, , ,

CHEBELLO 2121 WYSOKIE OBCASY BOTKI KOZAKI 37_MONES

od
Super Sprzedawcy
mones_pl
249,00
Allegro Smart!
Rozmiar
Liczba par
z 1 pary
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Waga (z opakowaniem):
      2 kg
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
      37
    • Długość wkładki:
      23.5 cm
    • Kolor:
      czarny
    • Marka:
    • Oryginalne opakowanie producenta:
      pudełko
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Materiał zewnętrzny:
      skóra naturalna
    • Materiał wkładki:
      skóra naturalna
    • Rodzaj obcasa:
      słupek
    • Wysokość obcasa/platformy:
      9 cm
    • Wysokość:
      za kostkę
    • Nosek:
      okrągły
    • Ocieplenie:
      tak
    • Zapięcie:
      zamek
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Tęgość:
      G
    • Cechy dodatkowe:
      oddychające, ćwieki

Opis

SZCZEGÓŁY OFEROWANEGO PRODUKTU       ___________________________________________

  • CHEBELLO
  • Rodzaj: Botki/Kozaki
  • Model 2121
  • Kolor: Czarny
  • Materiał wierzchni: Skóra naturalna lico
  • Wkładka: Koc obuwniczy
  • Ocieplenie: Cienki filc - mikrofibra
  • Wysokość całkowita kozaka  23 cm
  • Szerokość cholewki u góry przy tym rozmiarze 27 cm
  • Obcas  wys. 9 cm

Sezon  jesień / zima / wczesna wiosna

Znajdź swój rozmiar:

rozmiar - długość wkładki  - długość stopy                  miara odręczna

37 - 23.5 cm - 23 cm |

Jeśli masz jakiekolwiek pytania .....???    pisz  lub dzwoń w godzinach naszej pracy od poniedziałku do piątku

Modne i zgrabne botki/kozaki polskiej marki CheBello na chłodniejszą jesienną/zimową i wczesnowiosenną pogodę wykonane ze skóry naturalnej. Boczny suwak daje możliwość swobodnego włożenia stopy do środka. Ekstrawagancji i szyku dodają ozdobne paski oraz obcas o wysokości 9 cm. Podeszwa zimowa - wysokogatunkowe tworzywo

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łaskarzew, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier wieczór
12,24 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier wieczór pobranie
15,31 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
13,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
16,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DHL
15,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DHL pobranie
17,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka pocztowa priorytetowa
15,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Paczka48 pobranie
20,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

46 1470 0002 2608 9631 5000 0001 eurobank Sławomir Prządka
Młyńska 3
08-450 Łaskarzew
woj. mazowieckie
email: sklep.mones@gmail.com
tel.: 509221047

poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Mones Sławomir Prządka
Młyńska 3
08-450 Łaskarzew
Dodatkowe informacje


Jeśli paczka z zamówionym towarem została uszkodzona w czasie transportu, wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko wraz z załączonym PROTOKOŁEM REKLAMACYJNYM, który wypełnia się przy kurierze po stwierdzeniu uszkodzenia paczki. Protokół reklamacyjny należy przesłać do nas w przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki w przeciwnym razie nie będziemy realizować reklamacji z tytułu uszkodzonej przesyłki. PROSIMY O SPRAWDZENIE PACZKI PRZY KURIERZE!

 WARUNKI REKLAMACJI: Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest nie zgodny z umową. Reklamacji podlegają wady obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy w obuwiu nie zużytym. W przypadku napraw wad ukrytych, klient nie może żądać zwrotu gotówki. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste i za okazaniem dowodu sprzedaży. 

PRZYCZYNĄ NIEUWZGLĘDNIENIA ROSZCZEŃ REKLAMACYJNYCH MOŻE BYĆ: 

 1. Obuwie z wadami jawnymi, widoczne w dniu zakupu o których kupujący wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć (art. 7 ustawy z dnia 27.VII. 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz. U. Nr 141, poz. 1176);

 2. Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy);

 3. Odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia; 

 4. Wygoda obuwia;

 5. Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych; 

 6. Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia;

 7. Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków.

 Zgłoszenie reklamacyjne do pobrania metodą Kopiuj – Wklej poniżej: 

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE 

  • Imię i nazwisko reklamującego 
  • Adres 
  • Telefon kontaktowy
  •  Data nabycia towaru
  •  Nazwa towaru 
  • Dowód zakupu (właściwe podkreślić) paragon/rachunek
  • Dokładne wymienienie/opisanie wad: 
  • Adres dostawy naprawionego towaru 
  • Czytelny podpis Klienta 
  • Załącznik: kopia dowodu zakupu

 Reklamacja zostanie załatwiona w terminie 14 dni 

od czasu dostarczenia reklamowanego produktu do producenta.

 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Mones Sławomir Prządka
Młyńska 3
08-450 Łaskarzew
Dodatkowe informacje

Jeśli zakupione buciki na naszych aukcjach nie spełniają Twoich oczekiwań możesz dokonać ich zwrotu bez podawania przyczyny. Jednak pamiętaj, że zwracany towar nie może nosić żadnych oznak użytkowania  

  Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru

  1.  Możesz to zrobić w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki (objęcia towaru w posiadanie).
  2.  Pobierz i wydrukuj oświadczenie o odstąpieniu od umowy (widoczne obok - do pobrania) następnie wypełnij je.           
  3.  Wypełniony dokument wraz z dokumentem zakupu(paragon fiskalny)dołącz do paczki.  
  4.  Zapakuj zwracany produkt i nadaj paczkę na adres: Mones Sławomir Prządka ul. Młyńska 3 08-450 Łaskarzew                                                                       

 UWAGA: Nie przyjmujemy paczek zwrotnych nadanych za pobraniem. 

 

Ustawa  z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:

Art. 32.  1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie  14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od  umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w  tym koszty dostarczenia rzeczy.

Art. 33. Jeżeli konsument  wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób  dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest  zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych  kosztów. 

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach naszej pracy od 8.00 do 18.00

            Infolinia:  509221047  lub  504089388           E-mail: sklep.mones@gmail.com

Dziękujemy z góry za zastosowanie się do powyższych zasad, które to znacznie ułatwią obydwu stronom pomyślną finalizację transakcji.

O sprzedającym

mones_pl

O sprzedającym

mones_pl

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 16:50

Dane firmy

Sławomir Prządka
Sławomir Prządka
Młyńska 3
08-450 Łaskarzew
REGON: 432292873
NIP: 716-192-79-64

Kontakt

  • 509 *** *** (pokaż)
  • 504 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

DANE DO WPŁATY      

  • MONES Sławomir Prządka      
  • ul.Młyńska 3      
  • 08-450 Łaskarzew      

Nr konta: 46 1470 0002 2608 9631 5000 0001

REGULAMIN    

  • Wszystkie ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.    
  • Do każdej wysyłki dołączamy paragon.    
  • Wszystkie produkty są fabrycznie i oryginalne nowe, pochodzą od znanych producentów obuwia skórzanego.      
  • Gwarantujemy profesjonalną obsługę i fachowe doradztwo     
  • Wszystkie zdjęcia i opisy są własnością firmy Mones.     
  • Kopiowanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie jest możliwe tylko i wyłącznie za zgodą firmy. 

Firma MONES  jest firmą rodzinną i działa na rynku już ponad 15 lat. Zajmujemy się dystrybucją  obuwia skórzanego. Przez lata działalności firma wychodziła naprzeciw potrzebom odbiorców, systematycznie zwiększając swój asortyment oraz podążając za najnowszymi trendami mody. Oferujemy Państwu najwyższej jakości skórzane obuwie damskie w bardzo bogatej gamie kolorystycznej i modelowej. Cały czas wzbogacamy sprowadzany asortyment, wobec podobnych towarów, które proponują firmy konkurencyjne. Stabilna sytuacja finansowa firmy, pozwala na zapewnienie odbiorcom korzystnych warunków współpracy w kwestii rabatów, a dbałość o klienta, bardzo dobrą jakość proponowanych produktów, płynność i szybkość dostaw oraz fachowe doradztwo i obsługę sprzedaży. Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą.



Pozostałe informacje

Ważne:

Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot.

Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej ?

Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient.

Czy kupujący musi odesłać towar oryginalnie zapakowany?

Nie ma ustawowego obowiązku zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu.Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie.

Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru?

  • Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu                                                              
  • Jeśli zaistniała sytuacja zakupienia drugiego przedmiotu w celu dobrania odpowiedniego dla siebie - rozmiaru, modelu wtedy sprzedający zwraca wybrane koszty przesyłki (nie zwrotu) z pierwszego zakupu 
  • Jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia przedmiotu inny niż najtańszy-  sposób dostarczenia oferowany przez sprzedającego, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Czy kupujący musi informować sprzedającego na piśmie, że chce odstąpić od umowy i zwrócić towar?

Przepisy nie precyzują formy, w jakiej oświadczenie o odstąpieniu od umowy ma zostać złożone. Oświadczenie należy złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. Okres 14 dni można wydłużyć o kolejne 14 dni po wcześniejszym uprzedzeniu, takie prośby składa się poprzez kontakt telefoniczny bądź emailem na pocztą elektroniczną

Jakie są koszty i termin wysyłki?

  • Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili na każdej aukcji Sprzedającego.
  • Przesyłka wysyłana jest w ciągu 24h - 48h w dni robocze. Jest to czas orientacyjny.
  • Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową.
  • Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu  zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.
  •  Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich, za pośrednictwem Poczty Polskiej. Istnieje również możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego. 
  •  W przypadku odmowy przyjęcia paczki w momencie dostarczenia towaru przez firmę kurierską,koszty zwrotu paczki do siedziby firmy Mones, ponosi zawsze kupujacy.

Czy kupujący musi dołączyć paragon do odsyłanego towaru?

Nie ma takiego obowiązku. Jednak ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego, warto go dołączyć.

Numer oferty: 8289277437

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro