, , ,

BOBIKE FOTELIK ROWEROWY MINI EXCLUSIVE + OSŁONA

od
Super Sprzedawcy
neikula
441,00
44,10 zł x 11 rat ()
8 monet
Zapakuj na prezent
10,00 zł
dowiedz się więcej
Ubezpieczenia od 64,80 zł
dowiedz się więcej
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 928 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
    • Marka:
    • Obciążenie maksymalne:
      15 kg
    • Waga:
      3000 g
    • Kolor dominujący:
      brązowy
    • Cechy dodatkowe:
      osłona, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, regulacja podnóżka, wyprofilowane oparcie na kask, paski zabezpieczające nogi

Opis

Fotelik rowerowy na przód, do 15 kg, Mini Exclusive z szybą / osłoną holenderskiej firmy Bobike

Kolor: cinnamon

Fotelik rowerowy renomowanej firmy Bobike zapewnia dziecku optymalną ochronę i komfort.

Foteliki odpowiadają Europejskiej Normie Bezpieczeństwa EN 14344. Razem z dzieckiem na rowerze - to nie tylko przyjemne, ale też bezpieczne!

Fotelik przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 9 miesięcy do 3 lat lub o wadze od 9 kg do 15 kg. Posiada ruchomą kierownicę, dzięki której dziecko może samo "sterować". Pomysłowo zaprojektowana osłona chroni dziecko przed wiatrem. Fotelik posiada uniwersalny uchwyt montażowy, jest łatwy i szybki do zamontowania z przodu na wsporniku kierownicy roweru.

Cechy fotelika rowerowego Mini Exclusive:

- dla dzieci w wieku od 9 m-cy do 3 lat,

- dla dzieci o wadze od 9 kg do 15 kg,

- unikalna ruchoma kierownica,

- łatwo regulowane szelki,

- opatentowane 3-punktowe pasy bezpieczeństwa,

- wygodne wgłębienie w oparciu dla bezpiecznej jazdy w kasku,

- komfortowa, miękka wyściółka,

- prosta regulacja długości podnóżków,

- montowany na wsporniku kierownicy.

Wymiary:

wysokość oparcia: 37 cm,

głębokość siedziska: 15 cm,

szerokość siedziska: 23 cm,

długość podnóżków: 23 cm (regulacja między 10 cm a 22 cm).

Wiek dziecka: 9 m +

Produkt jest nowy.

Zdjęcia poglądowe:

Firma Bobike to renomowana, ceniona w Europie i na świecie marka zajmująca się projektowaniem i produkcją fotelików rowerowych i kasków. Priorytetem firmy jest bezpieczeństwo dziecka. Foteliki są wykonane z najlepszych materiałów i zapewniają dziecku optymalną ochronę i komfort.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 12,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kraków, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u neikula za co najmniej 599,99 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
12,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
17,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Showroom BubuKids
Skośna 12
30-383 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@bubukids.pl
tel.: 607241472

poniedziałek - piątek
09:00 - 21:00
sobota - niedziela
10:00 - 21:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
64,80 zł
za 12 miesięcy
OC rowerzysty: 20 000 zł.
    Zapłacimy poszkodowanemu jeśli jadąc rowerem:
    • spowodujesz wypadek,
    • potrącisz pieszego,
    • uszkodzisz samochód.
    Ogólne Warunki Ubezpieczenia

    Reklamacja

    Reklamacja

    Czas na reklamację z tytułu rękojmi

    2 lata
    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

    Adres do reklamacji

    BubuKids
    Skośna 12
    30-383 Kraków
    Dodatkowe informacje

    Warunki rękojmi 

    1. Produkty dostępne pochodzą z legalnego źródła oraz są oryginalne.  

    2. Reklamacja Klienta w związku z wadami fabrycznymi produktów lub  niezgodnością produktu z umową powinna zostać przesłana w formie  pisemnej na adres Sprzedawcy wraz z reklamowanymi  produktami.  Reklamacja powinna zawierać:  

    2.1. dane Klienta umożliwiające kontakt z nim,  

    2.2. opis wady,  

    2.3. okoliczności uzasadniające reklamację,  

    2.4. okoliczności wystąpienia i wykrycia wady,  

    2.5. ewentualną sugestię sposobu rozwiązania reklamacji.  

    3. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację, w  terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania, wskazując, czy uznaje  reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją rozpatrzyć lub informując o  braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego  stanowiska.  

    4. Sprzedawca nie oferuje obsługi reklamacji na zasadzie door-to-door. 

    Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

    1. Konsument posiada między innymi następujące możliwości  skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń: 

    1.1 może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej  z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego  zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,  

    1.2 może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego  działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z  wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.  

    2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia  roszczeń mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na  takie postępowanie.  

    3. W celu wszczęcia postępowania polubownego należy złożyć do  właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej  wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym  sądem konsumenckim. W sekretariacie każdego polubownego sądu  konsumenckiego oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej dostępne są odpowiednie formularze wniosków.  

    4. Organizację i działanie stałych polubownych sądów konsumenckich  określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001  r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych  polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).  

    5. Dokładne informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do takich procedur  dostępne są w siedzibach, a także na stronach internetowych powiatowych  (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji, które zajmują się  ochroną konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz  pod adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,  www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php,  www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.  

    6. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie  rozstrzygnięcia ze Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, która zajmuje się ochroną konsumentów.  

    7. Spory transgraniczne pomaga rozwiązać Sieć Europejskich Centrów  Konsumenckich. Dane tych instytucji dostępne są na stronach  internetowych Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl 

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy

    Zwroty

    14 dni na odstąpienie od umowy
    Czas na odstąpienie od umowy
    14 dni
    Koszt zwrotu
    Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
    dostawa
    zwrot
    Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
    na własny koszt
    Adres do zwrotu
    BubuKids
    Skośna 12
    30-383 Kraków
    Dodatkowe informacje

    UWAGA! Jako artykuły higieniczne traktowane są, m.in. smoczki, pieluchy, szczoteczki do zębów, gryzaki, butelki do karmienia ze smoczkami. Prosimy zwrócić uwagę na ograniczenia przy zwrotach wynikające z Ustawy o prawach konsumenta (art. 38). 


    Procedura zwrotu

     1. Zgodnie Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.  z 2014 r. poz. 827) konsumentem, który zawarł za pośrednictwem allegro   umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez  podania jakiejkolwiek przyczyny.  

    2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w dniu, w  którym konsument odebrał produkt od przewoźnika lub dniu w którym  wskazana przez konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik odebrała  produkt od przewoźnika.  

    3. W przypadku umowy, która obejmuje kilka produktów, które są  dostarczane w oddzielnych przesyłkach bieg terminu do odstąpienia od  umowy rozpoczyna się od dnia dnia, w którym konsument odebrał ostatni  produkt z zamówienia lub dniu w którym wskazana przez konsumenta osoba  trzecia inna niż przewoźnik odebrała ostatni produkt z zamówienia.  

    4. Konsument może odstąpić od umowy informując Sprzedawcę o decyzji o  odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie  takie może być wysłane pocztą na adres: Kotyras.com Daniel Kotyras,  Zamiejska 11a/10, 30-382 Kraków lub wysłane pocztą elektroniczną na  adres: allegro@bubukids.pl.  

    5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z  formularza, który dostępny jest na stronie:  http://www.bubukids.pl/formularz_zwrotu/. Skorzystanie z wzoru  dostarczanego przez Sprzedawcę  nie jest to obowiązkowe.  

    6. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia  od umowy, konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później  jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o  odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy, że  konsument wyśle towar przed upływem 14- dniowego terminu na adres:  Kotyras.com, ul. Zamiejska 11a/10, 30-382 Kraków.  

    7. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.  

    8. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta  o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie otrzymane od  niego płatności. Sprzedawca  zwraca także koszty dostarczenia towaru do  konsumenta, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego  przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób  dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.  

    9. Sprzedawca ma prawo wstrzymać zwrot płatności otrzymanych od  konsumenta do momentu otrzymania towaru od konsumenta lub dostarczenia  przez niego wiarygodnego dowodu odesłania towaru, w zależności od tego,  które zdarzenie nastąpi wcześniej.  

    10. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych  sposobów płatności, jakich użył konsument, chyba że konsument  jednoznacznie wybrał inny sposób zwrotu płatności. W obu przypadkach  konsument nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem wykonywanym  przez Sprzedawcę.  

    11. Konsument ponosi całkowitą odpowiedzialność za zmniejszenie  wartości zwróconego produktu, które było wynikiem korzystania z niej w  sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.  

    12. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach  konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy  zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  umów:  

    1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę  za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed  rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  

    2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;  

    3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu  zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  

    4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  

    5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami.  

    13. Jeśli wraz z zakupami konsument otrzymał gratisy (świadczenia  dodatkowe), kupujący zobowiązany jest do zwrotu otrzymanych gratisów. 

    Usługi dodatkowe

    Usługi dodatkowe

    Zapakuj na prezent

    10,00 zł
    Zapakuj na prezent - szczegóły

    Większe produkty zakupione u nas pakujemy w specjalne kolorowe i atrakcyjnie wyglądające worki prezentowe PAKADO. Mniejsze pakujemy w papierowe torby prezentowe.


    Odstąpienie od umowy

    Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji przepis z ustawy

    O sprzedającym

    neikula

    O sprzedającym

    neikula

    99,8%

    kupujących poleciło tego sprzedawcę
    w ostatnich 12 miesiącach
    ZGODNOŚĆ Z OPISEM
    5,0/5
    OBSŁUGA KLIENTA
    5,0/5
    CZAS WYSYŁKI
    5,0/5
    KOSZT WYSYŁKI
    4,9/5
    NA ALLEGRO OD
    od 13 lat i 2 miesięcy
    OSTATNIE LOGOWANIE
    dzisiaj o 11:31

    Dane firmy

    Daniel Kotyras
    Kotyras.com
    Zamiejska 11a/10
    30-382 Kraków
    REGON: 120727456
    NIP: 764-208-48-87

    Kontakt

    • 607****** (pokaż)
    poniedziałek - piątek
    09:00 - 21:00
    sobota - niedziela
    11:00 - 21:00

    Informacje o sprzedającym

    Numer konta do wpłat: 76 1140 2004 0000 3802 5397 5158 (mbank)


    Naszą firmę założyliśmy w 2008 r., ponieważ już wówczas chcieliśmy dać rodzicom poszukującym dla siebie i swoich dzieci akcesoriów, odzieży i zabawek niedostępnych w marketach i popularnych sklepach sieciowych.  

    Neikula, to konto na allegro należące do grupy sklepów prowadzonych przez BubuKids. 

    BubuKids to nie tylko grupa kilku sklepów internetowych oraz kilka kont na allegro, ale także przytulny showroom działający w Krakowie (ul. Skośna 12), do którego zapraszamy po odbiory osobiste zakupionych na allegro produktów (prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny: 607 241 472). 

    Sami jesteśmy świadomymi rodzicami i jednocześnie świadomymi konsumentami – dlatego klientom dostarczamy produkty, które sami kiedyś testowaliśmy lub chcielibyśmy używać. Oprócz tego naszych klientów traktujemy w taki sposób, w jaki chcielibyśmy być obsługiwani w sklepach.  Dlatego też po odbiór zakupionych na allegro produktów do naszego showroomu zapraszamy 7 dni w tygodniu, często nawet o 21:00 (rozumiemy, że podróż przez Kraków w godzinach szczytu potrafi być męcząca – dlatego można umówić się z nami na pasujące obu stronom godziny).  

    Jak wiele osób, często dokonujemy zakupów w internecie, stąd przykładamy ogromną wagę, aby zamówione produkty były u naszych klientów, w kolejnym dniu roboczym po otrzymaniu zamówienia. Z dumą musimy przyznać, że ponad 99% klientów otrzymuje zamówione produktu w ciągu jednego dnia roboczego od chwili, gdy zamówienie zostanie opłacone. Świadczą o tym też bardzo wysokie oceny, jakie wystawiają nam klienci dokonujący zakupów przez nasze konto na allegro.  

    Grupa BubuKids to także bezpośredni importer wielu cenionych i prestiżowych marek. W przeszłości, m.in. dzięki nam w Polsce zaczęły się pojawiać rowerki biegowe i rowery dziecięce marki Puky (których byliśmy bezpośrednim importerem od 2009 do 2014 r.). Aktualnie jesteśmy bezpośrednim importerem plecaków niemieckich marek Ergobag oraz Satch, kuferków brytyjskiej marki Sass&Belle oraz także pochodzących z Wielkiej Brytanii suchych termoforów firmy Intelex

    W Polsce współpracujemy z dziesiątkami rodzimych producentów oraz małych niezależnych importerów wielu różnych marek.  W naszej współpracy z kontrahentami stawiamy duży nacisk na partnerskie relacje, prowadzenie firmy dla nas to nie tylko praca, ale także ogromna przygoda. Staramy się, aby nasi partnerzy biznesowi także czerpali przyjemność ze współpracy z nami. 

    Nasze wysiłki i długoletnia działalność dostrzegane są w całej branży dziecięcej w Polsce. Daniel Kotyras (współzałożyciel firmy) od kilku lat zasiada w Radzie Programowej Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME – jest to jedna z najważniejszych tego typu imprez w Europie, której ostatnia edycja zgromadziła ponad 460 wystawców z całego świata oraz kilka tysięcy zwiedzających przedstawicieli branży. Oprócz tego jako od 2017 r. przedstawiciel BubuKids zasiada w jury nagrody KIDS' TIME STAR – jednej z najważniejszych nagród branżowych w Polsce.

    Pozostałe informacje

     Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

    1. Konsument posiada między innymi następujące możliwości

    skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

    dochodzenia roszczeń:

    1.1 może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

    z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego

    zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,

    1.2 może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego

    działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z

    wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.

    2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia

    roszczeń mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na

    takie postępowanie.

    3. W celu wszczęcia postępowania polubownego należy złożyć do

    właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej

    wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym

    sądem konsumenckim. W sekretariacie każdego polubownego sądu

    konsumenckiego oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów

    Inspekcji Handlowej dostępne są odpowiednie formularze wniosków.

    4. Organizację i działanie stałych polubownych sądów konsumenckich

    określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001

    r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych

    polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

    5. Dokładne informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania

    reklamacji i dochodzenia roszczeń orz zasady dostępu do takich procedur

    dostępne są w siedzibach, a także na stronach internetowych powiatowych

    (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji, które zajmują się

    ochroną konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz

    pod adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

    www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,

    www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php,

    www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.

    6. Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie

    rozstrzygnięcia ze Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy

    powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji

    społecznej, która zajmuje się ochroną konsumentów.

    7. Spory transgraniczne pomaga rozwiązać Sieć Europejskich Centrów

    Konsumenckich. Dane tych instytucji dostępne są na stronach

    internetowych Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl

    Dowód zakupu

    1. Każdy zakup dokumentowany jest stosownym dokumentem fiskalnym: paragonem lub fakturą VAT.

    2. Kupujący wyraża zgodę na otrzymanie faktury vat za dokonane zakupy w formie elektronicznej (mailem).


    Wysyłki

    1. Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku, chyba że klient ustali z Bubukids, że firma zrealizuje wysyłkę w weekend.

    2. Jeśli zamówienie zostaje złożone w dni wolne od pracy (weekendy i święta), to czas na wysyłkę liczony jest od pierwszego dnia roboczego następującego po zamówieniu.

    3. W przypadku niektórych aukcji czas wysyłki może być dłuższy niż 24 godziny i jest to wówczas wskazane w polu "czas wysyłki". 

    4. W przypadku, gdy czas wysyłki wynosi więcej niż 24 godziny, czas wysyłki liczony jest w ten sposób, że dzień zamówienia jest dniem 0, zatem czas wysyłki wynosi wówczas D0 + liczba dni wskazanych w polu "czas wysyłki".

    5. Czas wysyłki podawany jest w dniach roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy).

    6. Sprzedający zgadza się na wysyłkę paczek do innych krajów niż Polska, jednak koszt wysyłki będzie wówczas ustalany indywidualnie w zależności od realnych kosztów dostawy do danego kraju.

    7. W przypadku klientów niezarejestrowanych lub podających nieprawdziwe lub nieaktualne dane adresowe sprzedawca może odmówić wysyłki paczki "za pobraniem", sprzedający może także wezwać do wpłaty należoności na konto. 

    8. Transakcja z kupującym, którego dane są nieprawdziwe lub nieaktualne jest anulowana zaraz po weryfikacji danych adresowych.

    9. Firma kurierska nie ma obowiązku informować kupującego telefonicznie o planowanej dacie i godzinie doręczenia paczki do kupującego. Taki obowiązek nie spoczywa także na sprzedającym.

    10. Sprzedający za pośrednictem narzędzi informatycznych udostępnianych przez allegro wysyła kupującemu powiadomienie o nadaniu produktu wraz z numerem paczki umożliwiającym jej śledzenie. 

    11. Firma kurierska podejmuje dwie próby doręczenia do kupującego paczki. Brak obecności kupującego lub innych osób pod wskazanym adresem nie jest podstawą do reklamowania usługi doręczenia przesyłki. 

    12.  Po dwóch nieudanych próbach doręczenia przesyłki kupujący jest zobowiązany do pokrycia kosztów ponownej wysyłki i/lub kosztów zwrotu przesyłki do sprzedającego.  

    13. Brak odbioru paczki przez kupującego nie świadczy o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 

    14. Kupujący zamawiając przesyłkę na adres instytucji publicznej (firmy, biura, urzędu) zobowiązany jest do podania nazwy instytucji, do której będzie paczka doręczana.

    Numer oferty: 8175644902

     


    Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

    Allegro