, , ,

Botki, buciki - niechodki , ocieplane 6-12 mies.

od
Super Sprzedawcy
BuBu-lodz-pl
100% poleca sprzedawcę
25,00
Allegro Smart!
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawaod 6,70 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Kolor/wzór
Rozmiar
Liczba sztuk
z 16 sztuk
11 dni do końca 
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Bohater:
    • Rozmiar:
      11
    • Długość wkładki wew.:
      11 cm
    • Marka:
    • Materiał:
      Tkanina
    • Rodzaj zapięcia:
      Rzepy
    • Waga (z opakowaniem):
      0.5 kg
    • Płeć:
      Dziewczynki, Chłopcy
    • Kolor:
      granatowy, szary, srebrny

Opis

Botki niechodki , pierwsze buciki

zapinane na dwa, mocne rzepy

Dla dziecka ocieplane idealne na sezon jesienny i wczesno zimowy

wewnątrz warstwa ocieplająca - futerko

Z zewnątrz bawełniany materiał ;

Imitacja podeszwy

Wzmocnienie naokoło białą eco skóra

W przypadku niepogody materiał naokoło mozna odgiąć - butki są wtedy wysokie .

Wysokość od podeszwy do ok.6 cm - buciki krótkie

Wysokość od podeszwy 9 cm - buciki długie

mierzone z zewnatrz podeszwa 12 cm

mierzone wewnątrz 11,2 cm

Skład surowcowy 100% poliester wewnątrz

zewnatrz 100% bawełna

Producent Scorpio

Produkt polski

Zobacz nasze inne propozycje

Za wysyłkę płacisz tylko raz

-----------------------------------------------------------------

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 6,70 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łódź, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczka w RUCHu
6,70 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
wt. 10 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 10 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
wt. 10 gru. w punkcie
wt. 10 gru. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
wt. 10 gru. w punkcie
wt. 10 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
14,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie

Punkty odbioru

Małgorzata Flejsner /sklep i komis BUBU
Obywatelska 67
93-558 Łódź
woj. łódzkie
email: poczta@bubu.lodz.pl
tel.: 692783435

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 6 dni roboczych
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

P.W. Małgorzata Flejsner sklep BuBu
Obywatelska 67
93-558 Łódź
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE: Zgodnie ze stosownymi przepisami kupujący ma 2 lata na zgłoszenie reklamacji - niezgodności towaru z umową sprzedaży. Reklamacji nie podlega normalne zużycie np. blaknięcie materiału, normalne zużywanie się elementów  i inne niedogodności wynikające ze specyfiki samego przedmiotu, jego techniki wykonania oraz użytkowania. Typowym przykładem niezasadnej reklamacji są przebicia dętek, , czy pojawianie się luzów na elementach ruchomych - są to efekty normalnej eksploatacji . Reklamacji nie podlegają również wady wynikające z niewłaściwego użytkowania lub uszkodzeń fizycznych , przeróbek samodzielnych napraw. Reklamacji - niezgodności towaru z umową - podlegają tzw wady istniejące, lecz nieujawnione, w dniu sprzedaży towaru. Warunkiem uznania takiej reklamacji jest prawidłowość użytkowania

Procedura reklamacji - w naszej firmie reklamacje zdarzają się bardzo rzadko - handlujemy wyłącznie "aprawdzonym towarem": 1. Zgłoszenie reklamacji - niezgodności towaru z umową -,mailem lub osobiście. 1a. Zanim zgłosisz - warto skontaktować się z nami w celu wyjaśnienia sprawy.99% spraw załatwiamy polubownie . 2. Jeśli zaproponowany przez nas w rozmowie telefonicznej sposób załatwienie sprawy Ci nie odpowiada należy:Odesłać przedmiot - na własny koszt, wraz z opisem wady oraz oczekiwanym sposobem załatwienia sprawy Stosownie do obowiązujących przepisów wynikających z praw konsumenta my mamy 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. - uznać za zasadną lub nie, zaakceptować Twoje oczekiwania lub zaproponować własne. Zwykle załatwiamy sprawę polubownie - o ile reklamacja jest zasadna zaś oczekiwania "w granicach rozsądku". Np. W przypadku uznania reklamacji za zasadną zwykle odsyłamy naprawiony towar, lub wydajemy nowy towar , pomniejszamy cenę, ew. lub zwracamy należność o ile nie mamy takiego towaru na stanie. W świetle istniejących przepisów możemy pomniejszyć zwrot należności o wartość zużycia przedmiotu.Nie oczekuj, że wartość zwrotu za przedmiot używany będzie równa cenie zakupu - nawet jeśli reklamacja będzie zasadna. Taki sposób jest wprost określony w przepisach konsumenckich. W przypadku uznania reklamacji za bezzasadną - odsyłamy towar na koszt reklamującego. W przypadku sporów można powołać rzeczoznawcę i/lub zwrócić się do organizacji konsumenckich i sądów polubownych. W 25 letniej historii naszego sklepu nie zdarzyło nam się to ani razu - co świadczy o rzetelności naszej firmy. ZANIM ZGŁOSISZ REKLAMACJĘ I ODEŚLESZ TOWAR - zadzwoń. Większość reklamacji okazuje się nieporozumieniem lub nieznajomością instrukcji użytkowania i można je wyjaśnić telefonicznie . DZWONIĄC WCZEŚNIEJ UNIKNIESZ NIEPOTRZEBNYCH KOSZTÓW I NIEPOROZUMIEŃ. : tel: 42 648 75 47, email: poczta(małpa)bubu.lodz.pl


  REGULAMIN - REKLAMACJE I ZWROTY..     Regulamin sprzedawcy - sklepu internetowego bubu.lodz.pl – sklep online (sklep15500.shoparena.pl) oraz bubu-lodz-pl (na Allegro) – oraz informacje dotyczące korzystania ze stron internetowych w domenie bubu.lodz.pl (sklep15500.shoparena.pl) , zwanych dalej usługą.     dostępnego pod adresem elektronicznym: www.bubu.lodz.pl - sklep15500.shoparena.pl oraz bubu-lodz-pl na Allegro  Prowadzonego przez Przedsiębiorcę:  Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Małgorzata Flejsner  94-209 Łódź, ul. Obywatelska 67  REGON: 470165412  NIP: 729 100 69 03  działającego na podstawie wpisu do rejestru działalności gospodarczej  zarejestrowanego w Referacie Handlu Usług Urzędu Miasta Łodzi, delegatura Łódź Polesie  pod numerem 53384  zwanego dalej DOSTAWCĄ lub usługodawcą.     

 Korzystając ze stron internetowych w domenie bubu.lodz.pl (sklep15500.shoparena.pl)oraz Allegro, należy przestrzegać ogólnych i powszechnie przyjętych zasad bezpieczeństwa korzystania z internetu,


 Nasza firma nie gromadzi ani nie przetwarza danych innych niż będących koniecznymi do prawidłowego wykonania usługi – zamówienia, płatności oraz dostawy towaru, a także poprawy jakości usługi. Dodatkowe informacje znajdziesz w zakładce „Polityka prywatności” na www.sklep15500.shoparena.pl  
 warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, : a) wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się usługodawca. Usługodawca posługuje się do świadczenia usługi siecią internet. Strony w domenie www.bubu.lodz.pl (sklep15500shoparena.pl; bubu-lodz-pl na allegro)zostały zoptymalizowane pod kątem działania dla większości popularnych systemów operacyjnych dla komputerów – co nie wyklucza lecz nie gwarantuje ich poprawnego działania pod innymi systemami operacyjnymi - np. na niektórych smartfonach.  Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;  Umowę sprzedaży drogą elektroniczną w domenie www.bubu.lodz.pl (sklep15500.shoparena.pl; bubu-lodz-pl na Allegro)uważa się za prawnie zawartą w momencie dokonania płatności za towar wraz z kosztami wysyłki, lub w momencie potwierdzenia przyjęcia przez Usługodawcę zamówienia przy transakcjach za pobraniem.  Tryb postępowania reklamacyjnego: w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową należy niezwłocznie zgłosić ten fakt sprzedawcy:  a) w postępowaniu przedreklamacyjnym – w formie telefonicznej lub mailowej: często się zdarza, że zauważona niezgodność (usterka) wynika z nieumiejętności prawidłowej obsługi towaru który de facto  jest zgodny z umową lub czynników które można załatwić, wyjaśnić czy uzgodnić w formie telefonicznej lub mailowej. Zdecydowaną większość tego typu problemów rozwiązujemy polubownie i zdecydowanie szybciej niż przy pełnej formalnej  procedurze reklamacji. ZDECYDOWANIE POLECAMY NAJPIERW ZADZWONIĆ DO NAS LUB MAILOWAĆ Z PROBLEMEM. W przeciwnym wypadku jesteśmy związani sztywno terminami i procedurami wynikającymi z przepisów prawa, a narzucanych przez producentów i dystrybutorów - np. 14 dniowy termin odpowiedzi na samo potwierdzenie rozpoczęcia procedury reklamacyjnej....    Lub b) W postępowaniu reklamacyjnym (pełnym), wówczas należy (w formie dowolnego oświadczenia woli):  niezgodność towaru z umową zgłosić w formie pisemnej na adres naszej firmy. Zgłoszenie powinno zawierać: imię i nazwisko kupującego; datę zakupu; nr paragonu lub faktury; nazwę przedmiotu pozwalającą na jego identyfikację. Opis niezgodności (wady) datę jej zauważenia oraz oczekiwany sposób lub warianty sposobów uwzględnienia reklamacji . Przy czym zwrot należności lub obniżenie ceny następuje w przypadku, gdy nie można usunąć wady  Po przyjęciu przez nas zgłoszenia (mamy na to 14 dni, zwykle reagujemy tak szybko jak to umożliwia dostawca/hurtownia) lub razem ze zgłoszeniem należy wysłać kompletny towar, wraz ze wszystkimi dodatkami i gratisami jeśli takie były dodane – najlepiej po uzgodnieniu z nami sposobu wysyłki - odbieramy przesyłek pobraniowych). W przypadku uzasadnionej reklamacji nie pokrywamy kosztów odesłania towaru wyższych niż zapłacone przez kupującego przy nabyciu. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji uzależniamy zwrot towaru od pokrycia wszelkich kosztów przesyłek związanych z reklamacją – w tym odesłaniem towaru do producenta/importera , kosztów ekspertyz  itp.  Reklamacji nie podlegają wady wynikające z niewłaściwego użytkowania i zużycia, w szczególności uszkodzenia mechaniczne oraz wady wynikające ze zużycia towaru (np. przebicie dętki w wózku, zużycie bieżnika , naturalne zużycie łożysk i elementów ruchomych, blaknięcia od prania lub słońca, przetarcia etc)  W przypadku uznania reklamacji i niemożności usunięcia wady nabywcy zostaje wypłacona kwota zapłacona za zakup wraz z kosztami przesyłek -  pomniejszona o wartość zużycia rzeczy. To znaczy, że kupując nowy przedmiot w żadnym wypadku nie można liczyć na zwrot pełnej kwoty za który został nabyty przedmiot jeśli stan przedmiotu wskazuje na jego użytkowanie-zużycie. Wysokość pomniejszenia wynika z faktycznej utraty wartości rynkowej . To znaczy, że w przypadku uzasadnionej reklamacji (ujawnienia wad produkcyjnych itp.) po jakimś czasie od zakupu -  nabywca nie może liczyć na zwrot pełnej należności ile zapłacił za przedmiot. Takie pomniejszenie jest powszechnie przyjęta wykładnią w orzecznictwie sądowym.  
  
  Odstąpienie od umowy. Zwroty.  Każdy zakupiony towar można u nas zwrócić bez podania przyczyn w ciagu 14dni od daty jego otrzymania  - w tym przypadku należy uprzedzić (telefonicznie, mailowo, listownie) o chęci dokonania zwrotu. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest dostarczenie przedmiotu na własny koszt i w stanie takim w jakim został sprzedany - w stanie nie przekraczającym dozwolonego użycia w celu sprawdzenia zgodności z umową (delikatne odpakowanie przedmiotu, sprawdzenie etc – zwracany przedmiot musi pozostać bez śladów użytkowania)., oraz  z dowodem zakupu i gratisem, jeśli taki został dołączony. Do przedmiotu musi być załączone Oświadczenie woli o chęci zwrotu zawierające dane kupującego oraz przedmiotu. Pieniądze za kupiony towar wraz z kosztami przesyłki do klienta – bez kosztów jego powrotnego odesłania do naszej firmy - zostaną zwrócone w ciągu do 14dni roboczych liczonych od dnia dostarczenia zwracanego towaru do naszej firmy, na konto wskazane przez kupującego. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Jeśli zwacany towar będzie niekompletny, lub w stanie wskazującym na przekroczenie dozwolonego użytku – wówczas wstrzymujemy wypłatę należności do czasu wyjaśnienia sprawy. W tej sytuacji możemy odmówić zwrotu należności i odesłać towar na koszt Kupującego, lub zaproponować pomniejszenie kwoty do zwrotu o spadek wartości związany z przekroczeniem dozwolonego użycia - czyli takiego aby sprawdzić, czy przesłana rzecz jest zgodna z zamówieniem.  
 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
P.W.Małgorzata Flejsner /sklep BUBU
Obywatelska 67
93-558 Łódź
Dodatkowe informacje

Zwrot wraz z wystawionym paragonem i dołączonym gratisem ,

proszę powiadomić o ewentualnym zwrocie towaru 

O sprzedającym

BuBu-lodz-pl

O sprzedającym

BuBu-lodz-pl

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:07

Dane firmy

Małgorzata Flejsner
P.W. Małgorzata Flejsner
Ul. Obywatelska 67
93-558 Łódź
REGON: 470165412
NIP: 7291006903

Kontakt

  • 42 *** ** ** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

P.W.Małgorzata Flejsner/sklep i komis BUBU

ul.Obywatelska 67

93-558 Łodź

nr.tel.42 6487547

tel.692783435

pracujemy pon-pt .w godz.10-18

w soboty w godz.10-14

Pozostałe informacje

Do sprzedaży na Allegro przeznaczamy wybrane przedmioty z naszej bogatej oferty wózków, fotelików, leżaczków,  i.t.p. 

Posiadamy w swojej ofercie artykuły nowe i używane 

Także końcówki serii innych towarów- artykuły nowe -Outlet . Tą formę sprzedaży traktujemy promocyjnie.


 Co ważne: w przeciwieństwie do wielu sklepów internetowych prowadzimy zarówno sprzedaż stacjonarną w sklepie - jak i przez internet. Każdy z wylicytowanych przedmiotów można również odebrać osobiście.

Łódź,ul.Obywatelska 67 /sklep i komis BUBU 

działamy nieprzerwanie w tej lokalizacji od 1992 roku 


Pełne dane do wpłat

P.W.Małgorzata Flejsner

ul.Obywatelska 67

93-558 Łódź

 Nr.rachunku  20 1140 2004 0000 3702 3969 6069






Numer oferty: 8596724637

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro