Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
centrumoptyczne
udostępnij

BIOFINITY TORIC3szt SOCZEWKI TORYCZNE COOPERVISION

od
Super Sprzedawcy
centrumoptyczne - 99,7%
Allegro Smart!z kurierem
139 osób kupiło 238 sztuk

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 8,99 zł
Przewidywana dostawa: czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 826 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kod producenta:
      BT
    • Nazwa:
      BIOFINITY TORIC
    • Tryb noszenia:
    • Data ważności:
      przynajmniej 1 rok od momentu zakupu
    • Krzywizna:
      8.7 mm

Opis

CooperVision Biofinity Toric - 3 szt

Soczewki kontaktowe nowej generacji z materiału silikonowo-hydrożelowego. Przeznaczone dla astygmatyków. Posiadają wysoką przepuszczalność tlenu z wysoką zawartością wody, co skutkuje doskonałą zwilżalnością i miękkością materiału. Soczewki skonstruowane są z materiału Comfilcon A i posiadają uwodnienie 48%.

  • Typ : soczewki kontaktowe toryczne
  • Moce sferyczne: -10D do +8D
  • Cylinder: -0,75D, -1,25D, -1,75D, -2,25D
  • Osie: 10° do 180° (co 10°)
  • Krzywizna : 8,70
  • Średnica: 14,50
  • Ilość szt. w pudełku: 3 szt

Realizacja zamówienia: od 3 do 5 dni roboczych

PAMIĘTAJ !

  • Przy zakupie soczewek wraz z płynem płacisz tylko raz .
  • Pamiętaj o podaniu parametrów po zakupie !
  • Data ważności soczewek: 2022-2024.

Szkła kontaktowe oraz płyny do ich pielęgnacji są Wyrobami Medycznymi klasy IIa i IIb i są dopuszczone do obrotu poza aptecznego wg Ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 Dz.U.04.93.896.

Kupujący potwierdza, że dokonał badania wzroku w zakresie doboru szkieł kontaktowych, a parametry oraz rodzaj soczewek zalecone zostały przez specjalistę. Nie ponosimy odpowiedzialności za zły dobór soczewek kontaktowych oraz za używanie ich niezgodnie z instrukcją

Opinie o produkcie

4,94

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,94/5
(127 ocen)
122
3
2
0
0

19 sierpnia 2019 od
najbardziej pomocna
Soczewki sprawdzone, używam od lat.
20 maja 2020 od
Świetne soczewki. Trwałe i komfortowe
12 maja 2020 od
Polecam.
24 marca 2020 od
Polecam soczeki za ich uwodnienie oraz lekkosc noszenia
uwodnienie
Łamliwosc
25 lutego 2020 od
ok polecam
5 grudnia 2019 od
polecam
7 listopada 2019 od
Wszystko ok, polecam!
1 września 2019 od
polecam
21 czerwca 2019 od
wszytko ok polecam!!
30 maja 2019 od
soczewki pękają przy wyciąganiu są mało elastyczne
6 stycznia 2019 od
Soczewki wytrzymałe, ale twarde i grube. Po założeniu czuję je na oku. Ponadto poprzez ich twardość miałem problem z nakładaniem, gdyż nie chciały utrzymać się na palcu.
wytrzymałość (nie odkształcają się)
Zbyt grube i twarde
15 listopada 2018 od
produkt wysokiej jakości

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Łódź, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. w punkcie
Automat Paczkowy
9,99 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. w punkcie
Orlen
9,99 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. w punkcie
Poczta Polska
9,99 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. w punkcie
RUCH
9,99 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. w punkcie
Żabka
9,99 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, DPD
12,99 zł
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
Kurier, InPost
13,50 zł
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
Kurier, GLS
18,00 zł
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
Kurier, Pocztex
11,99 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. u Ciebie
Kurier
18,00 zł
czw. 24 wrz. - śr. 30 wrz. u Ciebie
czw. 24 wrz. - śr. 30 wrz. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. w punkcie
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. w punkcie
Poczta Polska
13,99 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. w punkcie
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, InPost
15,99 zł
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
Kurier pobranie, DPD
16,99 zł
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
czw. 24 wrz. - wt. 29 wrz. u Ciebie
Kurier pobranie, Pocztex
15,99 zł
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. u Ciebie
czw. 24 wrz. - czw. 1 paź. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle do 6 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 5 dni roboczych.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Voptyk
ul. Zachodnia 97 pok 14
90-723 Łódź
Dodatkowe informacje

REGULAMIN ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

§ 1

Niniejszy regulamin określa zasady rozpatrywania reklamacji w zakresie dostawy towarów oferowanych przez Sprzedawcę Bartosza Krysiaka prowadzącą działalność gospodarczą w Łodzi realizowanych za pośrednictwem konta sprzedawcy CentrumOptyczne w portalu Allegro.

§ 2

1. Regulamin rozpatrywania reklamacji przewiduje dwa rodzaje zgłoszeń:

a) wynikające z usterek dostarczonego towaru

b) wynikające z niezgodności towaru z umową.

2. Rękojmia pokrywa wyłącznie niezgodności, uszkodzenia oraz usterki ujawnione w okresie obowiązywania rękojmi w warunkach normalnego użytkowania przy zachowaniu postanowień niniejszego regulaminu.

§ 3 

Kontrola towaru przy dostawie 

1. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia towaru pod względem jego kompletności i braku ewentualnych usterek, w momencie jego odbioru. Klient jest zobowiązany do kontroli towaru w chwili jego odbioru od kuriera lub pracownika poczty/innej placówki świadczącej usługi kurierskie lub pocztowe bądź w punkcie odbioru. 

2. Zaleca się szczególnie sprawdzenie czy towar nie posiada uszkodzeń powstałych w wyniku transportu takich jak pęknięcia porysowania lub inne uszkodzenia, a także czy opakowanie towaru nie zawiera zarysowań lub innych uszkodzeń bądź śladów otwierania. Sprawdzenie winno nastąpić w obecności kuriera lub pracownika poczty/innej placówki świadczącej usługi kurierskie lub pocztowe w chwili odbioru towaru. W przypadku doręczenia towaru za pośrednictwem usługi Paczkomaty 24/7 sprawdzenie winno nastąpić w punkcie odbioru przed zakończeniem procedury odbioru. 

3. Ww. kontrola jest obowiązkowa i niezbędna w celu sprawdzenia, czy towar nie został uszkodzony podczas transportu.

4. W przypadku stwierdzenia śladów otwierania lub uszkodzeń opakowania mogących powstać w trakcie transportu Klient zobowiązany jest do sporządzenia wraz z kurierem lub pracownikiem poczty /innej placówki świadczącej usługi kurierskie lub pocztowe odpowiedniego pisemnego protokołu oraz niezwłocznego zawiadomienia Sprzedawcy na wskazany adres e-mail: c.optyczne@gmail.com. W przypadku doręczenia towaru za pośrednictwem usługi Paczkomaty 24/7 Klient ma obowiązek zainicjowania procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie musi natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu, pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który powinien wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. 

5. Wszelkie uwagi bądź zastrzeżenia powinny być stwierdzone przez Klienta pisemnie w obecności Kuriera. Brak sporządzenia stosownego protokołu raz z kurierem lub pracownikiem poczty/ innej placówki świadczącej usługi kurierskie lub pocztowe, oznacza przyjęcie towaru bez zastrzeżeń.

6. W przypadku braku sporządzenia ww. protokołu, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w czasie transportu. Wolny jest także od obowiązku współpracy z Klientem w postępowaniu reklamacyjnym wobec podmiotu realizującego usługę pocztową lub przewozową. 

7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki muszą być zgłoszone przez Klienta bezpośrednio do podmiotu realizującego usługę pocztową lub przewozową nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W takiej sytuacji konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce podmiotu realizującego usługę pocztową lub przewozową. W tym celu Klient musi się udać z reklamowaną Przesyłką do ww. placówki nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu.

8. W przypadku, gdy w czasie odbioru towaru ujawnią się jakiekolwiek uszkodzenia, należy wykonać zdjęcia uszkodzonego towaru przed jego rozpakowaniem oraz po rozpakowaniu. Bez nich reklamacja ze strony Klienta może nie zostać uwzględniona.

9. Rozpakowanie towaru w nieodpowiedni sposób może doprowadzić do jego nieodwracalnego uszkodzenia, dlatego należy zachować ostrożność przy rozpakowywaniu, zwłaszcza gdy Kupujący rozpakowując towar używa ostrych przedmiotów (np. nóż, nożyczki). 

§ 4 

Zgłoszenie reklamacji

1. Reklamacje dotyczące ilości, rodzaju towaru bądź innych wad, takich jak: uszkodzenia mechaniczne, zarysowania, pęknięcia, niezgodność towaru z zamówieniem, niebędące uszkodzeniami powstałymi w czasie transportu, muszą zostać zgłoszone niezwłocznie po ich wykryciu, nie później niż w terminie 7 (siedem) dni kalendarzowych od dnia doręczenia towaru pod rygorem utraty uprawnień z rękojmi. 

2. Inne wady, które ujawniły się podczas obowiązywania rękojmi, muszą być zgłoszone w terminie 7 dni od ich wykrycia pod rygorem utraty uprawnień z rękojmi.

3. Reklamacje należy zgłaszać wyłącznie w formie pisemnej na przeznaczonym do tego celu formularzu reklamacyjnym, opatrzonym imieniem i nazwiskiem klienta z opisem wady, numerem zamówienia, datą zakupu, nazwą produktu, numerem pozycji, ilością sztuk oraz zdjęciami wady w formie cyfrowej. Do reklamacji należy dołączyć kopię dowodu zakupu towaru.

4. W razie niepełnego wskazania danych lub informacji w formularzu reklamacyjnym Sprzedawca przed rozpatrzeniem reklamacji wezwie składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie i terminie. Termin na rozpoznanie reklamacji liczony jest od złożenia kompletnej reklamacji, niezawierającej braków.

5. W przypadku zgłoszenia nieuzasadnionej reklamacji, wszelkie koszty związane z procedurą reklamacyjną obciążają Klienta.

§ 5

1. Sprzedawca nie uwzględnia reklamacji obejmujących: 

- pomyłki Klienta popełnione w trakcie zamawiania towaru (np. złe parametry soczewek);

- złe dobranie soczewek dla Klienta przez optyka lub lekarza okulistę;

- samodzielny dobór soczewek bez zaleceń specjalisty (okulisty, optyka, optometrysty, kontaktologa)

- samodzielna zamiana soczewek na inne(o innych parametrach, innego rodzaju, z innego materiału, o innej krzywiźnie, o innej średnicy, itp.) bez zaleceń specjalisty (okulisty, optyka, optometrysty, kontaktologa)

- brak terminowych kontroli wzroku u lekarza okulisty/optyka/optometrysty/kontaktologa;

- szkody wynikłe z konserwacji i użytkowania towaru w sposób niezgodny z ich przeznaczeniem instrukcją lub zasadami eksploatacji i użytkowania, w tym:

- doprowadzenie do wyschnięcia soczewek (brak użycia płynu pielęgnacyjnego) po wyjęciu z blistra,

- doprowadzenie, przez Klienta, do zabrudzenia soczewek, skutkującego brakiem możliwości przeprowadzenia ich ekspertyzy,

- używanie soczewek dłużej niż jest to zalecane przez producenta;

- normalne zużycie towaru lub jego części,

- inne szkody wynikłe z winy Klienta lub osoby, za którą Klient ponosi odpowiedzialność,

- szkody wyrządzone umyślnie; 

- uszkodzenia mechaniczne, termiczne i chemiczne;

- uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym przechowywaniem towaru;

2. W sytuacji, gdy reklamacja jest nieuzasadniona, z przyczyn wskazanych powyżej, reklamowany towar może być przesłany do Klienta na jego koszt lub odebrane przez Klienta w siedzibie Sprzedawcy w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.

3. Mając na względzie treść niniejszego regulaminu i fakt, że oferowane przez Sprzedawcę towary stanowią wyroby medyczne, prosimy o przemyślane zakupy. 

§ 6

1. W okresie rękojmi Sprzedawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania prawidłowo zgłoszonych wad.

2. Sprzedawca jest zobowiązany do odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia jej wpłynięcia.

3. W przypadku gdy reklamacja jest uzasadniona Obowiązek wynikający z rękojmi polega na (Kupujący może żądać):

- w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawie;

- jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli Sprzedający nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, towar zostanie wymieniony na nowy w cenie równej lub wyższej od reklamowanego,

- jeżeli nie jest możliwe dokonanie naprawy lub wymiany może nastąpić obniżenie ceny lub zwrot gotówki poprzez wpłatę na konto Kupującego.

4. Klient zobowiązany jest przesłać reklamowany towar do Sprzedawcy, z zachowaniem reguł ostrożności. Reklamowane soczewki powinny nadawać się do ekspertyzy, tj. powinny być zabezpieczone przed wyschnięciem (zanurzone w płynie pielęgnacyjnym) i opakowane w sposób, zabezpieczający je przed powstaniem uszkodzeń mechanicznych w trakcie wysyłki.

5. W przypadku reklamacji towar będzie przekazany przez Sprzedawcę do producenta. Na podstawie wykonanej przez producenta ekspertyzy, ustalona zostanie zasadność roszczenia. W przypadku przekazania soczewek do ekspertyzy Klient zostanie poinformowany o jej wyniku.

6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

I. DANE KLIENTA: 

Imię i Nazwisko: 

Adres:

e-mail/login: 

tel.: 

Nr rachunku bankowego:

II. PRZEDMIOT REKLAMACJI: 

Data nabycia towaru: 

Nr zamówienia:

Data Dostawy towaru:

Nazwa towaru:

Nr faktury/rachunku:

Ogólna wartość towaru:

III. ZGŁOSZENIE REKLAMACJI 

Towar, którego dotyczą wady: 

(opis wad i okoliczności ich powstania): 

Kiedy i w jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone 

IV. ZAŁACZNIKI DO FORMULARZA:

(_) kopia zamówienia;

(_) kopia faktury/rachunku

(_) kopia protokołu spisanego wraz z kurierem/pracownikiem poczty  

(_) fotografie

(czytelny podpis reklamującego)


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Kurier DPD
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Voptyk
ul. Zachodnia 97 pok 14
90-723 Łódź
Dodatkowe informacje

REGULAMIN ZWROTÓW TOWARÓW

§ 1

Niniejszy regulamin określa zasady zwrotu towarów nabytych od Sprzedawcy Bartosza Krysiaka, prowadzącego działalność gospodarczą w Łodzi, realizowanych za pośrednictwem konta sprzedawcy CentrumOptyczne w portalu Allegro.

§ 2

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient będący Konsumentem, który zawarł nabył towar na odległość, tj. za pośrednictwem konta Sprzedawcy wskazanego w § 1 regulaminu, może w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.

2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

§ 3.

1. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza allegro lub wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:

wiadomością e-mail, na adres c.optyczne@gmail.com.

w formie pisemnej, na adres: Voptyk Bartosz Krysiak ul. Zachodnia 97 lok. 14, 90-723 Łódź;

2. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.

3. Mając na względzie treść niniejszego regulaminu i fakt, że oferowane przez Sprzedawcę towary stanowią wyroby medyczne, które ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych nie mogą zostać zwrócone po otwarciu opakowania, prosimy o przemyślane zakupy.

§ 4 

Prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 2 nie przysługuje Klientowi będącemu konsumentem: 

1. w stosunku do towaru, który jest nieprefabrykowany i został wyprodukowany według specyfikacji klienta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb(np. soczewka toryczna, multifokalna, kolorowa);

2. jeżeli towar (soczewki) dostarczono w zapieczętowanym opakowaniu, a opakowanie zostało otwarte po zapieczętowaniu i zwrot nie jest możliwy ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

§ 5

1. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Klient  jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie 14 dni na adres Sklepu wskazany w dowodzie zakupu towaru. 

2. Konsument może także dokonać zwrotu towaru na adres Łódź, ul. Zachodnia 97 lok. 14, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

3. Sprzedawca odmówi przyjęcia przesyłki z otwartą zawartością, niekompletną i niezgodną z przedmiotem sprzedaży określonym w zamówieniu.

§ 6.

Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie uszkodzonym.

§ 7

1. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta-Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. 

2. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku płatności "Za pobraniem" Sprzedający dokonuje zwrotu na rachunek bankowy podany przez Konsumenta.

3. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

4. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

§ 8.

W sytuacji, gdy zwrot jest nieuzasadniony, (z przyczyn wskazanych § 4, § 5 lub gdy zwrócony towar nosi cechy uszkodzenia, a Klient nie zgłaszał wcześniej reklamacji), zwrócony towar może być przesłany do Klienta na jego koszt lub odebrane przez Klienta w siedzibie Sprzedawcy w terminie 14 dni, od dnia poinformowania Klienta o odmowie uwzględnienia zwrotu.

§ 9

1. Publikacja negatywnych komentarzy dotyczących realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, w szczególności realizowanych za pośrednictwem następujących kont sprzedawcy w portalu Allegro:

CentrumOptyczne https://allegro.pl/uzytkownik/centrumoptyczne

bez uprzedniego zgłoszenia zwrotu towaru zgodnie z niniejszym regulaminem, uważana będzie za naruszenie dóbr osobistych, w szczególności renomy i dobrego imienia Sprzedawcy na podstawie art. 23 i 24 k.c. 

2. Publikacja nieuzasadnionego negatywnego komentarza może skutkować wystąpieniem przeciwko komentującemu na drogę postępowania cywilnego w związku z naruszeniem dóbr osobistych Sprzedającego z roszczeniem o zapłatę odpowiedniej sumy pieniężnej na wskazany cel społeczny lub zadośćuczynienia pieniężnego na podstawie art. 24 k.c. w zw. z art. 448 k.c. 

3. Niedopuszczalne jest używanie w komentarzach do transakcji: wulgaryzmów, treści obscenicznych, treści obraźliwych (określenia, które w Słowniku Języka Polskiego PWN mają kwalifikator "wulgarny", "obraźliwy", pogardliwy" lub "wyzwisko"), określeń typu - złodziej, oszust, wyłudził, naciągnął.

§ 11

W zakresie nieuregulowanym niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego. 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

I. ADRESAT: 

Voptyk Bartosz Krysiak ul. Zachodnia 97 lok. 13,  90-723 Łódź 

c.optyczne@gmail.com

II. DANE KLIENTA: 

Imię i Nazwisko: ....................................................................

Adres: ..........................................................................................

e-mail/login: ............................................................................ 

tel. .................................................

Nr rachunku bankowego*..................................................... 

*Jeśli zamówienie opłacono z góry pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy, z którego zamówienie zostało opłacone. Jeśli zamówienie zostało opłacone za pobraniem pieniądze zostaną zwrócone na rachunek bankowy, wskazany w niniejszym formularzu.

III. PRZEDMIOT ZWROTU: 

Data nabycia towaru ........................................

Nr zamówienia ..........................................................

Data Dostawy towaru .......................................

Nazwa towaru .....................................................................................................

Nr faktury/rachunku.............................................

Pozycja towaru na rachunku* .........................

Ogólna wartość towaru ..............................zł 

*W przypadku częściowego zwrotu zamówienia należy podać nr pozycji z faktury oraz ilość sztuk.

IV. PRZYCZYNY ZWROTU

[__] Złe parametry soczewek , (nieodpowiednio dobrany)

[__] zły rozmiar okularów 

[__] Odcień koloru niezgodny z oczekiwaniami

[__] Dostawa niezgodna z zamówieniem

[__] Towar niezgodny z opisem

[__] Inny (jaki?) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………*

* Niewskazanie powodu zwrotu nie ma wpływu na rozpatrzenie Odstąpienia od Umowy -Zwrotu.

V. ZAŁACZNIKI DO FORMULARZA:

(___) kopia zamówienia;

(___) kopia faktury/rachunku

(___) ..........................................................

(czytelny podpis Konsumenta) 

.................................................................


O sprzedającym

centrumoptyczne

O sprzedającym


99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 7 lat

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 17:08

Dane firmy

Bartosz Krysiak
Voptyk Bartosz Krysiak
Więckowskiego 20 lok 6
90-722 Łódź
REGON: 100233327
NIP: 726-236-94-02

Kontakt

  • 787 *** *** ()
poniedziałek - piątek
07:30 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nasza firma zajmuje się sprzedażą soczewek kontaktowych oraz płynów do ich pielęgnacji. Oferowany przez nas towar jest najwyższej jakości, 100% oryginalny i pochodzi od oficjalnych dystrybutorów. Jeżeli macie Państwo jakieś pytania, prosimy o kontakt z nami drogą mail'ową lub telefonicznie.


Wpłaty proszę kierować na konto:

32 1140 2004 0000 3302 7800 3871

Centrum Optyczne Voptyk

Więckowskiego 20 lok 6

91-722 Łódź

Pozostałe informacje

- Nadanie nr przesyłki nie jest jednoznaczne z wysłaniem przesyłki tego samego dnia


Soczewki kontaktowe oraz płyny do ich pielęgnacji są Wyrobami Medycznymi klasy IIa i IIb i są dopuszczone do obrotu poza aptecznego wg Ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 Dz.U.04.93.896.Użytkownik kupujący soczewki potwierdza, że dokonał badania wzroku w zakresie doboru szkieł kontaktowych, a parametry oraz rodzaj soczewek podane w zamówieniu, zalecone zostały przez specjalistę. Nie ponosimy odpowiedzialności za złe dopasowanie soczewek, lub używanie ich niezgodnie z instrukcją. Używanie soczewek kontaktowych bez konsultacji ze specjalistą może być powodem nieprawidłowego widzenia lub doprowadzić do uszkodzenia wzroku.


WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą serwisu Allegro.pl

2. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez serwis Allegro.pl Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży.  

Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.


SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:  

- Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

- Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.

- Płatności elektroniczne, płatności kartą płatniczą i płatności w systemie ratalnym za pośrednictwem serwisu PayU.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej http://www.payu.pl.

2. Termin płatności:

- W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.  

- W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU

1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach produktu w zakładce "Dostawa i płatności" oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Klient kupujący kilka produktów na różnych aukcjach sprzedającego w celu wyliczenia kosztów przesyłki powinien w pierwszej kolejności dodać produkty do koszyka, wówczas zostanie mu wyliczony wspólny koszt wysyłki.

2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:

- Odbiór w punkcie paczkomaty lub poczta polska 

- Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.

- Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.

- Odbiór w punkcie 

3. Termin dostawy Produktu do Klienta podano w opisie danego produktu do którego należy doliczyć czas potrzebny przewoźnikowi na dostarczenie przesyłki i podany jest on w dniach roboczych. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć maksymalnego terminu. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy środkami z udzielonego Klientowi kredytu.


Numer oferty: 6758117170

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka