Sprawdź
Kup w zestawie
- 1x CIEPŁY ŚPIWÓR ŚPIWOREK DZIECIĘCY DO WÓZKA 90 CM 69,00 zł
- 1x Mufka Mufki ocieplana rękawica na wózek dziecięcy 39,00 zł
Opis
ŚPIWOREK DZIECIĘCY DO WÓZKA 4w1 90 CM
Najważniejsze cechy śpiworka:
- Producent: Tutumi
- Wymiary: 90cm x 47cm
- Skład poszewki: Bawełna + Poliester
- W 100% bezpieczny dla zdrowia
- Bez szkodliwych dodatków w materiale
- Uniwersalny: 4 w 1, idealny do zamontowania w gondoli, spacerówce, nosidełku i sankach
- Przeciwwiatrowy
- Przeciwdeszczowy
- Ocieplany
- Pasuje do modeli: Elodie, X-lander, Cybex, Joie, Valco baby, Bebetto,GB, Greentom, Anex, Quinny, Maxi Cosi, Bugaboo, Graco, Stokke, Maclaren, Chicco oraz większości pozostałych wózków
UNIWERSALNY DO WSZYSTKICH WÓZKÓW
Śpiworek dzięki zastosowaniu 5 otworów montażowych, pasuje do większości wózków spacerowych typu gondola oraz nosidełek dostępnych na rynku polskim.
Dodatkowym atutem naszych śpiworków, jest możliwość zamontowania śpiworka na sankach śnieżnych co znacząco poszerza możliwości i komfort użytkowania podczas zimy.
Śpiworek jest na tyle uniwersalny, że zastępuje również okrycie w dziecięcym łóżeczku.
MIĘCIUTKIE MATERIAŁY
Zarówno podszewka i poszewka są wykonane z materiałów wysokiej jakości. Składają się one w 35% z bawełny oraz 65% poliestru. Wypełnienie stanowi 100% włókna poliestrowe.
PIĘKNE MOTYWY
Śpiworki zostały zaprojektowane w pięknych motywach, jednocześnie procesy farbowania są w 100% naturalne, pozbawione jakiejkolwiek chemii i są tym samym bezpieczne dla skóry i zdrowia
BEZPIECZNE DLA DZIECI
W procesie produkcji śpiworków wykluczone zostały metale ciężkie, pestycydy oraz formaldehydy, które są szkodliwe dla zdrowia.
ZALETY MATERIAŁU ZEWNĘTRZNEGO
Zastosowany w śpiworkach, wysokogatunkowy poliester jest całkowicie odporny na działanie warunków atmosferycznych. Jest wodoodporny tym samym żadna wilgoć nie przedostaje się do wnętrza śpiworka. Nie jest więc groźny deszcz ani śnieg. Inną istotną właściwością materiału jest wiatroodporność, dzięki temu do środka nie wpływa żadne chłodne powietrze.
- Pełna wodoodporność i wiatroodporność
- Idealny materiał na chłodne i zimne dni
- Zamek błyskawiczny nie jest klejony z materiałem, a obszyty mocną nicią. Obszycie stabilizuje zamek błyskawiczny podczas mocnych szarpnięć.
- Mocne i sztywne obszycie mocną nicią
- Bezpieczny podczas użytkowania
- Solidny zamek błyskawiczny
- Każdy z naszych śpiworków jest wyposażony w zamek błyskawiczny, który wyróżnia się pełną solidnością co gwarantuje długotrwałe użytkowanie. Zamek jest bardzo bezpieczny podczas jego użytkowania.
Po dokonaniu zakupu, prosimy o wiadomość z wyborem modelu. W przypadku braku informacji realizujemy zamówienie z wariantem z miniaturki.
2. BEAR BURGUNDY | CHECKERED 3. BEAR BURGUNDY
4. SHEEP BEIGE | PINK 5. HORSE GREY | PURPLE
6. SOLID GREY 7. DOG NAVY | TURKUS
8. DINO NAVY | GREY 9. DOTS PINK | BURGUNDY
12. DINO NAVY | GREEN
14. COW BURGUNDY 15. STAR SOLID BLUE
16. MIŚ SOLID-BLUE 17. DOG NAVY/BLUE
18. GREY 19. NAVY
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Mail reklamacyjny: reklamacje@tutumi.pl
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią: 857-337-777
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem reklamacje@tutumi.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
opis przedmiotu reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
zdjęcie opisywanej wady,
dowód zakupu,
zdjęcie lub skan ewentualnego protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym
Formularz reklamacyjny do pobrania: http://www.lazienka-rea.com.pl/formularze/reklamacja.pdf
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznano żądania za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. W przypadku uzasadnionej reklamacji każda wymiana i wysyłka jest na koszt sprzedawcy. Kupujący nie musi odsyłać towaru, przesyłki są odbierane przez firmy kurierskie na koszt i zlecenie sprzedawcy od klienta. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Zwroty
Zwroty
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią: 857-337-777
W ciągu 30 dni od daty zakupu lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może zgłosić chęć odstąpienia od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: tutumi@tutumi.pl.
Następnie przesyłkę w ciągu kolejnych 14 dni należy nadać na nasz adres.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.
Uwaga - nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych, zwrot pieniędzy możliwy jest tylko i wyłącznie przelewem na konto bankowe.
W przypadku odsyłania przesyłek Pocztą Polską prosimy o wykupowanie opcji "Sprawdzenie przesyłki", abyśmy mogli sprawdzić jej stan po dotarciu do naszego magazynu.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- tut***@********* (pokaż)
- 857******** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią: 857-337-777
Pozostałe informacje
W razie wątpliwości prosimy o kontakt z naszą infolinią: 857-337-777
Wysyłkę realizujemy zawsze następnego dnia roboczego (24 godziny robocze) po złożeniu zamówienia. 99% przesyłek do 30 kg jest doręczanych kolejnego dnia roboczego (co łącznie daje 2 dni robocze od złożenia zamówienia do jego doręczenia), jednak z przyczyn od nas niezależnych w niektórych przypadkach czas ten może wydłużyć się o kolejny dzień. Przesyłki paletowe ponad 30 kg zwykle doręczane są po 2-3 dniach roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Korzystamy z usług następujących firm przewozowych: DPD (www.dpd.com.pl), Rohlig-Suus (www.suus.com). W zależności od zakupionego towaru, jego specyfiki, wagi, gabarytów, dostosowujemy odpowiedniego przewoźnika oraz rodzaj przesyłki. Kurierzy doręczają paczki w godzinach 8.00-16.00, doręczenie o innej porze jest tylko i wyłącznie kwestią dobrej woli kuriera doręczającego. Trasa oraz dokładna godzina doręczenia jest zależna tylko od kuriera.
Przypominamy, iż w przypadku przesyłek powyżej 29,5 kg, kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru do lokalu Kupującego. Przy takich przesyłkach kurier dostarcza towar pod budynek adresata, najbliżej jak to możliwe, biorąc pod uwagę stan infrastruktury drogowej.
Podane koszty wysyłki obowiązują tylko i wyłącznie na terenie Polski lub konkretnie wymienionych w cenniku wysyłki krajów. W przypadku dostawy do krajów innych niż Polska i inne wymienione w cenniku dostaw, dostawa wyceniana jest indywidualnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
Zarówno w przypadku opcji SMART jak I KURIER WIECZÓR (DHL) są to usługi bezpośrednio koordynowane przez portal Allegro, nie zaś na mocy umowy naszej firmy z rzeczonymi firmami przewozowymi. Niestety w związku z powyższym nie mamy wpływu na jakość funkcjonowania tychże opcji i ich skuteczności (wysyłka SMART, zwrot SMART, doręczenia wieczorne DHL)
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu