Converse Ctas Pro Ox - 153086C czerwone r 42,5 43

od
Logtech_gsm
299,00
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rozmiar:
      43
    • Długość wkładki:
      28 cm
    • Kolor:
      czerwony
    • Marka:
      Converse
    • Wzór dominujący:
      inny wzór
    • Materiał zewnętrzny:
      Guma
    • Materiał wkładki:
      Tkanina
    • Wysokość:
      niskie
    • Zapięcie:
      sznurowane
    • Dostawa z Polski:
      tak

Opis

CONVERSE 153086C czerwone

TRAMPKI SPORTOWE

cena katalogowa: 750 zł

kolor: czerwone

typ: sportowe

materiał zewnętrzny: tkanina

materiał wewnętrzny: tkanina

materiał podeszwy: tworzywo

rozmiar:42,5 długość wkładki 27,5 cm 1szt

43 długość wkładki 28 cm 1 szt.

Towar jest nowy, powystawowy z Niemiec.

Wszystkie produkty wystawione na naszych aukcjach pochodzą bezpośrednio od producentów i niemieckich dystrybutorów. Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że zakupione u nas produkty są fabrycznie nowe i oryginalne.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 15,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Lublin, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
15,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
25,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

LOGTECH Artur Machnikowski
Al. Spółdzielczości Pracy 32-36 lok. 515
20-147 Lublin
Dodatkowe informacje

REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI 

2 lata rękojmia  (wyłączona dla przedsiębiorców) 

ADRES DO REKLAMACJI

LOGTECH Artur Machnikowski Al. Spółdzielczości Pracy 32-36 lok. 515

Dodatkowe informacje

Reklamacje z tytułu rękojmi

Sprzedawca niniejszym  oświadcza, że ciąży na nim ustawowy obowiązek dostarczenia produktu  będącego przedmiotem zamówienia bez wad fizycznych lub prawnych., z  wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Sprzedawca odpowiada  wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach  określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów  będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. Aby skorzystać z  prawa do reklamacji należy poinformować o tym Sprzedającego w formie  poczty e-mail, lub na adres pocztowy:  Adres e-mail: logtechgsm@wp.pl

Adres pocztowy: Logtech Artur Machnikowski ul.Powstańców Warszawy 67, 21-100 Lubartów 

Forma składania reklamacji

W korespodencji przesłanej do Sprzedawcy powinny znajdować się informacje:   Imię i nazwisko Kupującego.  Opis stwierdzonej wady, wraz z udokumentowaniem jej na zdjęciu.  Propozycję rozwiązania reklamacji, która będzie satysfakcjonująca dla kupującego.   W przesyłce zwrotnej przesłanej do Sprzedawcy powinny znajdować się:   Zakupiony towar.  Paragon fiskalny.   Wadliwą rzecz należy dostarczyć dopiero po uzyskaniu takiej informacji od sprzedawcy.

Możliwości roszczeń reklamacyjnych 

Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży,chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.  Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub  naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość  obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient  może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać  wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych  kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy  ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę  niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia, żądać  wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta,  jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży  wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi  Sprzedawca. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest  obowiązany na żądanie Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą na adres  Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia  pokrywa Sprzedawca.   Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli  wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania  Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na  wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może  zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W  tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć  oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał  wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia  od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny  rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru  lub usunięcia wady.   Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:   jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży  jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubowneg zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą  może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl  może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/   

Skutki złożenia reklamacji

Sprzedawca  w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje  się do reklamacji Towaru, lub reklamacji związanej z realizacją Umowy  sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.  

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
LOGTECH Artur Machnikowski
Al. Spółdzielczości Pracy 32-36 lok. 515
20-147 Lublin
Dodatkowe informacje

Zwrot z Allegro Smart!Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

ZWROTY

14 dni na odstąpienie od umowy

CZAS NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY

14 dni

ADRES DO ZWROTU

LOGTECH Artur Machnikowski

Al. Spółdzielczości Pracy 32-36 lok.515

20-147 Lublin

KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!

DO POBRANIA

Przykładowy formularz odstąpienia od umów.pdf

Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.     

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

Logtech_gsm

O sprzedającym

Logtech_gsm

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
16 sierpnia 2019 o 09:55

Dane firmy

Artur Machnikowski
Logtech
ul. Głęboka 4/9
20-612 Lublin
REGON: 432665216
NIP: 712-194-47-32

Kontakt

  • 508 *** *** (pokaż)

Numer oferty: 7752725223

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro