, , ,

Butelka filtrująca Brita Active +4 dyski Microdisc

od
Oficjalny sklep Brita
Smart! okazja80,90 zł
76,90
Allegro Smart!
13 osób kupiło 13 sztuk
Liczba sztuk
z 957 sztuk
Allegro Smart!Ten przedmiot może być Twój z pakietem Smart!
lub
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Model:
      Active
    • Kolor dominujący:
      fioletowy
    • Waga produktu:
      0.2 kg
    • Materiał wykonania:
      tworzywo sztuczne
    • Pojemność całkowita:
      0.6 l
    • Pojemność przefiltrowanej wody:
      0.6 l
    • Rodzaj wkładu filtrującego:
      MicroDisc
    • Wskaźnik zużycia wkładu:
      brak
    • Liczba wkładów w zestawie:
      4
    • Waga (z opakowaniem):
      0.2 kg

Opis

Butelka filtrująca wodę Brita fill&go z serii ACTIVE + 4 dyski Brita MicroDisc w zestawie

Producent: Brita

Model: fill&go Active

Żywotność filtra: 4 tygodnie lub 150 litrów

Ilość filtrów w zestawie: 4 szt.

Kolor: fioletowy

Pojemność: 0,6 litra

Kupując u nas robisz zakupy w oficjalnym sklepie Brita na allegro.

OSZCZĘDZASZ PIENIĄDZE I ZYSKUJESZ SMACZNĄ WODĘ.

Nowa butelka BRITA fill&go Active to ekologiczna alternatywa dla wody butelkowanej, która pozwala Ci oszczędzać. Jeden litr smacznej, filtrowanej wody BRITA kosztuje zaledwie kilkanaście groszy za litr.

  • Zmniejsza ilość chloru i innych substancji negatywnie wpływających na smak.
  • Jeden dysk filtruje do 150 litrów wody lub działa do 4 tygodni
  • Filtrowana woda kosztuje zaledwie kilkanaście groszy za litr
  • Ekologiczne rozwiązanie pozwalające na zmniejszenie ilości plastikowych odpadów
  • Produkt łatwy w czyszczeniu i przeznaczony do mycia w zmywarce
  • Niemiecka jakość, produkt wykonany z wytrzymałych materiałów, które nie zawierają bisfenolu A (BPA)
  • Innowacyjna technologia MicroDisc

DELEKTUJ SIĘ SMACZNĄ WODĄ GDZIEKOLWIEK JESTEŚ

Butelka wielokrotnego użytku BRITA fill&go Active jest idealnym rozwiązaniem dla osób aktywnych, które rozumieją potrzebę optymalnego nawodnienia swojego organizmu. Niezależnie od tego, czy jesteś w samochodzie, w pociągu, w metrze czy jedziesz rowerem – z nowatorską technologią filtrującą BRITA - możesz cieszyć się świeżą, filtrowaną wodą o wyśmienitym smaku, gdziekolwiek jesteś i kiedy tylko poczujesz pragnienie.

CZY WODA JEST FAKTYCZNIE CENNIEJSZA PO ZABUTELKOWANIU?

Odkryj sprytną i oszczędną alternatywę dla butelek PET. Jeden litr filtrowanej wody BRITA kosztuje zaledwie kilkanaście groszy. BRITA fill&go Active nie tylko obniża Twoje wydatki na wodę pitną, ale także zmniejsza zużycie tradycyjnych butelek plastikowych. To znakomite rozwiązanie, w którym wszyscy wygrywają – Twój portfel i środowisko.

DLACZEGO KUPUJESZ BUTELKĘ WODY ZA KAŻDYM RAZEM, KIEDY CZUJESZ PRAGNIENIE?

Ciesz się filtrowaną wodą BRITA o wyśmienitym smaku i jednocześnie zadbaj o środowisko. Butelka BRITA fill&go Active nie zawiera bisfenolu A (BPA) i jest Twoją ekologiczną, praktyczną oraz wydajną alternatywą dla wody w plastikowych butelkach. Pomaga ograniczyć ilość plastikowych odpadów.

Oryginalne dyski filtrujące Brita to nowy sposób na to, aby świeża i przefiltrowana woda była zawsze z tobą.

Wkłady filtrujące Brita MicroDisk dedykowane są do wszystkich butelek i karafek filtracyjnych marki Brita, niezależnie od modelu i typu.

Jeśli posiadasz jedną z butelek Brita lub karafkę fill&go to jest to wkład, którego poszukujesz.

Filtry Brita MicroDisc w locie usuwają z wody zanieczyszczenia, chlor i inne substancje wpływające na smak wody.

Zastosowana w nich innowacyjna technologia ActiveSelect znacząco ogranicza zawartość chloru w filtrowanej wodzie, pozostawiając w niej elementy potrzebne twojemu organizmowi do prawidłowego funkcjonowania.

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(3 oceny)
3
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Toruń, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Brita za co najmniej 199,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
4-6 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
4-6 dni roboczych
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
14,99 zł
4 dni robocze
4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 pobranie
16,99 zł
4 dni robocze
4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
11,99 zł
4-6 dni roboczych
4-6 dni roboczych
Pocztex Kurier48 pobranie
13,99 zł
4-6 dni roboczych
4-6 dni roboczych
Kurier DPD
12,99 zł
4-6 dni roboczych
4-6 dni roboczych
Kurier DPD pobranie
14,99 zł
4-6 dni roboczych
4-6 dni roboczych

Punkty odbioru

Pozzani Polska
Równinna 31
87-100 Toruń
woj. kujawsko-pomorskie
email: strefa-brita@pozzani.pl
tel.: +48 56 649 43 28

poniedziałek - piątek
08:03 - 15:30
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 5 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Pozzani Polska Sp. z o.o.
Równinna 31
87-100 Toruń
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty odbioru towaru. 


2. Postanowienia ust. 1 nie dotyczą Klientów nie będących Konsumentami. Względem Klientów nie będących Konsumentami, rękojmia zostaje wyłączona. 


3. W celu usprawnienia procesu rozpoznania reklamacji, zaleca się, by zgłoszenie reklamacyjne zawierało następujące dane:

  •  imię i nazwisko
  • adres do korespondencji
  • adres poczty elektronicznej (w przypadku gdy Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź na reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej)
  • datę nabycia produktu
  • rodzaj reklamowanego produktu
  • dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia
  • żądanie Klienta

Zaleca się również, by wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarczyć dowód zakupu produktu (może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód zakupu towaru). Przedstawienie ww. danych i dokumentów nie jest warunkiem przyjęcia reklamacji do rozpoznania.


4. W przypadku zgłoszenia reklamacji Klient może odesłać lub dostarczyć towar na adres Sprzedawcy:  Pozzani Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Toruniu, ul. Równinna 31, 87-100 Toruń. Proponujemy przesyłanie towaru przesyłką pocztową ekonomiczną. 


5. Sprzedawca niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji ustosunkuje się do niej i zwróci należności Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami. 


6. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 


7. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 


8. Jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Klient może żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady. W razie niewykonania tego obowiązku przez Sprzedawcę Klient jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedawcy. Sprzedawca może odmówić demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej.  Jeżeli Klientem jest Konsument, może on żądać od Sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania, jest obowiązany jednak ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedawcy zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. 


9. W przypadku zwrotu rzeczy w razie odstąpienia od umowy lub wymiany rzeczy na wolną od wad Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 


10. Produkty sprzedawane przez Pozzani Polska Sp. z o.o. mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. W przypadku bliższych informacji dotyczących gwarancji prosimy o kontakt pod adresem: strefa-brita@pozzani.pl


11. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady: 

a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedawca może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy,

b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień regulaminu.


POLUBOWNE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI:


1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. 

2. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu. Informacje dotyczące procedury mediacyjnej znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej;
  • Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
  • Zwrócenie się o bezpłatną pomoc prawną do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, m.in. Federacji Konsumentów - adres strony internetowej: www.federacjakonsumentow.org.pl.
  • Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozwiązywania sporów pomiędzy przedsiębiorcą, a konsumentem można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php

Zwroty

60 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

60 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
60 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Pozzani Polska sp. z o.o.
Równinna 31
87-100 Toruń
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ALLEGRO.PL

1. Klient będący Konsumentem (a więc będący osobą fizyczną, dokonującą zakupów w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową) ma prawo od umowy odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 8, w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (dostarczenia produktu). Wydłużamy ten czas do 60 dni.

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął produkt w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie produktu.

W przypadku umowy:

  • która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin biegnie od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części
  • polegającej na regularnym dostarczaniu produktów przez czas oznaczony termin biegnie od chwili objęcia w posiadanie pierwszego z produktów;
  • innej niż umowa sprzedaży, termin ten biegnie od dnia jej zawarcia; 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może nastąpić w dowolnej formie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć w szczególności za pośrednictwem formularza, którego wzór można pobrać obok.

Dla zapewnienia najwyższej jakości obsługi, zaleca się, by oświadczenie o odstąpieniu zostało złożone:

- pisemnie na adres: Pozzani Polska So. z o.o., Równinna 31, 87-100 Toruń

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: strefa-brita@pozzani.pl

4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie informacji dotyczącej wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 i 

5. Sprzedawca jest zobowiązany      niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia      otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze      zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez      Sprzedawcę o do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 (czternastu) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

9. Jeżeli rzecz dostarczono Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy,      Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt, gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób pocztą.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Konsument powinien więc postępować z produktem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego,      późniejszego zwrotu.

11. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.

O sprzedającym

Brita

O sprzedającym

Brita

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:53

Dane firmy

Pozzani Polska Sp. z o.o.
Równinna 31
87-100 Toruń
NIP: 8792673404

Kontakt

  • +48 ** *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Strefa Marek Brita to miejsce, w którym zawsze masz pewność, że kupujesz oryginalne i nowe produkty marki Brita pochodzące prosto z polskiego magazynu w Toruniu. Nasze wieloletnie doświadczenie w sprzedaży filtrów i dzbanków pozwala odpowiedzieć na każde Twoje pytanie, więc napisz lub zadzwoń jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości przed zakupem lub chcesz po prostu porozmawiać o produktach Brita. 


Dzięki bardzo dużemu magazynowi i pełnej ofercie produktów dostępnych od ręki zrealizujemy Twoje zamówienie tego samego dnia, jeśli złożysz je maksymalnie do godziny 14:00. 


Kupuj swoje produkty od oficjalnego dystrybutora Brita w Polsce. Wszystkie dzbanki i filtry Brita dostarczamy fabrycznie nowe, więc czy kupujesz dla siebie, czy też może na prezent masz gwarancję tego, że dostaniesz produkt bez skazy i w błyskawicznym tempie.


Zapraszamy do zakupów!

Strefa Marek Brita

O marce

O marce

Historia marki Brita sięga lat 60-tych ubiegłego wieku, kiedy Heinz Hankammer założył firmę, której głownym celem była optymalizacja jakości wody kranowej. 


Hankammer już po kilku latach opatentował i wprowadził na rynek pierwszy dzbanek do filtracji wody. Przygoda, która rozpoczęła się w jego własnym ogrodzie, po 50 latach rozwinęła się w firmę o globalnym zasięgu. 


Pierwszy dzbanek filtrujący – oficjalnie nazwany Haushaltswasserfilter I (domowy filtr do wody I) – był po prostu lejkiem umieszczonym w przezroczystym pojemniku. Prosty i funkcjonalny. Kształt lejka i jasny, pomarańczowy kolor były kwintesencją stylu lat 70. Natomiast zasada filtracji była pomysłem wizjonerskim. 


Hankammer wykorzystał żywicę jonowymienną i węgiel aktywny, aby ograniczyć ilość kamienia i substancji negatywnie wpływających na smak i zapach wody. Dzięki temu uzyskał bardziej miękką wodę o lepszym smaku. I tak już zostało.


Do dziś marka Brita jest synonimem najwyższej jakości filtracji wody, nowoczesnego designu produktów i pionierskiego podejścia do domowej filtracji wody.


Obecnie firma prowadzi działalność w 66 krajach, konsekwentnie realizując wizję „zmieniania sposobu, w jaki ludzie piją wodę, dbając o potrzeby środowiska naturalnego”. Niezależnie od potrzeb klientów w zakresie optymalizacji wody, BRITA oferuje idealne rozwiązania, od dzbanków i baterii kuchennych, które podniosą walory wizualne mieszkania, po komercyjne rozwiązania filtracyjne i nie tylko.


Cenisz jakość i zdrowie swojej rodziny, używaj tylko oryginalnych produktów marki Brita.

Numer oferty: 8251486102

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro