, , ,

Bershka sexy krótki crop top print opaska kropki M

od
Vestis_sklep
16,99
Allegro Smart!
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł

kup do 10:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT
    • Rozmiar:
      38 (M)
    • Marka:
    • Wzór dominujący:
      ornament
    • Fason:
      na ramiączkach
    • Materiał dominujący:
      bawełna
    • Cechy dodatkowe:
      brak
    • Kolor:
      wielokolorowy, biały

Opis

BERSHKA

art. 3991/901/401

rozm. M

skład: 96 % bawełna, 4% elastan,

*

Bershka – marka odzieżowa została stworzona z myślą o młodszych klientach.

Podobnie jak Pull&Bear, Zara, Stradivarius, Oysho i Zara Home

należy do hiszpańskiej firmy Inditex

Crop Top

- sexy krótki top na ramiączkach - odpinanych

typ - opaska

bez fiszbin

z przodu podwójna warstwa tkaniny

model wzorzysty - print -

uwaga! - na wszystkich topach wzory układają się różnie

nie ma dwóch identycznych sztuk

- zdjęcia poniżej są przykładowe dla danego printu

*

cena reg. 4,99E

wymiary [+/- 1 cm]:bez rozciągania

szer.paszki. 35/6x2 cm

dł. boczna. 9 cm

szer. pod biustem. 30x2 cm

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wrocław, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Vestis_sklep za co najmniej 350,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro UPS Odbiór w Punkcie
9,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
9,99 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
9,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
9,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier wieczór
12,24 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
15,49 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
3-5 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3-5 dni roboczych
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Vestis Katarzyna Ośmakiewicz-Mydłowska
Magazyn Godzikowice 13
55-200 Oława
Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem vestis_sklep@hotmail.com., lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Vestis Katarzyna Ośmaiewicz-Mydłowska Godzikowice 13 55-200 Oława z dopiskiem - MAGAZYN Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Rekamację na usugę dostarczenia przesyłki (zagubinie przez przewoźnka, znisczenie towaru w transpocie) rozpatruje Przewoźnik, na postawie złożonej przez nas w imieniu Klinta reklmacji. Firma Vestis  takim przypadku pośredniczy między Klientem a Przewoźnikiem, zarównow kwesti formalnej jak i pooprzez przekazanie Kienowi należnej kwoty otrzymanej od przewoźnika w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji.  *via UOKiK Jak złożyć reklamację towaru zamówionego przez internet? Przede wszystkim konsument musi wybrać podstawę złożenia reklamacji – gwarancję (o ile została udzielona) albo rękojmię. Reklamację wadliwego towaru konsumpcyjnego można złożyć do gwaranta (producenta, importera lub sprzedawcy), przy czym należy pamiętać, że ustala on dobrowolnie swe zobowiązania i czas ich trwania. Wolno mu zatem np. ograniczyć możliwość złożenia reklamacji w przypadku wybranych wad towaru lub określonych części składowych, a także ustalić dowolnie okres ochrony gwarancyjnej, np. na rok. Jeżeli natomiast konsument jako podstawę dochodzenia swych roszczeń wybrał rękojmię, to reklamację składa wówczas do sprzedawcy. Odpowiedzialność sprzedawcy za wadliwą rzecz trwa 2 lata od jej wydania i jest obowiązkowa, co oznacza, że nie można jej z góry ograniczyć ani wyłączyć. Po wyborze podmiotu, któremu będzie składana reklamacja (gwarant lub sprzedawca) należy dokładnie opisać zauważoną wadę i sprecyzować żądanie zgodnie z możliwymi wyborami przewidzianymi dla danej procedury (gwarancji lub rękojmi). Takie zawiadomienie najlepiej złożyć na piśmie, za pokwitowaniem lub wysyłając listem poleconym (w przypadku gwarancji należy to uczynić zgodnie z jej postanowieniami). Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania rzeczy kupującemu. Trzeba mieć na uwadze, że konsument ma obowiązek powiadomić sprzedawcę o wadzie i określić swoje żądanie w ramach rękojmi w ciągu roku od jej zauważenia (niemniej najlepiej zgłosić ją zaraz po wykryciu). W przeciwnym razie roszczenie reklamacyjne przedawnia się. Nie skraca to przy tym w żaden sposób okresu odpowiedzialności przedsiębiorcy – przedawnienie nie może skończyć się przed jego upływem. Do złożenia reklamacji potrzebny jest dowód zakupu, co nie oznacza, że musimy pokazać sprzedawcy paragon lub fakturę. Wystarczy przedstawić jakikolwiek dowód zawarcia transakcji, np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności kartą.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Vestis Katarzyna Mydłowska
Godzikowice 13 [Magazyn]
55-200 Oława
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: 

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie 14 dni odsyłając na swój koszt zakupiony produkt. Następnie, Sprzedający zwróci Kupującemu wpłatę po otrzymaniu od niego przesyłki. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, przed odesłaniem produktu np. pisząc na adres e-mail: vestis_sklep@hotmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej, ale nie jest to obowiązkowe - oświadczenie może być złożone w dowolnej formie - z uwzględnieniem danych wskazanych w Ustawie. 

Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część). Zaleca się należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Prosimy, o nadawanie przesyłek w opakowaniach (karton) w których my produkty nadaliśmy. 

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenia wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupujący ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie odsyłanego produktu, tak - alby nie uległ on zniszczeniu w transporcie. Informujemy, że przesyłki otwieramy w obecności Listonosza/Kuriera i w razie uszkodzeń, sporządzamy protokół uszkodzenia towaru. 

W razie zmniejszenia wartości zwróconej rzeczy lub dostarczenia jej w stanie niekompletnym Vestis przysługuje prawo do dochodzenia od Kupującego odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa. INFORMUJEMY - ŻE WSZYSTKIE PRZESYŁKI OTWIERAMY W OBECNOŚCI LISTONOSZA/KURIERA I W RAZIE JAKICHKOLWIEK UCHYBIEŃ SPORZĄDZAMY PROTOKÓŁ ZNISZCZENIA TOWARU. Informujemy, że przesyłki nadane do PACZKOMATÓW - nie będą odbierane - o ile Odsyłający - nie poinformuje o tym Sprzedawcy - np. mailowo - dostarczając mu w ustawowym terminie oświadczenie o odstąpieniu od umowy - a następnie nr przesyłki! 

Reasumując: 1) W razie uszkodzeń powstałych w wyniku złego zabezpieczenia odsyłanego towaru (prosimy nie wkładać -szczególnie biustonoszy - do kopert - ponieważ się gniotą, odkształcają, wyginają fiszbiny itd.) - zniszczony w ten sposób produkt - nie będzie traktowany jako produkt pełnowartościowy. Przypominany także - że zgodnie z Regulaminem Poczty Polskiej - listami poleconymi - czyli przesyłkami w kopertach - nie wolno przesyłać produktów wartościowych - i w razie zniszczenia nie będziecie mogli Państwo dochodzić odkodowania od Poczty. 2) W razie odesłanie biustonosza, czy jakiegokolwiek innego produktu uszkodzonego - noszącego ślady użytkowania - w tym ślady ZAPACHOWE lub POBRUDZENIE - będziemy dochodzić odszkodowania za zniszczenie towaru - ponieważ ze względów higienicznych produkty takie nie nadają się do odsprzedaży - mówiąc rzeczowo - nie mielibyśmy cywilnej odwagi - sprzedać innemu Klientowi takiego przedmiotu,

 3) PRZYPOMINAMY - że zgodnie z Ustawą - można odstąpić od umowy - w przypadku większości produktów - jednak - z pominięcie takich, które otrzyma się zapakowane - zapieczętowane - i których po otwarciu - ze względów higienicznych nie można nadal traktować jako rzeczy nowej, nieużywanej i jako takiej odesłać w ramach - odstąpienia od umowy, cyt.: czyli takiej, "w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu" - punkt ten dotyczy szczególnie - majtek i rajstop - ponieważ - sprzedawane są w fabrycznych, zapieczętowanych opakowaniach. Stanowisko takie, jest zgodnie z orzeczeniem Rzecznika Praw Konsumentów. 

I na koniec oczywista rzecz - odsyłacie Państwo WŁASNĄ rzecz, złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy - nie przenosi automatycznie prawa własności na nas !! - więc zadbajcie o swoją rzecz - ponieważ do chwil przyjęcia zwrotu - jest to PAŃSTWA produkt!! 

Przesyłkę należy nadać na adres : [uwaga!! wyłącznie ten adres służy do nadawania "Zwrotów", przesyłki nadawane na adres siedziby głównej, nie będą odbierane, ze względu na fakt, że obsługa Klientów odbywa się wyłącznie z Magazynu firmy] 

Vestis Katarzyna Ośmakiewicz-Mydłowska Godzikowice 13 55-200 Oława z dopiskiem - MAGAZYN Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: 

1) FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY __________________________________________________________ OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta(Dz. U. 2014 poz. 827), niniejszym oświadczam i informuję, że odstępuję od umowy sprzedaży produktów wskazanych poniżej. DATA ODESŁANIA/NADANIA TOWARU: ............................................................

 IMIĘ I NAZWISKO (nick allegro): ___________________________________________________________ 

ADRES: ____________________________________________________________

TELEFON: ____________________________________________________________ 

EMAIL: ____________________________________________________________ 

INFORMACJE O PRODUKCIE DO ZWROTU tytuł aukcji ___________________________________________________________ 

NR AUKCJI ___________________________________________________________ 

CENA: __________________________________________________________ 

DATA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY, nr przesyłki oraz data otrzymania produktu : __________________________________________________________ 

DANE RACHUNKU BANKOWEGO: Informacje o rachunku bankowym, na który ma zostać przelana wartość zwracanego produktu. 

NR RACHUNKU: _______________________________________________________ 

IMIĘ I NAZWISKO: ________________________________________________________ ADRES: ________________________________________________________ UWAGI: ________________________________________________________ Oświadczam, iż zgodnie z art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta wyrażam zgodę na zwrot kosztów produktu na rachunek wskazany powyżej. Oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z informacjami zamieszczonymi w zakładce "Informacje od sprzedającego" i mam świadomość - że ponoszę odpowiedzialność za stan i formę odsyłanego towaru. Klient może wskazać na inną formę zwrotu kosztów produktu oraz kosztów dostarczenia produktu. Zwracany produkt wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu należy odesłać na adres: j/w Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru, w kwocie najniższego możliwego kosztu nadania dostępnego w zakładce "Koszt dostawy". Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

Vestis_sklep

O sprzedającym

Vestis_sklep

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:50

Dane firmy

Katarzyna Ośmakiewicz-Mydłowska
Vestis
Grota-Roweckiego 100
52-232 Wrocław
REGON: 021814858
NIP: 912-176-91-93

Kontakt

  • 000****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

 W pilnych sprawach - prosimy o kontakt mailowy - w związku z czasowym brakiem mozliwości kontaktu telefonicznego.


Dane firmy:

Vestis Katarzyna Ośmakiewicz-Mydłowska   

Grota-Roweckiego 100 

52-232 Wrocław, 

Dane do wpłat przelewem tradycyjnym: 

Bank Millennium 84 1160 2202 0000 0002 0922 1696

NIP: 912 176 91 93 

REGON: 021814858

[prosimy o nie odsyłanie na powyższy adres "zwrotów" w ramach odstapienia od sumowy, ponieważ do tego służy wyłącznie adres Magazynu - podany poniżej]


adres Magazynu firmy - służący do obsługi Klientów:

np. do korespondecji, zwrotów, wymiany itp.:

Vestis Magazyn

Katarzyna Mydłowska 

Godzikowice 13

55-200 Oława


W razie kłopotów z korespondecją - można kontaktowac się z nami pod adresem - 

shop@vestis-sklep.com.pl - niestety skrzynka vestis_sklep@hotmail.com niekiedy spamuje maile


Uwaga,

od dnia 01.01.2018. wystawiamy faktury bez VAT.

Wysyłamy wyłącznie e_faktury drogą mailową jednak na wyraźne życzenie Klienta wystawimy fakturę papierową i załączymy ją do zamówienia. 

Wysyłamy

Pozostałe informacje


ZWROT

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie 14 dni odsyłając na swój koszt zakupiony produkt. Następnie, Sprzedający zwróci Kupującemu wpłatę po otrzymaniu od niego przesyłki. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, przed odesłaniem produktu np. pisząc na adres e-mail: vestis_sklep@hotmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej, ale nie jest to obowiązkowe - oświadczenie może być złożone w dowolnej formie - z uwzględnieniem danych wskazanych w Ustawie. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część). Zaleca się należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Prosimy, o nadawanie przesyłek w opakowaniach (karton) w których my produkty nadaliśmy. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenia wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Kupujący ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie odsyłanego produktu, tak - alby nie uległ on zniszczeniu w transporcie. Informujemy, że przesyłki otwieramy w obecności Listonosza/Kuriera i w razie uszkodzeń, sporządzamy protokół uszkodzenia towaru. W razie zmniejszenia wartości zwróconej rzeczy lub dostarczenia jej w stanie niekompletnym Vestis przysługuje prawo do dochodzenia od Kupującego odszkodowania, w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa. INFORMUJEMY - ŻE WSZYSTKIE PRZESYŁKI OTWIERAMY W OBECNOŚCI LISTONOSZA/KURIERA I W RAZIE JAKICHKOLWIEK UCHYBIEŃ SPORZĄDZAMY PROTOKÓŁ ZNISZCZENIA TOWARU. Informujemy, że przesyłki nadane do PACZKOMATÓW - nie będą odbierane - o ile Odsyłający - nie poinformuje o tym Sprzedawcy - np. mailowo - dostarczając mu w ustawowym terminie oświadczenie o odstąpieniu od umowy - a następnie nr przesyłki! 

Reasumując: 1) W razie uszkodzeń powstałych w wyniku złego zabezpieczenia odsyłanego towaru (prosimy nie wkładać -szczególnie biustonoszy - do kopert - ponieważ się gniotą, odkształcają, wyginają fiszbiny itd.) - zniszczony w ten sposób produkt - nie będzie traktowany jako produkt pełnowartościowy. Przypominany także - że zgodnie z Regulaminem Poczty Polskiej - listami poleconymi - czyli przesyłkami w kopertach - nie wolno przesyłać produktów wartościowych - i w razie zniszczenia nie będziecie mogli Państwo dochodzić odkodowania od Poczty. 2) W razie odesłanie biustonosza, czy jakiegokolwiek innego produktu uszkodzonego - noszącego ślady użytkowania - w tym ślady ZAPACHOWE lub POBRUDZENIE - będziemy dochodzić odszkodowania za zniszczenie towaru - ponieważ ze względów higienicznych produkty takie nie nadają się do odsprzedaży - mówiąc rzeczowo - nie mielibyśmy cywilnej odwagi - sprzedać innemu Klientowi takiego przedmiotu, 3) PRZYPOMINAMY - że zgodnie z Ustawą - można odstąpić od umowy - w przypadku większości produktów - jednak - z pominięcie takich, które otrzyma się zapakowane - zapieczętowane - i których po otwarciu - ze względów higienicznych nie można nadal traktować jako rzeczy nowej, nieużywanej i jako takiej odesłać w ramach - odstąpienia od umowy, cyt.: czyli takiej, "w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu" - punkt ten dotyczy szczególnie - majtek i rajstop - ponieważ - sprzedawane są w fabrycznych, zapieczętowanych opakowaniach. Stanowisko takie, jest zgodnie z orzeczeniem Rzecznika Praw Konsumentów. I na koniec oczywista rzecz - odsyłacie Państwo WŁASNĄ rzecz, złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy - nie przenosi automatycznie prawa własności na nas !! - więc zadbajcie o swoją rzecz - ponieważ do chwil przyjęcia zwrotu - jest to PAŃSTWA produkt!!  Przesyłkę należy nadać na adres : [uwaga!! wyłącznie ten adres służy do nadawania "Zwrotów", przesyłki nadawane na adres siedziby głównej, nie będą odbierane, ze względu na fakt, że obsługa Klientów odbywa się wyłącznie z Magazynu firmy]  Vestis Katarzyna Ośmakiewicz-Mydłowska Godzikowice 13 55-200 Oława z dopiskiem - MAGAZYN  1) FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY  http://vestis-sklep.com.pl/public/assets/odst%C4%85pienie%20od%20umowy%20VESTIS.pdf  WYMIANA ZAKUPIONEGO TOWARU     W terminie 14 dni od daty doręczenia Towaru, Klient uprawniony jest w ramach umowy grzecznościowej do wymiany zakupionego Towaru na inny, dostępny w Vestis_sklep którego cena jest taka sama bądź wyższa od ceny uprzednio zakupionego Towaru, podlegającego wymianie. Każdoroazowo chęć wymiany musi być uzgodniona ze Sprzedającym. Klient ponosi koszty odesłania Towaru do Vestis_sklep.  Koszt nadania wymienionego produktu do Kliena - ponosi: Vestis. Zastrzegamy, iż towar wymieniany, nadawany do Klienta na koszt Vestis będzie wysłany zgodnie z decyzją sklepu, czyli poprzez wybraną przez sklep firmę transportową. W przypadku gdy Klient nie zgadza się z decyzją sklepu - może wybrać inną formę przesyłki - jednocześnie pokrywając koszt takiego nadania. W celu dokonania wymiany, należy poinformować Sprzedawcę o fakcie, wybierając odpowiedni Towar na wymianę. Jeżeli Towar wybrany na wymianę posiada taką sama cenę jak Towar uprzednio zakupiony, Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat związanych z Towarem wybranym na wymianę. W przypadku, gdy cena Towaru wybranego na wymianę jest wyższa niż cena uprzednio zakupionego Towaru, Klient zobowiązany jest do uregulowania różnicy w cenie przelewem na numer rachunku bankowego Vestis. Jeżeli wybrany towar jest tańszy, Sprzedawca zwróci różnicę po otrzymaniu przesyłki od Klienta. Wymieniany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, Towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży oraz z wypełnionym Formularzem Wymiany  na adres: Vestis Katarzyna Mydłowska, Godzikowice 13 MAGAZYN , 55-200 Oława Procedura wymiany Towaru nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru od Klienta.  W przypadku zamówień realizowanych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, Sprzedający informuje, że wszystkie koszty wymiany towaru, inne niż zaproponowane przez Sprzedawcę, pokrywa Kupujący. Dane osobowe    

Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.     

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie:         

umowy, tj. od 25 maja 2018 r. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych 

oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych („RODO”);         

ciążącego na Sprzedawcy obowiązku związanego z rachunkowością tj. od 25 maja 2018 r. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;         

prawnie uzasadnionego interesu Sprzedawcy w postaci zapewnienia możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z umową, tj. od 25 maja 2018 r. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.     

Przetwarzanie danych osobowych Kupującego, podanych podczas składania zamówienia, następuje w celu realizacji zawieranej umowy sprzedaży.     

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla prawidłowej realizacji zawieranej umowy. 

W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie zawarcie umowy.     

Po zawarciu umowy dane Kupującego mogą być przekazywane następującym podmiotom:         Allegro         

podmiot realizujący dostawę towarów         

dostawca płatności         

biuro księgowe 

dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe, MS)

dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego     

Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym ustanie możliwość dochodzenia ewentualnych roszczeń lub na Sprzedającym przestanie ciążyć obowiązek prawny związany z rachunkowością – w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi później.     

Kupujący ma prawo:         

dostępu do treści swoich danych osobowych,         

sprostowania swoich danych osobowych,         

usunięcia swoich danych osobowych,         

żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych,         

wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych,         

żądania przeniesienia swoich danych osobowych – od 25 maja 2018 r.    

W celu realizacji powyższych uprawnień należy wysłać e-mail: vesris_sklep@hotmail.com.     W przypadku, gdyby Kupujący uznał, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje mu prawo złożenia skargi do organu nadzorczego. 

Numer oferty: 8190411169

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro