, , ,

COLOURLOCK SOFT ZESTAW DO CZYSZCZENIA SKÓRY 4w1 FV

od
Super Sprzedawcy
Oficjalny sklep Colourlock
99,00
Allegro Smart!
6 monet
22 osoby kupiły 23 sztuki
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 9832 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Kup w zestawie

COLOURLOCK SOFT ZESTAW DO CZYSZCZENIA SKÓRY 4w1 FVMLECZKO DO TAPICERKI KONSERWACJA PIELĘGNACJA SKÓRY
W zestawie taniej
164,00 zł149,00 zł
COLOURLOCK SOFT ZESTAW DO CZYSZCZENIA SKÓRY 4w1 FVCOLOURLOCK LEATHER ESSENCE ZAPACH NOWEJ SKÓRY 30ml
W zestawie taniej
163,00 zł154,00 zł

Parametry

Opis

ZESTAW COLOURLOCK SOFT DO CZYSZCZENIA I KONSERWACJI SKÓRZANEJ TAPICERKI SAMOCHODOWEJ

Przedstawiamy Państwu jeden z najlepszych na rynku zestawów do czyszczenia i konserwacji tapicerki skórzanej w samochodzie. Produkty do czyszczenia i konserwacji marki Colourlock od wielu lat cieszą się olbrzymią popularnością i zaufaniem wśród wielu użytkowników na całym świecie. Współpracujemy z najlepszymi zakładami autodetailingowymi, koncernami samochodowymi, tapicerami, i fabrykami części samochodowych. Znamy się na skórze i dzięki temu dostarczamy najwyższej jakości chemii dla klientów indywidualnych i do zastosowań profesjonalnych.

Wszelkiego rodzaju plamy, zabrudzenia, wytarcia spowodowane codziennym użytkowaniem oraz eksponowaniem tapicerki na promienie słoneczne sprawiają, że z czasem skóra traci swój oryginalny wygląd i właściwości. Aby przeciwdziałać skutkom eksploatacji każdą skórę należy regularnie czyścić i konserwować wyłącznie przeznaczonymi do tego środkami. Nasze wieloletnie doświadczenie podparte niezliczonymi badaniami laboratoryjnymi pozwoliły nam opracować środki nie tylko bezpieczne dla skóry, ale także łatwe w aplikowaniu i skuteczne.

W skład zestawu wchodzą:

  • delikatny środek czyszczący Colourlock Soft Clean z aplikatorem piany,
  • dedykowana do czyszczenia skór oryginalna szczoteczka Colourlock,
  • preparat konserwujący Leder Versiegelung
  • delikatna szmatka z mikrofibry.

Zestaw SOFT do czyszczenia tapicerek skórzanych jest dedykowany głównie do skór gładkich zamkniętych (także perforowanych). Użyte środki czyszczące i konserwujące są przede wszystkim bezpieczne dla Państwa skóry oraz, co bardzo cenią sobie nasi Klienci, bardzo wydajne. Cały zestaw wystarcza na kilkukrotne wyczyszczenie i zakonserwowanie kompletu foteli w samochodzie. Zestaw SOFT zalecany jest do użycia w przypadku skór lekko zabrudzonych oraz przy regularnych zabiegach konserwujących. Do czyszczenia skór bardzo brudnych lub dawno nieczyszczonych polecamy użycie Zestawu STRONG.

Środek czyszczący do skór gładkich Colourlock Soft Clean skutecznie usuwa wszelkiego rodzaju plamy i zabrudzenia z powierzchni skóry, niweluje nieprzyjemne zapachy (np. dym papierosowy, ludzki pot), nie uszkadza jej powierzchni i nie powoduje powstawania przebarwień. Dzięki zastosowaniu aplikatora piany ograniczono do niezbędnego minimum użycie wody, której długotrwałe skutki są niebezpieczne dla kondycji skóry. Soft Clean znajduje szerokie zastosowanie przy czyszczeniu wszelkiego rodzaju skór gładkich w samochodach i meblach skórzanych, walizkach, torebkach oraz galanterii. W przypadku czyszczenia trudno dostępnych miejsc należy używać oryginalnej szczoteczki do czyszczenia skóry Colourlock.

Preparat konserwujący do skóry Leder Versiegelung jest specjalistycznym środkiem ochronnym służącym do zabezpieczenia powierzchni skóry szczególnie narażonej na intensywne użytkowanie. Wykonany jest w technologii polimerowej, tworzy na powierzchni skóry warstwę ochronną odporną na wycieranie i zabezpiecza ją przed blaknięciem. Stosując preparat Leder Versiegelung wynik wykonanych wcześniej prac takich jak czyszczenie czy farbowanie jest trwalszy i efektywniejszy. Należy pamiętać, aby używać środka wyłącznie do skór wcześniej wyczyszczonych, w przeciwnym wypadku może dojść do powstania trwałych zabrudzeń i może być konieczne dodatkowe farbowanie fragmentu skóry zestawem tonujacym Colourlock. 

Aby zachować skórę w dobrej kondycji zalecamy jej regularne czyszczenie i konserwowanie środkiem Leder Versiegelung co 3 miesiące.

Zobacz, jak prosty w użyciu jest nasz zestaw:

Jeśli mają Państwo wątpliwość, czy tapicerka nadaje się już do czyszczenia - zachęcamy do analizy poniższych testów porównawczych:

Dokonując zakupu na tej aukcji masz pewność, że kupujesz towar bezpośrednio od producenta, zyskujesz także dostęp do profesjonalnego wsparcia na każdym etapie korzystania z produktu. Całą procedurą zakupu od początku do końca zajmuje się nasz wyspecjalizowany personel, w razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Zapraszamy także do odwiedzenia pozostałych naszych aukcji, gdzie znajdą Państwo między innymi:

  • środki i zestawy do czyszczenia oraz konserwacji tkanin i Alcantary,
  • farby do malowania skóry (kolory gotowe a także dobierane indywidualnie dla Klienta),
  • gotowe zestawy tonujące do farbowania drobnych elementów tapicerek najpopularniejszych modeli aut,
  • środki natłuszczające do skór,
  • preparaty do ochrony i utrwalania kolorów,
  • szpachle do skóry,
  • narzędzia i środki do wykonywania drobnych renowacji,
  • wiele innych preparatów do zastosowań zarówno amatorskich jak i profesjonalnych.

Serdecznie zapraszamy!

Copyright © 2017 Colourlock | Wszelkie prawa zastrzeżone [All rights reserved]

Opinie o produkcie

4,89

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,89/5
(189 ocen)
175
11
1
1
1

6 listopada 2018 od
najbardziej pomocna
NAJLEPSZY ŚRODEK DO SKÓR DOSTĘPNY NA RYNKU
26 sierpnia 2019 od
Spełnia swoją rolę. Wystarcza na 2 zabiegi czyszczenia i konserwacji. W zestawie jest wszystko, co potrzebne (w tym szczoteczka i 2 szmatki dobrej jakości)
Skład zestawu, działanie.
Brak.
7 sierpnia 2019 od
Polecam!
5 sierpnia 2019 od
Na razie użyłem tylko Cleanera - świetny produkt
29 lipca 2019 od
Polecam
7 lipca 2019 od
Super produkt
Brak
4 lipca 2019 od
Zestaw się zgadza. Jak działa jeszcze nie wiem.
1 czerwca 2019 od
Wystarczyło mi na 3x wymycie przodu i 2x tyłu. Polecam
26 maja 2019 od
Super produkt..
22 maja 2019 od
Nie usunął prostych przebarwień na jasnych skórach, bardzo slaby produkt.
brak
j/w
13 maja 2019 od
zestaw do czyszczenia zgodny z opisem
5 maja 2019 od
super produkt
24 kwietnia 2019 od
Ok
12 kwietnia 2019 od
Polecam.
12 stycznia 2019 od
Produkt bardzo dobry. Skóra w BMW X3 '17 wyczyszczona idealnie.

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Długołęka, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Colourlock za co najmniej 199,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
18,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier InPost
13,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier InPost pobranie
18,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Colourlock Polska
Rzemieślnicza 9
55-095 Długołęka
woj. dolnośląskie
email: sma@colourlock.pl
tel.: 717698083

poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
6 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Colourlock Polska
Rzemieślnicza 9
55-095 Długołęka
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.    


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej  


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.  


Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: Colourlock Polska ul. Rzemieślnicza 9, 55-095 Długołęka,  lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@colourlock.pl.  


W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.  


Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: Colourlock Polska ul. Rzemieślnicza 9, 55-095 Długołęka. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.  


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 


Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.


Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora). 


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Colourlock Polska
Rzemieślnicza 9
55-095 Długołęka
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami.


Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: Colourlock Polska, ul. Rzemieślnicza 9, 55-095 Długołęka lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@colourlock.pl.    Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.  

  Bieg terminu do odstąpienia od umowy  


Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 


  Zwrot wzajemnych świadczeń  


Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: Colourlock Polska, ul. Rzemieślnicza 9, 55-095 Długołęka.  


Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.  


Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


  Możliwe koszty odstąpienia od umowy  


Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.  Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


W przypadku Towaru będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.


 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


O sprzedającym

Colourlock

O sprzedającym

Colourlock

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 06:30

Dane firmy

Katarzyna Kozdrowska-Kordyjak
Colourlock Katarzyna Kozdrowska-Kordyjak
Długołęka, Rzemieślnicza 9
50-095 Mirków
REGON: 022062188
NIP: 6922230711

Kontakt

  • 71 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Colourlock® dostarcza najwyższej jakości produkty do czyszczenia, pielęgnacji i renowacji skór w 38 krajach. Współpracujemy z najlepszymi zakładami autodetailingowymi, koncernami samochodowymi, tapicerami, i fabrykami części samochodowych. Znamy się na skórze i dzięki temu dostarczamy najwyższej jakości chemii dla klientów indywidualnych i zastosowań profesjonalnych. 


Naszym celem jest zapewnienie Państwu dostępu do fachowej wiedzy i rozwiązań technicznych z zakresu skór samochodowych i używania środków.

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący,  

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.  

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.  


Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,  

Sprzedający COLOURLOCK POLSKA 


PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro. 

Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów. 


POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY 


Informacje dotyczące płatności 

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność” 

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.


Informacje o dostawie 

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa” 

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa; (2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (3) odbiór osobisty dostępny pod adresem: Colourlock Polska, Rzemieślnicza 9, 55-095 Długołęka – w dni robocze w godzinach od 08:00 do 18:00.

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.


Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).


Administrator danych osobowych 

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.


Cel zbierania danych i odbiorcy danych  

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.  

W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.


Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania 

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.


Dobrowolność podania danych osobowych 

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.


Prawo właściwe, język 

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.


Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.

O marce

O marce

Firma Colourlock® od ponad 20 lat dostarcza najwyższej jakości produkty do czyszczenia, pielęgnacji i renowacji skór w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. Naszą przewagą nad konkurencją jest doświadczenie poparte wieloletnimi badaniami, niekwestionowana jakość i uczciwość.

Jesteśmy producentem najwyższej jakości środków do czyszczenia i konserwacji skóry, posiadamy także bogatą ofertę produktów do renowacji wszelkiego rodzaju wyrobów skórzanych. Współpracujemy z najlepszymi zakładami autodetailingowymi, koncernami samochodowymi, tapicerami i fabrykami części samochodowych. Wiele lat badań nad skórą, w połączeniu z potrzebą dostarczania skutecznych i wydajnych produktów sprawiły, że firma Colourlock® jest obecnie jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży. Nasze środki do renowacji skór są rekomendowane do użytku dla Klientów największych koncernów samochodowych na świecie!

Nasze serie produktów

Numer oferty: 6972318307

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro