, , ,

(DE) Zabawka Pluszak Piotruś Królik Lotta

od
broshop_pl
100% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawaod 8,99 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Po zwrocie
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT
    • Bohater:
    • Płeć:
      Chłopcy, Dziewczynki

Opis

Zabawka Pluszak Piotruś Królik Lotta - PLUSZAK MÓWI W JĘZYKU NIEMIECKIM

UWAGA! NA NASZYCH AUKCJACH ZNAJDĄ PAŃSTWO PRODUKTY POCHODZĄCE Z:

• NADWYŻEK MAGAZYNOWYCH

• KOŃCÓWEK SERII

• NADWYŻEK PRODUKCYJNYCH

• ZWROTÓW KONSUMENCKICH

• ZMIAN EKSOPOZYCJI SKLEPOWYCH

• LIKWIDACJI SKLEPÓW

DO KAŻDEJ AUKCJI DODAJEMY ZDJĘCIA ODDAJĄCE STAN RZECZYWISTY DANEGO PRODUKTU ORAZ RZETELNY OPIS.

NA NASZYCH AUKCJACH CZĘSTO SPOTYKA SIĘ PRAWDZIWE PEREŁKI, PRODUKTY, KTÓRYCH NIE ZNAJDZIESZ NIGDZIE INDZIEJ! ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZĄ CAŁĄ OFERTĄ.

UWAGA! PRODUKT JEST NOWY W 100% SPRAWNY. OPAKOWANIE BYŁO OTWIERANE W CELU SPRAWDZENIA STANU ORAZ KOMPLETNOŚCI PRODUKTU. OPAKOWANIE MOŻE BYĆ PODNISZCZONE. STAN WIDOCZNY NA ZDJĘCIACH.

Zachęcamy do zapoznania się z informacjami znajdującymi się na stronie o Sprzedającym w tym między innymi z polityką zwrotów i postępowania z uszkodzeniami powstałymi w transporcie.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kąty Wrocławskie, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
pt. 31 sty. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pt. 31 sty. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
pt. 31 sty. w punkcie
pt. 31 sty. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
10,99 zł
pt. 31 sty. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pt. 31 sty. u Ciebie
Kurier DPD pobranie
18,00 zł
pt. 31 sty. u Ciebie
pt. 31 sty. u Ciebie
Płatności

Gwarancja

1 miesiąc

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Produkty przez nas oferowane z założenia nie posiadają gwarancji producenta. 



Dajemy Państwu możliwość zwrotu towaru w przeciągu jednego miesiąca, jeśli ten się okażę uszkodzony.


Proszę jednak pamiętać, że kupujący nie może jednak zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeśli została ona ujawniona w opisie transakcji.

 

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść klienta koszty przesyłki zostaną zwrócone na podane konto bankowe. Koszt przesyłki musi odpowiadać cennikowi wskazanego przewoźnika. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Bro Shop
ul. Spółdzielcza 31
55-080 Katy Wrocławskie
Dodatkowe informacje

Szanowny Kliencie,

pamiętaj proszę, że reklamacji podlega towar wadliwy jeśli ile nie zostało to ujawnione w opisie transakcji.

Oznacza to iż jeśli opisujemy w transakcji o wadzie jaką produkt posiada to nie rozpatrzymy reklamacji pozytywnie jeśli zostanie on zwrócony do nas ze względu na tą wadę.

Oczywiście w każdym innym przypadku rekalamacja zostanie potraktowana indywidualnie z największą starannością z naszej strony.

Uwaga! Ważne! 

Aby jak najszybciej rozpatrzyć Państwa reklamację prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:

1. prosimy o informację pisemną na nasz adres mailowy kontak@broshop.pl z opisem powodu reklamacji.

2. w tytule wiadomości prosimy o podanie numeru aukcji oraz zwrotu GWARANCJA

3. paczkę z towarem prosimy wysłać na wskazany adres do reklamacji.

4. prosimy odpowiednio zapakować produkt, aby ten nie uległ zniszczeniu podczas transportu.

5. w paczce proszę również umieścić Państwa dane kontaktowe wraz z danymi do przelewu bankowego oraz numer aukcji.

6. po sprawdzeniu przez nas zgodności numeru produktu z produktem sprzedanym przejdziemy do procedury rozpatrzenia gwarancji.

7. o wyniku zostaną Państwo poinformowani mailowo, w razie rozpatrzenia pozytywnego zostanie również wykonany przelew na podane konto bankowe.

8. bardzo prosimy do zachowania powyższych kroków, co pomoże zarówno Państwu jak i naszemu zespołowi przejść przez proces w jak najszybszym czasie.


z góry dziękujemy 

zespól broshop.pl

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Kurier DPD
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Bro Shop
Spółdzielcza 31
55-080 Kąty Wrocławskie
Dodatkowe informacje

Drogi Kliencie,

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący (konsument) ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Proszę uważnie zapoznać się z poniższymi zasadami oraz wskazówkami dotyczącymi zwrotu towaru:

1. Zwracany towar nie może posiadać żadnych śladów użytkowania, musi być w nienaruszonym stanie. W przypadku zwrotu uszkodzonego, zniszczonego bądz używanego towaru będziemy zmuszeni dochodzić odszkodowania od konsumenta.

2. Koszt wysyłki zwracanego towaru pokrywa w całości osoba kupująca. 

3. Zwracany towar należy odsyłać tylko przesyłkami rejestrowanymi. Przesyłka musi posiadać numer nadania umożliwiający jej zlokalizowanie w razie ew. zaginięcia. Za przesyłki nierejestrowane nie bierzemy odpowiedzialności.

4. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych za pobraniem.

5. Towar należy odpowiednio zabezpieczyć, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie. W przypadku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki zwrotnej, skutkującego jakimikolwiek uszkodzeniami towaru, w obecności kuriera zostanie spisany protokół uszkodzeń. Wówczas przewoźnik ma prawo podjąć kroki roszczeniowe w stsounku do nadawcy.

6. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać formularz odstąpienia od umowy, który jest dostępny do pobrania ze strony zwrotów na allegro.

7. Formularz należy wypełnić czytelnie.

8. Niezastosowanie się do powyższych zasad może skutkować opóźnieniem w przyjęciu zwrotu.

O sprzedającym

broshop_pl

O sprzedającym

broshop_pl

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:51

Dane firmy

Urban Szohner
BRO SHOP
Spółdzielcza 31
55-080 Kąty Wrocławskie
NIP: 896-138-66-77

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Nasze Cele i Zasady 

Naszym głównym celem jest zadowolenie kupującego. Zależy nam na tym, aby klienci chętnie do nas wracali, dlatego też dokładamy wszelkich starań aby wychodzić na przeciw Państwa wymaganiom. Dbamy o to, aby jakość naszych produktów i usług nie zawiodła Państwa oczekiwań. 


Nasze Produkty 

Aby dostarczać Państwu produkty najwyższej jakości w przystępnej cenie współpracujemy z wieloma dostawcami, którzy są w stanie zapewnić nam markowy towar w najniższych cenach. Jednakże ma to swoje wady, jak choćby ograniczona liczba sztuk danego towaru. 

Nasze produkty są zawsze oryginalne, markowe i pochodzą z europejskiej dystrybucji. Równie istotne jest to, że wszystkie przedmioty posiadamy na stanie magazynowym w Polsce, w związku z czym jesteśmy w stanie dostarczyć je do Państwa w mgnieniu oka.

Pochodzenie naszego towaru: 

- Z nadwyżek magazynowych europejskich sklepów 

- Z nadwyżek produkcyjnych 

- Z końcówek serii 

- Z Ekspozycji sklepowych 

- Ze zwrotów konsumenckich (towary zarówno nowe jak i używane) 


UWAGA! Pochodzenie oraz stan każdego towaru znajdą państwo w opisie oraz na zdjęciach. 


Asortyment: Staramy się aby nasz asortyment był jak najszerszy i trafiał do jak największej grupy odbiorców. Nieustannie pracujemy nad tym aby go rozszerzać i wychodzić na przeciw potrzebom naszych klientów. Warto jednak dodać, że skupiamy się tylko na produktach, na których się znamy i których stan faktyczny jesteśmy w stanie zweryfikować, aby mieć pewność, że nie zawiedziemy Państwa oczekiwań. 


Jakość

I tutaj kolejny z naszych głównych celów, czyli jakość samych produktów jak i obsługi klienta. 

Zapewniamy, że: sprzedajemy tylko i wyłącznie produkty oryginalne wiodących na rynku producentów produkty są dokładnie opisane oraz obfotografowane aby klient wiedział co kupuje (w niektórych przypadkach załączamy także filmiki potwierdzające jak produkt działa) 

Wiemy jak bardzo ważna dla kupującego jest szybkość otrzymania zakupu 

– robimy wszystko co w naszej mocy aby Państwa pozytywnie zaskoczyć obsługą klienta! ten aspekt jest dla nas bardzo ważny. 

Niezależnie czy potrzebują Państwo wsparcia przed czy po zakupie, zawsze dajemy z siebie wszystko aby zapewnić odpowiednie wsparcie, pomoc czy też rozwiązanie problemu. Podsumowując… zależy nam aby klient był zadowolony i chętnie do nas wracał! Robimy wszystko co w naszej mocy by nasz sklep wzbudzał pozytywne emocje i aby Państwo odwiedzali nas jak najczęściej! 


Zdajemy sobie sprawę, że na to trzeba sobie zasłużyć ale podejmujemy to wyzwanie!


Zespół BroShop.pl

Pozostałe informacje

Zwroty i uszkodzenia powstałe w transporcie:

Zwroty oraz uszkodzenie towaru: Proszę pamiętać, że Konsumentowi przysługuje prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni od daty zakupu bez podawania przyczyny. Istotne jest jednak to aby ten nie był używany lub uszkodzony przez konsumenta po zakupie. 


W związku z powyższym po otrzymaniu przesyłki prosimy o sprawdzenie zawartości w obecności kuriera. 


W razie stwierdzenia uszkodzenia towaru , kurier jest zobowiązany do sporządzenia protokołu szkody. Jedynie protokół szkody będzie podstawą podczas uwzględniania reklamacji. W przeciwnym razie uznajemy, że przesyłka dotarła w stanie nienaruszonym. 


W przypadku InPost Paczkomaty należy postępować w następujący sposób: Jeśli klient ma zastrzeżenia co do stanu przesyłki odbieranej w paczkomacie InPost, powinien zainicjować procedurę reklamacyjną podczas procesu odbioru przesyłki. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny zostanie wysłany na Twój e-mail. Masz 14 dni na jego wypełnienie i zatwierdzenie, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Jeśli tego nie zrobisz, paczka zostanie odesłana do nadawcy. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń przesyłki możesz zgłosić nie później niż w terminie 7 dni od daty odbioru. W tej sytuacji konieczne jest udanie się z reklamowaną przesyłką do placówki InPost oraz sporządzenie protokołu szkody w placówce.

Numer oferty: 8697399348

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro