Co robi Pucio? Uczę się mówić. M. Galewska-Kustra
Opis
Co robi Pucio? Uczę się mówić.
EAN: 9788310134691
Autor: Marta Galewska-Kustra
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 28
Oprawa: twarda
Format: 135 x 135 mm
Co robi Pucio?
Na kartach tej małej książeczki znajdziecie ulubionego bohatera dzieci w codziennych sytuacjach. Każda z nich to okazja do zapoznania się z najbardziej podstawowymi rzeczownikami i czasownikami. Korzystajcie z książki tak, jak pozwalają na to rozwój i potrzeby waszego malucha. Możecie posadzić sobie dziecko na kolanach, położyć na brzuszku i postawić książkę przed nim czy w końcu oglądać ją, leżąc razem na plecach na podłodze. Ważne, byście wskazywali palcem obiekty, powtarzali zastosowane słowa (także w życiu codziennym), wyraźnie intonowali i zabarwiali emocjonalnie swoje wypowiedzi.
Więcej wyrazów z podstawowego słownika dziecka znajdziecie w książce "Pucio mówi pierwsze słowa".
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
REKLAMACJA PRODUKTU
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.
3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
a.) pisemnie na adres: ul. Londzina 57, 43-382 Bielsko-Biała;
b.) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@tradum.pl;
4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
- (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Londzina 57, 43-382 Bielsko-Biała. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
7. Klient proszony jest o uprzednie skonsultowanie sposobu dostawy reklamowanego produktu ze Sprzedawcą, a w szczególności skonsultowanie kosztów tejże dostawy.
8. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6 nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 5 oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.
Zwroty
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@********* (pokaż)
- (33* *** ** ** (pokaż)
Pozostałe informacje
Ważne informacje dla kupujących
Nie wypełnienie formularza pozakupowego (określającego sposób płatności i formę wysyłki) znacząco wydłuża realizację zamówień.
Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 16:00 czas wysyłki liczy się od kolejnego dnia roboczego wg. czasu określonego w opisie aukcji.
Dodatkowo przypominamy, że nie realizujemy zamówień zagranicznych. W przypadku konieczności zwrotu pieniędzy z tytułu takich zamówień, kupujący będzie obciążany dodatkowymi kosztami wynikającymi z tej operacji.
Informujemy, że w przypadku zakupu pozycji oznaczonej jako przedsprzedaż, realizacja zamówienia (także jeśli obejmuje ono dodatkowo inne pozycje) nastąpi dopiero po dacie jej premiery. Jeśli data wydania ulegnie zmianie, niezależnie od naszego sklepu, pozycje będziemy wysyłać w innym dniu, jak tylko zostaną wprowadzone do sprzedaży przez wydawcę.
Faktury VAT wystawiam tylko w formie elektronicznej. Do jednego zamówienia wystawiany jest jeden dokument sprzedaży.
Przelew bezpośrednio na rachunek bankowy
Bank: Santander Bank Polska S.A.
Numer rachunku: 98 1090 1740 0000 0001 2272 7415
Dane adresowe:
KFI sp. z o.o.
ul. Ks. Londzina 57
43-382 Bielsko-Biała
Polska
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu