12-30.06 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie u niego kupować, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

Brelok do kluczy skórzany, skóra, breloczek

od
Super Sprzedawcy
sylik11
60,00
Allegro Smart!
Liczba sztuk
z 30 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT
    • Technika wykonania:
      inny
    • Motyw:
      serce
    • Kolor dominujący:
      czerń
    • Okazje:
      Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Babci, Boże Narodzenie, Dzień Nauczyciela, imieniny, gratulacje, jubileusz, rocznica, urodziny, walentynki, inna

Opis

RĘKODZIEŁO!

PRODUKT POLSKI!

Przepiękny, skórzany brelok do kluczy.

Wykonany ręcznie.

Elementy metalowe wykonane z cyny.

Szerokość rzemienia 10 mm.

Długość rzemienia około 10 cm.

Kolor czarny.

Na życzenie mogę wykonać z rzemienia w innym kolorze.

Napisz do mnie w tej sprawie.

Kolory mogą się nieznacznie różnić, w zależności od indywidualnego ustawienia monitora.

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Katowice, Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
15,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
z pakietem
5,90 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4-5 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
8,40 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Reklamacje i gwarancje (Rękojmia) - Miejsce i sposób złożenia reklamacji: drogą elektroniczną: kontakt@norart.pl, lub pisemnie: NorArt, Sylwia Noras-Michalska, Piastów5/220, 40-866 Katowice - Kupujący, który nabył towar i stwierdził, iż produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) ma prawo żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z treścią umowy, nieodpłatnej naprawy bądź wymiany na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Dodatkowo Kupujący ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. - Kupujący ma prawo zawiadomić sprzedawcę o wadliwości towaru w terminie 12 miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową. Po upływie tego terminu, traci przyznane ustawowo uprawnienia. Aby termin został zachowany należy wysłać zawiadomienie przed jego upływem. - Okres szczególnej ochrony kupującego wynosi 12 miesięcy, a wszystkie wady, które ujawnią się w tym czasie, są uznawane za istniejące już w momencie zakupu. - Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. - Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił. - Koszt wymiany lub naprawy towaru ponosi sprzedawca. - Czas realizacji reklamacji wynosi 14 dni od jej złożenia przez klienta. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Klienta. - Okres odpowiedzialności przedsiębiorcy za sprzedany towar wynosi 24 miesiące - W przypadku, gdy wada towaru stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Sprzedawcy usuwalna, obowiązki gwarancyjne wykonywane będą w drodze naprawy gwarancyjnej. - W przypadku, gdy wada towaru jest nieusuwalna lub jej usunięcie jest nieuzasadnione względami ekonomicznymi lub też mogłoby spowodować znaczne obniżenie jakości wyrobu, wykonanie obowiązków gwarancyjnych nastąpi pierwszej kolejności poprzez wymianę wyrobu na nowy wolny od wad ( taki sam, za zgodą kupującego o podobnych lub wyższych parametrach ) bądź poprzez odstąpienie od umowy. - Sprzedawca zapewnia Kupującemu dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie zakupionego towaru pod warunkiem prawidłowego używania, zgodnie z jego przeznaczeniem oraz zachowania zasad prawidłowej konserwacji i używania, wynikających z instrukcji obsługi dołączonej do towaru. - Na podstawie niniejszej gwarancji, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady jawne towaru, tj. takie, o których istnieniu Kupujący wiedział w chwili zakupu. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

a. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj:
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595

b. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem:
https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596

c. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

d. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Dla pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, Unia Europejska uruchomiła platformę internetową ("platformaODR"):http://ec.europa.eu/consumers/odr/  

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Nor Art Sylwia Noras-Michalska
Piastów 5/220
40-866 Katowice
Dodatkowe informacje

    

ODPOWIEDZIALNOŚĆ 

1. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami.  

2. Sprzedawca Allegro jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.), z tym zastrzeżeniem, że jeśli Towarem nabywanym przez Konsumenta jest używana rzecz ruchoma, Sprzedawca Allegro odpowiada z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od dnia wydania Towaru. 

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 

1. Reklamacje Klient powinien kierować na adres Sprzedawcy Allegro w formie pisemnej na adres: Nor Art Sylwia Noras-Michalska, Piastów 5/220, 40-866 Katowice. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres: kontakt@norart.pl.  

2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika.  

3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.  

4. Sprzedawca Allegro zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację Klienta w terminie 30 dni, a reklamację Konsumenta w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca Allegro nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.  

5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.  

6. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. . 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

a. Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595

b. Pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596

c. Bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

d. Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

Dla pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, Unia Europejska uruchomiła platformę internetową ("platformaODR"):http://ec.europa.eu/consumers/odr/  

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
List polecony ekonomiczny
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Nor Art Sylwia Noras-Michalska
Piastów 5/220
40-866 Katowice
Dodatkowe informacje

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę Allegro lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.).  

2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.   Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając go pisemnie na adres : Nor Art Sylwia Noras-Michalska, ul. Piastów 5/220, 40-866 Katowice, lub drogą elektroniczną na adres: kontakt@norart.pl 

3. Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia.  

4. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca Allegro wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę Allegro utraci prawo odstąpienia od Umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca Allegro nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;

3) w której Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której Towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której Towarem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której Towarem są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca Allegro nie ma kontroli;

8) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca Allegro do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca Allegro świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której Towarem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.  

5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu zwrotu kosztów poniesionych przez klienta do momentu otrzymania towaru.  

6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

7. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz z wszystkimi elementami wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Towaru. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.  

8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.  

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

10. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą. 

Dla pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich, Unia Europejska uruchomiła platformę internetową ("platformaODR"):http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

O sprzedającym

sylik11

O sprzedającym

sylik11

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
15 czerwca 2019 o 16:57

Dane firmy

Sylwia Noras - Michalska
Nor Art
Piastów 5/220
40-866 Katowice
REGON: 277461976
NIP: 627-226-89-03

Kontakt

  • 501****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Właścicielem sklepu jest firma: Nor Art Sylwia Noras - Michalska , Piastów 5/220, 40-866 Katowice

Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem platformy internetowej

www.allegro.pl

Firma wpisana jest do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej

przez Prezydenta Miasta Katowice pod nr 92716. Nr NIP: 6272268903,

REGON: 277461976.

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO NA PLATFORMIE ALLEGRO 

ROZDZIAŁ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I DEFINICJE 

1. Każdy Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Sklepu (w części: „informacje od sprzedającego” w ramach Platformy Allegro) i udostępniany jest nieodpłatnie także przed zawarciem umowy. Na żądanie Klienta Regulamin jest także udostępniany w taki sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient (np. pocztą elektroniczną). 

2. Podstawowe definicje: 

1) Regulamin: Regulamin Sklepu Internetowego na Platformie Allegro. Regulamin określa zasady i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym korzystania ze Sklepu zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2017.1219 t.j. ze zm.). Regulamin zawiera także informacje, do których przekazania Konsumentowi zobowiązany jest Sprzedawca Allegro zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2017.683 t.j. ze zm.). 

2) Sklep lub Sklep Internetowy: Sklep Internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę w ramach Platformy Allegro; 

3) Platforma Allegro – platforma handlowa on-line o charakterze otwartym, w ramach której organizowane są Umowy oraz świadczone inne usługi związane z Umowami, utrzymywana przez Allegro w domenie allegro.pl, dostępna również w ramach innych serwisów internetowych prowadzonych przez partnerów Allegro; 

4) Allegro – Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 34 000 000 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 5252674798, REGON 365331553; 

5) Sprzedawca lub Sprzedawca Allegro: Nor Art Sylwia Noras-Michalska, Piastów, 5, 220, 40-866 Katowice, NIP 6272268903, REGON ;277461976,  Firma wpisana jest do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Katowice pod nr 92716 

6) Klient: osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która jest Użytkownikiem Platformy Allegro i uzyskała dostęp do usług świadczonych przez Allegro w ramach Platformy Allegro na zasadach określonych w regulaminie Allegro i która nawiąże stosunek prawny ze Sprzedawcą Allegro w zakresie działalności Sklepu. Klient to także Konsument, jeśli w danej kwestii brak oddzielnych postanowień w stosunku do Konsumenta; 

7) Konsument: Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą Allegro czynności prawnej (zakupu), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; 

8) Towar lub Produkt – towary sprzedawane w Sklepie na Platformie Allegro, znajdujące się w ofercie Sprzedawcy Allegro; 

9) Umowa – umowa na odległość, dotycząca Towaru, zawarta na skutek zakupu w ramach Platformy Allegro; 

10) Formularz – skrypt stanowiący środek komunikacji elektronicznej, umożliwiający zakupy w ramach Platformy Allegro.

ROZDZIAŁ 2. INFORMACJE PODSTAWOWE I TECHNICZNE 

1. Dane Sprzedawcy Allegro do kontaktu z Klientem: adres 40-866 Katowice, Piastów, 5, 220, adres poczty elektronicznej kontakt@norart.pl, numer telefonu 501172727. 

2. Sprzedawca Allegro oferuje usługi świadczone drogą elektroniczną – sklep internetowy. 

3. Sprzedawca Allegro świadczy usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem. 

4. Warunkiem technicznym korzystania ze Sklepu jest posiadanie przez Klienta komputera lub innych urządzeń umożliwiających przeglądanie sieci Internet, dostępu do Internetu, odpowiedniego oprogramowania (w tym przeglądarki internetowej), aktualnego i czynnego konta poczty elektronicznej oraz statusu Użytkownika Allegro. 

5. Obowiązuje zakaz dostarczania przez Klienta treści o charakterze bezprawnym. 

6. Korzystanie ze Sklepu może się wiązać z zagrożeniami typowymi dla korzystania z Internetu, typu spam, wirusy, ataki hakerskie. Sprzedawca Allegro podejmuje działania celem przeciwdziałania tym zagrożeniom. Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia, w tym programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. 

7. Nie ma możliwości korzystania ze Sklepu anonimowo lub z wykorzystaniem pseudonimu.

ROZDZIAŁ 3. DANE OSOBOWE 

1. Sprzedawca przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. L 119 z 4.5.2016, dalej: „Rozporządzenie”). W szczególności: 

1) Sprzedawca zapewnia, aby dane te były:

a) przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty dla Klientów i innych osób, których dane dotyczą; 

b) zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami; 

c) adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane; 

d) prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane; 

e) przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane; 

f) przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych, 

2) Sprzedawca stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do charakteru, zakresu, kontekstu i celów przetwarzania oraz ryzyka naruszenia praw lub wolności osób fizycznych; 

3) Sprzedawca zapewnia dostęp do danych osobowych i korzystanie z innych praw Klientom i innym osobom, których dane dotyczą, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 

2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda Klientów lub wystąpienie innej przesłanki uprawniającej do przetwarzania danych osobowych według Rozporządzenia. 

3. Sprzedawca gwarantuje realizację uprawnień osób, których dane osobowe są przetwarzane na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów, w tym osobom tym przysługuje: 

1) prawo wycofania zgody w sprawie przetwarzania danych osobowych; 

2) prawo do informacji dotyczących ich danych osobowych; 

3) prawo do kontroli przetwarzania danych, w tym ich uzupełniania, uaktualniania, prostowania, usuwania; 

4) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania lub do ograniczenia przetwarzania; 

5) prawo do skargi do organu nadzoru i korzystania z innych środków prawnych celem ochrony swoich praw. 

4. Osoba mająca dostęp do danych osobowych przetwarza je wyłącznie na podstawie upoważnienia Sprzedawcy lub umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych i wyłącznie na polecenie Sprzedawcy. 

5. Sprzedawca zapewnia, że nie udostępniania danych osobowych innym podmiotom aniżeli upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa, chyba że wymaga tego prawo Unii Europejskiej lub prawo polskie. 

6. Sprzedawca wyjaśnia, że Allegro jest administratorem w odniesieniu do danych osobowych Użytkowników Allegro, będących osobami fizycznymi, w tym Klientów. Allegro udostępnia Sprzedawcom dane osobowe Klienta w celu realizacji umowy sprzedaży, którą strony ze sobą zawarły za pośrednictwem Platformy Allegro. Przyjmuje się, że nie ma tu powierzenia przetwarzania danych, a jest udostępnienie danych. Podmiot, któremu dane są udostępniane staje się ich administratorem, czyli wykorzystuje je do własnych celów, a w konsekwencji Sprzedawca staje się administratorem danych Klienta, które zostały mu udostępnione. 

7. W związku z działalnością gospodarczą Sprzedawca korzysta z usług innych podmiotów, w tym w celu wykonywania umów. Dane osobowe mogą być przekazywane: 

1) firmie hostingowej, 

2) dostawcy oprogramowania do obsługi Serwisu, 

3) dostawcy usług internetowych, 

4) firmom świadczącym usługi kurierskie lub pocztowe, 

5) dostawcy platformy płatności elektronicznych, 

6) dostawcy oprogramowania do wystawiania faktur, 

7) podmiotom świadczącym obsługę księgową.


Pozostałe informacje

ROZDZIAŁ 4. SPRZEDAŻ 

§ 1. Towary 

1. Szczegółowy opis Towaru znajduje się na stronie Sklepu w ramach Platformy Allegro. 

2. Na Towary może być udzielona gwarancja lub usługi posprzedażowe. Szczegółowa informacja w tym zakresie znajduje się przy opisie Towaru. 

§ 2. Zamówienia i ich realizacja 1. Umowa jest zawierana na zasadach Allegro w drodze licytacji albo „kup teraz”. 

2. Klient zobowiązany jest do starannego wypełnienia Formularza, podając wszystkie dane zgodnie ze stanem faktycznym oraz określając wybrany sposób zapłaty i dostawy. 

3. Zakupów w Sklepie można dokonywać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 

4. Potwierdzenia zakupu dokonuje Klient poprzez wybranie przycisku (pola) oznaczonego „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Klientowi otrzyma drogą elektroniczną potwierdzenie Zakupu. 

5. Standardowy czas realizacji zamówienia (tj. do dnia wysyłki Towaru) wynosi do 5 dni roboczych. 

§ 3. Płatności 

1. Wszystkie ceny Towarów podawane w Sklepie są cenami brutto w złotych polskich (ceny zawierają podatek VAT, o ile jest wymagany). Cena Towaru nie uwzględnia kosztów, o których mowa w punkcie 2 i 3 poniżej. Cena Towaru podana w opisie Towaru jest wiążąca dla obu stron. 

2. Koszty związane z dostawą Towaru (np. transport, dostarczenie, usługi pocztowe) i ewentualne inne koszty ponosi Klient. Wysokość tych kosztów może zależeć od wyboru Klienta co do sposobu dostawy Towaru. Informacja o wysokości tych kosztów jest przekazywana na etapie wypełnienia Formularza. 

3. Klient może wybrać formę płatności: 

1) przelew tradycyjny – zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien wpłacić/przelać należność na rachunek bankowy Sklepu. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na rachunku bankowym Sklepu; 

2) zapłata za pośrednictwem systemu płatności PayU – zapłata przed wysyłką Towaru (przedpłata). Po złożeniu Zamówienia Klient powinien dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu PayU. Realizacja Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty Klienta w systemie płatności PayU; 

3) zapłata przy odbiorze Towaru (za pobraniem) – Klient uiszcza należność bezpośrednio przy odbiorze Towaru u kuriera. Realizacja zamówienia następuje po przyjęciu Zamówienia. 

4. Na każdy sprzedany Produkt Sklep wystawia dowód zakupu i doręcza go Klientowi, o ile przepisy powszechnie obowiązującego prawa wymagają doręczenia. 

5. Klient zobowiązany jest do zapłaty w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Jeżeli w tym terminie Klient nie dokona zapłaty, wtedy – zgodnie z art. 491 § 1 kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.) – Sprzedawca Allegro wyznaczy Klientowi dodatkowy termin na zapłatę, po którego bezskutecznym upływie będzie uprawniony do odstąpienia od umowy. Jeżeli Klient oświadczy, że świadczenia nie spełni, Sprzedawca Allegro może odstąpić od umowy bez wyznaczenia terminu dodatkowego, także przed nadejściem oznaczonego terminu spełnienia świadczenia. 

§ 4. Dostawa 

1. Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Klienta przez Sprzedawcę Allegro. Wszelkie informacje w tym zakresie zawarte są w Sklepie. 

2. Produkt jest dostarczany za pomocą firmy kurierskiej albo za pośrednictwem operatora pocztowego według wyboru Klienta. Standardowy czas dostawy wynosi do 5 dni, o ile nic innego nie wynika z opisu w Sklepie. 

3. Klient może także dokonać odbioru osobistego Towaru, o ile wynika to z opisu Towaru. 

4. Wraz z Towarem Klient otrzymuje wszystkie elementy jego wyposażenia oraz instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 

5. Sprzedawca Allegro wskazuje, że odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu dostarczenia go do klienta.

§ 5. Dodatkowe informacje dla Konsumenta 

1. Umowa nie jest zawarta na czas nieoznaczony i nie będzie podlegać automatycznemu przedłużeniu. 

2. Minimalny czas trwania zobowiązań Konsumenta wynikających z Umowy to czas realizacji Umowy, tj. dokonania zapłaty i odbioru Towaru. 

3. Korzystanie ze Sklepu przez Konsumenta nie łączy się z obowiązkiem złożenia kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych. 

4. Sprzedawca Allegro nie ma obowiązku i nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

ROZDZIAŁ 5. ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę Allegro lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.). 

2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru. 

3. Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia. 

4. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 

- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca Allegro wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę Allegro utraci prawo odstąpienia od Umowy; 

- w której Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;  

5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu zwrotu kosztów poniesionych przez klienta do momentu otrzymania towaru. 

6. Koszt zwrotu ponosi klient. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz z wszystkimi elementami wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Towaru. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. 

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

10. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą. 

ROZDZIAŁ 6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem w stosunkach prawnych z Klientami lub Konsumentami zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 

2. Wszelkie odstępstwa od Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 

3. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Klientem będzie sąd właściwy według siedziby Sprzedawcy. Sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu między Sprzedawcą i Konsumentem będzie sąd właściwy według zasad ogólnych (sąd miejsca zamieszkania pozwanego) albo inny dogodniejszy dla Konsumenta (według art. 31-37 kodeksu postępowania cywilnego).


Numer oferty:7886873120
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro