, , ,

BOBIKE GO FOTEL FOTELIK ROWEROWY NA ROWER RAMĘ TYŁ

od
smykoland_sklepy
299,00
Ubezpieczenia od 64,80 zł
dowiedz się więcej
Kolor/wzór
Liczba sztuk
ze 100 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
    • Marka:
    • Obciążenie maksymalne:
      22 kg
    • Waga:
      3000 g
    • Kolor dominujący:
      wielokolorowy
    • Normy i certyfikaty bezpieczeństwa:
      EN14344
    • Cechy dodatkowe:
      odblaski, osłona, paski zabezpieczające nogi, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, regulacja podnóżka, wodoodprone siedzenie, miękka wyściółka, system szybkiego montażu

Opis

BOBIKE GO FOTEL FOTELIK ROWEROWY NA ROWER RAMĘ TYŁ

BOBIKE GO® FOTELIK ROWEROWY MONTOWANY NA RAMĘ FOTEL NA ROWER Z ODBLASKIEM RÓŻNE KOLORY

BOBIKE GO® to najnowszy produkt w kolekcji bezpiecznych fotelików Bobike. Teraz wszyscy będą mogli się cieszyć eleganckim i stylowym holenderskim designem z nową zintegrowaną bazą mocującą do każdego roweru. Podobnie jak inne modele fotelików także Bobike Go posiada bezpieczne podwójne ścianki. Elegancki wygląd połączony z nowym rozwiązaniem montażowym sprawiają, że fotelik Go jest naprawdę łatwy i wygodny w użyciu, idealny dla rodzin, które często korzystają ze wspólnych wycieczek rowerowych z dziećmi. Bobike GO® występuje w 5 cudownych pastelowych kolorach i podbije rynek nowym systemem mocowania!

Wersja mocowania do ramy/ uchwyt 1-punktowy:

Ten innowacyjny system montażu jest nowością w ofercie Bobike. Wyposażony został w nowy uchwyt bezpieczeństwa z zielonym wskaźnikiem, dzięki któremu można sprawdzić, czy fotelik jest prawidłowo zainstalowany.

Poza tym system pozwala przesuwać fotelik do tyłu i do przodu w 3 pozycjach, zależnie od wieku dziecka i rozmiaru roweru.

Pasuje do ram od 28 do 40 mm. Wymagane jest wolne miejsce o długości 105 mm na ramie roweru do montażu uchwytu.

Pasuje do okrągłych i owalnych rurek, został zaprojektowany w taki sposób, aby mógł zmieścić przewód hamulcowy, zapobiegając jego zaciśnięciu.

Opis -  BOBIKE GO

  • dla dzieci w wieku od 9 miesięcy do 5 lat;
  • dla dzieci o wadze od 9 kg do 22 kg;
  • wykonany z trwałych materiałów;
  • unikalne podwójne ścianki fotelika ;
  • wysokie oparcie zakończone zagłówkiem;
  • łatwo regulowana długość pasów;
  • trzypunktowe pasy bezpieczeństwa;
  • wytrzymała klamra Easy-Click;
  • regulowane podnóżki;
  • osłony na szprychy zintegrowane z podnóżkami;
  • wygodne, wodoodporne siedzenie z miękkiej pianki EVA;
  • odblask wykonany ze specjalnej folii z tyłu zagłówka dla bezpieczeństwa;

DOSTĘPNE KOLORY:

Po zakupie prosimy o podanie wybranego koloru.

W PRZYPADKU BRAKU TAKIEJ INFORMACJI WYBIERAMY KOLOR ZE ZDJĘCIA GŁÓWNEGO!

.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wylatowo, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u smykoland_sklepy za co najmniej 999,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
18,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
21,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
64,80 zł
za 12 miesięcy
OC rowerzysty: 20 000 zł.
    Zapłacimy poszkodowanemu jeśli jadąc rowerem:
    • spowodujesz wypadek,
    • potrącisz pieszego,
    • uszkodzisz samochód.
    Ogólne Warunki Ubezpieczenia

    Gwarancja

    12 miesięcy

    Gwarancja

    Rodzaj gwarancji

    producenta/dystrybutora

    Okres gwarancji

    12 miesięcy
    Dodatkowe informacje

    Art. 577 kodeksu cywilnego

    § 1. Udzielenie gwarancji następuje przez złożenie oświadczenia gwarancyjnego, które określa obowiązki gwaranta i uprawnienia kupującego w przypadku, gdy rzecz sprzedana nie ma właściwości określonych w tym oświadczeniu. Oświadczenie gwarancyjne może zostać złożone w reklamie.

    § 2. Obowiązki gwaranta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług.

    § 3. Jeżeli została udzielona gwarancja co do jakości rzeczy sprzedanej, poczytuje się w razie wątpliwości, że gwarant jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub do dostarczenia rzeczy wolnej od wad, o ile wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w oświadczeniu gwarancyjnym

    § 4. Jeżeli nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi dwa lata licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana.

    Reklamacja

    Reklamacja

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    1 rok
    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

    Adres do reklamacji

    Smykoland Sp. z o.o.
    Żabno 53
    88-342 Wylatowo
    Dodatkowe informacje

    Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, DPD, InPost oraz Poczty Polskiej.

    Po otrzymaniu przesyłki należy sprawdzić jej zawartość w ciągu 24 godzin od momentu doręczenia.

    W  razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych produktów powstałych w  czasie transportu – należy niezwłocznie zgłosić ten fakt u kuriera, za  pośrednictwem którego nastąpiło doręczenie oraz u Sprzedawcy, wysyłając zgłoszenie mailowo pod adres esklep@smykoland.pl

    Do rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest sporządzenie protokołu  podpisanego przez odbiorcę paczki i doręczyciela. Tylko na tej podstawie  rozpatrujemy reklamacje z tytułu wad powstałych w czasie transportu. 

    Jeśli przedmiot zamówienia stanowią meble do samodzielnego montażu, reklamacja/wada poszczególnych elementów musi zostać zgłoszona przed skręceniem mebla. Reklamacje zgłoszone po złożeniu mebla nie będą uwzględniane!

    Rękojmia

    1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

    2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

    a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

    b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

    Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

    3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

    4. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

    5. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

    6.  Wysyłka przedmiotów prowadzona jest jedynie na terytorium Polski. W przypadku stwierdzenia przez  Sprzedającego konieczności odebrania reklamowanego produktu od Kupującego, odbiór ten odbywa się wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku, gdy produkt znajduje się poza granicami Polski, Kupujący obowiązany jest na swój koszt dostarczyć produkt na terytorium RP i wskazać adres odbioru wadliwej rzeczy Sprzedającemu.

    6. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres esklep@smykoland.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

    7. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.   

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy
    Czas na odstąpienie od umowy
    14 dni
    Koszt zwrotu
    Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
    dostawa
    zwrot
    Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
    na własny koszt
    Adres do zwrotu
    Smykoland Sp. z o.o.
    Żabno 53
    88-342 Wylatowo
    Dodatkowe informacje

    Odstąpienie od Umowy sprzedaży 

    1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę w paczce. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

     

    3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

    4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

    5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

    7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

    8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

    9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzecz.

    10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

    11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

    12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte.

    O sprzedającym

    smykoland_sklepy

    O sprzedającym

    smykoland_sklepy

    99,9%

    kupujących poleciło tego sprzedawcę
    w ostatnich 12 miesiącach
    ZGODNOŚĆ Z OPISEM
    5,0/5
    OBSŁUGA KLIENTA
    5,0/5
    CZAS WYSYŁKI
    5,0/5
    KOSZT WYSYŁKI
    4,9/5
    NA ALLEGRO OD
    od 6 lat i 4 miesięcy
    OSTATNIE LOGOWANIE
    dzisiaj o 05:32

    Dane firmy

    SMYKOLAND Sp. z o.o.
    Żabno 53
    88-342 Wylatowo
    REGON: 361651120
    NIP: 557-169-84-79

    Kontakt

    • 784 *** *** (pokaż)
    • 525 *** *** (pokaż)
    poniedziałek - piątek
    07:00 - 17:00
    sobota - niedziela
    zamknięte

    Informacje o sprzedającym

    SMYKOLAND Sp. z o.o. 

    Żabno 53 

    88-342 Wylatowo 

    NIP: 557-169-84-79 

    REGON: 361651120 

    KRS: 0000561097

    nr konta - 48 1750 1051 0000 0000 1204 2167


    esklep@smykoland.pl

    Pozostałe informacje

    Płatności należy dokonywać w ciągu 7 dni od daty dokonania zakupu - po upływie tego terminu występujemy o zwrot prowizji, a zamówienie zostaje anulowane.    

    Zapłata za zamówiony towar może być dokonana:     

    • za pobraniem – zapłata kurierowi przy odbiorze przesyłki     
    • przelewem na konto w BNP Paribas Bank - nr  48 1750 1051 0000 0000 1204 2167   

    Towar wysyłamy najpóźniej drugiego dnia roboczego po otrzymaniu wpłaty za zamówiony towar, chyba że czas wysyłki przy konkretnej ofercie jest określony inaczej.    

    Zakupione towary wysyłamy od poniedziałku do piątku.    

    Przesyłki kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS, DPD bądź Pocztex 48.  

    Paragon lub fakturę umieszczamy w przeźroczystej folii, w białej kopercie pod listem przewozowym (naklejonym na paczkę). 

    W przypadku odstąpienia od umowy przelewy zwrotne wykonujemy w ciągu 14 dni od momentu zarejestrowania powrotu produktu do naszego magazynu.    

    Jeśli zwracany towar opłacony był za pobraniem, prosimy o podanie numeru konta do zwrotu środków. 

    Wysyłka przedmiotów prowadzona jest jedynie na terytorium Polski. Nie realizujemy wysyłek poza granice RP. 

    W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej, Kupujący ponosi koszt wysyłek w obie strony - w wysokości 35,00 zł. Kupujący zobowiązany jest uiścić opłatę na konto bankowe Sprzedającego. 

    Wszystkie nasze wysyłki są ubezpieczone - dzięki temu masz pewność, że produkt zamówiony na naszej aukcji na pewno do Ciebie dotrze! 

    Numer oferty: 7853748259

    Inni klienci oglądali również

     


    Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

    Allegro