Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
GRYMEL_pl

CYBERPUNK 2077 PC PL + BONUSY + BRELOK |PUDEŁKOWA

od
Super Sprzedawcy
GRYMEL_pl - 99,5%

Przedsprzedaż
Wysyłka od 18 lis.
Dostawa od 15,90 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 2000 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Tytuł:
      Cyberpunk 2077
    • Rodzaj wydania:
    • Tryb gry:
      singleplayer
    • Platforma:
      PC

Opis

POLSKA DYSTRYBUCJA

PLANOWANA WYSYŁKA DZIEŃ PRZED PREMIERĄ

Tytuł: Cyberpunk 2077

Stan: Nowa

Premiera: 19.11.2020

Platforma: PC (pudełkowa z kodem w pudełku)

Producent - CD Projekt RED

Tryb gry - Single Player

Wersja językowa: PL (dubbing)

Zamawiając u nas przed premierą otrzymasz specjalny brelok (ilości ograniczone).

Ta edycja zawiera:

  • Pudełko z kodem do pobrania gry oraz płytami ze ścieżką dźwiękową
  • Kompendium wiedzy z informacjami na temat świata gry
  • Pocztówki z Night City
  • Mapę Night City
  • Naklejki

Cyfrowe dodatki:

  • Ścieżka dźwiękowa
  • Mini artbook przedstawiający wybrane grafiki z gry
  • Podręcznik Cyberpunk 2020
  • Tapety na komputery i urządzenia mobilne

Cyberpunk 2077 to rozgrywająca się w otwartym świecie przygoda, której akcja toczy się w Night City, megalopolis rządzonym przez obsesyjną pogoń za władzą, sławą i przerabianiem własnego ciała. Nazywasz się V i musisz zdobyć jedyny w swoim rodzaju implant — klucz do nieśmiertelności. Stwórz własny styl gry i ruszaj na podbój potężnego miasta przyszłości, którego historię kształtują twoje decyzje.

GRAJ WYJĘTYM SPOD PRAWA NAJEMNIKIEM

Zostań cyberpunkiem, uzbrojonym po zęby wolnym strzelcem, i stań się legendą najbardziej niebezpiecznego miasta przyszłości.

POZNAJ SMAK ŻYCIA W MIEŚCIE PRZYSZŁOŚCI

Witaj w Night City — stworzonym z rozmachem mieście przyszłości, w którym zatracisz się bez pamięci.

UKRADNIJ TECHNOLOGIĘ DAJĄCĄ WIECZNE ŻYCIE

Zdobądź najpotężniejszy wszczep w Night City i zmierz się z tymi, którzy trzęsą całym miastem

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(6 ocen)
6
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 15,90 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Zielona Góra, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
za 137 dni w punkcie
za 137 dni w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
15,90 zł
za 138 dni w punkcie
za 138 dni w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Kurier DPD
18,90 zł
za 138 dni u Ciebie
za 138 dni u Ciebie

Punkty odbioru

Grymel.pl
Ogrodowa 36
65-461 Zielona Góra
woj. lubuskie
email: sklep@grymel.pl
tel.: 68 414 55 00

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

wymagana przedpłata
poinformujemy o terminie odbioru

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar natychmiast.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i 

     pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w 

     przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep 

     nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 4.  Prawo do  odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o  dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym.
 

5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze 

     świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres.  Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego  towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu.  Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania  przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej  reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny,  pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu  wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub  zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty  związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca 

     natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności 

     towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od 

     stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

7. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest 

     uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed 

     odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. 

     W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W 

     przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie 

      przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i  skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.
 8.   Konsument może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja  (w ramach  której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają  nieporozumienie przy  udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne  (rozpoznanie sporu  następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę  rozstrzygania  sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie  dobrowolności.  Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta  odpowiedniego  wniosku w instytucji zajmującej się polubownym  rozstrzyganiem sporów,  tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów  (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie  rozstrzygnięcia sporu  konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji  społecznych do spraw ochrony  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej (stały  polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady  dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach  internetowych ww. instytucji.  Ważne informacje w tym zakresie można  uzyskać pod następującymi  adresami internetowymi Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
 


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Grymel
Ogrodowa 36
65-461 Zielona Góra
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i 

     pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w 

     przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep 

     nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 4.  Prawo do  odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o  dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym.
 

5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze 

     świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres.  Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego  towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu.  Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania  przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej  reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny,  pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu  wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub  zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty  związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca 

     natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności 

     towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od 

     stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

7. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest 

     uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed 

     odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. 

     W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W 

     przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie 

      przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i  skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.
 8.   Konsument może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja  (w ramach  której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają  nieporozumienie przy  udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne  (rozpoznanie sporu  następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę  rozstrzygania  sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie  dobrowolności.  Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta  odpowiedniego  wniosku w instytucji zajmującej się polubownym  rozstrzyganiem sporów,  tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów  (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie  rozstrzygnięcia sporu  konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji  społecznych do spraw ochrony  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej (stały  polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady  dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach  internetowych ww. instytucji.  Ważne informacje w tym zakresie można  uzyskać pod następującymi  adresami internetowymi Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Grymel
Ogrodowa 36
65-461 Zielona Góra
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zwroty i reklamacje 1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów. 2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 4. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu. Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. 6. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.


O sprzedającym

GRYMEL_pl

O sprzedającym


99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa klienta

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 10 lat i 8 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 10:35

Dane firmy

Remigiusz Miller
"REMER" Remigiusz Miller
Racula - Bojka 6
66-004 Zielona Góra
REGON: 080354193
NIP: 973-088-32-70

Kontakt

  • 68 *** ** ** ()

Informacje o sprzedającym

Nasz sklep działa już na rynku gier ponad 10 lat. Od tego czasu wiele w branży się zmieniło, w tym także i my. Zrealizowaliśmy setki tysięcy zamówień, budując w tym czasie bardzo dużą grupę zadowolonych i stałych Klientów. Współpracujemy ze wszystkimi wydawcami gier w Polsce, jak i z wieloma za granicą. Idąc za rozwijąjącą się dystrybucją cyfrową, w naszej ofercie pojawiło się także tysiące tytułów w formie elektronicznej na PC. Ostatnie lata to także rozszerzenie naszego asortymentu o gry planszowe, gadżety dla graczy, kubki, koszulki, czapki i wiele innych. Możecie u nas znaleźć także artykuły szkolne dla dzieci, tj. plecaki, piórkniki, worki na buty, zeszyty itp. 


  • Korzystając z naszych ofert masz pewność zakupu z legalnego źródła oraz otrzymania dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT na życzenie.
  • Masz wątpliwości co do oferowanego przez nas produktu lub już tego, który otrzymałeś? Nie wahaj się zapytać, a odpowiemy na Twoje pytanie i pomożemy Ci w problemie.
  • Prosimy po zakupie o wybór formy dostawy oraz płatności, abyśmy wiedzieli jak zrealizować twoje zamówienie
  • Zwracaj proszę uwagę na czas wysyłki w ofercie, z której korzystasz. Część produktów jest przedpremierowych z konkretną datą premiery i wysyłki, bądź też jest w trakcie dostawy. Wszystkie informacje o czasie wysyłki znajdziesz w opisie oraz w polu"czas wysyłki"
  • Jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00 w dzień roboczy i ma czas dostawy "natychmiast", to jeśli nie wystąpią żadne nieprzewidziane przypadki, zostanie wysłanego tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 przechodzą do realizacji na następny dzień roboczy
  • Jeśli dokonałeś zakupu przez pomyłkę, to poinformuj nas o tym jak najszybciej, ułatwi nam to znacznie pracę, a Ty nie będziesz otrzymywał automatycznych przypomnień o złożonym zamówieniu
  • Jesteś niezadowolony z transakcji? Skontaktuj się z nami przed wystawieniem negatywnej opinii, a na pewno dojdziemy do porozumienia :)
  • Wybierając przesyłkę z płatnością przy odbiorze, prosimy o przygotowanie gotówki do zapłaty kurierowi (kurier nie ma obowiązku posiadać drobnych do wydania), aby paczka niepotrzebnie nie wróciła do nas, generując po naszej stronie niepotrzebne koszta
  • Zamówienie przedpremierowe można składać tylko z płatnością z góry
  • Zamówienie oczekuje maksymalnie 7 dni na zaksiegowanie wpłaty (w przypadku wyboru płatności z góry)
  • Chcesz odstąpić od umowy po zakupie? Masz na to 14 dni. Poinformuj nas o tym przed odesłaniem towaru, abyśmy wiedzieli od kogo i dlaczego otrzymujemy zwrot.
  • Pamiętaj proszę, że zgodnie z ustawą produkty elektroniczne nie podlegają prawie zwrotu.


Masz inne pytania? Zapraszamy do kontaktu.


Nasza infolinia działa od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:00. Możesz z nami skontaktować się także poprzez formuarz kontaktowy Allegro.pl, wysyłając wiadomość na Facebook-u lub mailowo.


Pozdrawiamy,


Zespół GRYMEL_pl

Pozostałe informacje

Punkt odbiorów osobistych

GRYMEL

ul. Ogrodowa 36

65-461 Zielona Góra



Numer oferty: 8180863372

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka