Body Ava BD-013 Black eleganckie body 65J

od
wwwfaritapl
167,99
Allegro Smart!
1 osoba kupiła 1 sztukę
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
      65J
    • Marka:
      Ava
    • Materiał dominujący:
      poliamid
    • Dekolt:
      szpic
    • Rękaw:
      na ramiączkach
    • Fason majtek:
      figi
    • Zapięcie:
      haftka
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Kolor:
      czarny, brązowy, beżowy
    • Cechy dodatkowe:
      fiszbiny, regulowane ramiączka

Opis

Body Ava BD-013 Black black 65J

Eleganckie body z wysokiej jakości dzianina idealnie dopasowuje się do ciała, modeluje sylwetkę a jednocześnie pozwala oddychać skórze. Ponad to jest odporna na działanie promieni UV oraz rozciąganie. Miękkie miseczki z fiszbinami, ramiączka nieodpinane. Pionowe przeszycia z przodu pozwalają na idealne podkreślenie talii. W kroku wygodne zapięcie na haftki.

Konstrukcja - K1130

Skład: 45% poliamid, 40% bawełna, 15% elastan

  • black 65J

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Chorzów, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u wwwfaritapl za co najmniej 500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 pobranie
13,99 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
12,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
13,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
17,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Chorzów II Paczkomat
Żołnierzy Września
41-500 Chorzów
woj. śląskie

płatność tylko kartą
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Farita sp z o.o.
Roosvelta 118
41-800 Zabrze
Dodatkowe informacje

 

W jaki sposób mogę zareklamować towar?

Reklamacji towaru można dokonać:                                                                                           

  • wysyłając wiadomość e-mail na adres: farita@farita.pl, lub
  • drogą pocztową wraz z reklamowanym produktem na adres  Farita sp z o.o. ul. Roosvelta 118, 41-800 Zabrze 

Na jaki adres mam wysłać przesyłkę reklamacyjną?

Przesyłkę reklamacyjną należy wysłać na adres: Farita sp z o.o. ul. Roosvelta 118, 41-800 Zabrze 

Do przesyłki prosimy dołączyć:                                                                                           

  • opis wady wraz z informacją w jaki sposób doszło do uszkodzenia oraz kiedy wada została zauważona,
  • paragon zakupu lub fakturę.

Prosimy  o staranne pakowanie reklamowanego towaru w sposób, który uchroni go  przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w  twardy kartonik a nie kopertę bąbelkową.

Wysłałem reklamację i co dalej?

O postępie procesu reklamacyjnego będziemy na bieżąco informować drogą e-mailową bądź telefoniczną.

W jakim terminie moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Firma Emes zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku reklamacji?

Koszt  wysyłki, którą poniosą Państwo wysyłając do nas przesyłkę reklamacyjną,  zostanie zwrócony po otrzymaniu paczki. Prosimy także pamiętać, że nie  przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Procedura reklamacji - informacje dodatkowe wynikające z przepisów prawa:

Wg. obowiązujących przepisów prawa jeżeli zakupiony towar posiada wadę  mogą Państwo:                                                                                      

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy,  chyba że firma Emes niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności  dla Kupującego wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę taką  usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny  wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do  wartości towarów bez wady. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli  wada towaru jest nieistotna; 
  • żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Firma Emes ma obowiązek wymienić wadliwy towar na wolny od wad albo usunąć  wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Z  zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach  Kodeksu cywilnego. 

Jeżeli  kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez firmę Farita sp z o.o. usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast  wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do  zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo  wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym  przez firmę Farita sp z o.o. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się  wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a  także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta  inny sposób zaspokojenia.

Firma Farita sp z o.o. odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującego.  Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad  przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w  przypadku zakupu towarów przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia  nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu  pierwszym.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Farita Sp.z o.o.
Roosevelta 118
41-800 Zabrze
Dodatkowe informacje

 

le mam czasu na odstąpienie od umowy zakupu?

Od  umowy zakupu można odstąpić bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni  kalendarzowych  od daty doręczenia zamówienia.W przypadku odbioru  osobistego zamówienia, termin ten biegnie od dnia jego odbioru w  sklepie.

 

Jak mogę skorzystać z prawa odstąpienia od umowy?

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy nas o tym  poinformować w formie oświadczenia, złożonego w wybrany sposób:                                                                                           

  • przy pomocy formularza
  • za pomocą jakiegokolwiek innego jednoznacznego oświadczenia zawierającego informację o decyzji o odstąpieniu od umowy

 

Gdzie wysłać oświadczenie?

Oświadczenie należy wysłać na adres: allegro@farita.pl lub na adres: Emes, Sztygarska 12/24, 41-500 Chorzów

Kto ponosi koszt przesyłki zwrotnej?

Bezpośredni  koszt zwrotu towaru ponosi klient.

Ile mam czasu na odesłanie towaru?

Termin nadania przesyłki zwrotnej wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpiono od umowy zakupu.

Jak mam przygotować przesyłkę zwrotną? *

* poniższe instrukcje nie stanowią warunku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy.

Towar prosimy odesłać w stanie niezmienionym, w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.  W tym celu prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób,  który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas  transportu, najlepiej w twardy kartonik, a nie kopertę bąbelkową. 

Do przesyłki prosimy dołączyć:                                                                                           

  • wypełniony formularz zwrotu
  • paragon zakupu lub fakturę

 

Ważne:  Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Oznacza to,  że w przypadku, gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli  zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i  wróci do Państwa jako zwrot.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy i w jakiej formie?

Należność  za odesłany do nas towar zwrócimy niezwłocznie po otrzymaniu paczki  zwrotnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty otrzymania  oświadczenia o odstąpieniu.

Zwrot  płatności w przypadku odstąpienia od umowy następuje przy użyciu takich  samych sposobów płatności jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.

W celu usprawnienia procesu zwrotu należności za odesłany do nas towar  bardzo prosimy o:                                                                                            

  • wskazanie w formularzu numeru konta na który mamy zwrócić należność –  jeżeli zwrot ma być przekazany na Państwa rachunek bankowy,
  • w przypadku zwrotu przekazem pocztowym - w formularzu zwrotu prosimy  o podanie adresu, na który mamy przekazać należność. Czas oczekiwania  na dostarczenie gotówki w przypadku przekazu pocztowego wynosi około 5  dni roboczych od momentu jego nadania.

W  przypadku rezygnacji z całości zamówienia, zwrotowi podlega cała  wpłacona kwota. Z tym, że jeżeli klient wybrał w zamówieniu inny niż  najtańszy możliwy sposób dostawy, zwrotowi podlega koszt przesyłki równy  kosztowi najtańszej dostępnej formy dostawy.

Czy w związku z odstąpieniem od umowy ponoszę jakieś dodatkowe koszty?

Klient  ma prawo odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny oraz bez  ponoszenia jakichkolwiek kosztów innych niż przewidziane przez przepisy  prawa. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy  wynikające z korzystania z niej w inny sposób, niż było to konieczne do  sprawdzenia zgodności produktu z zamówieniem.

Uwaga! Kiedy nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy?

Prawo  do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do  umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w  zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym

wwwfaritapl

O sprzedającym

wwwfaritapl

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:28

Dane firmy

Farita sp z o.o.
Roosvelta 118
41-800 Zabrze
NIP: 648-279-32-77

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Emes Sławomir Mroczek

ul. Sztygarska 12/24

41-500 Chorzów

Nip: 627-251-41-24


Numer oferty:7740426822
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro