, , ,

BUTY DAMSKIE NA KOTURNIE GUESS 36 KOTURN

od
Super Sprzedawcy
MATIKASHOP
299,00
Allegro Smart!
Rozmiar
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rozmiar:
      36
    • Długość wkładki:
      22 cm
    • Marka:
    • Oryginalne opakowanie producenta:
      brak
    • Wzór dominujący:
      logo
    • Materiał zewnętrzny:
      tworzywo skóropodobne
    • Materiał wkładki:
      inny materiał
    • Rodzaj obcasa:
      koturn
    • Wysokość obcasa/platformy:
      10 cm
    • Nosek:
      brak noska
    • Cechy dodatkowe:
      oddychające
    • Rozmiar US:
      6
    • Kolekcja:
      GUESS LOS ANGELES
    • Nazwa koloru producenta:
      BLACK
    • Model:
      GUESS BLACK
    • Kolor:
      brązowy, beżowy, czarny

Opis

GUESS LOS ANGELES

Bardzo wygodne i komfortowe klapki, sandały na koturnie znanej amerykańskiej firmy GUESS

  • chcesz być stylowa? Logowane klapki na koturnie firmy GUESS
  • kolorystyka pasuje do większości stylizacji, czerń połączona z złotymi elementami to must have
  • stylowe buty, hit sezonu,
  • najmodniejsze koturny damskie tego sezonu
  • buty z ozdobną biżuterią, na koturnie z tyłu buta logowana złota blaszka
  • stylowe damskie klapki logowane na koturnie
  • firma GUESS przyzwyczaiła nas, że jej produkty są ekstrawaganckie i bardzo dobrej jakości, nie inaczej jest i tym razem
  • buty otrzymasz w opakowaniu zastępczym
  • numer katalogowy #179 GUESS 858369

BUTY DAMSKIE -  ROZMIAR 36 - KLAPKI DAMSKIE -  BUTY GUESS - LOGOWANE KLAPKI - KLAPKI GUESS - SANDAŁY GUESS - CZARNE KOTURNY - KOTURNY DAMSKIE

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Tabela rozmiarów

Tabela rozmiarów

Jak mierzyć?

  1. długość wkładki (cm)

długość wkładki (cm)

rozmiar EU

długość wkładki (cm) 22

22
rozmiar EU
36

długość wkładki (cm) 23

23
rozmiar EU
37

długość wkładki (cm) 24

24
rozmiar EU
38

długość wkładki (cm) 25

25
rozmiar EU
39

długość wkładki (cm) 26

26
rozmiar EU
40

długość wkładki (cm) 27

27
rozmiar EU
41

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Sosnowiec, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u MATIKASHOP za co najmniej 500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka pocztowa priorytetowa
15,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze

Punkty odbioru

CENTRUM HANDLOWE PLEJADA
STASZICA 8B
41-200 SOSNOWIEC
woj. śląskie
tel.: 783369501

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

FHU MATIKA
OSTROGÓRSKA 31/210
41-200 SOSNOWIEC
Dodatkowe informacje

Reklamacje i gwarancje: 1.Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. Klient będący Konsumentem obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności. 2.  Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z (jeśli to możliwe), dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. 4.  W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły. 5. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. 6.  W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady: a. korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy. b. korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową. 7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swoje dane kontaktowe oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji. 8. Reklamowany towar należy przesłać na adres:  FHU MATIKAOstrogórska 31/21041-210Sosnowiec9.     Wszelkie wnioski w sprawie składania lub zgłaszania reklamacji w formie elektronicznej należy kierować na adres: biuro.matika@gmail.com 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
FHU MATIKA
OSTROGÓRSKA 31/210
41-200 SOSNOWIEC
Dodatkowe informacje

Darmowy zwrot jedynie przy przesyłce via InPost -jeżeli zamawiałeś używając wysyłki via InPost. Odstąpienie od Umowy sprzedaży: 1.     Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2.     W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty na paragonie. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotu można dokonać przykładowo za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. przez przesłanie Towaru na adres Sprzedawcy/ oddziału realizującego zamówienie. 3.     Jeżeli Klient będący Konsumentem dokonał jakichkolwiek przedpłat należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. 4.     Sprzedawca, w przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy, zwraca należność za towar w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]    Zwrot należności: 1.     Sprzedawca dokonuje zwrotu Klientom należności w ciągu 14 (czternaście) dni w przypadku: a.     odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem; b.     obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadku uznania reklamacji. 2.     Sposób zwrotu należności uzależniony jest od formy pierwotnej zapłaty na rzecz Sprzedawcy: a.     w przypadku zapłaty "z góry" przelewem, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. b.     w przypadku zapłaty "za pobraniem" lub przy "odbiorze osobistym", Sprzedawca dokonuje zwrotu na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. c.      w przypadku zapłaty "z góry" z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych Paypal, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na konto PayPal Klienta, za pośrednictwem którego Klient dokonał płatności. d.     w przypadku zapłaty "z góry" z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych PayU, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta, po uprzednim wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego. 3.     Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, Klient nie przekaże Sprzedawcy wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta.   Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (Konsumentowi) w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia jest dostarczona rzecz, której po użyciu nie można zwrócić ze względów na ślady użytkowania lub ze względów higienicznych.   Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, chyba że opis towaru stanowi inaczej.    Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Sosnowcu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich". 

O sprzedającym

MATIKASHOP

O sprzedającym

MATIKASHOP

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:50

Dane firmy

Alicja Twardowska
FHU MATIKA
Ostrogórska 31/210
41-200 Sosnowiec
REGON: 270539356
NIP: 644-343-41-20

Kontakt

  • +48********* (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

FHU MATIKA

UL.OSTROGÓRSKA 31/210

41-200 SOSNOWIEC

NIP: 6443434120

Pozostałe informacje

MATIKA FASHION & MORE ONLINE CONCEPT STORE powstał z pasji do mody. Poszukujemy dla Ciebie jedynie oryginalnych, nowych produktów, które pozwolą Tobie być oryginalnym na ulicy, być trendy i na czasie. Nasze propozycje to znane marki ale także marki niszowe, które mają bardzo wielu zwolenników, gdyż cenią oni sobie niepowtarzalność i unikatowość. W naszej ofercie znajda Państwo również, rzeczy polskich projektantów i polskich producentów - wspieramy rodzimy rynek.Jesteśmy oryginalni i nie sprzedajemy tzw. podróbek, którymi Allegro i inne portale są przepełnione. Posiadamy w swojej ofercie bardzo często pojedyncze, unikatowe style i rozmiary - dlatego jeżeli zależy Ci na wybranym modelu, nie czekaj zbyt długo - ta oferta może się więcej nie powtórzyć. Cechą wspólną naszych produktów jest atrakcyjna cena, która może być kilkakrotnie niższa, niż ceny oferowane w sklepach firmowych i butikach z zachowaniem 100% oryginalności towaru. Nasze opisy na aukcji są skromne i zawierają podstawowe informacje, jeżeli chcesz wiedzieć więcej zadzwoń do nas 783369501 lub napisz biuro.matika@gmail.com. Zdjęcia wykonujemy sami, aby w pełni przedstawić real foto produktu, który otrzymasz, gdy zdecydujesz się na zakup, jednakże kolory czasami mogą odbiegać troszeczkę od tego co widzicie na zdjęciu. Dlaczego opisy są skromne? Bo wychodzimy z założenia, że obraz potrafi powiedzieć więcej niż słowa. Zachęcamy do zakupów i kontaktu mailowego w każdej sprawie dotyczącej zakupu. Sprawdź nas jak szybko odpisujemy.Jesteśmy firmą, jesteśmy legalni, jesteśmy bezpieczni - zaufało nam już wielu - zaufaj i TY. Sprzedający: FHU MATIKA - Alicja Twardowska zarejestrowaną w Sosnowcu (41-200), Ostrogórska 31/210, NIP: 6443434120, zarejestrowany przez Urząd Miasta w Sosnowcu, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki. Oddział główny zajmujący się zwrotami/wymianami reklamacjami mieści się pod adresem: FHU MATIKAOstrogórska 31/21041-200 Sosnowiec Dokument zakupu zostanie przesłany na nośniku trwałym w formie załącznika do wiadomości email na adres mailowy kupującego w momencie przetworzenia zamówienia. Reklamacje i gwarancje: 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem przed upływem 1 rokuod dnia Dostawy. Klient będący Konsumentem obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności. 2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy. 4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły. 5. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. 6. W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady:a. korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.b. korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową. 7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swoje dane kontaktowe oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji. 8. Reklamowany towar należy przesłać na adres: FHU MATIKA Ostrogórska 31/210 41-210 Sosnowiec 9. Wszelkie wnioski w sprawie składania lub zgłaszania reklamacji w formie elektronicznej należy kierować na adres: biuro.matika@gmail.com Odstąpienie od Umowy sprzedaży: 1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.2 . W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty na paragonie. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrotu można dokonać przykładowo za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. przez przesłanie Towaru na adres Sprzedawcy/ oddziału realizującego zamówienie. 3. Jeżeli Klient będący Konsumentem dokonał jakichkolwiek przedpłat należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty. 4. Sprzedawca, w przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy, zwraca należność za towar w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Zwrot należności: 1. Sprzedawca dokonuje zwrotu Klientom należności w ciągu 14 (czternaście) dni w przypadku:a. odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem;b. obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadku uznania reklamacji. 2. Sposób zwrotu należności uzależniony jest od formy pierwotnej zapłaty na rzecz Sprzedawcy:a. w przypadku zapłaty "z góry" przelewem, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego.b. w przypadku zapłaty "za pobraniem" lub przy "odbiorze osobistym", Sprzedawca dokonuje zwrotu na rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego.c. w przypadku zapłaty "z góry" z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych Paypal, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na konto PayPal Klienta, za pośrednictwem którego Klient dokonał płatności.d. w przypadku zapłaty "z góry" z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych PayU, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta, po uprzednim wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego. 3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, Klient nie przekaże Sprzedawcy wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta.Brak możliwości odstąpienia od umowy:Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (Konsumentowi) w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia jest dostarczona rzecz, której po użyciu nie można zwrócić ze względów na ślady użytkowania lub ze względów higienicznych. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad: Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, chyba że opis towaru stanowi inaczej.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Sosnowcu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

Numer oferty: 8392522686

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro