Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

COLOURLOCK STRONG MOCNY ZESTAW DO CZYSZCZENIA SKÓR

od
agmi-tuning - 98,9%
Allegro Smart!
10,40 zł x 10 rat raty zero
Dostawa za darmo
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 999 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

ZESTAW DO CZYSZCZENIA I KONSERWACJI TAPICERKI SAMOCHODOWEJ SKÓRZANEJ renowanej firmy Colourlock.

Firma Colourlock od lat dostarcza najwyższej jakości chemii dla klientów indywidualnych i do zastosowań profesjonalnych

Przetestowane przez Polską Izbę Przemysłu Skórzanego. Testowany dermatologiczne. Bezzapachowe.

W celu konserwacji skóry producent zaleca czyszczenie tapicerki co 3 miesiące.

Zalety produktu

  • jest to jeden z najlepszych na rynku zestawów do pielęgnacji tapicerek skórzanych w samochodach,
  • produkt marki Colourlock, która od wielu lat cieszy się olbrzymią popularnością i zaufaniem wśród wielu użytkowników na całym świecie, dodatkowo współpracuje z najlepszymi zakładami autodetailingowymi, koncernami samochodowymi, tapicerami, oraz fabrykami części samochodowych

Strong Cleaner znajduje szerokie zastosowanie przy czyszczeniu wszelkiego rodzaju skór gładkich w samochodach i meblach skórzanych, walizkach, torebkach oraz galanterii.

Zestaw STRONG do czyszczenia tapicerek skórzanych jest dedykowany głównie do skór gładkich zamkniętych (także perforowanych).

Środek czyszczący do skór.

Specyfikacja:

  • skutecznie usuwa plamy i zabrudzenia powierzchni skóry
  • niweluje nieprzyjemne zapachy (np. dym papierosowy, ludzki pot)
  • nie uszkadza powierzchni i nie powouje powstawania przebarwień
  • praktyczna piana, która ogranicza stosowanie wody
  • w przypadku czyszczenia trudnodostępnych miejsc należy używać oryginalnej szczoteczki

Preparat konserwujący.

Specyfikacja:

  • specjalistyczny środek ochronny służący do zabezpieczenia powierzchni skóry
  • skóry szczególnej narażonej na intensywne użytkowanie po gruntownym wyczyszczeniu skóry.
  • technologia polimerowa tworzy na powierzchni skóry warstwę ochronną odporną na wycieranie i zabezpiecza ją przed blaknięciem.
raty zero

Kupuj wygodnie na raty zero

Raty zero to wygodny i bezpieczny sposób finansowania Twoich zakupów na Allegro. Możesz rozłożyć swoje zakupy nawet na 20 rat nie ponosząc dodatkowych kosztów. Np. robisz zakupy za 2000 PLN i spłacasz w 20 ratach po 100 PLN.
Sprawdź szczegóły w Regulaminie (allegro.pl/raty/regulamin) i złóż wniosek.

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 4.05.2020 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 4.05.2020 r. - 28.06.2020 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny, albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: częstochowa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u agmi-tuning za co najmniej 500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Automat Pocztowy
9,99 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. w punkcie
Orlen
9,99 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. w punkcie
Poczta Polska
9,99 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. w punkcie
RUCH
9,99 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. w punkcie
Żabka
9,99 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
0,00 zł
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. w punkcie
pon. 1 cze. - śr. 3 cze. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Pocztex Kurier48
14,00 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. u Ciebie
Kurier FedEx
15,00 zł
pon. 1 cze. - wt. 2 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - wt. 2 cze. u Ciebie
Kurier za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier za pobraniem
Kurier FedEx pobranie
18,00 zł
pon. 1 cze. - wt. 2 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - wt. 2 cze. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN
Jesienna 87/89
42-200 Częstochowa
Dodatkowe informacje

1. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami,  sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z  tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.  

 

1.a.Na przyłbice oraz środki czystości, higieniczne w tym maseczki nie udzielamy gwarancji. 


2. Reklamacji nie podlegają:

 - przedmioty uszkodzone mechanicznie lub niewłaściwie użytkowane przez Klienta lub osoby trzecie

 - naturalne zużycie produktu lub jego części np. baterii, bezpieczników itp. 

- żarówki, ponieważ na ten produkt udzielana jest gwarancja rozruchowa 

- przyłbice, środki higieniczne w tym maseczki, płyny itp 


3. W razie zaistnienia sporów wyrażamy zgodę na rozwiązanie go w drodze mediacji.

4. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 

5. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz w odniesieniu do Konsumentów, odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady). 

6. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne przepisami prawa odpowiada Klient. 

7. W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny.W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Klientowi na odległość. Dzięki kontaktowi z nami szybko zakwalifikujemy zgłoszenie i przedstawimy Państwu dalszą procedurę postępowania. 

DZIAŁ REKLAMACJI  tel. 34 363 82 94. 

Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.  Jeżeli podane w reklamacji z tytułu rękojmi dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji lub reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, Sprzedawca zwróci się do Klienta, składającego reklamację, o uzupełnienie we wskazanym zakresie.

W takim przypadku 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od chwili jej uzupełnienia. 

9. Prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem produktu.Jeżeli reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, towar należy dostarczyć lub odesłać przesyłką pocztową na adres AGMI ul Jesienna 87/89, 42-200 Częstochowa. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa Klient (Kupujący), chyba że strona Sprzedająca ustali inaczej. Nasze doświadczenie pozwoli Państwu pomóc w doborze najtańszej możliwej opcji wysyłki reklamowego produktu. W przypadku reklamacji uznanej za zasadną Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów odesłania produktu reklamowanego na konto bankowe. Sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru na reklamacje pocztą maksymalnie do wartości 12 zł. Jeżeli Klient odeśle na reklamacje produkt innym droższym sposobem, różnica w poniesionych kosztach leży po stronie Klienta. Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, prosimy o kontakt z Nami w celu uzgodnienia sposobu dostarczenia produktu. Koszt odesłania zasadnej reklamacji do Klienta pokrywa Sprzedawca. W każdej innej sytuacji koszty przesyłek ponosi Klient. 

10. W celu złożenia reklamacji najlepiej przedstawić: a. paragon fiskalny lub kopia faktury VAT, a jeżeli nie jest to możliwe inne potwierdzenie zakupu towaru b. towar z opisem usterki oraz żądaniem kupującego (jeżeli jest to produkt mechaniczny, elektryczny najlepiej dołączyć również opis miejsca zamontowania produktu, model pojazdu itp.) c. dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail) 

11. O postępach Państwa zgłoszenia będziemy informować za pośrednictwem wiadomości e-mail.

12. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar z ujawnioną wadą może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy lub naprawiony, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny w sklepie internetowym towar. Jeżeli ujawniona wada jest nieznacząca do użytkowania produktu Sprzedawca może zaproponować Klientowi obniżenie ceny produktu.

13. Sprzedawca sprzedaje produkty, które Klient może przygotować do użytku oraz zamontować we własnym zakresie, bez potrzeby zlecania montażu/demontażu osobom trzecim. Zlecenie przez Klienta montażu/demontażu osobom trzecim jest jego dobrowolnym wyborem. W związku z tym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za montaż i demontaż produktów oraz za inne koszty pośrednie jakie zapłacił Klient. 

14. W okresie trwania procesu reklamacyjnego Firma nie wydaje produktów zastępczych.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN
JESIENNA 87/89
42-200 CZĘSTOCHOWA
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

1. Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma prawo do dokonania zwrotu w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Towar nie może nosić śladów używania, montażu itp., musi być w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży. W większości przypadków ( jeśli nie zaznaczono w opisie aukcji inaczej ) oferowane produkty są uszyte z czarnej skóry czarnymi nićmi. Proszę mieć świadomość, że każda rzecz wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. wybór innego koloru skóry lub nici  powoduje, że klientowi nie przysługuje w tym przypadku możliwość ze skorzystania z prawa od odstąpienia od umowy zawartej na odległość, chyba ze strony ustaliły to przez zakupem. Zwrot obejmuje wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). W przypadku odesłanie produktu koszt odesłania spoczywa na kupującym.

 

2. Prawo do rezygnacji dotyczy TYLKO konsumentów, czyli osób prywatnych (nie prowadzących działalności gospodarczej). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy (w wersji pisemnej lub elektronicznej). 

Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu otrzymanej ceny produktu, a Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie po złożeniu oświadczenia

 o odstąpieniu od umowy sprzedaży, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania odstąpienia. 

3. W piśmie zawierającym oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu Klient zobowiązany jest wskazać numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot uiszczonej przez niego kwoty. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art. 13 ust. 2 dyrektywy 2011/83 oraz art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej.

4. Zwroty środków wpłaconych realizowane są bezpłatnie na polski rachunek bankowy Klienta lub na polski rachunek bankowy innej osoby wskazany pisemnie. 

5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem do momentu podjęcia decyzji o zachowaniu produktu, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. 

5. WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

Miejscowość,                                                                             Imię i nazwisko konsumenta

Data                                                                                            Adres zamieszkania

PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN                                                Nazwa użytkownika

JESIENNA 87/89                                                                         Nr dokumentu zakupu

42-200 CZĘSTOCHOWA                                                           Data zakupu

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa. Oświadczam, że zgodnie z art. 27, Dz. U. 2014, poz. 827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta odstępuję od umowy sprzedaży nr .....................................zawartej dnia ....................otrzymanej dnia.......................na następujące produkty.................................................................................................................................................... Proszę o zwrot kwoty ....................... zł (słownie ....................................................złotych) na konto nr............................................................................................................................................................... Pouczenie: 1.Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy).

2. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej. 

3. Odpowiadają Państwo za wszelkie zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. 

4. Jeżeli ze względu na swój charakter produkt nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru równym kosztom wysyłki towaru od Sprzedawcy do Kupującego. Sprzedawca zajmie się zleceniem odbioru przesyłki, a Kupujący przygotuje ją do odbioru. 

6  Nadal obowiązują Konsumenta prawa z tytułu rękojmi.    


O sprzedającym

agmi-tuning

O sprzedającym


98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 15:25

Dane firmy

Michał Koćwin
P.P.H.U AGMI MICHAł KOĆWIN
Boh.Katynia 27/107
42-200 częstochowa
REGON: 152174653
NIP: 573-235-09-95

Kontakt

  • +48 ** ********* ()
  • +48 *** *** *** ()
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ADRES SKLEPU

PPHU AGMI Michał Koćwin

ul Jesienna 87/89

42-200 Częstochowa

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17, sobota 8-14

Nr konta 82 1140 2004 0000 3202 5941 7723

Pozostałe informacje

ZASADY ZAKUPU TOWARU NA AUKCJI

1. Firma AGMI prowadzi sprzedaż wysyłkową. W celu szybkiej i sprawnej realizacji zamówień nie prowadzimy odbioru osobistego w magazynie naszej firmy. Zakupione towary wysyłamy do Klienta po zaksięgowaniu wpłaty, bądź po otrzymaniu informacji z wyborem przesyłki pobraniowej, w dni robocze od poniedziałku do piątku.

2. Nie ma możliwości wystawienia paragonu z NIP. W takim przypadku wystawiamy od razu fv. Prosimy o podanie danych do fv w formularzu do zakupu. 

3. Zamówienia staramy się przygotować do wysyłki w ciągu 1-2 dni roboczych, z wyjątkiem ofert, gdzie zaznaczono dłuższy czas na przygotowanie zamówienia.  W wyjątkowych sytuacjach czas może się

wydłużyć, o czym poinformujemy Klienta mailowo bądź telefonicznie. Ze względu na dużą ilość zakupów

w weekend oraz w dni świąteczne wolne od pracy, paczki nadawane są w pierwszych dniach roboczych według kolejności. W związku z tym ich wysyłka może się nieznacznie wydłużyć. Towary zakupione na kilku aukcjach wysyłam jedną przesyłką.

4. Oświadczamy, że wszystkie oferowane przez nas produkty są produktami fabrycznie nowymi, bez wad,

z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Produkty są sprawdzane i oglądane przed wysyłką.

5. Po zalicytowaniu proszę o potwierdzenie e-mailem swojego zakupu, czyli wypełnienie prawidłowo Formularza Opcji Dostawy.

- informacji o wybranej formie zapłaty za towar (wpłata na rachunek, wysyłka za pobraniem)

- informacji o formie wysyłki (Poczta Polska, firma kurierska, paczkomaty)

- informacji o rodzaju zakupionego towaru (jeśli na aukcji są do wyboru różne kolory, moce lub rodzaje, wzory)

- danych do wysyłki (jeśli towar ma być wysłany na adres inny niż podany w Allegro)

- danych do wystawienia faktury (jeśli Klient życzy sobie fakturę VAT)

PŁATNOŚĆ

Płatność za pobraniem przy odbiorze.

Przedpłata poprzez PAYU. Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych.

Do zakupionego towaru wystawiamy dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT. W przypadku wyboru faktury VAT prosimy o podanie danych  firmy od razu przy składaniu zamówienia.

WYSYŁKA

1. Kupujący upoważnia firmę PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN do podejmowania w  swoim imieniu i na swoją rzecz wszelkich czynności faktycznych związanych z nadawaniem zakupionych produktów.

2. Zamówiony produkt wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem: firmy kurierskiej Siódemka, Poczty Polskiej, Inpostu, na terenie Polski. Omawiana przesyłka jest usługą w szczególności w znaczeniu omówionym ustawą z dn 2 marca 2000r. Dz.U. Nr 22 poz. 271 Rozdz. 2 Art. 10 pkt. 3.1.

3. Koszty związane z wysyłką towaru ponosi Klient (Kupujący).

4. Informujemy, że dla każdego produktu (aukcji) został przygotowany cennik dostawy dostępny dla Klienta w zakładce „Dostawa i płatność” znajdującej się w aukcji/ ofercie produktu pod miniaturką.

5. Sprzedawca informuje Kupującego, że:

domyślną formą dostawy sprzedającego jest najtańsza opcja przesyłki rejestrowanej z proponowanych wariantów dostawy z cennika zawartego w konkretnej ofercie. Pozostałe formy dostawy w tej samej ofercie są przesyłkami opcjonalnymi realizowanymi wyłącznie na życzenie Klienta.

W przypadku odstąpienia od umowy zostanie zwrócony klientowi koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej z cennika z konkretnej aukcji, na której został zakupiony produkt.

6. Do Klienta należy wybór opcji dostawy.

- Przesyłki pocztowe rejestrowane z wyłączeniem listów nierejestrowanych wg regulaminu Poczty Polskiej / Inpost-u są przesyłkami zabezpieczonymi na wypadek uszkodzeń w transporcie/ zagubienia

(z wyłączeniem towarów delikatnych i szklanych, które powinny  być wysyłane na szczególnych warunkach). Ubezpieczenie towarów delikatnych i szklanych jest opcją dodatkowo płatną, którą Klient może dopłacić do podstawowej opcji wysyłki (wg cennika Poczty Polskiej, Inpostu). Przesyłki rejestrowane posiadają nr nadawczy, można je monitorować online. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek

określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej.

-  Przesyłki kurierskie w swej cenie zawierają ubezpieczenie transportowe do wartości wysłanych produktów. Standard dostarczenia przesyłki to 24-48 godzin roboczych od poniedziałku do piątku.

-  Przesyłki nierejestrowane Poczty Polskiej są to przesyłki, które nie posiadają nr nadawczego i nie można ich monitorować online oraz przy tego rodzaju przesyłkach nie ma możliwości wniesienia reklamacji wobec Poczty Polskiej. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej.

W związku z powyższym polecamy wszystkie opcje dostawy monitorowanej (przesyłki rejestrowane): listy polecone/paczki/przesyłki kurierskie. 

7. Na daną opcję dostawy składa się wartość usługi transportowej wg wybranego operatora oraz koszty związane z obsługą zamówienia.

8. Koszt przesyłki produktu do Klienta poza terytorium Polski będzie każdorazowo uzgadniany i przesłany do akceptacji.

9. Wysłanie towaru do Kupującego jest chwilą przejścia praw własności produktu. O wysłaniu towaru Klient zostanie poinformowany mailowo. W przypadku przesyłek rejestrowanych na adres e-mail. Kupującego powinien wygenerować się nr nadawczy przesyłki, który można monitorować w systemie wybranego operatora.

10. Towar staramy się wysłać w ciągu 1-2 dni roboczych od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem ofert w opisie których wskazano inny czas realizacji zamówienia. O wszystkich przesunięciach czasowych

w realizacji wysyłki, Klient zostanie poinformowany mailowo bądź telefonicznie.

11. W celu szybkiej realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest do  poinformowania sprzedawcy o wyborze opcji dostawy, cechach szczególnych produktu (kolor, rozmiar, zasilanie itp.), a także ewentualnej wysyłce na adres inny niż zawarty w danych Allegro, najlepiej w momencie składania zamówienia w „Wiadomości dla Sprzedającego”. W sytuacjach, gdy  Kupujący pomyli się w zamawianych ilościach należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą i poinformować go mailowo, bądź telefonicznie o błędzie. Błędne ilości zostaną skorygowane, Sprzedawca wystąpi do portalu Allegro o zwrot prowizji za błędnie zakupione rzeczy,  a Kupujący ma obowiązek potwierdzić ten fakt w linku przesłanym mailowo przez portal Allegro.

12. W przypadku zamówień realizowanych na specjalne zamówienie Klienta, czas dostawy będzie ustalony z Klientem indywidualnie.

13. Czas dostawy to czas przygotowania zamówienia + czas dostawy operatora.

14. W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Kupującego, Kupujący ma obowiązek wobec Sprzedającego pokryć koszty przesyłki zwrotnej. Koszt  ponownej wysyłki pokrywa również Kupujący.

15. Podane koszty dostawy dotyczą tylko wysyłek na terenie kraju. Koszty wysyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie. W celu wyceny dostawy poza granicami Polski, prosimy o kontakt.

16. Zgodnie z przepisami UE (rozporządzenie nr 524/2013) istnieje możliwość

rozwiązany wania konfliktów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR. Wyrażamy zgodę na rozstrzygnięcie sporów w drodze mediacji.

PRYWATNOŚĆ

Zapewniam, że dane osobowe uzyskane od Kupującego w drodze realizacji zamówienia umieszczane są

w naszej bazie danych, a następnie wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich modyfikacji.

Wszelkie prawa do wszystkich materiałów zamieszczanych na aukcjach użytkownika są zastrzeżone. 

ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ORAZ INFORMACJA O PRZYSŁUGUJĄCYCH PRAWACH  

Zasady przetwarzania Państwa danych osobowych przez firmę PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN ul. Boh. Katynia 27/107 42-200 Częstochowa oraz informacja o przysługujących prawach.   Zapewniamy, że Państwa dane są u nas bezpieczne. Administratorem Państwa danych osobowych jest firma PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN ul. Boh. Katynia 27/107 42-200 Częstochowa.  Informujemy, że mają Państwo prawo do:  1. żądania dostępu do swoich danych osobowych   2. sprostowania danych  3. żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych   4. usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania  5. wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych  6. przeniesienia Państwa danych osobowych Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonych zgód w dowolnym momencie.   Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.   W celu realizacji swoich uprawnień, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wniesienia sprzeciwu mogą Państwo kontaktować się pod adresem mailowym: info@agmi-tuning.com albo tradycyjną pocztą na adres: PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN ul.Jesienna 87/89 42-200 Częstochowa 




Numer oferty: 7968564508

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka