, , ,
SaraMebleElblag

BIURKO KOMPUTEROWE KUBA BIAŁY MAT, SYSTEM KLIK!!!!

od
SaraMebleElblag
248,00
132 osoby kupiły 147 sztuk
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 546 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor mebla:
      Biały
    • Kolor blatu:
      Biały
    • Kolor frontów:
      biały
    • Kształt blatu:
    • Materiał korpusu:
    • Materiał blatu:
      płyta laminowana
    • Szerokość mebla:
      130 cm
    • Wysokość mebla:
      77.7 cm
    • Głębokość mebla:
      50 cm
    • Waga (z opakowaniem):
      46 kg
    • Szerokość przestrzeni na nogi:
      64 cm
    • Wysokość przestrzeni na nogi:
      67.5 cm
    • Liczba szuflad:
      6
    • Liczba półek:
      1
    • Wykończenie:
    • Montaż:
      meble do samodzielnego montażu
    • Informacje dodatkowe:

Opis

Przedmiotem aukcji jest: Biurko Kuba Biały Mat

Nowoczesne biurko Kuba z naszej kolekcji to funkcjonalny mebel.

Biurko idealnie pasować będzie do każdego biura, szkoły, czy pokoju młodzieżowego.

Wygląd sprosta oczekiwaniom wszystkich, którzy cenią połączenie prostoty i elegancji.

Gwarantujemy bardzo dobrą jakość wykonania.

Jesteśmy producentem nie pośrednikiem!!!

Biurko KUBA jest niezwykle praktyczne.

Biurko posiada dużą przestrzeń do pracy.

Dzięki swojej konstrukcji zmieści się nawet w niewielkich pomieszczeniach.

Posiada wysuwną półkę na klawiaturę na metalowych prowadnicach rolkowych.

Zarówno po prawej jak i po lewej stronie biurka znajdują się po 3 szuflady

W szufladach zastosowano prowadnice rolkowe, otwierane na tzw. klik.

Dzięki użyciu najlepszych materiałów Biurko KUBA odporne jest na wszelkiego rodzaju zadrapania i uszkodzenia mechaniczne oraz posiada nieścieralną powierzchnię.

Cechą naszych produktów jest idealne odwzorowanie kolorów.

Materiał z jakiego wykonane jest biurko :

- Korpus i fronty- płyta laminowana 16 mm firmy Kronospan

- Krawędzie wykończone tworzywem ABS o grubości 0,5 mm, które zapewnia wysoką ochronę na uszkodzenia.

Meble z naszej kolekcji występują w następujących kolorach:

- sonoma/ biały

- biały

- sonoma

Biurko KUBA idealnie komponuje się z naszymi innymi produktami:

- szafkami nocnymi

- regałami

- komodami

Meble w paczkach do samodzielnego montażu.

Biurko dostarczane jest do klienta w dwóch paczkach , do samodzielnego montażu.

zawiera wszelkie potrzebne do tego elementy i akcesoria oraz instrukcję montażu ( krok po kroku )

Waga mebla to około 46kg.

Ważne!

Przy odbiorze przesyłki proszę sprawdzić stan paczki w obecności kuriera.W razie uszkodzenia zawartości należy spisać protokół uszkodzenia towaru.Spisanie protokołu w momencie odbioru przesyłki  lub w terminie późniejszym lecz nie dłuższym niż ten sam dzień,  jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,74

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,74/5
(65 ocen)
52
9
4
0
0

13 września 2019 od
Kiepska jakość
12 września 2019 od
bardzo fajne i dobrze wykonane biurko
6 września 2019 od
Oprócz składania i problemów z tym związanych obite w jednym miejscu wada fabryczna nietyety nam się trafiła!!!
Trochę problemów ze składaniem, trzeba kombinować!!!
6 września 2019 od
Niska cena... Średnia jakość...
2 września 2019 od
polecam
31 sierpnia 2019 od
Prawie wszystko ok jeden róg blatu jest uszkodzony na szczescie mozna to odwrócić do sciany i nic nie widac
Lekko uszkodzone
13 sierpnia 2019 od
Szybka przesylka .opakowana idealnie montaz tez szybki.polecam
4 sierpnia 2019 od
Polecam
15 maja 2019 od
jakość zgodna z opisem,wnuczki zadowolone
6 maja 2019 od
Źle napisana instrukcja, uważajcie na przytwierdzanie blatu do reszty
19 kwietnia 2019 od
Super. POZYTYW!!!
1 kwietnia 2019 od
Polecam
10 marca 2019 od
Ładne biurko, polecam
9 grudnia 2018 od
Świetna jakość w stosunku do ceny
17 listopada 2018 od
wszytko ok :)

Dostawa i płatność

od 50,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Gronowo Górne, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
5 dni roboczych
5 dni roboczych
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
5 dni roboczych
5 dni roboczych
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
50,00 zł
6-7 dni roboczych
6-7 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
60,00 zł
6-7 dni roboczych
6-7 dni roboczych

Punkty odbioru

Gronowo Górne
Bursztynowa 8
82-310 Elbląg2
woj. warmińsko-mazurskie
email: sylwia@sarameble.pl
tel.: 883041555

poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 5 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży


1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).


1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres PPHU „Sara” Sylwia Gójska,ul. Bursztynowa 8, 82-310 Elbląg 2 lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sarameble.pl. Tylko wówczas o ile na stronie sklepu nie znajdują się okreslone formularze warunki reklamacjii dla danego producenta


1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.


1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).


2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej


2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na adres PPHU „Sara” Sylwia Gójska, ul. Bursztynowa 8, 82-310 Elbląg 2 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sarameble.pl.


2.2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie jednego miesiąca licząc od dnia, w którym zauważył nieprawidłowości w świadczeniu Usługi elektronicznej.


2.3. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.


2.4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.


2.5. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.


2.6 W przypadku nieodebrania towaru klient zobowiazany jest do zwrotu wszystkich kosztow transportu poniesinych dla okreslonego listu przewozowego zgodnie z obciażeniem zastosowanym przez przewożnika w całości. Ponadto w razie rezygnacji z towaru odesłanie go na własny koszt wymaganym transportem do miejsca z ktorego został mu dostarczony.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PPHU "Sara" Sylwia Gójska
Bursztynowa 8
82-310 Gronowo Górne
Dodatkowe informacje

1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży


1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).


1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres PPHU „Sara” Sylwia Gójska,ul. Bursztynowa 8, 82-310 Elbląg 2 lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sarameble.pl. Tylko wówczas o ile na stronie sklepu nie znajdują się okreslone formularze warunki reklamacjii dla danego producenta


1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.


1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).


2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej


2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na adres PPHU „Sara” Sylwia Gójska, ul. Bursztynowa 8, 82-310 Elbląg 2 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@sarameble.pl.


2.2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie jednego miesiąca licząc od dnia, w którym zauważył nieprawidłowości w świadczeniu Usługi elektronicznej.


2.3. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.


2.4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.


2.5. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.


2.6 W przypadku nieodebrania towaru klient zobowiazany jest do zwrotu wszystkich kosztow transportu poniesinych dla okreslonego listu przewozowego zgodnie z obciażeniem zastosowanym przez przewożnika w całości. Ponadto w razie rezygnacji z towaru odesłanie go na własny koszt wymaganym transportem do miejsca z ktorego został mu dostarczony.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
PPHU "Sara" Sylwia Gójska
Bursztynowa 8
82-310 Gronowo Górne
Dodatkowe informacje

1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: PPHU „Sara” Sylwia Gójska,ul. Bursztynowa 8, 82-310 Elbląg 2 lub sklep@sarameble.pl


Zwracany towar nie moze być uszkodzony ani nosić znamion używania. Powinien być kompletny tak jak zostal dostarczony i zgodny z listem przewozowym - chyba że klient posiada inny dokument z odbioru towaru od kuriera , sklepu . Klient moze dokonac sprawdzenia towaru tylko w taki sposób jak dokonałby go w sklepie stacjonarnym. Koszt zwrotu towaru ponosi klient.


2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia.


3. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni.


4. Sprzedawca zwrot pieniędzy zwraca niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni, sposobem jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.  W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 1 oraz 2; (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7) usług w zakresie gier hazardowych.

O sprzedającym

SaraMebleElblag

O sprzedającym

SaraMebleElblag

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:50

Dane firmy

Sylwia Gójska
PPHU "Sara" Sylwia Gójska
Bursztynowa 8
82-310 Gronowo Górne
REGON: 280522320
NIP: 578-307-52-28

Kontakt

  • 883 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sara Meble to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości mebli mieszkaniowych ( z przeznaczeniem do jadalni, pokoju dziennego, kuchni oraz łazienki). Do ich produkcji używa się wysokiej jakości płyt meblowych MDF i laminowanych- odpornych na zarysowania, wysoką temperaturę i środki chemiczne. Styl oraz jakość łączone są z funkcjonalnością i trwałością. Nasza firma przywiązuje dużą wagę do dalszego rozwoju i utrzymania wysokiej pozycji na rynku meblarskim zarówno w kraju jak i zagranicą. Firmę tworzą ludzie młodzi oraz osoby z wieloletnim stażem pracy gwarantującym merytoryczne przygotowanie. Zdajemy sobie sprawę, że przepustką do sukcesu jest m.in. elastyczność w kontaktach handlowych, nowoczesny styl zarządzania, oraz wnikliwa obserwacja rynku i tendencji na nim panujących. Dlatego też bezustannie pracujemy nad udoskonaleniem jakości produkowanych wyrobów.

Pozostałe informacje

Numer rachunku Bankowego :

Bank PKO BP

 46 1020 1752 0000 0502 0171 9087

w tytule przelewu należy wpisać nick z allegro

Numer oferty: 7183147880

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro