, , ,

Buty piłkarskie adidas X 18.3 FG JR BB9371 38 2/3

od
Super Sprzedawcy
DIP24pl
173,99
Allegro Smart!
Liczba sztuk
z 3 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Rodzaj:
      bez skarpety
    • Typ:
      lanki
    • Rozmiar:
    • Długość wkładki:
      24.5 cm
    • Korki:
      plastikowe
    • Marka:
    • Płeć:
    • Kolor dominujący:
      czerwony
    • Zapięcie:
      sznurowane
    • Materiał zewnętrzny:
      inny
    • Materiał wkładki:
      inny materiał
    • Kod producenta:
      BB9371
    • Waga (z opakowaniem):
      0.6 kg

Opis

Buty piłkarskie adidas X 18.3 FG JR czerwone BB9371

  • Przeznaczenie: buty piłkarskie - korki
  • Płeć: Dziecięce
  • Kod producenta: BB9371
  • Kolor: Czerwony
  • Wysokość cholewki: niskie przed kostkę
  • Marka: Adidas

Buty piłkarskie adidas X 18.3 FG JR czerwone BB9371

 

Chłopięce buty piłkarskie adidas X 18.3 pochodzące z kolekcji Exhibit Pack przeznaczone są do gry na  naturalnej nawierzchni zewnętrznej. Dwuwarstwowa, pleciona cholewka dla lepszego wyczucia piłki. Niski krój. System Clawcollar dla asekuracji i ochrony stopy. Lekka podeszwa TPU. Dwa rodzaje korków: w przedniej części ostro zakończone, w tylnej zaokrąglone. 

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Siedlce, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier InPost
11,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier InPost pobranie
13,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Wysyłamy do krajów dostępnych w cenniku.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

DIP
Jana Pawła II 99
08-103 Stare Opole
Dodatkowe informacje

 I. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA.

  1. SPRZEDAWCA odpowiada wobec KONSUMENTA z tytułu rękojmi jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną – przez okres 2 lat od wydania rzeczy. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.
  2. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy – bez wad.
  3. SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego).
  4. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
  5. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  6. W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny dostępny pod tym linkiem: http://szablongs.sellmark.com.pl/formularze%20/prokol-reklamacji.pdf
  7. lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie zgłoszenie wraz z reklamowanym produktem na adres do korespondencji SPRZEDAWCY: DIP, ul. Jana Pawła II 99, 08-103 Stare Opole 
  8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KONSUMENT może zamiast zaproponowanego przez SPRZEDAWCĘ usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez SPRZEDAWCĘ.
  9. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa KONSUMENT może żądać obniżki ceny na wadliwy produkt, bądź zwrotu pieniędzy.
  10. KONSUMENT nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  11. SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji poinformuje drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji.
  12. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru – SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt.
  13. Uszkodzenia mechaniczne – jeżeli nie są wynikiem wad produktu – powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych bądź ich zaniechania, również zmiana przeznaczenia obuwia powoduje utratę uprawnień gwarancyjnych.
  14. Regulacje dotyczące zasad rękojmi za wady oraz gwarancji jakości w umowach z przedsiębiorcami przyjmowane są wprost w brzmieniu przyjętym w kodeksie cywilnym art.556-581.
  15. W przypadku kiedy obuwie nie zostanie odebrane przez konsumenta lub paczka z odesłaną reklamacja zostanie zwrócona sklep będzie przechowywał reklamowane obuwie przez okres 90 dni licząc od dnia rozpatrzenia reklamacji, po tym okresie rozpoczniemy naliczanie opłaty za magazynowanie w wysokości 10 zł za jeden dzień. Jeśli wartość naliczonej opłaty za magazynowanie przekroczy wartość reklamowanego obuwia wg ceny zakupu obuwie zostanie zniszczone. Konsumentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
DIP Paweł Wielogórski
Jana Pawła II 99
08-103 Stare Opole
Dodatkowe informacje

Bądź spokojny! 


Kupując u nas ostateczną decyzję podejmujesz mając towar w ręku.Od chwili otrzymania towaru masz pełne 14 dni na dokładne zapoznanie się z kupionymi produktami. To wystarczający czas by zastanowić się czy chcesz zachować towar. 



UWAGA!   

Powyższe dotyczy jedynie konsumentów. W przypadku firm warunki zwrotów są ustalane indywidualnie przed zakupem produktu. Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjęcia zwrotu. 

O sprzedającym

DIP24pl

O sprzedającym

DIP24pl

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 03:10

Dane firmy

Paweł Wielogórski
DIP
Berka Joselewicza, 3
08-110 Siedlce
REGON: 146310078
NIP: 821-250-39-74

Kontakt

  • 536 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Zastrzegamy sobie prawdo do anulowania zamówienia w przypadku wybrania przedpłaty i nieuiszczenia jej lub poinformowaniu nas o późniejszej wpłacie w ciągu 24h od chwili zakupu.

Numer oferty: 8304090967

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro