Byczki w sosie pomidorowym 300g Kier

od
Super Sprzedawcy
SklepRybnyLaguna
4,90
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
3 osoby kupiły 10 sztuk
Liczba sztuk
z 902 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      0.41 kg

Opis

Oferuje Państwu byczki w sosie pomidorowym firmy Kier.

Masa netto 300g.

Termin przydatności: około 2 lata od daty zakupu.

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.

Gorąco polecam i zapraszam do posmakowania bo naprawdę warto spróbować.

Zapraszam na inne aukcje

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(8 ocen)
8
0
0
0
0

13 kwietnia 2019 od
Dobra, delikatna rybka
11 grudnia 2018 od
OK!!!!!!!

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Lębork, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
3-4 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Pocztex Kurier 48
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobranie
pierwsza sztuka
18,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Do Państwa dyspozycji są 4 firmy kurierskie: TNT, DHL, UPS, DPD. Jeżeli życzą sobie Państwo wysyłkę konkretną z tych firm, proszę o wskazanie w uwagach do sprzedającego. W przypadku braku wskazania wybieramy losowo.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Terminy przydatności do spożycia produktów są podane indywidualnie na każdej aukcji. 

W przypadku konserw wachają się od 1 -3 lat, przetworów rybnych od 2 - 5 tygodni, ryb świeżych do 7 dni od daty realizacji zamówienia.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Sklep rybny Laguna
Elizy Orzeszkowej 12
84-300 Lębork
Dodatkowe informacje

  

1. W razie niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem, Klient powinien powiadomić o tym Sprzedawcę i odmówić przyjęcia produktów, których nie zamawiał. 

2. W przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu konieczne jest spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. W przypadku dostarczenia artykułu z wadą fabryczną klient zobowiązany jest skontaktować się ze Sprzedawcą. 

3. W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru bądź obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym sprzedawcę w terminie 14 dni od otwarcia opakowania (jednakże nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub jego przydatności do spożycia) w przypadku towaru paczkowanego lub otrzymania towaru sprzedawanego luzem. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym. 

4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej przekazania do Sprzedawcy, drogą mailową na adres laguna@wrb.home.pl. Pisemna informacja o wyniku zostanie wysłana na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji. 

5. Sprzedawca zwraca Klientowi należność za odesłany lub reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane przez Klienta w zamówieniu. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji zwracany jest również koszt dostawy. W przypadku zwrotu bez podania przyczyny koszt dostawy pokrywa kupujący.

6. Towary szybko psujące się nie podlegają zwrotowi/odesłaniu. 

7. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 

8. Różnice między rzeczywistym wyglądem produktu, a jego zdjęciem w Sklepie Internetowym nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru.

9. W przypadku prawidłowo złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to umowy:

  • świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej (licytacje w Allegro nie są aukcjami publicznymi);
  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy

10. Kupujący zobowiązany jest zwrócić zakupione rzeczy bez wad.

11. Kupujący ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.

12.  POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR:

12.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php orazhttp://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

12.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

12.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

12.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 12.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Sklep rybny Laguna
Elizy Orzeszkowej 12
84-300 Lębork
Dodatkowe informacje

Zwrot produktów: 

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Jeżeli klient chce dokonać zwrotu produktu powinien odesłać zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz dowodem zakupu. Przesyłka jest realizowana na koszt klienta. Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie, a także numer konta, na które ma zostać przekazany zwrot pieniędzy. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością). Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na adres email klienta prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony, przekażemy klientowi na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki. 

2.  Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje  konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane  opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na  ochronę zdrowia lub względy higieniczne.

3.  Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje  konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu  lub mającą krótki termin przydatności do użycia.

O sprzedającym

SklepRybnyLaguna

O sprzedającym

SklepRybnyLaguna

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:58

Dane firmy

Michał Wróblewski
Sklep Rybny "Laguna"
Elizy Orzeszkowej 12
84-300 Lębork
REGON: 771600562
NIP: 841-160-26-09

Kontakt

  • 598 *** *** (pokaż)
  • 601 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Wpłat należy dokonywać na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A. 43 1240 3800 1111 0010 4830 1991

Numer oferty:7162943210
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro