Ciastolina Hasbro Play Doh B3424 twórz i krój
Opis
Ciastolina Hasbro Play-Doh B3424 twórz i krój
- Naciśnij i twórz głupie fryzury z ciastoliny!
- Mały zestaw kreatywny dla dzieci, który można zabrać niemalże wszędzie!
Cechy i funkcje:
Miękka masa plastyczna
Play-Doh to ciastolina, czyli miękka masa plastyczna, dzięki której wszystkie dzieci mogą wyczarować, co tylko sobie wymarzą! Każdy znajdzie tu coś dla siebie: są samochody i domki, zwierzaki i figurki ludzie oraz wiele innych akcesoriów, które sprawią, że zabawa z Play-Doh nigdy się nie nudzi! Tyle pomysłów kryje się w małym tekturowym pudełeczku! Play-Doh to od ponad 40 lat zabawka kreatywna numer 1 na świecie. Rozwija dziecięcą wyobraźnię, kreatywność i sprawność manualną.
Zestaw kreatywny dla dzieci
Mały zestaw kreatywny dla dzieci, który można zabrać niemalże wszędzie. W zestawie znajdują się 2 tubki z ciastoliną, nożyczki, narzędzie do masy, 2 foremki - chłopiec i dziewczynka. Zestaw umożliwia zabawę w stylistę - fryzjera.
Naciśnij i twórz głupie fryzury z ciastoliny
Użyj tłoczka aby dać im długie włosy, a następnie kształtować je w szalone fryzury. Wyciskarki są tak małe, że można się bawić nimi w podróży. Zestaw zawiera
- 2 wyciskarki z ludzikami
- 2 akcesoria -nożyczki i młoteczek
- 2 opakowania ciastoliny
Specyfikacja techniczna:
- Producent: Hasbro
- Rodzaj: Ciastolina
- Przeznaczenie: Uniwersalne
- Wiek dziecka: Dla przedszkolaka (>3 lat)
- Rozwijane umiejętności:
- Manualne
- Wyobraźnia
- Kreatywność
Zawartość zestawu:
- Ciastolina Hasbro Play-Doh B3424 twórz i krój
- Instrukcja Obsługi
- Oryginalne Opakowanie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Przesyłka została dostarczona uszkodzona:
Nie ulega wątpliwości, że paczkę należy dokładnie sprawdzić po dostarczeniu. W przypadku uszkodzenia (zgniecenie, złamanie, rozbicie etc.) zawartości paczki dostarczonej przez kuriera, prosimy spisać protokół szkody do 7. dni od doręczenia.
DPD: W tym celu polecamy skontaktować się z infolinią DPD pod numerem tel. (22) 577 55 55 lub złożyć reklamację u przewoźnika poprzez elektroniczny formularz: https://zgloszenia.dpd.com.plPo spisaniu protokołu z kurierem prosimy dokument zeskanować bądź zrobić czytelne zdjęcie i załączyć go do Formularza reklamacyjnego dostępnego niżej.
InPost: Jeśli Twoja przesyłka doręczana pod adres (np. list polecony lub paczka) jest uszkodzona, poproś doręczyciela o sporządzenie tzw. protokołu szkody. Tak sporządzony protokół będzie przydatny w momencie złożenia ewentualnej reklamacji. Reklamację możesz złożyć za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje
Jeśli widzisz, że Twoja przesyłka paczkomatowa jest uszkodzona, zgłoś to jeszcze przy Paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).Jeśli nie sporządzisz protokołu szkody w momencie odbioru przesyłki, wciąż masz 7 dni na sporządzenie protokołu w oddziale InPost.
Poczta Polska: Przesyłka pocztowa mimo nadania priorytetu może dotrzeć z opóźnieniem. Reklamację można złożyć dopiero po upływie 14 dni od nadania przesyłki:https://www.poczta-polska.pl/reklamacje/
W przypadku chęci skorzystania z gwarancji, polecamy skontaktować się bezpośrednio z autoryzowanym serwisem producenta.
Chcę złożyć reklamację (towar wadliwy):
W celu reklamacji zakupionego produktu, który uważają Państwo za wadliwy, należy wypełnić zgłoszenie korzystając z formularza dostępnego poniżej:
https://mirapolnext.pl/formularz-reklamacyjny-f-5.html
Zwroty
Zwroty
Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827, Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni* od niej odstąpić bez podawania przyczyny. W tym celu zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza, a następnie do odesłania towaru w stanie niezmienionym na podany powyżej adres. Formularz odstąpienia od umowy dostępny pod linkiem: https://mirapolnext.pl/odstapienie-od-umowy-f-6.html *termin na odstąpienie od umowy w naszym sklepie to 16 dni
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@************** (pokaż)
- 12 *** ** ** (pokaż)
Pozostałe informacje
1.DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
Kupując u nas nie jesteś skazany na jedną formę zapłaty. Zamiast tego możesz wybrać najwygodniejsze dla siebie rozwiązanie spośród kilku dostępnych możliwości:
- Przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy: Mirapol Next sp. z o.o. 32-420 Gdów 669, NIP 6832084223 - PKO Bank Polski 77 1020 2892 0000 5802 0586 3685, tytuł przelewu: nick + numer aukcji
- Przelew poprzez serwis PayU
- Płatność za pobraniem, czyli zapłata gotówką dopiero w momencie odbioru paczki
- Płatność gotówką i kartą płatniczą w naszej siedzibie – tylko przy odbiorze osobistym.
- Raty PayU - całkowicie online, bez wychodzenia z domu - więcej informacji na stronie pod linkiem: http://poznaj.allegro.pl/raty/ Po dokonaniu transakcji i zaksięgowaniu przelewu natychmiast wysyłamy paczkę wybraną przez Państwa drogą.
Mogą państwo wybierać między przesyłką kurierską, Paczką w RUCHu, oraz systemem Paczkomatów InPost. Należy jednak pamiętać, że wyżej wymienione firmy nie są w stanie transportować towarów wielkogabarytowych.
Przesyłki kurierskie realizujemy za pośrednictwem firm DPD/DHL/InPost, dzięki czemu w zdecydowanej większości przypadków docierają one do Państwa już kolejnego dnia po dokonaniu transakcji. Towar, który wysyłamy, zawsze jest odpowiednio zapakowany, aby zabezpieczyć go przed ewentualnymi szkoda w transporcie. Co więcej, jest on ubezpieczony. Wszystkie firmy kurierskie pracują w dni robocze od poniedziałku do piątku.
2.ODBIÓR OSOBISTY
Każdy zamówiony przez państwa towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w Gdowie pod adresem: ul. Łapanowska 104, 32-420 Gdów.
3.NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Do której godziny należy złożyć zamówienie, aby zostało wysłane jeszcze tego samego dnia? Jak długo muszę czekać na otrzymanie przesyłki?
Drogi Kliencie, jeśli złożyłeś i opłaciłeś zamówienie przed godziną 12:00, a opłata za produkt i przesyłkę została zaksięgowana, to paczkę wyślemy jeszcze tego samego dnia. W sytuacji kiedy wybrany został sposób opłaty „Za pobraniem” nie czekamy na zaksięgowanie pieniędzy, a przesyłkę wysyłamy natychmiast po kliknięciu. Od tego momentu czas dostawy paczki zależny jest od firmy kurierskiej, najczęściej zamyka się on w 24 godzinach od nadania. Należy pamiętać, że powyższe zasady obowiązują tylko w dni robocze, a paczka nadana w piątek prawdopodobnie dojdzie w poniedziałek.
Jaki jest kolor zamawianego produktu i jego parametry techniczne? Co wchodzi w skład zestawu?
Zarówno specyfikacja, jak i kolor każdego dostępnego u nas produktu zawsze uwzględnione są w opisie lub w tytule aukcji. Podobnie sprawa ma się z informacjami na temat zawartości danego zestawu. Dokładamy starań aby opisy były jak najdokładniejsze, jeśli jednak masz wątpliwości, pozostajemy do dyspozycji.
Czy produkt X jest dobry? Czy jest wygodny? Czy jest ładny? Czy nadaje się dla dziewczynki/chłopca?
Drogi Kliencie, na wszystkie te i inne im podobne pytania nie jesteśmy w stanie udzielić jednoznacznej i satysfakcjonującej odpowiedzi, gdyż nigdy nie będzie ona obiektywna. Jakość produktu i wygoda jego użytkowania zawsze sprowadzają się do indywidualnej oceny. W przypadku pytań o walory wizualne ta uwaga jest jeszcze bardziej zasadna. Z tego powodu zachęcamy do dokładnego czytania i oglądania naszych aukcji, gdzie zawieramy dokładne opisy (także rozmiaru danego produktu) oraz wysokiej jakości zdjęcia.
Czy na zakupiony przedmiot jest gwarancja?
Jak najbardziej. Zdecydowana większość produktów, którymi handlujemy, objęta jest gwarancją producenta i to z producentem należy się kontaktować w pierwszej kolejności, jeśli przedmiot jest wadliwy. Podstawą do uwzględnienia gwarancji jest oczywiście okazanie dowodu zakupu: Jeśli jest to paragon, to długość gwarancji wynosi 24 miesiące, jeśli faktura VAT – 12 miesięcy. W razie wszelkich wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym działem reklamacji. Nasi specjaliści zawsze chętnie służą radą i pomocą.
Czy zamiast paragonu mogę otrzymać fakturę VAT jako dowód zakupu?
Oczywiście, wystawiamy faktury VAT. Najwygodniej jest poinformować nas o tym przy dokonaniu zakupu wypełniając stosowne pola w formularzu dostawy. Wtedy przy przesyłce zamiast paragonu znajdzie się właśnie faktura VAT.
W przesyłce nie znalazłem dowodu zakupu.
W przypadku firm kurierskich dowód zakupu zawsze umieszczamy na zewnątrz paczki, w odpowiednio zabezpieczonym okienku obok listu przewozowego. Jest naklejony w widocznym miejscu, więc zachęcamy do rozpoczęcia poszukiwań właśnie tam. W przypadku wysyłek listowych dowód zakupu znajduje się wewnątrz koperty bąbelkowej wraz z towarem.
Jaki mam czas na zapłatę za swoje zamówienie w przypadku płatności przelewem?
Na zapłatę za dokonane zamówienie czekamy 14 dni kalendarzowych, wyjątek stanowią tzw. 'gorące okresy sprzedażowe' (gdzie oczekujemy do 3 dni roboczych). W tym czasie towar jest zarezerwowany, natomiast po upływie terminu zamówienie zostaje anulowane, a towar wraca "na półkę".
4.REGULAMIN
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
2. Reklamacje i zwroty towaru zakupionego przez Internet, należy zgłaszać bezpośrednio do Działu Reklamacji firmy MirapolNext.pl.
3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro.
5. Ceny towarów oferowanych w sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
6. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. 7. Informacje dotyczące punktów zbierania zużytego sprzętu można uzyskać na stronach internetowych gmin właściwych ze względu na miejsce zamieszkania.Wykaz podmiotów zajmujących się zbieraniem zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na terenie Polski, w tym na terenie Gminy Gdów znajduje się również na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, pod adresem: http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php. U9JRK4
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu