  • Karta graficzna: Intel® UHD Graphics 630
  • Komunikacja:  Bluetooth, Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac
  • Klawiatura:
  • podświetlana,
  • Złącza:
  • 3x USB 3.1 Gen1
  • 1x Thunderbolt 3
  • 1x HDMI
  • 1x VGA
  • 1x Czytnik kart pamięci SD
  • 1x gniazdo combo słuchawek/mikrofonu
  • 1x RJ-45
  • 1x wejście zasilania
  • 1x Gniazdo blokady Noble Wedge
  • Napęd optyczny: Brak
  • System operacyjny: Windows 10 Pro
  • Architektura systemu: 64 bit
  • Wersja językowa systemu operacyjnego: polska
  • Systemy zabezpieczeń:
  • Gniazdo na blokadę Kensington
  • Czytnik linii papilarnych
  • Moduł TPM
  • Czytnik Smart Card

POCHODZENIE I DODATKOWE INFORMACJE:

  • Wszystkie nasze produkty pochodzą od autoryzowanych dostawców produktu, posiadamy je fizycznie i są gotowe do wysyłki po kupnie na aukcji.

W ZESTAWIE:

  • Laptop DELL 5591
  • Oryginalne opakowanie (otwarte)
  • Oryginalny zasilacz
  • Skrócona broszura obsługi w języku obcym
  • Faktura vat 23%

Dostawa i płatność

od 21,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: KONIN, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
21,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
29,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Dodatkowe informacje od sprzedającego

PRZESYŁKA KURIERSKA UPS ZWYKŁA LUB POBRANIOWA ,KURIER INPOST LUB DHL. WSZYSTKIE PRZESYŁKI SĄ UBEZPIECZONE NA PEŁNĄ KWOTĘ.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. niniejszym ograniczamy do 12 miesięcy odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 


GWARANCJA PRODUCENTA/ DYSTRYBUTORA


 

  1. Gwarancja producenta jest realizowana bezpośrednio w serwisie producenta (gwaranta) na podstawie dowodu zakupu, oraz z dołączoną polską kartą gwarancyjną, lub w przypadku produktów z dystrybucji Europejskiej z tzw. warranty card.   
  2. Uprawnienia z tytułu gwarancji można wykonać samemu poprzez kontakt z serwisem gwaranta na podstawie dołączonej do urządzenia karty gwarancyjnej oraz z dokumentu zakupu w postaci pełnej faktury vat 23% lub paragonu z naliczonym podatkiem vat 23%
  3. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji za pośrednictwem sklepu należy skontaktować się z handlowcem za pośrednictwem adresu email lub telefonicznie pod numerem  603 717 997. Koszty przesyłki w obie strony pokrywa sklep (dotyczy wyłącznie konsumentów, kupujących produkt na paragon fiskalny, nie firm ani osób kupujących towar na działalność gospodarczą). Gwarancja producenta realizowana za pośrednictwem sklepu jest realizowana w systemie door -2 door. Sklep po ustaleniu z klientem odbiera towar za pośrednictwem kuriera UPS na swój koszt i przesyła uszkodzony sprzęt do serwisu care producenta. Klient indywidualny nie ponosi kosztów wysyłki towaru. Przesyłka zwrotna jest bezpłatna. 
  4. Strony umowy zgodnie wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanych, w przypadku zakupu towaru na działalnośc gospodarczą (faktura vat),  a Kupujący wyraża na to zgodę poprzez akceptację Regulaminu, konieczną dla skutecznego złożenia zamówienia. 
  5. Tylko Kupujący będący Konsumentem, nie przedsiębiorcą może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Prawo do rękojmi jest całkowicie wyłączone w przypadku zakupu towaru na firmę, dla osób niebędących konsumentami. 
  6. W przypadku gwarancji producenta Sprzedawca nie ma wpływu na czas trwania naprawy towaru w serwisie producenta. Wszelkie roszczenia z tytułu opóźnień w realizacji gwarancji Kupujący winien kierować bezpośrednio do producenta, kóry posiada uprawnienia do autoryzowanych napraw sprzętu swoich marek.  
  7. Kto wykonuje uprawnienia wynikające z gwarancji winien dostarczyć rzecz w sposób uprzednio ustalony ze Sprzedawcą, do miejsca wskazanego w gwarancji lub do miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji.
  8. Sprzedawca nie wydaje telefonów zastępczych na czas rozpatrywania reklamacji oraz czas pobytu aparatu telefonicznego w serwisie.
  9. Roszczenie z tytułu gwarancji zgłoszone bez dowodu zakupu oraz bez dołączonego opisu uszkodzenia towaru w formie pisemnej (druk komputerowy), oraz bez danych kupującego takich jak imię, nazwisko, adres zamieszkania, kod pocztowy oraz numer kontaktowy, nie będą uwzględnione i zostaną odsełane na koszt kupującego.  
  10. Zgłoszenia reklamacji można dokonać na adres e-mail Sprzedawcy, pisząc na biuro@luxeshop.pl lub kontaktując się z handlowcem pod numerem telefonu 782830840.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Luxe Shop
Kraszewskiego 10
62-530 kazimierz biskupi
Dodatkowe informacje

Rodzaje gwarancji:


  • Informujemy, że sprzęt na naszych aukcjach ma gwarancję 12 miesiący lub 24 miesięce (w zależności od informacji podanej w opisie przedmiotu). W przypadku gwarancji serwisowej okres gwarancji wynosi 12m-cy, słownie: dwanaście miesięcy od daty zakupu towaru na aukcji i oznacza, że towar podlega  wyłącznie gwarancji sprzedawcy, tj. gwarancji sklepu i nie obejmuje go gwarancja producenta. 
  • Gwarancją są objęte wyłącznie wady i uszkodzenia powstałe z przyczyn tkwiących w urządzeniu oraz fabrycznie zainstalowanym oryginalnym oprogramowaniu od producenta.  
  • Poprawnie składana reklamacja powinna zostać wykonana w formie komputerowej, na której należy umieścić swoje dane, tj. imię nazwisko, adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym, numerem kontatkowym, adresem email, oraz datą zawarcia umowy, stanowiącej podstawę reklamacji i przedmiotem reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania. Do przysyłki należy dołączyć kartę gwarancyjną (w przypadku polskiej karty gwarancyjnej) lub tzw. Warranty card ( w przypadku karty gwarancyjnej) towaru z rynku europejskiego i dokładny opis usterki Twojego sprzętu. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową, opisującą wynik ekspertyzy z serwisu.
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej na podstawie wskazania adresu zwrotnego dołączonego przez klienta do paczki. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za długość i czas naprawy oraz pobytu telefonu w serwisie producenta oraz gwaranta w przypadku gwarancji serwisowej. 
  • W przypadku gwarancji producenta towaru pochodzącego z rynku polskiego i przeznaczonego na rynek polski, okres gwarancji wynosi 24m-ce od daty zakupu na aukcji. Koszty transportu do serwisu ponosi gwarant, tj. producent, oferując wsparcie door 2 door. W przypadku produktów objętych gwarancją producenta realizowaną przez sklep, gwarancja producenta również wynosi 24m-ce
  • W przypadku tzw. gwarancji serwisowej sprzęt nie posiada gwarancji producenta i jest objęty tzw. gwarancją serwisową realizowaną wyłącznie przez należący do sklepu serwis GSM. Kupujący ponosi koszty odesłania towaru, przesyłka zwrotna jest bezpłatna. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację, powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyśpieszyć proces reklamacji).


Procedura rozpatrywania reklamacji:


 

  • Reklamowany towar należy wysłać bezpośrednio na adres siedziby sprzedającego - Serwis Luxe Shop ul. Kraszewskiego 10,  62-530 Kazimierz Biskupi.
  • W sprawach związanych z podjęciem czyności reklamacyjnych należy skontaktować się z handlowcem pod numerem 782-830-840, lub poprzez email biuro@luxeshop.pl 
  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania. 
  • Po rozpatrzeniu reklamacji klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy oraz decyzji serwisowej.   
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu. 
  • Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).   

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Luxe Shop
Kraszewskiego 10
62-530 Kazimierz Biskupi
Dodatkowe informacje

 Dodatkowe informacje


 Pouczenie o ustawowym prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży :


  • Zwrot towaru jest możliwy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru (zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). W tym przypadku prosimy o przesłanie do nas oświadczenia o Odstąpieniu od Umowy i dołączenie go do przesyłki.  Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na wskazany adres do zwrotów lub drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@luxeshop.pl
  • Zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za umniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny i wyłączny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. Zwracany produkt nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania, oraz musi zostać odesłany w stanie niepogorszonym od otrzymanego. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty odesłania produktu. 
  • Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 
  • UWAGA! Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, kupującymi towar na działaność gospodarczą, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym  na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

 

Formularz odstąpienia od umowy 


(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

Adresat: 

Luxe Shop

ul. Kraszewskiego 10

62-530 Kazimierz Biskupi 

Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży 

następujących rzeczy ...................................................

Data zawarcia umowy .................................................. 

Imię i nazwisko .............................................................

Adres .............................................................................

Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

Data ..................................

O sprzedającym

luxeshopgsm_pl

O sprzedającym

luxeshopgsm_pl

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 22:54

Dane firmy

Janusz Smorawski
LUXE SHOP
Kraszewskiego 10
62-530 Kazimierz Biskupi
REGON: 302026388
NIP: 665-264-04-50

Kontakt

  • 782****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
11:00 - 18:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Luxe Shop Janusz Smorawski, z siedzibą w 62-530 Kazimierz Biskupi, ul. Kraszewskiego 10, wpisana do rejestru przedsiębiorców, posługująca się numerem NIP 6652640450 i REGON 302026388 to młoda firma z branży elektroniki.

Luxe Shop Janusz Smorawski to jedna z rozwijających się polskich firm w branży gsm. Działamy w branży od 2012 roku i na obecną chwilę dysponujemy już ugruntowaną pozycją na rynku sprzedaży. Specjalizujemy się w sprzedaży telefonów komórkowych, laptopów, komputerów oraz szeroko pojętej elektroniki użytkowej. 

Zależy nam nam na zadowoleniu klienta i zawsze słuchamy waszych potrzeb oraz oczekiwań. Wieloletnia działalność w branży GSM, dorobek setek sprzedanych rzeczy świadczą o tym iż możesz nam zaufać.

Odbiór osobisty: 

Jeśli chcą państwo odebrać towar zakupiony na aukcji osobiście w jednym z naszych salonów, po wylicytowaniu produktu należy się skontaktować z handlowcem pod numerem telefonu 782 830 840 bądź mailowo na adres biuro@luxeshop.pl. Zazwyczaj potrzebujemy dwóch dni roboczych od momentu otrzymania informacji na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie sklepu Luxe Shop. Adres odbioru:

Konin Luxe Shop 

Sklep naprzeciw Galerii Nad Jeziorem 

ul. Paderewskiego 14 

62-510 Konin

tel: 665297997 

Konin Luxe Shop

Stoisko Centrum Handlowe Ferio 

Ogrodowa 31a 

62-571 Stare Miasto 

tel: 505985969


Pozostałe informacje 

email: biuro@luxeshop.pl

telefon: 782830840


Pozostałe informacje

REGULAMIN SPRZEDAŻY

SKLEPU „LUXE SHOP”


I. ZASADY OGÓLNE

§ 1. 1. Regulamin określa zasady na jakich Sprzedawca oferuje sprzedaż towarów na odległość, za pośrednictwem sklepu, prowadzonego na portalu internetowym Allegro.

2. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie przez Kupującego jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień.

3. Kupujący może uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odesłania umieszczonego na stronie internetowej Sklepu.

4. Integralną częścią Regulaminu jest słownik definicji pojęć użytych w jego treści.

§ 2. Sklep internetowy prowadzony jest przez Sprzedawcę.

§ 3. Zapytania o towary, procedury związane z ich zamawianiem mogą być kierowane na adres e-mail Sprzedawcy.

§ 4. Zdjęcia obrazujące dany towar na stronie sklepu mogą zawierać nieznaczne różnice między kolorem towaru widocznym na zdjęciu a rzeczywistym wyglądem towaru, spowodowane oświetleniem występującym w trakcie robienia zdjęcia towaru.

§ 5. W razie niedostępności zamówionych towarów, Sprzedawca zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Kupującego o zaistniałej sytuacji i przedstawić Kupującemu możliwe rozwiązania zaistniałej sytuacji. Jeśli Kupujący nie będzie zainteresowany przedstawionymi propozycjami, ewentualne dokonane już przez niego płatności zostaną niezwłocznie zwrócone na podany przez Kupującego rachunek bankowy.

§ 6. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są podane w walucie polskiej i zawierają podatek VAT w przypadku pełnej faktury vat, lub są ewidencjonowane jako towary z drugiej reki, odkupywane od osób fizycznych (faktura vat marża),  lecz nie obejmują kosztów ich wysyłki do Kupującego.

II. PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

§ 8. 1. Zamówienia są przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem sklepu na portalu Allegro i mogą być składane w każdym czasie.

2. Realizacja zamówień odbywa się w dniach roboczych. Termin realizacji zamówienia należy liczyć w dniach roboczych. Sobota nie jest dniem roboczym.

§ 9. 1. Zamówienie jest skutecznie złożone Sprzedawcy, jeśli Kupujący prawidłowo złożył zamówienie i przesłał je Sprzedawcy, tak by ten mógł się z nim zapoznać. Prawidłowo złożone zamówienie to takie, które zawiera dane osobowe Kupującego.

4. Umowę uważa się za zawartą w chwili prawidłowego złożenia zamówienia przez Kupującego.

5. W przypadku osób nie mających ani jednego pozytywnego komentarza z transakcji przeprowadzonych na portalu Allegro, a które jednocześnie nie potwierdzą w dniu złożenia zamówienia chęci dokonania zakupu na adres e-mail Sprzedawcy, ich zamówienia może być anulowane następnego dnia.

§ 10. Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych z załącznikami i formularzy.

§ 11. Kupujący wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych sklepu, w celu ich przetwarzania w związku z realizacją zamówienia.

III. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

§ 12. Konsument jest powiadamiany o informacjach o których mowa w art. 8 ustawy o prawach konsumenta wraz z zapoznaniem się z treścią Regulaminu, który winien przeczytać i zaakceptować przed zawarciem umowy oraz wraz z zapoznaniem się z treścią oferty znajdującej się na stronie internetowej sklepu.

§ 13. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje w dniu zaksięgowania zapłaty ceny wraz z wszystkimi ustalonymi dodatkowymi kosztami na rachunku bankowym Sprzedawcy, a w razie wyboru opcji płatności za pobraniem - z chwilą dokonania zamówienia.

§ 14. 1. Płatność za zamówiony towar może nastąpić za pobraniem, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych  lub przelewem na konto bankowe Sprzedawcy.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności, poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie internetowej sklepu.

3. Sprzedawca nie wysyła towarów za pobraniem osobom nie mającym ani jednego pozytywnego komentarza z transakcji przeprowadzonych na portalu Allegro, bądź korzystającym z konta „Junior”.

§ 15.  Na każdy sprzedany towar Sprzedawca wystawia paragon, a na życzenie Kupującego - fakturę VAT lub fakturę VAT Marża w zależności od treści umieszczonej w opisie danej aukcji.

IV. DOSTAWA I ODBIÓR TOWARU

§ 16. Towar wysyłany jest pod adres wskazany przez Kupującego w formularzu zamówienia, który to adres musi znajdować wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

§ 17. Wszystkie przedmioty znajdują się fizycznie na stanie i są gotowe do wysyłki "od ręki" zarówno po wpłacie kwoty z góry, oraz za pobraniem od chwili dokonania w sposób prawidłowy zamówienia na stronie allegro.

2. Termin wskazany w pkt 1 może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy i dotyczy zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze innej opcji płatności realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie całości należności za zamówiony towar na rachunek bankowy Sprzedawcy. W tym drugim przypadku, do czasu podanego jako termin dostawy należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu.

3. Jeśli dojdzie do opóźnienia w zakresie wysłania przesyłki z winy Sprzedawcy, powiadamia on o zaistniałej sytuacji oraz o możliwym terminie realizacji zamówienia Kupującego, a Kupujący ma prawo rezygnacji z zamówienia i żądania zwrotu uiszczonej zapłaty.

4. Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia spowodowane z winy przewoźnika odpowiedzialnego za dostarczenie towaru, a także za opóźnienia spowodowane działaniem siły wyższej.

§ 19. Kupujący ponosi koszty dostawy, zgodnie z cennikiem zawartym na stronie internetowej sklepu. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju przesyłki oraz sposobu płatności.

§ 20. 1. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w trakcie dostawy.

2. Jeśli opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby lub taśmy są zerwane, Kupujący nie powinien przyjmować przesyłki i w obecności doręczającego winien sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą, w celu wyjaśnienia sprawy.

3. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy jej odbiorze, może mieć wpływ na negatywny wynik rozpatrzenia roszczeń Kupującego z tytułu uszkodzenia czy kradzieży towaru w czasie dostawy.

V.  ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY ZA WADY TOWARU 

PROCEDURA REKLAMACJI

GWARANCJA

Rodzaj i czas trwania gwarancji jest określony w opisie przedmiotu. W przypadku gwarancji producenta jest ona realizowana bezpośrednio w serwisie producenta na podstawie dowodu zakupu. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji za pośrednictwem sklepu należy skontaktować się z handlowcem za pośrednictwem adresu email lub telefonicznie pod numerem  782830840. Koszty przesyłki w obie strony pokrywa sklep (dotyczy wyłącznie konsumentów, kupujących produkt na paragon fiskalny, nie firm ani osób kupujących towar na działalność gospodarczą). Gwarancja producenta realizowana za pośrednictwem sklepu jest realizowana w systemie door -2 door. Sklep po ustaleniu z klientem odbiera towar za pośrednictwem kuriera UPS na swój koszt i przesyła uszkodzony sprzęt do serwisu care producenta. Klient indywidualny nie ponosi kosztów wysyłki towaru. Przesyłka zwrotna jest bezpłatna.

§ 21. Zgłoszenia reklamacji można dokonać na adres e-mail: biuro@luxeshop.pl lub telefonicznie pod numerem 782830840

§ 22. 1. Strony umowy zgodnie wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanych, a Kupujący wyraża na to zgodę poprzez akceptację Regulaminu, konieczną dla skutecznego złożenia zamówienia.

2. Tylko Kupujący będący Konsumentem może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Prawo do rękojmi jest całkowicie wyłączone w przypadku zakupu towaru na firmę, dla osób niebędących konsumentami.

§ 23. 1. Sprzedawca udziela Kupującemu gwarancji serwisowej, zobowiązując się do dokonania naprawy towaru lub jego wymiany we własnym zakresie i na własny koszt. Część towarów sprzedawanych przez Sprzedawcę posiada gwarancję producenta. Reklamowany towar posiadający gwarancję producenta wysyłany jest do producenta, który dokonuje jego naprawy lub wymiany. Każdorazowo rodzaj gwarancji jest wyraźnie wskazany w treści aukcji, na której Kupujący dokonuje zakupu towaru.

2. Na nowe w przypadku gwarancji serwisowej Sprzedawca udziela Kupującemu gwarancji serwisowej na okres 12 miesięcy, licząc od dnia wydania zakupionego towaru Kupującemu. W razie sprzedaży rzeczy używanych gwarancja może być udzielona na okres krótszy, nie mniej niż 3 miesiące, licząc od dnia wydania zakupionego towaru Kupującemu.

§ 24. 1. Kto wykonuje uprawnienia wynikające z gwarancji winien dostarczyć rzecz w sposób uprzednio ustalony ze Sprzedawcą, do miejsca wskazanego w gwarancji lub do miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji.

2. W przypadku gwarancji producenta Sprzedawca nie ma wpływu na czas trwania naprawy towaru w serwisie producenta. Wszelkie roszczenia z tytułu opóźnień w realizacji gwarancji serwisowej Kupujący winien kierować bezpośrednio do producenta.

3. Sprzedawca nie wydaje telefonów zastępczych na czas rozpatrywania reklamacji oraz czas pobytu aparatu telefonicznego w serwisie.

§ 25. 1. Roszczenie z tytułu gwarancji  zgłoszone bez podpisanej karty gwarancyjnej, bez dowodu zakupu oraz bez dołączonego opisu uszkodzenia towaru, nie będą uwzględnione i zostaną odsełane na koszt kupującego.

2. Żądając realizacji praw z tytułu gwarancji, Kupujący winien odesłać reklamowany towar na adres Sprzedawcy i dołączyć do niego podpisaną kartą gwarancyjną lub dowód zakupu oraz pisemne zgłoszenie reklamacji zawierające: imię i nazwisko (nazwę firmy) Kupującego, adres zwrotny, numer kontaktowy, adres mailowy oraz stosunkowo szczegółowy opis wad towaru, z uwagi na którą go reklamuje.

Numer oferty: 8404046138

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro