Delikatne Mydło Miś Z Lanoliną 110g Cztery Szpaki
Sprawdź
Opis
Delikatne Mydło Miś Z Lanoliną - 110g - Cztery Szpaki
CENA: 18.99 zł
Delikatne Mydło Miś Z Lanoliną - 110g - Cztery Szpaki
Zdecydowanie najdelikatniejsze mydło u Czterech Szpaków. Brak olejków eterycznych i barwników czyni Misia mydłem prostym, acz szlachetnym. W składzie tej kostki znajdziesz między innymi lanolinę (czyli surowiec pozyskiwany z owczej wełny), która zmiękcza skórę i w naturalny sposób reguluje jej gospodarkę wodną.
Lanolina od niepamiętnych czasów znajduje zastosowanie w medycynie jako surowiec używany w maściach i kremach - głównie ze względu na swoje właściwości oczyszczające, wygładzające i natłuszczające. Lanolina tworzy na powierzchni naskórka delikatny film, który zmniejsza odparowywanie wody. Kolejnym skarbem użytym do wytworzenia mydła Miś jest masło kakaowe, które - dzięki wysokiej zawartości substancji aktywnych (np. sitosteroli) - spowalnia proces starzenia skóry. Obecne w maśle kakaowym potas, magnez, wapno, żelazo oraz kwas oleinowy pozytywnie wpływają na regenerację naskórka. Miś ma delikatną, acz całkiem gęstą, przyjemną pianę. Pachnie... neutralnie, lekko, czysto. Dokładnie tak, jak powinien pachnieć dobry naturalny kosmetyk. Mydło Miś polecamy wszystkim rodzicom, którzy kupują mydło ze względu na swoje dzieci.
Waga: 110 g
Rozmiar kostki mydła: ok. 8x5x3 cm
Kolor kostki: jasnokremowy
Aromat: nauralny, delikatny
Skład: Zmydlone: Olej Kokosowy, Masło Shea, Oliwa Z Oliwek Pomace, Masło Kakaowe, Olej Rycynowy, Lanolina
INCI: Sodium Cocoate, Sodium Shea Butterate, Sodium Olivate, Sodium Cocoa Butterate, Sodium Ricinoleate, Lanolin
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1. W przypadku niezgodności towaru z umową, Klient/Przedsiębiorca powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient/Przedsiębiorca.
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta/Przedsiębiorcy w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi/Przedsiębiorcy nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. Sklep zwraca Klientowi/Przedsiębiorcy poniesione koszty wysyłki towaru.
5. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych, są udostępniane i przekazywane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Więcej informacji odnośnie rozstrzygania sporów konsumenckich można znaleźć na stronie: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php
6. Sklep odpowiada przed Klientem/Przedsiębiorcą na podstawie prawa rękojmi, regulowanego przez Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) przez okres 24 miesięcy (w przypadku towarów nowych), lub przez okres 12 miesięcy (w przypadku wszystkich towarów używanych).
7. Klient/Przedsiębiorca w momencie wystąpienia wady, może zażądać od Sklepu (w ramach prawa rękojmi):
- wymiany towaru na nowy;
- naprawy towaru;
- obniżenia ceny;
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta/Przedsiębiorcy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania. Sklep rozpatrzy żądania Klienta/Przedsiębiorcy, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:
- łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
- charakter wady – istotna czy nieistotna;
- to, czy towar był wcześniej reklamowany.
8. Sklep może odmówić żądania Klienta/Przedsiębiorcy dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów (np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.). Sklep zaproponuje w takim wypadku alternatywne rozwiązanie.
9. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży mogą być rozstrzygane w drodze mediacji (więcej informacji znajduję się pod adresem: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595 lub przez platformę internetową http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Zwroty
Zwroty
Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
2. Odstąpienie od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient złoży w terminie 14 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, np.
- oświadczenie można złożyć na formularzu,
- drogą mailową na adres kontakt@mydlanabanka.pl
- telefonicznie pod numerem: 731 991 957,
- listownie.
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, pracownik Sklepu sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. Sklep zwraca środki w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego posłużył się Klient.
7. W przypadku, gdy Klient wybrał inny, niż najtańszy oferowany przez Sklep, sposób dostawy przedmiotu , Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
8. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
9. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach umow w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
10. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.
11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- kon****@*************** (pokaż)
- 731****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Witamy w sklepie Mydlana Bańka!
Serdecznie dziękujemy za zainteresowanie kosmetykami oferowanymi przez firmę „Mydlana Bańka” działającą na bazie sklepu stacjonarnego.
Jesteśmy legalną, zarejestrowaną firmą, która zajmuję się sprzedażą naturalnych kosmetyków. Oferujemy szeroką gamę kosmetyków w wysokiej jakości i w rozsądnych cenach.
Kosmetyki pochodzą z różnych stron świata, posiadają certyfikaty, świadczące o ich naturalności i bezpieczeństwie. Wspólnie odkryjmy piękno, które tkwi w naturze!
Każdy zakupiony kosmetyk na wyraźną prośbę może zostać za darmo zapakowany na prezent. Prowadzimy również pomoc w doborze kosmetyków.
Życzymy pomyślnych zakupów i zapraszamy na nasze aukcje!
Dane firmy:
Mydlana Bańka Paweł Jarosz
ul. Bednarska 8,
43-200 Pszczyna
NIP: 549-227-83-17
REGON: 122966952
Konto bankowe (ING): 28 1050 1315 1000 0091 4220 2408
Zarejestrowana w CEIDG
Pozostałe informacje
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu