, , ,

BIOTYNA GOLD 5 mg CYNK SELEN NA WYPADANIE WŁOSÓW

od
Super Sprzedawcy
ekopteka
99,8% poleca sprzedawcę
4,99
Allegro Smart!
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
166 osób kupiło 380 sztuk
Dostawaod 5,90 zł
Czas wysyłki2 dni robocze
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 591 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      0.1 kg
    • Postać:
      tabletki

Opis

BIOTYNA GOLD

(dawniej BIOTEVIT GOLD)

SUPLEMENT DIETY

Opakowanie 30 tabletek

Przeznaczenie

Biotevit Gold to suplement diety zawierający składniki wspomagające wzrost włosów. Przeznaczonych jest dla osób dorosłych. Nie należy stosować go u kobiet w ciąży, karmiących oraz dzieci.

Właściwości

Biotevit Gold to suplement diety zawierający składniki wspomagające wzrost włosów. Biotyna zawarta w produkcie pomaga zachować zdrowie włosów, paznokci, skóry i błon śluzowych. Skład produktu został dodatkowo wzbogacony o potrzebne mikroelementy cynk, selen oraz witaminy B1, B6, B12.Biotyna wspomaga wzrost włosów oraz formowanie mieszków włosowych. Cynk korzystnie wpływa na strukturę i budowę włosów oraz paznokci.Selen wspiera prawidłowy przebieg procesu wzrostu włosów i paznokci.

Składniki

Substancja wypełniająca: celuloza, glukonian cynku (cynk), D-biotyna (biotyna), substancje przeciwzbrylająca: sole magnezowe kwasów tłuszczowych (stearynian magnezu), chlorowodorek tiaminy (tiamina), cyjanokobalamina (witamina B12), substancja przeciwzbrylająca: dwutlenek krzemu, chlorowodorek pirydoksyny (witamina B6), selenian sodu (selen), substancja glazurująca: hydroksypropylometyloceluloza, substancja wypełniająca: polidekstroza, barwnik: dwutlenek tytanu, substancja glazurująca: glikol polietylenowy, substancja przeciwzbrylająca: talk.

Nazwa substancji, zawartość w 1 tabl. %RWS*

Biotyna, 5 mg,10000%Cynk , 10 mg, 100%Selen ,55 µg , 100%Witamina B1 (tiamina), 3 mg, 273%Witamina B6, 1,4 mg , 100%Witamina B12; 2,5 µg,100%*RWS – Referencyjna Wartość Spożycia

Sposób użycia

Zalecana dzienna porcja Biotevit Gold: dorośli - 1 tabletka dziennie.

Ostrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa:

  • Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut (zamiennik) zróżnicowanej diety ani zdrowego trybu życia.
  • Nie należy przekraczać zalecanej porcji produktu do spożycia w ciągu dnia.
  • Suplementy diety powinny być przechowywane w sposób niedostępny dla małych dzieci.
  • Przed zastosowaniem produktu sugerujemy zapoznanie się z dokładnymi informacjami podanymi na opakowaniu lub załączonej ulotce.

Producent

ALG PHARMA

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(5 ocen)
5
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wąwolnica, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczka w RUCHu
6,70 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
wt. 10 gru. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 10 gru. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
pon. 9 gru. w punkcie
pon. 9 gru. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
pon. 9 gru. w punkcie
pon. 9 gru. w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
10,99 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
Punkty Poczta pobranie
13,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
Paczkomaty 24/7
13,00 zł
wt. 10 gru. w punkcie
wt. 10 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
14,00 zł
wt. 10 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. u Ciebie
Kurier DPD pobranie
16,00 zł
wt. 10 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
5,90 zł
śr. 11 gru. - pt. 13 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
śr. 11 gru. - pt. 13 gru. u Ciebie
List ekonomiczny
5,90 zł
czw. 12 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
czw. 12 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
Paczka48
12,50 zł
śr. 11 gru. u Ciebie
śr. 11 gru. u Ciebie
Paczka48 pobranie
16,00 zł
śr. 11 gru. u Ciebie
śr. 11 gru. u Ciebie

Punkty odbioru

Apteka
Rynek 26
24-160 Wąwolnica
woj. lubelskie
email: aptekawrynku@gmail.com
tel.: 794-100-590

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

1 miesiąc

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

1 miesiąc

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

AMMA A.MARZEC SPÓLKA JAWNA
RYNEK 26
24-160 Wąwolnica
Dodatkowe informacje

WSZYSTKIE REKLAMACJE NALEŻY SKŁADAĆ PISEMNIE NA ADRES : ekopteka@gmail.com Prosimy nie odsyłać produktów bez wcześniejszego kontaktu i uzgodnieniu warunków reklamacji, gdyż nie wszystkie produkty można zwrócić na podstawie odstąpienia od umowy.
Jako sprzedający mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Reklamowany lub zwracany produkt należy po wcześniejszym uzgodnieniu odsyłać na adres apteki: AMMA A.MARZEC Sp. Jaw, ul Rynek 26, 24-160 Wąwolnica.
Jeśli odstąpiłeś od umowy bez podania przyczyny lub Twoja reklamacja została uznana, ponosimy  koszt zakupionego produktu.
Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi kupujący. Kupującemu  w przypadku reklamacji należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli kupujący wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.
Udostępniamy Państwu bezpłatne E-zwroty i prosimy by właśnie w ten sposób był dokonywany zwrot zakupionego towaru. Zwrot należy poprzedzić informacją na maila ekopteka@gmail.com o chęci skorzystania z tej formy. Następnie należy wystąpić o formularz, który po zatwierdzeniu, umożliwia wydrukowanie etykiety. Dostępny jest on pod linkiem https://ezwroty.poczta-polska.pl/.
Nieodebranie przesyłki pobraniowej lub pocztowej nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy i wówczas kupujący ponosi koszty wysyłki i koszty zwrotu. W przypadku chęci sfinalizowania takiej transakcji kupujący ponosi koszty ponownej wysyłki.
W sytuacji, gdy otrzymany towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 2 lat od dostarczenia go, kupujący ma prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy – chyba, że sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wcześniej wymieniany lub naprawiany). Wadę należy zgłosić sprzedającemu w ciągu 1 roku od ujawnienia się jej.   Sprzedający może zwrócić pieniądze lub zakupiony produkt.
Nie można zareklamować towaru na podstawie określonej wady, jeżeli została ona ujawniona w opisie transakcji. Dlatego też nie można zwrócić produktu z krótką datą ważności (poniżej trzech miesięcy) jeżeli informacja o dacie znajdowała się w opisie aukcji.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu.W przypadku prawidłowo złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to umowy:1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
AMMA A.MARZEC SPÓLKA JAWNA
Rynek 26
24-160 Wąwolnica
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

 UWAGA NIE PRZYJMUJEMY ŻADNYCH ZWROTÓW WCZEŚNIEJ NIE UZGODNIONYCH . Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: Kupujący, jeżeli prawo nie stanowi inaczej, może zwrócić zakupiony towar . Powołując się na Art.38. Ustawy o prawach konsumenta informujemy, że w odniesieniu do specyfiki naszej sprzedaży internetowej, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi między innymi w odniesieniu do umów: 1) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. Konsument nie ma możliwości odstąpienia w wypadku gdy sprzedawana mu rzecz ulega szybkiemu zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia. Przykładem takich produktów są produkty z krótką datą, o której kupujący został poinformowany na aukcjach, a po odesłaniu produkt już jest przeterminowany lub posiada termin uniemożliwiający jego dalszą odsprzedaż. Produkty spożywcze wymagające określonych warunków do przechowywania, takie na przykład jak naturalne oleje, również nie mogą być przedmiotem zwrotu. 2) W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Zapieczętowany, nie znaczy zaplombowany, co niektórzy mylą. W kategorii tych produktów mieszczą się na przykład artykuły higieniczne jak wkładki laktacyjne, pasy poporodowe i inna bielizna ciążowa, ale również zapieczętowane (w opakowaniu tekturowym) kosmetyki i sprzęt medyczny taki jak termometry elektroniczne. Dlatego prosimy o rozważne zakupy tych produktów i nie wystawianie negatywnych komentarzy po odmowie zwrotu. Sprzedający może skorzystać ponadto z prawa do pomniejszenia kwoty zwrotu o stosowną część proporcjonalną do stopnia zużycia. Prosimy o zwrócenie uwagi na odsyłanie produktu w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, gdyż w innym przypadku znacząco obniżamy wartość produktu Prosimy także o dowód zakupu i kartę gwarancyjną. W przypadku zakupu w opcji 'Kup teraz' zwrotowi podlegają tylko koszty towaru.
Pozostałe produkty: (np. środki kosmetyczne, higieniczne, pielęgnacyjne) w żadnym przypadku nie podlegają zwrotowi. Sprzedaż Internetowego Systemu Zamawiania Leków) nie podlega regulacji przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) w zakresie możliwości odstąpienia od umowy zawartej na odległość w rozumieniu tychże przepisów. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. opóźnienia w realizacji zamówienia, wydanie niewłaściwej ilości/dawki, dostarczenie produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydanie produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji. Prosimy wtedy o kontakt z Apteką. Należności zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania towaru, na wskazane przez kupującego konto. W przypadku zwrotu gdy wina leży po stronie sprzedawcy udostępniamy bezpłatna formę wysyłki Szybki i wygodny zwrot w kilku prostych krokach przez internetowy formularz Największa sieć punktów, gdzie przyjmowane będą paczki do nadania – ponad 7000 placówek na terenie całego kraju SMS-owe potwierdzenie doręczenia przesyłki do sprzedawcy. Jeśli jednak nie chcą Państwo skorzystać z bezpłatnej przesyłki zwrotnej, prosimy o F-VAT na poniesione koszty wysyłki wystawioną na dane : AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26 REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613 oraz wysyłaną wraz z przesyłką. Tylko tak wystawiony dokument sprzedaży upoważnia nas do zwrotu należności w świetle obowiązujących przepisów podatkowych. Zgodnie z koncesją apteka prowadzi sprzedaż detaliczną produktów leczniczych, wyrobów medycznych i innych artykułów. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy sprzedaży większych ilości oferowanych towarów firmom oraz osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Dziękujemy Pozdrawiamy i Zapraszamy Ponownie 

O sprzedającym

ekopteka

O sprzedającym

ekopteka

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:44

Dane firmy

AMMA A.MARZEC SP. JAW.
Rynek 26
24-160 Wąwolnica
REGON: 060455550
NIP: 7162764613

Kontakt

  • 515****** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Pracujemy w godzinach: poniedziałek-piątek 9.00 - 18.00

Obok drogerii posiadamy aptekę, co zapewnia wysoką jakość obsługi klienta i gwarantuje zakup produktów oryginalnych i z legalnego źródła.  Ponadto sprzedawany produkt posiada bezpieczną datę ważności lub informację w przypadku krótkiego terminu.

PŁATNOŚCI Każdy zakup dokumentowany jest paragonem lub na życzenie fakturą VAT. W przypadku wyboru opcji faktury prosimy o dane wypełnione w formularzu. Płatności dokonujemy poprzez PAYU lub bezpośredni przelew na nasze konto: Nr konta w Mbanku 27 1140 2004 0000 3702 7523 8586

WYSYŁKA,ORAZ KOSZT 

CZAS WYSYŁKI Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem. W praktyce w większości przypadków udaje nam  się realizować zamówienia już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , dni ustawowo wolnych od pracy.

INNE INFORMACJE DOTYCZĄCE WYSYŁKI 

 a) SPOSÓB PAKOWANIA LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe , co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie opakowania itp.)   REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA W PRZYPADKU USZKODZENIA LUB UBYTKU. Zalecamy wysyłkę paczką pocztową lub e-przesyłką. Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane.   Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!!

 b) W przypadku wysyłki na inny adres, prosimy o skorzystanie z formularza. Podobnie prosz postąpić w przypadku  wyboru F-VAT,koloru rozmiaru etc. Wpisanie danych w formularzu zapobiega błędom. 

 c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami ze strony Poczty Polskiej. Przesyłki ekonomiczne generalnie realizowane są przez Pocztę w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, ale czasami czas dostawy wydłuża sie do 10 dni.  Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie.

 d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko, ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego i związane  z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp. 

e) NIE REALIZUJEMY WYSYŁEK ZAGRANICZNYCH bez wcześniehszego ustalenia warunków wysyłki drogą mailową.

W przypadku wyysłek zagranicznych prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy w celu ustalenia kosztów wysyłki.

ODBIÓR OSOBISTY.  Nie realizujemy odbiorów osobistych, wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej , firmy Kurierskiej oraz Inpost-u. 

ZWROTY I WARUNKI REKLAMACJI   Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół. Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ/POCZTY  obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy. Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń należy zgłosić szkodę niejawną  w terminie nie przekraczającym 7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej https://www.dpd.com/pl/kontakt/ oraz za pośrednictwem formularza pod adresem : https://www.dpd.com.pl/Moje-DPD/Formularz-reklamacji Brak powyższych dokumentów utrudnia działania reklamacyjne z naszej strony. W przypadku przesyłek pocztowych jeśli w momencie odbioru nie zgłoszą Państwo uszkodzenia lub ubytku zawartości istnieje możliwość złożenia reklamacji . W najbliższym oddziale pocztowym znajdują się druki reklamacyjne które należny wypełnić podpisać i złożyć w w/w oddziale ,ewentualnie można je pobrać ze strony : Druk reklamacji dla usług krajowych https://ereklamacje.poczta-polska.pl Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Pozostałe informacje

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych (dalej „RODO”) AMMA A.Marzec Spółka Jawna w związku ze zbieraniem Twoich danych przekazuje Ci następujące informacje:   1. Kto przetwarza Twoje dane osobowe i jak można się z nami skontaktować?   1.1. Administratorem Twoich danych osobowych jest:   AMMA A.Marzec Spółka Jawna z siedzibą w Wąwolnicy, ul. Rynek 26, 24-160 Wąwolnica NIP: 716-27-64-613   1.2. Możesz się z nami skontaktować: - listownie – na adres podany powyżej - telefonicznie 515503355 lub mailowo ekopteka@gmail.com 2. Skąd mamy Twoje dane osobowe?   Otrzymaliśmy je od Ciebie w związku z zawartymi umowami kupna sprzedaży w aptece stacjonarnej, za pośrednictwem sklepu internetowego podczas zakładania konta, a także później, w związku z transakcjami dokonywanymi przez Ciebie na Allegro. Dane te gromadzone są również w panelu wyżej wymienionych sklepów dla aukcji internetowych na allegro w ramach kont aptekawrynku oraz ekopteka.   3. Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych?   3.1. Twoje dane przekazujemy tylko wówczas, gdy jest to niezbędne do zrealizowania świadczeń, które zamawiasz. Nie sprzedajemy Twoich danych, nie udostępniamy komercyjnie Twoich danych podmiotom trzecim. Twoje dane osobowe możemy przekazać naszym partnerom: firmom przewozowym – w celu dostawy zakupionego towaru na adres, który wskazałeś w zamówieniu;  firmom transportowym  serwisom odpowiedzialnym za naprawę sprzętu, w przypadku zgłoszenia przez Ciebie reklamacji z tytułu rękojmi lub gwarancji;  firmom świadczącym dla nas usługi dostawy i utrzymania oprogramowania bazodanowego, dzięki któremu możemy prowadzić nasz serwis, newsletter, oraz stosowne ewidencje sprzedaży itd.;  firmom zbierającym opinie o produktach oraz o sklepach – pomagają nam, jeżeli chcesz podzielić się swoją opinią o produkcie  dla zrealizowania płatności  dla celów podatkowych i rachunkowych oraz w celu umożliwienia skontrolowania właściwego procesu dystrybucji leków, wyrobów medycznych i innych artykułów przez urzędy do tego uprawnione takie jak Narodowy Fundusz Zdrowia czy Wojewódzki Inspektorat Farmceutyczny w Lublinie. Dla każdego z tych celów przekazujemy tylko te dane, które są niezbędne dla jego osiągnięcia.  W przypadku realizacji transakcji płatniczych, w związku z realizowanymi przez Ciebie zakupami,  3.2. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest: - niezbędność danych osobowych do wykonania umowy, której jesteś stroną tj. art. 6 ust. 1 lit. b   3.3 Czy musisz podać nam swoje dane osobowe? Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą, a tym samym świadczyć Ci usługę: adres e-mail, hasło i login (w przypadku zakupów w sklepach internetowych), telefon oraz adres i NIP w przypadku wystawiania faktur dla firm.   4. Komu udostępniamy Twoje dane osobowe? Twoje dane osobowe otrzymujemy za pośrednictwem serwisu allegro. Udostępniamy je również podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną jak IAI S.A. zajmującej się tworzeniem i sprzedaż systemów SaaS do zawierania transakcji e-commerce na odległość oraz takim, które zapewniają usługi transportowe (Poczta Polska, IPOST, DPD) płatnicze, kredytowe, ubezpieczeniowe, wykonują usługi konsultingowe lub audytowe, wspomagają obsługę użytkowników Allegro, wspierają promocję ofert, współpracują w ramach kampanii marketingowych. Możemy przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.   5. Jak długo będą przechowywane Twoje dane osobowe?   Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy i wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa. 6. Twoje prawa dotyczące danych osobowych. W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych przysługują Ci określone uprawnienia: Masz prawo do informacji, jakie dane osobowe dotyczące Ciebie są przez nas przetwarzane oraz do otrzymania kopii tych danych (tzw. prawo dostępu) oraz ich sprostowania, a nawet ich usunięcia  gdy dane przestaną być nam potrzebne do celów, o których Cię informowaliśmy, CZYM JEST PRAWO DO SPRZECIWU? Odrębnie chcemy Cię poinformować, że masz również prawo do tzw. sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Prawo do sprzeciwu składasz wówczas, gdy nie chcesz, abyśmy przetwarzali Twoje dane osobowe w określonym celu (np. w celach marketingowych). W takim przypadku dalej będziemy przetwarzali Twoje dane dla potrzeb innych procesów (w innych celach), ale już nie dla celu, dla którego zgłosiłeś sprzeciw. Prawo do sprzeciwu możesz zgłosić na adres e-mail ekopteka@gmail.com Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO.   Serwis zbiera w sposób automatyczny tylko informacje zawarte w plikach cookies. Pliki (cookies) są plikami tekstowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika serwisu. Przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Przede wszystkim zawierają nazwę strony internetowej swojego pochodzenia, swój unikalny numer, czas przechowywania na urządzeniu końcowym. Użytkownik może w każdej chwili dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, aby zablokować obsługę plików (cookies) lub każdorazowo uzyskiwać informacje o ich umieszczeniu w swoim urządzeniu. Bardziej szczegółowe informacje na temat plików (cookies) dostępne są na stronie ciasteczka.org.pl. W formularzu tym z uwagi na ograniczenia w liczbie tekstu narzucone przez serwis nie możemy zawrzeć wszelkich informacji, pełny tekst dotyczący RODO miożemy przesłać Państwu na maila . W tym celu proszę dzwonić do mnie na nr 515503355 lub pisac na maila  ekopteka@gmail.com. W ten sposób również można też sygnalizować  działanie lub sytuacje, które  będą budziły obawy Państwa, co do zgodności z przepisami, na co niezwłocznie postaramy się odpowiedzieć.

Numer oferty: 8655371560

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro