, , ,

CARINII B4898 BOTKI KOZAKI SZTYBLETY SKÓRA CZARNY

od
Super Sprzedawcy
obuwie07_pl
389,00
Allegro Smart!
38,90 zł x 11 rat ()
Kolor/wzór
Rozmiar
Liczba sztuk
z 4 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
      39
    • Długość wkładki:
      25.2 cm
    • Kolor:
      czarny
    • Marka:
    • Oryginalne opakowanie producenta:
      pudełko
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Materiał zewnętrzny:
      skóra naturalna
    • Materiał wkładki:
      skóra naturalna
    • Rodzaj obcasa:
      koturn
    • Wysokość obcasa/platformy:
      4 cm
    • Wysokość:
      za kostkę
    • Nosek:
      okrągły
    • Ocieplenie:
      nie
    • Cechy dodatkowe:
      brak
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Zapięcie:
      wsuwane, zamek

Opis

Obuwie damskie renomowanej i bardzo cenionej wśród klientek polskiej firmy: CARINII

______________________________________________

SZCZEGÓŁY PRODUKTU :

Wzór B4898

Kolor Czarny

Materiał cholewki Skóra naturalna - nubuk

Wkładka Skóra naturalna

Obcas Ukryty koturn

Wys. obcasa 4 cm

Ocieplenie Brak

Pozostałe cechy:

  • lekkie i wygodne

Tęgość G

Tabela rozmiarów

36 - 23,3 cm 37 - 24 cm 38 - 24,7 cm 39 - 25,2 cm 40 - 26 cm

Długość wkładki = Długość stopy średniej tęgości

Typowa numeracja

______________________________________________

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Ryki, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u obuwie07_pl za co najmniej 499,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
12,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
17,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

78 1240 2425 1111 0010 8650 6738 Zbigniew Prządka
NOWA DĄBIA 40
08-500 RYKI
woj. lubelskie
tel.: 607191510

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Do pobrania

Dodatkowe informacje

  

Jeśli paczka  z zamówionym towarem została uszkodzona w czasie transportu, wszelkie  roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko wraz z  załączonym PROTOKOŁEM REKLAMACYJNYM, który wypełnia się przy kurierze po  stwierdzeniu uszkodzenia paczki. Protokół reklamacyjny należy przesłać  do nas w przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki w przeciwnym razie nie  będziemy realizować reklamacji z tytułu uszkodzonej przesyłki. PROSIMY O  SPRAWDZENIE PACZKI PRZY KURIERZE! 


WARUNKI REKLAMACJI:  

Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w  chwili jego wydania jest nie zgodny z umową. Reklamacji podlegają wady  obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący  wiedział w chwili zawarcia umowy w obuwiu nie zużytym. W przypadku  napraw wad ukrytych, klient nie może żądać zwrotu gotówki. Obuwie do  reklamacji przyjmowane jest czyste i za okazaniem dowodu sprzedaży. 


PRZYCZYNĄ NIEUWZGLĘDNIENIA ROSZCZEŃ REKLAMACYJNYCH MOŻE BYĆ: 

1.  Obuwie z wadami jawnymi, widoczne w dniu zakupu o których kupujący  wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć (art. 7 ustawy z  dnia 27.VII. 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej  oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz. U. Nr 141, poz. 1176); 

2.  Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne  uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy); 

3. Odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia; 

4. Wygoda obuwia; 

5. Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych; 6. Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia; 

7. Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków. Zgłoszenie reklamacyjne do pobrania metodą Kopiuj – 

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE (również do pobraniw w załączniku PDF)


  • Imię i nazwiskoreklamującego
  •  Adres 
  • Telefon kontaktowy 
  • Data nabycia towaru 
  • Nazwa towaru 
  • Dowód zakupu (właściwe podkreślić) paragon/ faktura/ rachunek
  • Dokładne wymienienie/opisanie wad: 
  • Adres dostawy naprawionego towaru 
  • Czytelny  podpis Klienta poinformowano, że reklamacja zostanie załatwiona w  terminie 14 dni od czasu dostarczenia reklamowanego produktu do  producenta. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

LOCCI Zbigniew Prządka
NOWA DĄBIA 40
08-500 Ryki
Dodatkowe informacje

   

Jak zgłaszać reklamację?

Jeśli paczka z zamówionym towarem  została uszkodzona w czasie transportu, wszelkie roszczenia z tytułu  uszkodzenia przesyłki przyjmujemy tylko wraz z załączonym PROTOKOŁEM  REKLAMACYJNYM, który wypełnia się przy kurierze po stwierdzeniu  uszkodzenia paczki. Protokół reklamacyjny należy przesłać do nas w  przeciągu 7 dni od doręczenia przesyłki w przeciwnym razie nie będziemy  realizować reklamacji z tytułu uszkodzonej przesyłki. PROSIMY O  SPRAWDZENIE PACZKI PRZY KURIERZE! WARUNKI REKLAMACJI: Sprzedawca  odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego  wydania jest nie zgodny z umową. Reklamacji podlegają wady obuwia,  powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w  chwili zawarcia umowy w obuwiu nie zużytym. W przypadku napraw wad  ukrytych, klient nie może żądać zwrotu gotówki. Obuwie do reklamacji  przyjmowane jest czyste i za okazaniem dowodu sprzedaży. 

PRZYCZYNĄ NIEUWZGLĘDNIENIA ROSZCZEŃ REKLAMACYJNYCH MOŻE BYĆ: 

1.  Obuwie z wadami jawnymi, widoczne w dniu zakupu o których kupujący  wiedział lub oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć (art. 7 ustawy z  dnia 27.VII. 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej  oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego Dz. U. Nr 141, poz. 1176); 

2.  Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne  uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy); 

3. Odbarwianie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia; 

4. Wygoda obuwia; 

5. Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych; 

6. Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia; 

7. Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków. 

 Reklamacja zostanie uwzglęgniona w terminie 14 dni od czasu dostarczenia reklamowanego produktu do producenta.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
LOCCI Zbigniew Prządka
Nowa Dąbia 40
08-500 Ryki
Dodatkowe informacje

Zasady zwrotu produktu

   

ZWROT: 1. Zrezygnować z  zakupu można w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (objęcia towaru w  posiadanie). Do zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenia o  odstąpieniu od umowy przed upływem terminu na adres: LOCCI Obuwie  Zbigniew Prządka Nowa Dąbia 40 08-500 Ryki. 

2.Wydrukuj protokół metodą Kopiuj-Wklej i wypełnij formularz zwrotu towaru. 

3. Zapakuj produkt, dołącz formularz zwrotu oraz oryginalny dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). 

4.  Jeśli paczka z zamówionym towarem została uszkodzona w czasie  transportu, wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki  przyjmujemy tylko wraz z załączonym PROTOKOŁEM REKLAMACYJNYM, który  wypełnia się przy kurierze po stwierdzeniu uszkodzenia paczki. Protokół  reklamacyjny należy przesłać do nas w przeciągu 7 dni od doręczenia  przesyłki w przeciwnym razie nie będziemy realizować reklamacji z tytułu  uszkodzonej przesyłki. PROSIMY O SPRAWDZENIE PACZKI PRZY KURIERZE!  PROTOKÓŁ ZWROTU TOWARU 


Dane zwracającego: 

Nick allegro: _________________________________________________Imię i Nazwisko:________________________________________________ 

Adres:  ________________________________________________________________  Telefon: _____________________________ Email:  ______________________________ Data otrzymania towaru: ___/___/___ Nazwa  zwracanego towaru:__________________________________________________  OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Oświadczam, że  zgodnie z art. 7 ust. 1 z dnia 2 marca 2000 roku O ochronie niektórych  praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez  produkt niebezpieczny(Dz. U. nr 22, 22 poz 271), Odstępuję od umowy  kupna-sprzedaży w/w towaru zakupionego na aukcji nr:  ______________________ dnia ____/_____/______ Proszę o zwrot wartości  towaru:  ______________zł(słownie):___________________________________________________________________________________________  na konto o numerze:  _________________________________________________________________________  nazwa posiadacza rachunku:  _________________________________________________________________________  Przedmiot zwracam w stanie niezmienionym, bez śladów użytkowania wraz z  dokumentem zakupu. UWAGA : Zwrot paczką zwykłą na adres: AgaObuwie  Zbigniew Prządka Nowa Dąbia 40 08-500 Ryki Data i odręczny podpis  klienta: _____________________________Załącznik: dowód zakupu (Paragon,  Faktura VAT)


 

Ustawa  z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta:

Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.  

Art. 33. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

O sprzedającym

obuwie07_pl

O sprzedającym

obuwie07_pl

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 15:13

Dane firmy

Zbigniew Prządka
AGA
Nowa Dąbia 40
08-500 Ryki
REGON: 430841123
NIP: 716-192-39-37

Kontakt

  • 607 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Numer konta:Bank Polska Kasa Opieki S.A. PL 78 1240 2425 1111 0010 8650 6738   

Firma LOCCI jest firmą rodzinną i działa na rynku już ponad 25 lat.Zajmujemy się dystrybucją obuwia skórzanego, znanych, cenionych i lubianych producentów. Przez lata działalności firma Aga Obuwie wychodziła naprzeciw potrzebom odbiorców, systematycznie zwiększając swój asortyment oraz podążając za najnowszymi trendami mody. Oferujemy Państwu najwyższej jakości skórzane obuwie, torebki, portfele damskie i męskie w bardzo bogatej gamie kolorystycznej i modelowej.Dzięki współpracy z naszymi klientami, LOCCI cały czas wzbogaca sprowadzany asortyment, co przekłada się na niższe ceny, wobec podobnych towarów, które proponują firmy konkurencyjne.Stabilna sytuacja finansowa firmy, pozwala na zapewnienie odbiorcom korzystnych warunków współpracy w kwestii rabatów, a dbałość o klienta, bardzo dobra jakość proponowanych produktów, płynność i szybkość dostaw oraz fachowe doradztwo i obsługa sprzedaży, stały się atutami firmy. Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą.

Pozostałe informacje

Ważne: Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to, że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot. 

Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej ? 

Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient. 

Czy kupujący musi odesłać towar oryginalnie zapakowany?

 Nie ma ustawowego obowiązku zwrotu towaru w oryginalnym opakowaniu. Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie nie mniej jednk prosimy aby zapakować towar w oryginalne pudełko w jakim był towar.

Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej i kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru? 

Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu, chyba że zgodziłeś się je ponieść lub nie poinformowałeś konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. Ty natomiast zwracasz środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Ciebie, nie jesteś zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Czy kupujący musi informować sprzedającego na piśmie, że chce odstąpić od umowy i zwrócić towar?

Przepisy nie precyzują formy, w jakiej oświadczenie o odstąpieniu od umowy ma zostać złożone. Oświadczenie należy złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu. Okres 14 dni można wydłużyć o kolejne 14 dni po wcześniejszym uprzedzeniu, takie prośby składa się wyłącznie pocztą elektroniczną. Jednak prosimy dołączyć je do paczki - umożliwi to szybsze odnalezienie osoby zwracającej towar.

 Jakie są koszty i termin wysyłki? 

Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej (wysyłka za granice). W niektórych przypadkach istnieje możliwość odbioru osobistego towarów w siedzibie sprzedającego. Przesyłka wysyłana jest w ciągu 24h - 48h w dni robocze. Jest to czas orientacyjny. Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Klient może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili na każdej aukcji Sprzedającego lub na stronie www.eLOCCI.pl W przypadku odmowy przyjęcia paczki w momencie dostarczenia towaru przez firmę kurierską, koszty zwrotu paczki do siedziby firmy eLOCCI, ponosi zawsze kupujący

UWAGA ! ! W przypadku przesyłek kurierskich, kupujący ma dwie darmowe próby doręczenie zakupionego towaru. Druga próba doręczenia jest wznawiana automatycznie następnego dnia pracującego. Trzecie doręczenie, oraz kolejne jest dodatkowo płatne, za które obciążony jest kupujący. Kupujący ponosi również koszty magazynowania przesyłki w siedzibie kuriera. Przekładnie odbioru przez klienta lub nie odbieranie przesyłki pobraniowej, wiąże się z magazynowaniem co generuję dodatkową dopłatę ze strony klienta. 

Koszt wysyłki zagranicznej jest uzależniony również od  strefy zamieszkania i może być wyższy niż podany w naszym cenniku.

Czy kupujący musi dołączyć paragon do odsyłanego towaru? 

Nie ma takiego obowiązku. Jednak ze względu na konieczność udokumentowania zwrotu przez sprzedającego, warto go dołączyć.

Numer oferty: 7630601832

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro