Sprzedaż zakończona

Sponsorowane oferty z tej kategorii

CZUJNIK GONG SYGNALIZATOR WEJŚCIA DZWONEK ++ [B907

od
axces
29,00
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Przesyłka płatna z góry
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Przesyłka kurierska18,00 zł
Allegro miniKurier24 InPost10,95 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobranie24,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 33 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Typ alarmu:
      Bezprzewodowy

Opis

CZUJNIK RUCHU Z ALARMEM

SYGNALIZATOR WEJŚCIA

BEZPRZEWODOWY

DO MAGAZYNU

DO SKLEPU

DO DOMU

ZAKUPY BEZ REJESTRACJI KONTA

Szanowny Kliencie; W naszym sklepie dokonasz zakupu bez konieczności zakładania i rejestracji konta. Wystarczy dodać produkt do koszyka, podać sposób i adres dostawy, zapraszamy

  • Wysoka jakość w niskiej cenie
  • Różne dźwięki alarmu do wyboru
  • Design współgra z pomieszczeniem
  • Małe gabaryty, dowolny montaż
  • Regulowany uchwyt montażowy
  • Szeroki zakres zastosowania
  • Zasilanie bateryjne

WSTĘP

  • Sygnalizator wejścia / wyjścia idealnie nadaje się do sklepów, magazynów, warsztatów czy hurtowni jako czujnik ruchu z sygnalizatorem dźwiękowym, który informuje np. o wejściu klienta do sklepu czy przyjazdu auta dostawczego. Niezastąpione urządzenie bezprzewodowe, które sygnalizuje wcześniej wybranym dźwiękiem
  • Wyposażone jest w bardzo wrażliwy czujnik, który posiada szeroki zakres detekcji
  • Pozwala na wychwycenie ruchu ludzi uruchamiając wybrany sygnał dźwiękowy
  • W ten sposób podkreśla wejście lub ruch osoby w chronionym przez czujnik obszarze. Sygnalizator oferuje bezpieczeństwo w ​​domu, w namiocie, na campingu, na łodzi itp, ma szerokie zastosowanie i jest łatwy w instalacji

PRZYKŁADY ZASTOSOWANIA

  • - Sygnalizacja wejścia klienta do sklepu czy przyjazd auta z towarem
  • - Alarm w drzwi ( w godzinach wieczornych po prostu włączyć alarm )
  • - Jeśli chcesz , aby wskazał , że niespodziewanie ktoś wchodzi do domu
  • - Jeśli chcesz , aby wskazał , że dzieci bawiące się na Twojej posesji
  •   lub w domu nie weszły na obszar na którym nie powinno ich być
  • - Jeśli chcesz , aby wskazał , że na Twój ogród wkradł się
  •   nieproszony gość np. zwierzak sąsiada

SPECYFIKACJA

  • Napięcie zasilania : 3 x Bateria AA 1,5V ( baterii brak w zestawie )
  • Rodzaj montażu : do postawienia lub zamocowania na ścianie ( regulowany uchwyt )
  • 2 rodzaje dźwięku : DIG / DONG lub DIG / DONG + SŁOWNY HELLO WELCOME
  • Temperatura pracy : -20 ~ 40°C
  • Wilgotność pracy : < 93%
  • Wykrywa prędkość ruchu : 0,6 ~ 1,5 m/s
  • Wymiary około : 10cm x 6,5cm x 3,5cm

FUNKCJE PRZEŁĄCZNIKA

  • Pozycja 1 : sygnalizacja mieszana DIG / DONG + SŁOWNY HELLO WELCOME
  • Pozycja 2 : urządzenie wyłączone
  • Pozycja 3 : sygnalizacja za pomocą dźwięku DIG / DONG

W ZESTAWIE

  • 1 x Sygnalizator
  • 1 x Regulowany uchwyt
  • Opakowanie fabryczne
  • Blankiet gwarancyjny
  • Dowód sprzedaży

Opinie o produkcie

4,00
1
0
1
0
0

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Lokalizacja: Poznań, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u axces za co najmniej 700.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
6 dni roboczych
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
6-7 dni roboczych
Allegro miniKurier24 InPost
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
6-7 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
24,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
6-7 dni roboczych

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Do pobrania

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PHU AXCES Monika Krysztofiak
os. Bol. Śmiałego 31/14
60-682 Poznań
Dodatkowe informacje

Zakupione przedmioty są objęte gwarancją według opisu na każdej aukcji. Przed dostawą towaru na reklamację proszę o wcześniejszy kontakt e-mail lub tel. Reklamowany przedmiot należy dostarczyć na dane podane w karcie gwarancyjnej i dokumencie sprzedaży Do przedmiotu proszę dołączyć : paragon lub skan faktury, kartę gwarancyjną i czytelnie wypełniony druk reklamacyjny. Koszt odesłania towaru po naprawie czy wymianie ponosi serwis lub sprzedawca WAŻNE! Na opakowaniu przesyłki należy umieścić wyraźny napis ( REKLAMACJA ) i nr. klienta / gwarancji ( NR.KL ) Przykład : napis umieszczony na opakowaniu powinien wyglądać tak : " REKLAMACJA NR.KL. 1000/09 " Nie podejmujemy przesyłek nadanych za pobraniem


FORMULARZ REKLAMACYJNY

Pod poniższym linkiem można pobrać przykładowy formularz reklamacyjny:

http://axc.webd.pl/for/reklamacja.pdf

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU AXCES Monika Krysztofiak
os. Bol. Śmiałego 31/14
60-682 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo do zwrotu towaru dotyczy tylko osób fizycznych ( konsumenta ) WAŻNE! Na opakowaniu przesyłki należy umieścić wyraźny napis ( ZWROT ) i nr. klienta / gwarancji ( NR.KL ) Przykład : napis umieszczony na opakowaniu powinien wyglądać tak : " ZWROT NR.KL. 1000/09 " Nie podejmujemy przesyłek nadanych za pobraniem

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

axces
axces

98,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 11 miesięcy

Dane firmy

Monika Krysztofiak
PHU AXCES
os. Bol. Śmiałego 31/14
60-682 Poznań
REGON: 301060207
NIP: 972-010-43-18

Kontakt

  • 605****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Nr. konta do wpłat :  mBank 60114020040000330260469356 


PREFEROWANA FORMA KONTAKTU : e-mail

Nie obsługujemy wysyłanych na tel. sms, mms itp.

W kontaktach e-mail proszę przedstawiać się nazwą Użytkownika na allegro podając także numer aukcj. Na e-mail, który nie zawiera podpisu nazwą Użytkownika i nie zawiera podanego numeru aukcji nie odpowiadamy. Pytania dotyczące aukcji jak i reklamacji proszę kierować na e-mail, chętnie udzielimy odpowiedzi. Na pytania kierowane na e-mail odpowiadamy w odpowiedniej kolejności w przeciągu 24 godz, prosimy o cierpliwość



PRZESYŁKI 

Ważne ! 

Szanowny Kliencie; Sprawdź stan opakowania przesyłki i towaru w obecności Kuriera i przy odbiorze z Paczkomatu


1. Przesyłka Kurierska ubezpieczona do 5000zł "Polecamy ten rodzaj dostawy"

Ubezpieczenie dotyczy uszkodzenia w dostawie lub zaginięcia. Prosimy o sprawdzenie stanu opakowania i towaru w obecności Kuriera

- Uszkodzenie towaru w dostawie ( przesyłka Kurierska )

Prosimy spisać z Kurierem protokół szkody. Protokół szkody oraz zdjęcie uszkodzonego w dostawie towaru prosimy przesłać na e-mail : sklep@axces.com.pl


2. Przesyłka do Paczkomatu InPost

Jest to rodzaj tańszej przesyłki lecz nieubezpieczonej

- Uszkodzenie towaru w dostawie ( InPost Paczkomaty )

Reklamacje związane z uszkodzeniem towaru w dostawie prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji. Reklamację w firmie Inpost można złożyć także pod ponizszym linkiem:

https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje


- Złożenie reklamacji na uszkodzenie przesyłki - towaru bezpośrednio przy urządzeniu InPost Paczkomaty

W tym celu należy pozostawić nieotwartą przesyłkę i wypełnić polecenia zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie paczkomatu. Odbiorca, korzystając z odpowiedniej opcji w urządzeniu ponownie umieszcza paczkę pozostawiając ją do dyspozycji operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail odbiorcy, który jest zobowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem przesyłki do nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia przesyłki i sporządza stosowny protokół. Do momentu złożenia reklamacji odbiorca ma możliwość odebrania przesyłki z oddziału. Na tej podstawie dział reklamacji stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej przyjęcia i w związku z tym podejmuje dalsze czynności


- Uszkodzenie przesyłki - towaru odkryte po odejściu od urządzenia InPost Paczkomaty

Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu, wówczas musi się udać do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację. Podsumowując, odbiorca widzi na ekranie opcję „Mam uwagi do paczki”. Po kliknięciu na wskazaną opcję i zeskanowaniu numeru paczki należy ją zostawić w skrytce, aby możliwa była weryfikacja zgłoszenia. Jednocześnie, na adres e-mail adresata przesyłany jest link do formularza reklamacyjnego. W celu złożenia oficjalnej skargi, niezbędne jest wypełnienie wskazanego formularza


Kupujący podczas składania zamówienia sam wybiera rodzaj dostawy wedle opcji, które udostępnia sprzedawca na stronie z przedmiotem w dziale "Opcje dostawy"



KRÓTKO O NAS

Gwarantujemy miłą, rzeczową i indywidualną obsługę. Do każdego przedmiotu zostaje dołączony paragon fiskalny i blankiet gwarancyjny. Na życzenie klienta zostanie wystawiona faktura VAT. Prosimy o zachowanie paragonu i gwarancji. Ceny towarów i dostawy podane na aukcjach są cenami brutto, zawierają podatek VAT. Koszt dostawy jest ujmowany na paragonie lub na fakturze jako osobna pozycja



FAKTURA VAT

Dokładne dane do faktury VAT wraz z numerem NIP proszę podać w formularzu zakupowym allegro podczas składania zamówienia, w przeciwnym razie zostanie wystawiony paragon. Faktura VAT zostaje przesłana z przedmiotem lub drogą listową lub w wersji elektronicznej na e-mail



ZAKUPY BEZ REJESTRACJI KONTA ALLEGRO

Nie musisz posiadać konta na allegro! aby złożyć zamówienie. Wystarczy że dodasz wybrany produkt do koszyka, podasz dane do dostawy i wybierzesz formę zapłaty i dostawy



DOSTAWA / OPCJE

Jeden koszt dostawy niezależny od ilości przedmiotów do wagi 30kg. Dotyczy dostawy Kurierskiej i dostawy do paczkomatu wedle informacji podanej na stronie z przedmiotem w dziale "opcje dostawy"


- Dostawca przesyłki

Kurier InPost oraz InPost Paczkomaty wedle dostępnych opcji w cenniku dostawy, który jest przyporządkowany do każdego przedmiotu. Kupujący ma możliwość wyboru dostawcy przesyłki zgodnie z opcjami podanymi w cenniku dostawy. Wysyłki realizujemy w terminie 2 - 7 dni roboczych. liczonych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie lub informacji o wyborze przesyłki w opcji za pobraniem. Jeżeli dane do dostawy mają być inne niż dane zawarte w profilu Kupującego na allegro, należy je podać w formularzu zakupowym allegro w trakcie składania zamówienia, w przeciwnym razie przedmiot zostanie dostarczony na dane adresowe z allegro


- Opcje zapłaty i dostawy

  1. Dostawa w opcji wpłata na konto firmowe mBank
  2. Dostawa w opcji zapłata przez szybkie płatności allegro PayU i przelewy24
  3. Dostawa w opcji za pobraniem, płatność przy odbiorze paczki


- Powiadomienie o statusie przesyłki

  • Kurier InPost powiadomienie e-mail
  • InPost Paczkomaty powiadomienie sms i e-mail

Wiadomości sms wysyłane są na prawidłowo podany adres e-mail lub nr. tel. komórkowego. Przed dostawą przesyłki otrzymasz informację zawierającą dzień doręczenia i numer nadania przesyłki. W przypadku Poczkomatów InPost otrzymasz dodatkowo kod, niezbędny do odbioru przesyłki w Paczkomacie



FORMULARZ REKLAMACYJNY TOWARU

Pod poniższym linkiem można pobrać przykładowy formularz reklamacyjny w wersji do druku:


http://axc.webd.pl/for/reklamacja.pdf



ZASADY NASZYCH AUKCJI

Udział w aukcji powinien być wcześniej przemyślany, bowiem oferty w opcji Kup Teraz! nie można wycofać. Po udziale w aukcji Kupujący otrzymuje e-mail zawierający niezbędne informacje i wskazówki potrzebne do finalizacji transakcji. Informacje o wyborze formy dostawy ( na konto lub za pobraniem ), zmianę danych do dostawy, dane do faktury VAT i informację zawierającą np. kolor przedmiotu itp. należy podać za pośrednictwem formularza zakupowego allegro podczas składania zamówienia. W szczególnych wypadkach ( przewaga komentarzy negatywnych ) zastrzegamy sobie prawo do odmowy dostawy towaru w formie ( za pobraniem ) o czym Kupujący zostanie poinformowany. Na wpłatę pieniężną na konto oczekujemy do 7 dni liczonych od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli wpłata nie nastąpi w w/w terminie, prosimy allegro o zwrot pobranej prowizji za niezrealizowaną transakcję. Allegro w takim przypadku udzieli ostrzeżenia Kupującemu. Po otrzymaniu z allegro zwrotu prowizji transakcję uważamy za zakończoną. W niektórych wypadkach co zdarza się niezmiernie rzadko może zaistnieć opóźnienie w dostawie towaru, w takiej sytuacji Kupujący zostanie powiadomiony drogą e-mail lub telefonicznie. Jeżeli zaistnieje niejasna sytuacja Kupujący zamierza wystawić komentarz negatywny, prosimy najpierw o kontakt celem uzgodnienia kompromisu i pozytywnego rozwiązania problemu. Koszt i sposób dostawy, reklamacja towaru i reklamacja przesyłki są dokładnie opisane na tej stronie, w odpowiednich działach

Numer oferty:5411946202
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro