, , ,

buty Reebok Royal Classic Jog Jr CN4934 r31

od
Super Sprzedawcy
www_timsport_pl
99,8% poleca sprzedawcę
89,00
Allegro Smart!
1 osoba kupiła 1 parę
Dostawaod 8,99 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Kolor/wzór
Liczba par
z 1 pary
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Rozmiar:
      31
    • Bohater:
    • Długość wkładki wew.:
      19.5 cm
    • Materiał:
      Inny materiał
    • Rodzaj zapięcia:
      Rzepy
    • Płeć:
      Dziewczynki, Chłopcy
    • Kolor:
      biały, granatowy

Opis

BUTY REEBOK ROYAL CLASSIC JOG JR

Model: CN4934

Opis: buty dziecięce

Kolor: biały / granatowy

Wierzch: materiał syntetyczny

Przeznaczenie: do użytku codziennego

Technologie: EVA

BUTY REEBOK ROYAL CLASSIC JOG JR CN4934

Buty o trwałej amortyzacji i doskonałej przyczepności podeszwy spotykają się z zaczerpniętym z przeszłości, podkreślającym każdy ruch stylem. Klasyczna cholewa ma lubiany przez wszystkich klimat retro. Niska cholewka pozwala cieszyć nieskrępowaną swobodą ruchu podczas szalonych zabaw. Chroniąca stopy przez cały czas podeszwa środkowa z pianki EVA. Zapięcie na rzepy oszczędza wszystkim czas i nerwy. Wyjmowana wkładka dodaje trwałą amortyzację.

Posiadamy certyfikat znaku jakości i autentyczności produktu, wydany przez adidas Poland. Kupując u nas, kupujesz tylko i wyłącznie oryginalny produkt!

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: OPOLE, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u www_timsport_pl za co najmniej 400,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
13,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
14,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Gwarancja z tytułu Rękojmi na podstawie kodeksu cywilnego (art. 560 i 561 k.c.).


REKLAMACJE

1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy.


2. Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.  


3. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.  


4. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. Nie więcej niż koszt wysyłki Pocztą Polską.


5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.  


6. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.  


7. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady:  


a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.  


b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.  


8. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji


9. Przekazanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji odbędzie się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.


 


KRÓTKA INSTRUKCJA:


1. Odeślij do nas reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres do Opola:


F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE


2. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej dostarczenia.


 


PAMIĘTAJ:


1. Wypełniając formularz reklamacyjny przesyłasz wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji (Twoje dane, opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi).


2. Pamiętaj, że sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. 


3. Przekazanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji odbędzie się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.


 


FORMULARZ DO POBRANIA:

https://timsport.pl/public/assets/Formularz_reklamacyjny.pdf


Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F.H.U. TIM Grzegorz Paliszewski
ul. Kołłątaja 7
45-064 Opole
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy.

2. Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.  

3. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.  

4. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. Nie więcej niż koszt wysyłki Pocztą Polską.

5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.  

6. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.  

7. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady:  

a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.  

b) korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.  

8. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji

9. Przekazanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji odbędzie się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.


KRÓTKA INSTRUKCJA:


1. Odeślij do nas reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres do Opola:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE

2. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej dostarczenia.


PAMIĘTAJ:

1. Wypełniając formularz reklamacyjny przesyłasz wszystkie niezbędne informacje potrzebne do rozpatrzenia reklamacji (Twoje dane, opis zauważonej wady, żądanie przewidziane w ramach rękojmi).

2. Pamiętaj, że sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. 

3. Przekazanie informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji odbędzie się za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w zamówieniu.


FORMULARZ DO POBRANIA:

https://timsport.pl/public/assets/Formularz_reklamacyjny.pdf

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
F.H.U. TIM Grzegorz Paliszewski
ul. Kołłątaja 7
45-064 Opole
Dodatkowe informacje

1. WYMIANA PRODUKTÓW:

Wszystkie artykuły zakupione w sklepie internetowym timsport.pl podlegają wymianie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. 

W celu wymiany:

Skontaktuj się z nami i zarezerwuj interesujący Cię rozmiar:

  • drogą elektroniczną: timsport@timsport.pl,
  • za pomocą formularza kontaktowego

Wymiany możesz dokonać na dwa sposoby:

 1. Odeślij do nas towar wraz z wypełnionym formularzem wymiany. Towar odsyłasz na swój koszt. W tym przypadku koszt nadania ponownej przesyłki to 10 zł. 

Dane do wysyłki: F.H.U. TIM Grzegorz Paliszewski Ul. Kołłątaja 7 45-064 Opole

 2. Zwracany towar można również dostarczyć osobiście z wypełnionym formularzem wymiany do sklepu timsport.pl:

  • timsport.pl, Opole, Kołłątaja 16

Godziny otwarcia od poniedziałku do piątku 10:00 -18:00, soboty: 10:00-15:00

  • timsport.pl, Opole, C.H. Karolinka ul. Wrocławska 154

Godziny otwarcia od poniedziałku do soboty 9:00-21:00, niedziela 9:00-20-00

Sklep stacjonarny przyjmie Twoją paczkę i przekaże ją do działu wymian sprzedaży internetowej. W ramach potwierdzenia otrzymasz od sprzedawcy pokwitowanie dostarczenia wymiany do sklepu. 

W formularzu wymiany zaznacz czy wymieniony towar ma zostać odesłany na wskazany w zamówieniu adres, czy dostarczony do sklepu stacjonarnego w Opolu.

Jeśli wybierzesz opcję odbioru osobistego, wymieniony towar zostanie dostarczony do wskazanego przez Ciebie sklepu stacjonarnego. Poinformujemy Cię mailowo o możliwości odbioru paczki.

Decydując się na wymianę, towar odsyłasz na swój koszt, a przesyłka zwrotna kosztuje dodatkowe 10 zł.

Koszt za przesyłkę zwrotną można zapłacić poprzez:

  •  odesłanie kwoty wraz z butami na adres do Opola:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE

  • przelewem tradycyjnym:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE 

Nr. konta: 04 1140 2017 0000 4102 0885 5563

  • kurierowi przy odbiorze (dostawa kurierem DPD) wymienionego produktu (pobranie), jednak należy wspomnieć o tym w formularzu.

Pamiętaj, że dokonując wymiany rzeczy odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pudełko stanowi integralną część produktu – proszę nie obklejać go taśmą!

2. ZWROT TOWARU

Wszystkie artykuły zakupione w sklepie internetowym timsport.pl podlegają zwrotom do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

W celu zwrotu:

Odeślij produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem na adres do Opola:

F.H.U. TIM GRZEGORZ PaliszewskiKOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE

Zwracany towar można również dostarczyć osobiście z paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu do sklepu timsport.pl:

  • timsport.pl, Opole, Kołłątaja 16
  • timsport.pl, Opole, C.H. Karolinka ul. Wrocławska 154

Sklep stacjonarny przyjmie Twoją paczkę i przekaże ją do działu zwrotów sprzedaży internetowej. W ramach potwierdzenia otrzymasz od sprzedawcy pokwitowanie dostarczenia zwrotu do sklepu. Zwrot gotówki wykonujemy na konto bankowe, podane w formularzu zwrotu.

  • Decydując się na zwrot, towar odsyłasz na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  • Zwrotu płatności dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar.
  • Zwrot wykonujemy na konto bankowe, podane w formularzu zwrotu.
  • Produkt proszę odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz nam rzecz przed jego upływem.
  • Pamiętaj, że dokonując zwrotu rzeczy odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pudełko stanowi integralną część produktu – proszę nie obklejać go taśmą! 

 

3. Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

www_timsport_pl

O sprzedającym

www_timsport_pl

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 22:21

Dane firmy

GRZEGORZ PALISZEWSKI
FHU TIM
KOŁŁĄTAJA 7
45-064 OPOLE
REGON: 531050366
NIP: 754-123-97-91

Kontakt

  • 692 *** *** (pokaż)
  • +48********* (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

timsport.pl to miejsce, gdzie nasi Klienci mogą zapoznać się z naszym asortymentem i nie wychodząc z domu dokonać zakupu swoich wymarzonych produktów. Przez ponad 20 lat działalności i funkcjonowania naszej firmy zdobyliśmy olbrzymie grono stałych Klientów, których nie chcielibyśmy nigdy zawieść  i każdego dnia staramy się to grono powiększać, budując zaufanie i uznanie wśród tej grupy.  W naszym sklepie znajdziesz kolekcje odzieżowe oraz obuwie sportowe i akcesoria topowych marek, takich jak: adidas Originals, adidas Neo, adidas Performance, Reebok, Nike, Jordan, Puma, Converse, Volcano, New Balance, Asics, Vans oraz szeroki wybór obuwia do piłki nożnej. Wszystkie sprzedawane buty są nowe, w 100% oryginalne, posiadamy certyfikat autentyczności wydawany przez adidas Poland. Buty wysyłamy w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem lub FV.

Zapraszamy do odwiedzania naszej strony i zapoznania się z bogatą ofertą, w razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt.

Pozostałe informacje

Wysyłka

Przesyłki kurierskie dostarczane są w dni robocze, dostawa do paczkomatów obejmuje również soboty. Przesyłki wysyłane są w przeciągu 24h. Jeśli zależy Państwu na szybszej wysyłce prosimy o kontakt telefoniczny (do godziny 12).

Paczki wysyłamy: 

kurierem -   koszt przesyłki kurierskiej 13 zł, koszt przesyłki kurierskiej za pobraniem 14 zł

paczkomatem InPost - koszt przesyłki, płatność z góry 8,99 zł.

Koszt wysyłki za granicę zależy od wagi zamówienia i kraju przeznaczenia. Prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu. Shipping cost depends of weight of order and destination country. Please contact with us before making purchase:timsport@timsport.pl


Tabela rozmiarów:

Wymiary podane na naszych aukcjach to dane producentam,nie ponosimy odpowiedzialności za ewentualne różnice. W celu uzyskania rzeczywistej długości wkładki prosimy o kontakt mailowy: timsport@timsport.pl


WYMIANA PRODUKTÓW: 

Wszystkie artykuły zakupione w sklepie internetowym timsport.pl podlegają wymianie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.  

W celu wymiany: 

Skontaktuj się z nami i zarezerwuj interesujący Cię rozmiar: 

  • drogą elektroniczną: timsport@timsport.pl, 
  • za pomocą formularza kontaktowego 

Wymiany możesz dokonać na dwa sposoby: 

 1. Odeślij do nas towar wraz z wypełnionym formularzem wymiany. Towar odsyłasz na swój koszt. W tym przypadku koszt nadania ponownej przesyłki to 10 zł.  

Dane do wysyłki: 

F.H.U. TIM Grzegorz Paliszewski 

Ul. Kołłątaja 7 

45-064 Opole 

 2. Zwracany towar można również dostarczyć osobiście z wypełnionym formularzem wymiany do sklepu timsport.pl: 

  • timsport.pl, Opole, Kołłątaja 16

Godziny otwarcia od poniedziałku do piątku 10:00 -18:00, soboty: 10:00-15:00 

  • timsport.pl, Opole, C.H. Karolinka ul. Wrocławska 154

Godziny otwarcia od poniedziałku do soboty 9:00-21:00, niedziela 9:00-20-00 

Sklep stacjonarny przyjmie Twoją paczkę i przekaże ją do działu wymian sprzedaży internetowej. W ramach potwierdzenia otrzymasz od sprzedawcy pokwitowanie dostarczenia wymiany do sklepu.  

W formularzu wymiany zaznacz czy wymieniony towar ma zostać odesłany na wskazany w zamówieniu adres, czy dostarczony do sklepu stacjonarnego w Opolu. 

Jeśli wybierzesz opcję odbioru osobistego, wymieniony towar zostanie dostarczony do wskazanego przez Ciebie sklepu stacjonarnego. Poinformujemy Cię mailowo o możliwości odbioru paczki. 

Decydując się na wymianę, towar odsyłasz na swój koszt, a przesyłka zwrotna kosztuje dodatkowe 10 zł. Koszt za przesyłkę zwrotną można zapłacić poprzez:  

  • odesłanie kwoty wraz z butami na adres do Opola:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE 

  • przelewem tradycyjnym:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE 

Nr. konta: 04 1140 2017 0000 4102 0885 5563 

  • kurierowi przy odbiorze (dostawa kurierem DPD) wymienionego produktu (pobranie), jednak należy wspomnieć o tym w formularzu. 

Pamiętaj, że dokonując wymiany rzeczy odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pudełko stanowi integralną część produktu – proszę nie obklejać go taśmą!


FORMULARZ DO POBRANIA:

https://timsport.pl/public/assets/wymiana%20towaru%20-%20timsport.pdf


ZWROT TOWARU

Wszystkie artykuły zakupione w sklepie internetowym timsport.pl podlegają zwrotom do 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W celu zwrotu: Odeślij produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem na adres do Opola: 

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE 

Zwracany towar można również dostarczyć osobiście z paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu do sklepu timsport.pl:

  • timsport.pl, Opole, Kołłątaja 16 

Godziny otwarcia od poniedziałku do piątku 10:00 -18:00, soboty: 10:00-15:00  

  • timsport.pl, Opole, C.H. Karolinka ul. Wrocławska 154 

Godziny otwarcia od poniedziałku do soboty 9:00-21:00, niedziela 9:00-20-00 

Sklep stacjonarny przyjmie Twoją paczkę i przekaże ją do działu zwrotów sprzedaży internetowej. W ramach potwierdzenia otrzymasz od sprzedawcy pokwitowanie dostarczenia zwrotu do sklepu. Zwrot gotówki wykonujemy na konto bankowe, podane w formularzu zwrotu.

  • Decydując się na zwrot, towar odsyłasz na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. 
  • Zwrotu płatności dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar. 
  • Zwrot wykonujemy na konto bankowe, podane w formularzu zwrotu. 
  • Produkt proszę odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz nam rzecz przed jego upływem. 
  • Pamiętaj, że dokonując zwrotu rzeczy odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Pudełko stanowi integralną część produktu – proszę nie obklejać go taśmą! 


FORMULARZ DO POBRANIA:

https://timsport.pl/public/assets/zwrot-%20tim.pdf


Zwrot z Allegro Smart! 

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy: 

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7, 
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU 
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie


Dane do przelewu i wysyłki:

F.H.U. TIM GRZEGORZ Paliszewski

KOŁŁĄTAJA 7, 45-064 OPOLE

Nr. konta: 04 1140 2017 0000 4102 0885 5563

Numer oferty: 7922965553

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro