Opis
Przedmiotem oferty jest:
CASTROL OLEJ 5W-30EDGE TITANIUM FST LL
5W30 EDGE LL 4-K
ACEA C3, MB-Approval 229.31/229.51, VW 504 00/507 00,
Spełnia wymagania VW 503.01, BMW Longlife-04, Porsche C30
Syntetyczny olej niskopopiołowy z innowacyjną Fluid Strength Technology, która sprawia, że olej jest jeszcze bardziej wytrzymały. Został opracowany w celu spełnienia najbardziej rygorystycznych norm. Zaawansowana technologia gwarantuje znaczące zmniejszenie powstawania osadów w układzie wydechowym, a tym samym przedłuża trwałość filtrów cząstek stałych DPF
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
1.Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
2.W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana w ofercie Sklepu.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
a)złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
b)żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
4.Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
5.W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.
6.Klient będący Przedsiębiorcą, traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.
7.Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
Reklamacje
1.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
2.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
3.Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@aparts.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
Zwroty
Zwroty
1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2.Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy, bądź też za pośrednictwem udostępnionego na stronie internetowej Sprzedawcy Elektronicznego Formularza Odstąpienia - https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/dla-konsumenta/formularz-odstapienia-od-umowy,sklep-e820a45f1dfc7b95282d10b6087e11c0 .
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
4.Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Sprzedawcy produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, a także jego cech i funkcjonowania, nie później iż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Ważne! Wszystkie produkty Sprzedawcy są opatrzone indywidualnymi numerami kontrolnymi, które nie uniemożliwiają jednak dokonania pomiarów niezbędnych do określenia prawidłowości doboru podzespołu do pojazdu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Uprzejmie prosimy o należyte zabezpieczenie produktu tak, by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu i odesłanie go w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu.
6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. W przypadku odstąpienia od umowy Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Sprzedawca nie odbiera kierowanych do niego przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.
8. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
9.W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
10.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
11.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
12.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
13.Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do Umów sprzedaży w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@********* (pokaż)
- 32 *** **** (pokaż)
- 32 *** **** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Kim jesteśmy? Aparts-pl to firma , której nadrzędnym celem jest fachowa i rzetelna obsługa klienta. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w sprzedaży części samochodowych , wiemy, jak ogromną wiedzę motoryzacyjną należy posiadać by rzetelnie obsłużyć swoich klientów. Nasi pracownicy przechodzą szereg szkoleń ,maja do dyspozycji najnowsze oprogramowanie do obsługi poszczególnych marek samochodów i auto części typu: TECDOC, ETOS, EPER, EPC itd, dzięki którym, są w stanie profesjonalnie podejść do potrzeb klienta. Początki naszej działalności, czyli już wiele lat, oparte były wyłącznie na sprzedaży tradycyjnej. Dzięki naszemu zaangażowaniu, profesjonalizmowi, oraz zaufaniu klientów, firma zaczęła się dynamicznie rozwijać. Już dzisiaj plasujemy się w czołówce największych i najpopularniejszych firm działających na rynku lokalnym i krajowym. Jako profesjonalny internetowy sklep motoryzacyjny, zwiększamy swoją pozycję na tynku dostaw części samochodowych online ,e-commerce. Jesteśmy niezależnym importerem i dystrybutorem auto części do samochodów osobowych, dostawczych ciężarowych. Współpracujemy z kilkudziesięcioma dostawcami części samochodowych w obszarze Rynku Aftermarket jak również OE z całego świata. Posiadamy własne magazyny, które są zaopatrzone w kilkadziesiąt tysięcy części zamiennych dostępnych od ręki na aparts.pl. Wśród licznych propozycji na uwagę zasługuje marka PartsTech Germany , której nasza Firma jest dystrybutorem, a która sukcesywnie zyskuje coraz większe zaufanie rynku. Jako firma możemy się pochwalić Tytułem Rzetelna Firma i Znakiem Jakości Q oraz prestiżową nagrodą jaką jest Gazela E-Biznesu 2018. Zapraszamy do współpracy. Kierowcy kupują w Auto Parts, sprawdź dlaczego?
Pozostałe informacje
Pozostałe informacje
1. Wszystkie nazwy towarów, znaki towarowe oraz zdjęcia
należą do ich prawnych właścicieli i na zostały użyte wyłącznie w celach
informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony
i zgodny z prawem.
2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji
oferty sprzedawcy w celu prowadzenia przez klienta działalności, która
naruszałaby interes sprzedawcy.
3. Po zawarciu umowy sprzedaży, sprzedawca potwierdza
klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku do klienta.
4. Sprzedawca dostarcza rzeczy na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Gwarantowana dostawa do 24h dla zamówień złożonych do godziny 10.00 !
(opłaconych lub pobraniowych, oprócz świąt i weekendów) W skrajnym przypadku może się zdarzyć że część jest dostępna tylko w naszym magazynie zewnętrznym, wtedy przesyłka może się przedłużyć do maksymalnie 72 godzin. Zawsze poinformujemy Cię o tym !
6. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte
gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
7. Administratorem danych osobowych klientów uzyskanych
przez sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży jest sprzedawca. Źródłem
danych osobowych jest Grupa Allegro sp. z o.o, ul. Grunwaldzka 182, 60-166
Poznań.
8. Sprzedawca przetwarza dane osobowe klientów w celu
realizacji umowy sprzedaży. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści
swoich danych oraz ich poprawiania.
9. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu