Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

Bluzka MINIONKI Cudna Bluzeczka MINIONS 122

od
DvS_pl - 99,2%
Allegro Smart!

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Rękaw:
      Długi rękaw
    • Wiek dziecka:
    • Bohater:
    • Materiał dominujący:
      bawełna
    • Płeć:
      Chłopcy, Dziewczynki
    • Kolor:
      niebieski, szary, srebrny, żółty, złoty, wielokolorowy

Opis

Śliczna bluzeczka z długim rękawkiem. Bluzka posiada piękny nadruk z MINIONKIEM!!! Bluzka dla małego przystojniaka! Bluzeczki są oryginalne, posiadają licencję. Są mięciutkie w dotyku. Wykonane z wysokiej jakości materiałów. Posiadają przepiękne kolory.

 

Rozmiar z metki 122 Wymiary:

  • Długość całkowita: 46 cm
  • Szerokość pod paszkami: 35 cm
  • Długość rękawka od paszki: 33 cm

Podane wymiary bez rozciągania +/- 2 cm

 

Bluzki są nowe, posiadają komplet metek. Polecam gorąco!!! Wyglądają BOSKO i są naprawdę świetnej jakości!!!

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Poznań, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u DvS_pl za co najmniej 500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
wt. 18 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 18 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier
22,00 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
wt. 18 sie. w punkcie
wt. 18 sie. w punkcie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Baby Fun s.c.
Nowa 99/1
62-051 Wiry
Dodatkowe informacje

Reklamacje dotyczące zakupionego towaru: Sprzedawca odpowiada wobec Klienta na zasadach określonych w ustawie kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz w razie potrzeby dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy. Zaleca się złożenie reklamacji pisemnie lub za pomocą wiadomości e-mail na adres info@dvs.pl. W celu przyspieszenia i ułatwienia procesu rozpatrzenia reklamacji zaleca się przesłanie wraz z reklamacją wszelkich dodatkowych informacji, takich jak takich jak numer zamówienia, data sprzedaży etc. Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Klienta adres lub w inny wskazany przez Klienta sposób. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych reklamacją i gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy w zakresie określonym ustawą kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.)


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Baby Fun s.c.
Nowa 99/1
62-051 Wiry
Dodatkowe informacje

Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy czyli w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 (trzydziestu) dni, i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na trwałym nośniku pouczenie o odstąpieniu od umowy. Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.: a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 8.8. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy


O sprzedającym

DvS_pl

O sprzedającym


99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 6 lat i 2 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 19:11

Dane firmy

baby fun s.c .
SZKÓŁKARSKA 25
62-002 suchy las
REGON: 300070882
NIP: 7811770801

Kontakt

  • 888****** ()
  • 888****** ()

Numer oferty: 7594887410

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka