Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

BRYTFANNA ŻELIWNA OWALNA 29CM RYBNIK

od
www_stalman_pl - 99,6%
Allegro Smart!

Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
    • Marka:
      Emalia Rybnik
    • Typ powłoki:
      żeliwna
    • Pojemność:
      4 l
    • Kod produktu:
      PR-3013
    • Informacje dodatkowe:
      możliwość używania na kuchni indukcyjnej, pokrywa w zestawie

Opis

Brytfanna żeliwna z przykrywką 29 cm Emalia Rybnik Bona

KOD PRODUKTU: EMRYB04

PRODUCENT: EMALIA - RYBNIK

  • Brytfanna wykonana z żeliwa
  • Żeliwo ekologiczne i antyalergiczne
  • Równomiernie przewodzi ciepło
  • Nie ma potrzeby używać tłuszczu
  • Nagrzane naczynie przez długi czas utrzymuje ciepło
  • Łatwa w utrzymaniu czystości
  • Potrawy w niej przygotowane są zdrowsze i smaczniejsze
  • Wymiary wewnętrzne: 29x21,5x11cm
  • Wymiary zewnętrzne: 37x24x18,5cm (z pokrywką)
  • Pojemność: 4l
  • Wyposażona jest w 2 rączki na korpusie
  • Odpowiednia do wszystkich rodzajów kuchni, również do płyt indukcyjnych
  • Można używać w piekarniku
  • Nie należy myć w zmywarce
  • Przed pierwszym użyciem umyć wodą z dodatkiem łagodnego detergentu, następnie osuszyć i natrzeć tłuszczem jadalnym
  • Używać płaskich łopatek drewnianych lub plastikowych
  • Podczas kontaktu z naczyniem używać ochronnych rękawiczek

Kolor produktu i jego odcień mogą różnić się w zależności od ustawienia monitora.

Inne wzory, kolory i rozmiary dostępne są na osobnych aukcjach.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,92

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,92/5
(50 ocen)
47
2
1
0
0

9 kwietnia 2020 od
najbardziej pomocna
Bardzo dobry produkt do pieczenia, choć teraz żałuję że nie kupiłem modelu większego 6 litrowego. Ta pojemność (4l) mieści idealnie kurczaka, na kaczkę jest za mała. Metalowy uchwyt pokrywy, co nie jest oczywiste, pozwala na nagrzewanie garnka w piekarniku. Używam ją do pieczenia chleba i mięs, jest świetna.
14 czerwca 2020 od
Zdrowe naczynie. Polecam
20 maja 2020 od
polecam
20 maja 2020 od
Bardzo solidna, sprawdza się do pieczenia i gotowania.
11 maja 2020 od
Świetny wybór. Nie żałuję zakupi
26 kwietnia 2020 od
Smells bad in the oven, hopefully the bad smell goes away.
25 kwietnia 2020 od
Ładny garnek, polecam do pieczenia chleba :)
22 kwietnia 2020 od
polecam
13 kwietnia 2020 od
super
5 kwietnia 2020 od
Super.
2 marca 2020 od
Polecam w 100%
2 marca 2020 od
Potrawy wychodzą znakomicie a ich smak o niebo lepszy
29 lutego 2020 od
Genialne naczynie do pieczenia.
6 lutego 2020 od
Serdecznie polecam . Bardzo dobra jakość.

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Warszawa, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
śr. 8 lip. - czw. 9 lip. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 8 lip. - czw. 9 lip. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Kurier DPD
15,90 zł
śr. 8 lip. - czw. 9 lip. u Ciebie
śr. 8 lip. - czw. 9 lip. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 4 dni roboczych.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Grupa STALMAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
ul. Szeligowska 75A
01-320 Warszawa
Dodatkowe informacje

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: pisemnie na adres: ul. Szeligowska 75A, 01-320 Warszawa;w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@stalman.pl; Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Szeligowska 75A, 01-320 Warszawa. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 7.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 7.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
GRUPA STALMAN Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Sp. k.
ul. Szeligowska 75A
01-320 Warszawa
Dodatkowe informacje

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 9.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Szeligowska 75A, 01-320 Warszawa;w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@stalman.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Szeligowska 75A, 01-320 Warszawa. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


O sprzedającym

www_stalman_pl

O sprzedającym


99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa klienta

5,0/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 5 lat i 8 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 8:40

Dane firmy

Grupa STALMAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K.
Szeligowska 75A
01-320 Warszawa
REGON: 362950072
NIP: 522-304-43-56

Kontakt

  • +48 *** *** *** ()
  • +48 *** *** *** ()
poniedziałek - piątek
08:30 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

STALMAN to marka, która powstała w 2006 roku. STALMAN to artykuły gospodarstwa domowego. STALMAN to produkty, które są odpowiedzią na zapotrzebowanie zgłaszane przez Ciebie. STALMAN to szeroka gama artykułów, dobra jakość i przystępna cena. STALMAN to wciąż młoda, ale już dobrze znana marka, ciesząca się opinią wiarygodnej i solidnej. Produkty STALMAN znajdziesz w niejednej kuchni, na niejednym stole. Dzięki naszemu sklepowi jesteśmy obecni także w Twoim domu. Serdecznie zapraszamy do zakupów! Infolinia: +48 534 998 208, +48 535 505 559.

Grupa STALMAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa Szeligowska 75A, 01-320 Warszawa. 

  • Do opłacenia zakupów prosimy wykorzystać dane z formularza pozakupowego. W razie problemów związanych z płatnością zapraszamy do kontaktu.  
  • Na opłacenie zamówienia mają Państwo 7 dni od momentu dokonania zakupu. W przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

Pozostałe informacje

DOWÓD ZAKUPU

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę w wersji elektronicznej. Faktury wysyłamy na adres mailowy podany przez Kupującego podczas zakupów.

DOSTAWA

Wszystkie produkty starannie zabezpieczamy przed uszkodzeniami podczas transportu. Przy wyborze przesyłki kurierskiej, prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera stanu zakupionych przedmiotów. W przypadku uszkodzenia zawartości przesyłki należy wraz z kurierem, sporządzić odpowiedni protokół szkody z datą odbioru przesyłki (koniecznie w dniu doręczenia) i przesłać go nam emailem. Tylko wtedy gwarantujemy szybką i skuteczną procedurę reklamacyjną.




Numer oferty: 8977366705

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka