Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,
Vestida

D3C413*NEW LOOK 3 PAK MAJTKI DAMSKIE 38 M U03

od
Super Sprzedawcy
Vestida
26,59
Allegro Smart!dla zakupu od 40 zł
Zakończona
(wtorek, 24 września 2019, 19:39:42)
lub
32,29
Allegro Smart!dla zakupu od 40 zł
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      0 kg
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
    • Marka:
    • Fason:
    • Zestaw:
      tak
    • Liczba sztuk w zestawie:
      3
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Materiał dominujący:
      poliamid
    • Kolor:
      biały, czarny, różowy
    • Cechy dodatkowe:
      Jednokolorowe, Koronka

Opis

NEW LOOK 3 PAK MAJTKI DAMSKIE

Opis Produktu

  • Marka New Look

  • Kolor BIAŁY, RÓŻOWY , CZARNY

  • Skład 91% Poliamid 9% elastan

  • Metka papierowa Brak

  • Stan przedmiotu LEKKO ZAKURZONY MATERIAŁ.

  • Rozmiar EU: 38 M

  • Rozmiar U: EU38 UK10

  • Cena katalogowa 49zł

  • Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów bielizny

Dostawa i płatność

od 6,70 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kraków, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Vestida za co najmniej 200,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczka w RUCHu
6,70 zł
2-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2-4 dni robocze
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
2-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
13,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
15,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze

Punkty odbioru

Kraków Dębniki
Zawiła 69
30-390 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@vestida.info
tel.: 783 657 108

poniedziałek - piątek
08:30 - 15:30
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko kartą
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

1 miesiąc

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Vestida
Zawiła 69
30-390 Kraków
Dodatkowe informacje

Stosowana przez sprzedawcę procedura rozpatrywania reklamacji.

Masz możliwość reklamacji wadliwego towaru zarówno z transakcji zakupionych z licytacji i kup teraz . Nie możesz jednak zareklamować towaru jeśli wada była wcześniej zawarta, ujawniona w opisie transakcji.

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. 

Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad lub z wadami opisanymi wcześniej z opisie produktu. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Sposób składania reklamacji:

Reklamowany towar powinien być przesyłany na adres: Vestida - Nie mów nikomu sp. z o.o. , ul. Zawiła 69,   30-390 Kraków.

Uprawnienie do reklamacji na  odległość może zostać zrealizowane w formie elektronicznej na e-mail  allegro@vestida.info  lub w zostać przesłane w formie papierowej na nasz adres:

Vestida, Nie mów nikomu sp. z o.o. 

Ul. Zawiła 69

30-390 Kraków

Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: 

Twoje imię i nazwisko, adres, numer oferty na Allegro oraz datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail.

Szczegóły dotyczące składanej prze Państwa  reklamacji

  • informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu  reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady
  • żądanie sposobu doprowadzenia produktu do  zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo      odstąpieniu od umowy sprzedaży
  • swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy   rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wymogi te mają jedynie charakter zalecenia      i mogą jedynie ułatwić i przyspieszyć proces reklamacji nie wpływając na jej  skuteczność.

Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres podany powyżej. 

W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Reklamacje dotyczące przedsiębiorców

  • Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego      odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego      nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 
  • Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru      przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i      ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub      uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności      za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do   przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie      przesyłki.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur - Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:  konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, 

  •  konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, 
  •  konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), 
  •  w sprawach dotyczących produktów finansowych konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Rzecznika Finansowego, przy czym dodatkowe informacje dotyczące pozasądowego rozwiązywania sporów konsumentami, udostępnione są w odpowiednich wzorcach umownych w szczególności Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. 
  • Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rf.gov.pl. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Vestida
Zawiła 69
30-390 Kraków
Dodatkowe informacje

 1.Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. 


2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia. 


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.  


3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta poprzez przesłanie Elektronicznego odstąpienia od umowy. 

W przypadku zwrotu towaru prosimy skorzystać z nowego formularza zwrotów:

- Wejdź do zakładki "Kupione".

-Przy wybranym zamówieniu kliknij „szczegóły”.

-Wybierz „zwróć część lub całość zamówienia”, aby przejść do formularza zwrotu.

-Wypełnij formularz i kliknij „zgłoś zwrot sprzedającemu”. Otrzyma on wówczas maila informującego o Twojej decyzji.

Teraz można już przygotować towar do odesłania, a następnie wysłać i czekać na zwrot należności. 

Prosimy o nadanie paczki na adres:

Vestida,

ul. Zawiła 69,

30-390 Kraków


W przypadku elektronicznego odstąpienia od umowy otrzymasz zwrot środków nawet do dwóch dni roboczych od momentu otrzymaniu przesyłki zwrotnej!


Darmowy zwrot paczkomatem w ramach pakietu Zwroty Allegro Paczkomaty 24/7 InPost :

-    W serwisie Allegro, w panelu Moje Allegro > Przesyłki użytkownik znajdzie opcję “Chcę zwrócić”.   Otrzyma kod zwrotu (prześlemy go Twojemu Klientowi SMS-em).

- Z kodem będzie musiał udać się do dowolnego Paczkomatu. Na ekranie Paczkomatu wybiera „Nadam paczkę”, a następnie „Mam specjalny kod”. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę, w której umieści zwracaną paczkę. Następnie zamknie skrytkę - to wszystko!

-  Z kodem zwrotu może też udać się do punktu obsługi zwrotów Allegro InPost, których lista znajduje się na stronie Znajdź Punkt InPost.

- Za dokonane zwroty pieniądze zostaną przesłane do Państwa przez Payu lub na podane konto bankowe do 14 dni . ( zazwyczaj zwrot dokonywany jest w przeciągu 2-3 dni roboczych) 

-  Nie przyjmujemy  paczek za pobraniem. 

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro      Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro      Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka      24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta      Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.


4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 


5. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru .


6. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: Vestida, ul. Zawiła 69, 30-390 Kraków , niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. 


7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 


8. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość.


Nie odbieramy przesyłek z paczkomatów! Prosimy o nie nadawanie przesyłek do Paczkomatów zlokalizowanych blisko naszej siedziby, ponieważ przesyłki zostaną do Państwa zwrócone, gdyż nie mamy możliwości ich odbioru. Przypominamy, że Zwrot Allegro Paczkomaty 24/7 działa na innych zasadach. Mimo, że umieszczają Państwo przesyłkę w skrytce w Paczkomacie, po odebraniu jej przez kuriera, zostaję ona dostarczona bezpośrednio do naszej siedziby (nie do Paczkomatu).


  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
  1. świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy
  2. w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
  3. w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
  4. w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  5. w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  7. dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę
  8.  dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

Vestida

O sprzedającym

Vestida

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:23

Dane firmy

NIE MÓW NIKOMU SP. Z O.O.
Zawiła 69
30-390 Kraków
REGON: 365684122
NIP: 663-187-29-07

Kontakt

  • 783****** (pokaż)
  • 783****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:30 - 15:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Właścicielem konta Vestida jest Nie mów nikomu  Sp. z o.o.   z siedzibą w Krakowie przy ul. Zawiła 69, 30-390  zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców KRS pod numerem 0000643187, dla której akta rejestrowe prowadzone są w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 663-187-29-07, REGON: 365684122 o kapitale zakładowym w wysokości 5 000 zł . 

Pozostałe informacje

Nasza oferta  

Nasza firma istnieje od 2016 r. Znajdą u nas Państwo szeroki asortyment odzieży, obuwia, bielizny i akcesoriów znanych marek przecenionych nawet do -80 % .

Oferowane przez nas produkty są w 100 % oryginalne.

Zaufanie i bezpieczństwo klienta jest dla nas priorytetem. 

Drodzy klienci,   zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo Twoich  zakupów, dlatego też z zupełną dokładnością udostępniamy Ci informacje o naszej firmie , warunakch sprzedaży, zwrotów reklamacji oraz gwarancji.   

Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego.  

Wszystkie informacje dotyczące naszych transakcji znajdą Państwo każdorazowo w opisie aukcji. Udostępniliśmy tam informację dotyczące między innymi wad towaru ( nigdy ich przed Państwem nie zatajamy ) , jego cenie wraz z kosztami dostawy oraz podatkami, a także koszcie czy terminie dostawy. 


Przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro . 

Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro  i dostępny pod linkiem https://allegro.pl/regulamin/pl .  


Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.  

 Udzielimy odpowiedzi na każdego Twoje pytanie. Nawet tych dotyczące wymiarów lub dokładnych zdjęć produktów.

 Na e-maile odpowiadamy od pon- pt w godz. 8 - 16 ( allegro@vestida.info)

Infolinia czynna od pon- pt w godz. 8-15:30 . ( nr tel. 783 657 108 ) 

Serdecznie zapraszamy do kontaktu .  

Regulamin sprzedaży  

Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT,  która przesyłana jest drogą eletroniczą. 


Płatność  

Szczegółowe informacje dotyczące płatności znajdują się w każdej ofercie allegro w zakładce „ Płatność i Dostawa”. 

Informacje znajdziesz pod linkiem : https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/metody-platnosci/allegro-finanse-jak-zaplacic-za-przedmiot-kupiony-na-allegro-YLKol7RVxI0 . 

Udostępniliśmy dla Ciebie następujące sposoby płatności :  

- Payu 

 -Przelewy24  

- Przelew na nasze konto bankowe - w przypadku wyboru tego sposobu płatności prosimy o podanie w tytule nicku allegro oraz numeru transakcji , ułatwi nam to i przyspieszy proces realizacji zamówienia. 

 - Płatność za pobraniem 

- Odbiór osobisty ( możliwy po otrzymaniu sms - szczegóły w zakładce Punkty odbioru)

Termin płatności   

W przypadku wybory płatność Payu, Przelewy24 lub wpłaty na konto bankowe jesteś zoobowiązany  dokonać zapłaty za zakupiony przez Ciebie przedmiot do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy sprzedaży.  

W przypadku wyboru płatności za pobraniem jesteś zobowiązany dokonać płatności w momencie odbioru przesyłki.   


Dostawa  

Szczegółowe informacje dotyczące dostawy znajdują się  w zakładce „ Płatność i Dostawa” . 

Udostępniliśmy dla Ciebie następujące sposoby dostawy:  

- Allegro Paczka w RUCHu  

 - Allegro Paczkomaty 24/7 InPost  

-  Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch

- Przesyłka kurierska DPD  

- Przesyłka kurierska DPD pobranie . 


Termin dostawy jest dokładnie określony przy każdym sposobie dostawy w zakładce „ Dostawa i Płatność” każdorazowo w transakcjach Allegro i liczony w następujący sposób:  

- w przypadku gdy kupujący wybrał płatność za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży   

- w przypadku gdy kupujący wybrał sposób płatności przelewy24 lub Payu – od dnia uznania rachunku rozliczeniowego w systemie Payu Sprzedającego   

- w przypadku gdy kupujący wybrał sposób płatności przelewem na rachunek bankowy – od dnia uznania płatności na rachunku bankowym.  


Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). 


Obowiązek informacyjny RODO 

Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Nie mów nikomu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, pod adresem ul. Zawiła 69 30-390, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców KRS pod numerem 0000643187, dla której akta rejestrowe prowadzone są w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 663-187-29-07, REGON: 365684122. 


Kontakt z Administratorem możliwy jest za pośrednictwem poczty tradycyjnej jak i elektronicznej na adres: allegro@vestida.info. Dane pozyskane zostały bezpośrednio od Pani/Pana celem działania bezpośrednio na Pani/Pana żądanie bądź w celu realizacji umowy/zamówienia. 


 Dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r., dalej RODO, w celu realizacji zamówienia, wykonania umowy, w celu związanym z bezpośrednim Pani/Pana żądaniem. Administrator nie udostępnia danych ani nie przekazuje danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu, maksymalnie przez okres 5 lat.  


W przypadku gdy przepisy szczególne nie stanowią inaczej posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i prawo do ich sprostowania. Przetwarzanie Pani/Pana danych może zostać ograniczone, z wyjątkiem ważnych względów interesu publicznego RP lub Unii Europejskiej. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 7 RODO ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę.  


Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO: Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe są przekazywane innym odbiorcom wyłącznie na podstawie przepisów prawa, bądź stosownie do wyrażonej przez Panią/Pana zgody. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do nich, poprawiania, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. (Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu). Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji wskazanego celu.  


Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji następujących celów:  

- realizacja umów zawieranych w Sklepie oraz wynikających z nich zobowiązań, w tym reklamacyjnych  

-zapewnienie wygody i bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu.  


Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:   

-konieczność realizacji umów zawieranych w Sklepie oraz świadczeń o podjęcie których osoba, której dane dotyczą wnosi przed zawarciem umowy,   

-prawny obowiązek spoczywający na Administratorze,   

- uzasadnione interesy realizowane przez Administratora (np. bezpieczeństwo w Sklepie, zapobieganie czynom niedozwolonym) lub stronę trzecią (np. operatorzy płatności elektronicznych).   


Dane osobowe będą przechowywane w celach rozliczeniowych maksymalnie przez okres wynoszący 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związany z umową zawartą w Sklepie. W pozostałym zakresie uzasadnionym celami przetwarzania dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak istnieć będzie podstawa prawna ich przetwarzania, chyba, że obowiązujące przepisy prawa wymagałyby dłuższego okresu ich przechowywania, np. dla wykorzystania w postępowaniach dotyczących funkcjonowania Sklepu. Z końcem okresu przechowywania dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane. 


Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, dla wypełnienia celów dla jakich dane te są zbierane w Sklepie, np. kurierom, dostawcom towarów i usług, serwisom technicznym, instytucjom płatniczym, w tym operatorom i pośrednikom płatności dostępnych w Sklepie, bankom, ubezpieczycielom, operatorom usług informatycznych świadczącym usługi na rzecz Administratora, oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. biurom informacji gospodarczej, sądom lub organom ścigania. Dane Osobowe mogą być przetwarzane na terenie Polski, Państwa Członkowskiego Unii Europejskiej (UE), na terenie sygnatariusza Porozumienia Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).   


Dane Osobowe mogą być przetwarzane także poza EOG, poprzez ich przekazanie przez Administratora lub podmiot przetwarzający, ale tylko wtedy, gdy jest to konieczne dla realizacji celów określonych w akapitach powyżej, a przekazanie oraz przetwarzanie Danych Osobowych poza EOG objęte są odpowiednim, adekwatnym do zasad przewidzianych w RODO stopniem ochrony uznanym decyzją Komisji Europejskiej, w szczególności w przypadku USA przekazanie oraz przetwarzanie Danych Osobowych następuje na rzecz i przez Przetwarzających wpisanych na listę Privacy Shield Framework dostępną pod adresem https://www.privacyshield.gov/list. O zamiarze przekazania Danych Osobowych poza EOG Administrator informuje na etapie ich zbierania.  


 Osobom, których dane osobowe dotyczą przysługują prawa do:  


 - dostępu do danych osobowych,   


- sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 

  -wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,  

 -cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie celów, na jaki była udzielona, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,   

- przeniesienia danych osobowych,  

 -wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji praw przysługujących osobie, której dane dotyczą należy skontaktować się z Administratorem.  

Numer oferty: 8503270888

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro