Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
AKA_sklep
udostępnij

Bezprzewodowa maszynka do włosów CUT PRO X900

od
Super Sprzedawcy
AKA_sklep - 99,9%
-35%269,00 zł
Allegro Smart!z kurierem
17,30 złx 10 ratraty zero
4 Monety
27 osób kupiło 29 sztuk

Dostawa od 4,99 zł
Przewidywana dostawa: we wtorek w punkcie
 
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
raty zero

Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 3 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Model:
      CUT PRO X900
    • Kolor dominujący:
      srebrny/szary
    • Zasilanie:
      sieciowo-akumulatorowe
    • Czas ładowania:
      120 min
    • Czas pracy bezprzewodowej:
      120 min
    • Liczba ustawień długości strzyżenia:
      5
    • Możliwość mycia pod wodą:
      nie
    • Zakres długości strzyżenia:
      1-12 mm
    • Szerokość produktu:
      25 cm
    • Wysokość produktu:
      22 cm
    • Głębokość produktu:
      4.85 cm
    • Waga produktu:
      0.63 kg
    • Kod producenta:
      TSA0523
    • Cechy dodatkowe:
      4 x Nasadka grzebieniowa, Akumulator: 3,7 V 1300 mAh, Instrukcja obsługi, Moc: 3W, Olejek do konserwacji, Stacja ładująca, Szczotka do czyszczenia, Ustawienia długości: 0,8 mm, 1,05 mm, 1,3 mm, 1,55 mm, 1,8 mm, Zasilanie:wejście: 100 240 V 50/60 Hz/ wyjście: 5 V 1 A, Ładowarka sieciowa
    • Załączone wyposażenie:
      4 x Nasadka grzebieniowa, Instrukcja obsługi, Olejek do konserwacji, Stacja ładująca, Szczotka do czyszczenia, Ładowarka sieciowa

Opis

Chcesz zawsze wyglądać jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego?

Teraz jest to możliwe!

Wszystko dzięki Teesa CUT PRO X900 – maszynce do włosów, która powoli Ci uzyskać efekt porównywalny do cięcia u profesjonalisty bez wychodzenia z domu.

Precyzyjne ostrza

Zaskoczy Cię łatwość, z jaką samodzielnie przystrzyżesz sobie włosy!

Maszynka Teesa CUT PRO X500 została wyposażona w wysokiej jakości ostrza wykonane ze stali, które pozwalają na idealne wystylizowanie włosów.

Teraz w szybki sposób stworzysz wymarzoną fryzurę.

Nasadki grzebieniowe

Ciesz się zawsze doskonałą fryzurą!

W zestawie wraz z maszynką Teesa CUT PRO X900 otrzymujesz cztery nasadki grzebieniowe – 3 mm, 6 mm, 9 mm oraz 12 mm, dzięki którym z łatwością dobierzesz odpowiednią dla siebie długość cięcia.

Pięciostopniowe ustawienia

Strzyżenie jeszcze nigdy nie było tak proste!

Oprócz czterech nasadek grzebieniowych maszynka Teesa CUT PRO X900 posiada dodatkowo pięciostopniową regulację - 0,8 mm, 1,05 mm, 1,3 mm, 1,55 mm, 1,8 mm, aby ułatwić samodzielną stylizację włosów.

Wyświetlacz LED

Dla jeszcze większego komfortu użytkowania CUT PRO X900 wyposażona została w wyświetlacz LED, na którym nie tylko znajdziesz informacje o poziomie naładowania baterii oraz o czasie pozostałym do jej całkowitego rozładowania, ale również przypomnienie o konieczności naoliwienia urządzenia.

Stacja dokująca

CUT PRO X900 pozwala na strzyżenie zarówno przewodowe, jak też bezprzewodowe.

Do zestawu dołączona została stacja ładująca, która zadba, aby akumulator urządzenia był zawsze naładowany, a Twoja maszynka CUT PRO X900 zawsze gotowa do użycia – kiedy tylko będziesz jej potrzebować.

SPECYFIKACJA:

  • 4 nasadki grzebieniowe (3, 6, 9, 12 mm)
  • Działanie przewodowe i bezprzewodowe
  • Wyświetlacz ze wskaźnikiem ładowania, naoliwiania oraz czasem działania
  • Zdejmowany nożyk dla łatwego czyszczenia
  • Stacja ładująca dla wygodnego ładowania
  • Szerokość nożyka: 45 mm
  • Moc: 3 W
  • Ustawienia długości: 0,8 mm, 1,05 mm, 1,3 mm, 1,55 mm, 1,8 mm
  • Czas pracy: do 2 h
  • Czas ładowania: do 2 h
  • Poziom głośności: =< 75 dB
  • Akumulator: 3,7 V; 1300 mAh
  • Zasilanie:
  • Wejście: 100 – 240 V; 50/60 Hz
  • Wyjście: 5 V; 1 A

W zestawie:

  • ładowarka sieciowa,
  • stacja ładująca,
  • 4 nasadki grzebieniowe,
  • szczotka do czyszczenia,
  • olejek do konserwacji,
  • instrukcja obsługi

ZDJĘCIA SZCZEGÓŁOWE:

Serdecznie zapraszam do zakupu oraz sprawdzenia innych naszych ofert.

Przykład reprezentatywny

Wygodne płatności



Opinie o produkcie

4,89

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,89/5
(114 ocen)
105
8
0
0
1

2 lipca 2020 od
najbardziej pomocna
polecam
20 kwietnia 2020 od
Git majonez!
17 września 2020 od
maszynka super , bez żadnych zastrzeżeń, polecam
14 września 2020 od
Super maszynka
13 września 2020 od
Wszystko ok, fajna maszynka.
8 września 2020 od
POLECAM, wszystko zgodne z opisem
31 sierpnia 2020 od
Dobra jakość wykonania jak weźmiemy tą półkę cenową, ostra, gładko tnie (nie wyrywa włosów), duży wyświetlacz na którym pokazane są takie informacje jak: ilość minut do rozładowania maszynki, powiadomienie o naoliwieniu ostrza oraz powiadomienie o ładowaniu, gdy podepniemy ją do ładowarki, która dosyć dobrze wygląda, lecz jest wykonana ekonomicznie.
Wygląd, działanie, estetyka
Nie zauważyłem
17 sierpnia 2020 od
Bardzo ładnie wykonana. Dotychczas używałem philipsa i Brauna w podobnej kwocie i ta spisuje się najlepiej. Polecam
17 maja 2020 od
polecam .towar sprawny
12 maja 2020 od
Polecam w 100 % . Bardzo porządnie wykonany produkt
29 kwietnia 2020 od
wszystko zgodne z opisem
wygląd, wykonanie, działanie
brak
21 kwietnia 2020 od
cena
17 kwietnia 2020 od
Rewelacja. Maszynka bardzo ostra i świetnie obcina włosy.
5 kwietnia 2020 od
Naprawdę super sprzęt.
3 kwietnia 2020 od
Wszytko zgodne z opisem .
Towar był dobrze zabezpieczony, nic nie było uszkodzone .


Dostawa i płatność

od 4,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Kalisz, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u AKA_sklep za co najmniej 1000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
RUCH
4,99 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
5,99 zł
wt. 22 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 22 wrz. w punkcie
Automat Paczkowy
9,49 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
Orlen
9,49 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
Poczta Polska
9,49 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
Żabka
9,49 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
wt. 22 wrz. w punkcie
wt. 22 wrz. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, InPost
12,99 zł
wt. 22 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. u Ciebie
Kurier, Pocztex
11,99 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
RUCH
8,99 zł
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. w punkcie
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
wt. 22 wrz. w punkcie
wt. 22 wrz. w punkcie
Poczta Polska
12,99 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, InPost
20,00 zł
wt. 22 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. u Ciebie
Kurier pobranie, Pocztex
14,99 zł
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. - czw. 24 wrz. u Ciebie

Punkty odbioru

Katarzyna Karolak
Serbinowska 16a/12
62-800 Kalisz
woj. wielkopolskie
email: akasklep@gmail.com
tel.: 724751767

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

wymagana przedpłata
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Katarzyna Karolak AKA_SKLEP
Łódzka 118-120
62-800 Kalisz
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.


Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Łódzka 118-120 62-800 Kalisz lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje.akasklep@gmail.com.


W opisie reklamacji podaj: 

(1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 

(2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz 

(3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Serbinowska 16a/12 62-800 Kalisz. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt

dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców


Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu

utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:

https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.


Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

(1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na

stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); 

(2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz 

(3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i

Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Katarzyna Karolak
Łódzka 118-120
62-800 Kalisz
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy JEDYNIE Kupujących będących

konsumentami.


  

Odstąpienie od umowy uznaje się za nieskuteczne, jeżeli zwrócony towar został naruszony lub zmieniony w sposób wykraczający poza zwykły zarząd rzeczą.   


Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. 

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Łódzka 118-120 62-800 Kalisz lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: akasklep@gmail.com.


Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to

obowiązkowe.


 

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY 


Adresat: 

Katarzyna Karolak

ul. Łódzka 118-120 

62-800 Kalisz 


Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................. 

Data zawarcia umowy .................................................. 

Imię i nazwisko ........................................................... 

Adres ......................................................................... 


Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

Data ..................................


 
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym. 


Bieg terminu do odstąpienia od umowy


Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 


(A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: 

(1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo 

(2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; 

(B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.


Zwrot wzajemnych świadczeń


Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od

dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Łódzka 118-120, 62-800 Kalisz


Konsument PONOSI odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem

korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i

funkcjonowania Towaru ( https://allegro.pl/pomoc/artykul/przedmioty-dostarczane-w-zapieczetowanym-opakowaniu-B82oxvygbu3 ) 



Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od

dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi

wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem

dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego

niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). 

Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Możliwe koszty odstąpienia od umowy


Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.


Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły

sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do

zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

(1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 

(2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według

specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

(3) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki

termin przydatności do użycia; 

(4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(5) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

(6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

(8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje  podmiotom nie będącym Konsumentami (np. jednoosobowe działalności  gospodarcze, spółki, instytucje,itd.)  


O sprzedającym

AKA_sklep

O sprzedającym


99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od roku i 11 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 10:56

Dane firmy

Katarzyna Karolak
Katarzyna Karolak
Serbinowska 16a/12
62-800 Kalisz
NIP: 968-095-88-00

Kontakt

  • +48********* ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta AKA_SKLEP jest Katarzyna Karolak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą KATARZYNA KAROLAK wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 9680958800, REGON 381469871.


Dane kontaktowe Sprzedającego: 

  • adres miejsca wykonywania działalności : ul. Serbinowska 16a/12 62-800 Kalisz,
  • adres do doręczeń: ul. Łódzka 118-120, 62-800 Kalisz
  • adres poczty elektronicznej: akasklep@gmail.com, reklamacje.akasklep@gmail.com, poczta@akasklep.pl
  • numer telefonu: 724751767

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący, 

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie.


Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.


Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,


Sprzedający AKA_SKLEP 


PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „ Regulamin ” na stronie Allegro.


POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY


Informacje dotyczące płatności


Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Płatność


W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.


Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): 

 (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, 

 (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.


Informacje o dostawie


Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa


Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.


Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: 

(1) przesyłka pocztowa; 

(2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniową.


Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: 

(1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; 


(2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży; 


(3) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności w systemie ratalnym – od dnia powiadomienia Sprzedającego przez kredytodawcę o zawarciu z Kupującym umowy kredytowej, nie później jednak niż od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedającego środkami z udzielonego Kupującemu kredytu.


Ważne! 

Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).


Administrator danych osobowych


Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej jako: RODO). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższego rozporządzenia oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. 


Cel, zakres zbierania i okres przetwarzania

danych osobowych


Dane osobowe Kupujących (login w portalu Allegro.pl, imię i nazwisko; adres dostawy: ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj, adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby, jeżeli jest inny niż adres dostawy, nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej) przetwarzane mogą być w następujących celach:

  • Przeprowadzenie Transakcji Sprzedającego i realizacja umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy). Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy.


  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395). Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Sprzedającemu przechowywanie ksiąg rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą).


  • Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Sprzedający lub jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Sprzedającego, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Sprzedającego działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata).


  • Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. Podstawę prawną stanowi wówczas art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda). Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.


Odbiorcy danych osobowych


Dane osobowe Kupującego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:


  • Wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Sprzedającego – w przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską.


  • Dostawcy usług zaopatrujący Sprzedającego w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Sprzedającemu prowadzenie działalności gospodarczej, (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia zarządzania sprzedażą, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Sprzedającemu) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami.


  • Dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Sprzedającemu wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami.


Prawa osoby, której dane są przetwarzane


Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych, a jeżeli jej dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.


Dobrowolność podania danych osobowych


Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.


Prawo właściwe, język


Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.



Numer oferty: 9496393068

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka