BLUZKA PRINT FOTO KOBIETA OKULARY SERCA T-shirt

od
VANILLA_COM_PL
29,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 8 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
      Rozmiar uniwersalny
    • Marka:
      Inna marka
    • Wzór dominujący:
      print (nadruk)
    • Fason:
      klasyczny
    • Materiał dominujący:
      bawełna
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Długość całkowita:
      59 cm
    • Szerokość pod pachami:
      39 cm
    • Szerokość na dole produktu:
      41 cm
    • Kolor:
      biały, czarny, ecru, brązowy, beżowy, czerwony, fioletowy, niebieski, pomarańczowy, różowy, szary, srebrny, zielony, żółty, złoty, wielokolorowy, granatowy, miedziany, bezbarwny, inny kolor
    • Cechy dodatkowe:
      cekiny, cyrkonie, dżety, haft, łaty, marszczenia, naszywki, print (nadruk)

Opis

Świetna BLUZKA - TUNIKA - T-shirt - TOP - KOSZULKA

 

PRINT FOTO KOBIETA

TWARZ KOBIETY Z METALICZNYCH KWADRACIKÓW

OKULARY W SERDUSZKA

FINE RECOLLECTION

Z KRÓTKIM RĘKAWEM

 

HIT SEZONU !!!

MUST HAVE !

 

NOWA KOLEKCJA - ORYGINALNY STYL - NAJMODNIEJSZY W TYM SEZONIE FASON

 

SUPER JAKOŚĆ

 

LUKSUSOWA AVANGARDOWA STYLOWA - NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI MATERIAŁ - PIĘKNA I ORYGINALNA

 

NAJNOWSZA KOLEKCJA Top Model

Bluzeczka, tunika, mini sukienka z krótkim rękawkiem.

Klasyczny krój z krótkim rękawkiem.

Idealna na co dzień jak i na imprezę.

Z przodu super modna w tym sezonie grafika print foto z twarzą kobiety.

Rękawki ze ślicznymi marszczeniami na ramionach.

Grafika z metalicznych kostek.

Świetny i wygodny fason.

Modny dekolt.

Krój podkreśla kobiece kształty.

Świetny i wyszukany fason, doskonały zarówno do spodni jak i do spódniczki lub legginsów.

Idealnie dopasowuje się do każdej sylwetki.

Śliczna i elegancka.

 

Praktyczny, modny i wygodny fason.

Doskonale dopasowuje się do figury.

 

Bardzo wygodna i przyjemna.

Będzie Twoją ulubioną bluzką!

 

Kobieca i nietuzinkowa !

Rewelacyjnie się prezentuje i doskonale układa.

Wspaniała dla kobiet ceniących unikalność, wygodę i elegancję.

 

STWÓRZ SWÓJ STYL !

 

Najwyższa jakość wykonania ! Modne kolory - Modny fason !

Praktyczna i wygodna, doskonała na każdą okazję.

Idealne zwieńczenie wielu stylizacji.

 

Doskonały elegancki krój ! Prezentuje się świetnie !

Model z nowej kolekcji wpasowujący się perfekcyjnie w obowiązujące trendy.

 

TEJ BLUZKI NIE MOŻE ZABRAKNĄĆ W TWOJEJ SZAFIE !

 

Świetna jakość i bardzo staranne wykonanie.

Gorąco polecamy!

Wygodna i funkcjonalna bluzka z charakterem. Idealna do pracy, na uczelnię, spotkanie, spacer,  imprezę, na wakacje, jak i na codzień, do biura, jak i na zakupy, gdziekolwiek się wybierasz.

 

Model dla Pań ceniących elegancję, jakość i wygodę.

Supermodny fason i świetna jakość !!!

Modny styl oraz atrakcyjna cena !

 

Wyrazista, niebanalna forma w miejskim stylu. Nadaj swojej stylizacji charakteru.

 

Hit gwiazd i blogerek, królowych życia ! Mega efektowna ! Prezentuje się świetnie ! Doskonała do wielu stylizacji !

Najwyższa jakość wykonania, staranne wykończenie, satysfakcja gwarantowana!

Model, który sprawdzi się w wielu stylizacjach: street, sport lub casual, wszystko zależy od doboru dodatków.

Model wzorowany na światowej kolekcji znanej marki.

 

MUSISZ GO MIEĆ !

Skład: 95% wysokogatunkowa bawełna / wiskoza , 5 % lycra / elastan / spandex / polyester

 

Rozmiar: uniwersalny - XS / S / M / L / XL

 

Wymiary: (mierzone na płasko bez rozciągania)

długość całkowita - 59 cm

długość rękawa wewnętrzna - 4 cm

długość rękawa zewnętrzna - 10 cm

szerokość od pachy do pachy - 2x 39 cm

szerokość na dole - 2x 41 cm

  

Model dostępny w ekskluzywnych butikach !

Bądź jak królowe życia !

U NAS NAJTANIEJ !!!

MUST HAVE

Dostępne kolory:

  • żółty
  • czarny
  • biały
  • różowy jasny
  • różowy
  • fioletowy
  • czerwony
  • niebieski chabrowy

 

ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW !

[Kod produktu: bMsUXBkUsb0UGZ91Z0shHM87N/ACCZmzMAbU8dQM//cQnfppdfxsyKn+BuSNvcm7nEai6BKZ7+YxwxnDILXzFw==]

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Szybka Wysyłka, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u VANILLA_COM_PL za co najmniej 500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
13,50 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
24,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
17,00 zł
5-6 dni roboczych
5-6 dni roboczych
Paczka pocztowa ekonomiczna
20,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych

Dodatkowe informacje od sprzedającego

ZAWSZE NAJLEPSZE OKAZJE CENOWE !

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Senzi
22 stycznia 2
42-600 Tarnowskie Góry
Dodatkowe informacje

Reklamacje przyjmujemy w uzasadnionych przypadkach: wady ukryte towaru. Wadę taką należy zgłosić poprzez e-maila lub na adres korespondencyjny niezwłocznie po otrzymaniu towaru lub wykryciu wady. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem. Przed wysłaniem reklamacji prosimy o uprzednią konsultację reklamacji na e-mail. Kupujący może składać sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem vanilla.com.pl@gmail.com, a w formie pisemnej na adres korespondencyjny sprzedawcy Senzi 42-600 Tarnowskie Góry ul.22 stycznia 2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - numer transakcji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego, - opis usterki, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację na przykład zdjęcia, - reklamowany towar. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie czternastu dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Towar do reklamacji należy odesłać na adres korespondencyjny sprzedawcy. Najlepiej zrobić to najtańszą ekonomiczną przesyłką rejestrowaną Poczty Polskiej - list polecony ekonomiczny. Szczegółowe warunki reklamacji: - reklamacji podlegają tylko wady ukryte powstałe z winy producenta, - reklamacji nie podlegają wady jawne widoczne w momencie zakupu towaru i widoczne w ofercie, - reklamacji nie podlega naturalne zużycie się towaru, na przykład naturalne zużycie toreb i torebek, - reklamacji nie podlegają wady powstałe z winy użytkownika podczas użytkowania w niewłaściwy sposób, niezgodny z przeznaczeniem, lub pielęgnowane niewłaściwie, - reklamacji nie podlegają towary z wadami jawnymi o których kupujący wiedział podczas zakupu, - reklamacji nie podlegają uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania (na przykład przeciążenia torby a w efekcie na przykład urwanie paska, zamka, raczki czy ucha, na przykład rozerwania odzieży w skutek zakupu zbyt małego rozmiaru), - reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechanicznie powstałe podczas używania z winy użytkownika, - reklamacji nie podlegają produkty niewłaściwie transportowane lub przechowywane przez użytkownika w nieodpowiednich warunkach i używane niezgodnie z przeznaczeniem.

Ponadto pamiętaj! Torebka damska czy torba na laptopa, tablet lub inny sprzęt, nie jest torbą na zakupy, zbyt duże obciążenie może powodować uszkodzenia rączek, suwaków, pasków, uchwytów, sprzączek itp.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Senzi
22 stycznia 2
42-600 Tarnowskie Góry
Dodatkowe informacje

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Konsument w terminie czternastu dni może odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży wygasa po upływie czternastu dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów, w tym umów o świadczenie usług dodatkowych – od dnia ich zawarcia. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Najlepszą formą jest przesłanie pisemnego oświadczenia na adres do korespondencji: Senzi 42-600 Tarnowskie Góry ul.22 stycznia 2 lub przez formularz allegro. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym wzorze formularza, jednak stosowanie wzoru nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży sprzedawca zwraca otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w ciągu czternastu dni od dnia, w którym sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem płatności. Sprzedawca zgodnie z prawem wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu towaru. Nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem. Konsument ma obowiązek odesłać towar na adres korespondencyjny sprzedającego (Senzi 42-600 Tarnowskie Góry ul.22 stycznia 2) niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu. Konsument zawsze ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Zgodnie z prawem sprzedawca nie zwraca kosztów odesłania towaru. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni od dnia objęcia rzeczy w posiadanie, ponosi konsument (chyba że umowa sprzedaży stanowiła inaczej). Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług dodatkowych przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, sprzedawca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy sprzedaży. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zgodnie z art.38 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe, gry, dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży dotyczy tylko i wyłącznie konsumentów.

O sprzedającym

VANILLA_COM_PL

O sprzedającym

VANILLA_COM_PL

98,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,7/5
NA ALLEGRO OD
od 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:28

Dane firmy

Justyna Sypko
Senzi
22-go stycznia, 2
42-600 Tarnowskie Góry
NIP: 645-216-77-47

Kontakt

Pozostałe informacje

ZASADY AUKCJI

Licytując na naszych aukcjach akceptujesz warunki zawarte w opisie aukcji oraz na stronie "informacje od sprzedającego". Zapoznaj się dokładnie z ich treścią.

Jeżeli masz pytania czy wątpliwości dotyczące koloru, wzoru, rozmiaru, materiału, kształtu, modelu czy jakichkolwiek innych kwestii pytaj o wszystko przed zakupem, to bardzo ważne by uniknąć wszelkich niejasności.

W treści opisu aukcji zawsze podane masz dostępne kolory/wzory które są przedmiotem sprzedaży w danej aukcji. Podejmując decyzję o zakupie danego koloru/wzoru zawsze kieruj się dostępnością kolorów/wzorów podaną w opisie a nie samymi zdjęciami przedmiotów bo przedmiotem sprzedaży w aukcji są zawsze kolory/wzory wymienione wprost w treści opisu jako dostępne a nie inne. Opis aukcji zawsze precyzuje jakie kolory/wzory są przedmiotem sprzedaży w danej aukcji przez zapisy o treści np.: „dostępne kolory/wzory to”, „niedostępne kolory/wzory to” itp. W zależności od aktualnej dostawy w ramach danego koloru odcień koloru i szczegóły mogą się nieznacznie różnić.

Na wszelkie wymiary podawane w opisach należy przyjąć tolerancję pomiaru +/- 2cm (w przypadku kurtek +/- 4cm).

Po złożeniu zamówienia prosimy o podanie wybranego koloru/wzoru w formularzu wyboru sposobu zapłaty i dostawy Allegro (pole wiadomość dla sprzedającego). W formularzu tym prosimy również podać ewentualną zmianę adresu wysyłki. W przypadku nie podania koloru/wzoru w ten sposób lub podania koloru/wzoru niezgodnego z dostępnością kolorów/wzorów przedstawioną w treści opisu aukcji prześlemy kolor/wzór wybrany losowo. W przypadku nie podania zmiany adresu w formularzu wyboru sposobu zapłaty i dostawy Allegro wysyłamy towar na adres kupującego podany w ustawieniach Allegro.

Na opłacenie transakcji czekamy do 7 dni, jeśli w tym czasie nie otrzymamy zapłaty ani żadnych informacji od kupującego występujemy o zwrot prowizji do serwisu Allegro.

Wysyłkę realizujemy zgodnie z treścią aukcji po otrzymaniu zapłaty, zgodnie z aukcją nie wysyłamy za pobraniem.

Czas realizacji podany w ofercie to czas orientacyjny, a nie deklarowany, nie jest to czas wiążący.

Wszystkie informacje związane z kosztem przesyłki umieszczamy na stronie aukcji. W przypadku zakupu wielu przedmiotów przed wpłatą prosimy skontaktować się z nami w celu ustalenia kosztów przesyłki dla danej sytuacji, formy wysyłki, ilości przedmiotów, gabarytów, ich wagi, kształtu, sposobu pakowania, itd. Po dokonaniu wpłaty żadna zmiana w tym zakresie nie będzie już możliwa.

Jeżeli przesyłka do Ciebie nie dotarła prosimy o kontakt w celu rozpoczęcia procedury reklamacji przesyłki. Zawsze prosimy sprawdzać przesyłkę przy dostawie w obecności doręczyciela/kuriera. Jeżeli przesyłka dotarła uszkodzona bądź nie kompletna zawsze należy zgłosić to natychmiast przy dostawie doręczycielowi/kurierowi w celu sporządzenia protokołu szkody. W przypadku zaginięcia przesyłki dokonujemy ponowną wysyłkę lub zwrot należności. Ponowna wysyłka lub zwrot należności realizowany jest po rozpatrzeniu reklamacji przez operatora wysyłki. Rozpatrzenie reklamacji polega głównie na udokumentowaniu podpisu odbiorcy.

Nie wystawiaj pochopnie negatywnej oceny, skontaktuj się z nami, a wyjaśnimy sprawę jak najszybciej i możliwie najbardziej pozytywnie. Jeśli z jakiegoś powodu nie spełniliśmy Twoich oczekiwań, nie reaguj od razu komentarzem. Uważamy, że każde nieporozumienie jesteśmy w stanie rozwiązać pomyślnie z zadowoleniem dla obu stron. Wyznajemy zasadę, iż klient powinien być zadowolony.

Informacja o prawie odstąpienia od umowy znajduje się w części "Zwroty".

Dla zapytań preferujmy kontakt mailowy - odpowiadamy na wszystkie pytania, co wymaga nieco czasu, prosimy zatem nie niepokoić się, gdy nie otrzymacie Państwo odpowiedzi od ręki. Prosimy o cierpliwość, odpowiadamy kolejno na maile. Dla bezpieczeństwa nie udzielamy żadnych informacji jak również nie prowadzimy korespondencji z użytkownikami, którzy dokonali zakupu z cudzego konta lub korespondują z adresu e-mail niefigurującego w ustawieniach Allegro.

DLA BEZPIECZEŃSTWA TRANSAKCJI NIE PROWADZIMY TELEFONICZNEJ OBSŁUGI TRANSAKCJI I NIE UDZIELAMY INFORMACJI TELEFONICZNIE. CAŁOŚĆ OBSŁUGI ODBYWA SIĘ W FORMIE ELEKTRONICZNEJ. Nie odbieramy sms i nie odpowiadamy na smsy oraz na wiadomości pozostawione na poczcie głosowej - NIE PROWADZIMY TELEFONICZNEJ OBSŁUGI TRANSAKCJI W ŻADNEJ FORMIE. Oczekujesz szczegółów na temat stopnia realizacji konkretnej transakcji, wpłaty, wysyłki, rozmiarów, modeli, dostępności kolorów, wzorów lub produktów itp. napisz do nas e-mail. Zapraszamy do zadawania pytań e-mail: vanilla.com.pl@gmail.com

MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej . Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z przepisów rozporządzenia PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str.1), w dalszej treści RODO, informujemy, że: Senzi Justyna Sypko, ul.22 stycznia 2, NIP:6452167749, w dalszej treści Senzi, jest administratorem Pani/a danych osobowych.

Pani/a dane osobowe przetwarzane będą na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Senzi, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit.f RODO wyłącznie dla zawarcia i realizacji wiążących nas z Panią/em umów oraz w celu marketingu własnych produktów i usług, dochodzenia ewentualnych roszczeń wynikających z umów i nie będą udostępniane innym podmiotom, poza podmiotami i firmami świadczącymi na rzecz Senzi.

Pani/a dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny dla realizacji umów, dochodzenia ewentualnych roszczeń, prowadzenia marketingu własnych produktów i usług, a po tym czasie zostaną zarchiwizowane i maksymalnie po 10 latach usunięte.

Podanie przez Panią/a danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy i udziału w marketingu, a ich nie podanie spowoduje brak możliwości zawarcia umów i ich realizacji.  Przysługuje Pani/u prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a ponadto prawo do przenoszenia danych.

Posiada Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku naruszenia ochrony danych osobowych. Pani/a dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu.

Pani/a dane nie będą udostępniane poza granice UE.

Pani/a dane mogą być udostępniane współpracującym z administratorem firmom spedycyjnym, w zakresie adresów dostaw towarów i koniecznych do tego danych oraz danych osób uprawnionych do ich odbioru. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą również być firmy świadczące usługi w zakresie: obsługi informatycznej, księgowej i prawniczej, transakcji bankowych oraz obsługi ubezpieczeniowej.

Otrzymanie powyższej informacji nie wymaga podjęcia przez Panią/a jakichkolwiek działań.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Sprzedawca oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć rzecz(y) bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

W sprawach nieuregulowanych niniejszymi zasadami zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Opisane zasady obowiązują od 25.12.2014 , zasady zwrotu oraz reklamacji odnoszą się tylko do konsumentów zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: [dane sprzedającego]

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży / dostawy / o dzieło / o świadczenie następującej usługi(*)

[nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] .

Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .

Imię i nazwisko konsumenta: [imię i nazwisko]

Login Allegro: [login kupującego]

Adres konsumenta: [adres kupującego konsumenta]

Numer konta bankowego do zwrotu środków: [numer konta bankowego]

Data: [data sporządzenia odstąpienia]

Podpis konsumenta: [podpis]

(*) Niepotrzebne skreślić.

Dane sprzedającego: Senzi Justyna Sypko, ul.22 stycznia 2, NIP:6452167749, REGON: 276776710

Adres korespondencyjny i do wszelkich przesyłek: Senzi Justyna Sypko, ul.22 stycznia 2

 

JEŚLI NIE AKCEPTUJESZ NASZYCH ZASAD PROSIMY ZREZYGNOWAĆ Z LICYTACJI I ZAKUPÓW NA NASZYCH AUKCJACH !

 

_____

Przedstawione zdjęcia i opisy produktów są naszą własnością. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie w całości lub fragmentach bez zgody zabronione. W przypadku niezastosowania się do zakazu zostaną wyciągnięte konsekwencje prawne.

Zgodnie z ustawą z 4 lutego 1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw własności poprzez kopiowanie, powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych wyżej treści bez zgody właściciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolności od 6 m-cy do lat 5 (art. 115.1).

_____

Dokładamy wszelkich starań, aby grafiki przedmiotów prezentowanych na naszych aukcjach były jak najbardziej zgodne z rzeczywistością. Ewentualna różnica w nasyceniu i odcieniach barw może być uzależniona od indywidualnych ustawień i rodzaju monitora jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości pytaj nas o wszystko przed zakupem.

Numer oferty: 8026116726

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro