Baśnie z czterech stron świata PIĘKNE WYDANIE 059

od
Super Sprzedawcy
zabawki-bialy
20,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
34 osoby kupiły 36 sztuk
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 293 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Tytuł:
      BAŚNIE DO PODUSZKI
    • Autor:
      PRACA ZBIOROWA
    • Wydawnictwo:
      inne
    • Okładka:
      twarda z obwolutą

Opis

25 NAJPIĘKNIEJSZYCH BAŚNI

Z czterech stron świata.

Niezwykle piękne, kolorowe, bogato ilustrowane wydanie 25 najpiękniejszych baśni z całego świata.

Niezwykłe historie, pełne wyjątkowych bohaterów, odkryją przed Wami miejsca, o których  wcześniej nie słyszeliście. Piękne wydanie - grube solidne okładki, kredowe kartki oraz piękne ilustracje pobudzające wyobraźnię dziecka.

ZBIÓR BAJEK:

  • Calineczka,
  • Księżniczka na ziarnku grochu,
  • Królowa Śniegu,
  • Dzikie Łabędzie,
  • Dziewczynka z zapałkami,
  • Mała Syrenka,
  • Brzydkie kaczątko,
  • Pinokio,
  • Podróże Guliwera,
  • Jaś i ziarenko fasoli,
  • Złotowłosa i trzy niedźwiadki,
  • Królewna Śnieżka,
  • Wilk i siedem koźlątek,
  • Czterej muzykanci z Bremy,
  • O rybaku i jego żonie,
  • Rubinowy książę,
  • Lampa Aladyna,
  • Ali-Baba i czterdziestu rozbójników,
  • Jezioro złotych ryb,
  • Podarunki mędrca z gór,
  • O myśliwym Aleksym,
  • Bazylia o twarzy anioła,
  • Córka puszczy,
  • Mądra odpowiedź,
  • Jurata - królowa Bałtyku.

Wymiary książki: 16x12x3,5cm.

Ilość stron: 382.

[EasyUploader QdR4AeXciaLPqQgxrUnI8Q==]

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,86

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,86/5
(71 ocen)
63
6
2
0
0

16 lipca 2019 od
Wszystkie wymiary są podane w opisie. Ja nie pokusiłam się o wyciągnięcie centymetra i sprawdzenie dlatego byłam trochę zaskoczona jej wymiarami, gdy do mnie dotarła. Książeczka jest niewielka, jak na ilość baśni, która ją wypełnia. Pomimo tego jest bardzo dobrze wykonana. Piękne ilustracje. Duże litery do czytana dla maluchów. Polecam !
28 czerwca 2019 od
dużo kolorowych ilustracji
mały format
26 czerwca 2019 od
ILUSTRACJE
MAŁY FORMAT
25 czerwca 2019 od
ok
16 czerwca 2019 od
Fajne baśnie, wykonanie również.
3 maja 2019 od
w książce są błędy ortograficzne, typu "choć pokażę ci coś". ksiązka przyszła w złym stanie (rogi pozgniatane)
13 kwietnia 2019 od
Wszystko ok
5 stycznia 2019 od
Polecam
14 grudnia 2018 od
Pięknie ilustrowana, dużo pięknych bajek, książka dość mała wydanie "kieszonkowe"
Pięknie ilustrowana, dużo bajek
Wydanie "kieszonkowe"

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: BIAŁYSTOK ul. Handlowa 13 , Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u zabawki-bialy za co najmniej 299,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
15 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
15 dni roboczych
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
14 dni roboczych
14 dni roboczych
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
14 dni roboczych
14 dni roboczych
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
12,00 zł
16-17 dni roboczych
16-17 dni roboczych
Pocztex Kurier48 pobranie
15,00 zł
16-17 dni roboczych
16-17 dni roboczych
Przesyłka kurierska
16,00 zł
15-16 dni roboczych
15-16 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
19,00 zł
15-16 dni roboczych
15-16 dni roboczych

Punkty odbioru

Siedziba firmy
Handlowa 13
15-399 Białystok
woj. podlaskie

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Po odbiór osobisty zapraszamy do naszej siedziby HURTOWNIA ZABAWEK BIAŁY, Białystok ul. Handlowa 13 (róg Sejneńskiej). Zapraszamy w godz. 8-18, sobota 8-14. Towar wysyłany firmą kurierska DPD oraz Pocztą Polską (Kurier48) nadajemy w tym samym dniu lub następnym do godziny 14, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub zadeklarowaniu przez kupującego przesyłki pobraniowej. Więcej w zakładce "informacje od sprzedającego".

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PHU Biały
Handlowa 13
15-399 Białystok
Dodatkowe informacje

 

Gwarancja jest dobrowolnie nadawanym przez przedsiębiorcę uprawnieniem wobec konsumenta. To przedsiębiorca określa czas trwania i warunki gwarancji.

Reklamacja (rękojmia) to zasady wskazane w przepisach prawa. Mogą dotyczyć wyłącznie konsumentów.

RĘKOJMIA 

1. Sprzedający na podstawie art. 558 par.1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). 

2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). 

3. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta. 

4. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może: 

a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; 

b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy; chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 

5. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 

6. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

7. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:

  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; 
  • żądać usunięcia wady. 

8. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. 

9. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 

10. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. 

11. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. 

12. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w par.5 pkt 10. 

13. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy. 

14. Sprzedający w terminie czternastu dni roboczych ustosunkuje się do: 

a. oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny; 

b. oświadczenia o odstąpieniu od umowy; 

c. żądania wymiany rzeczy na wolną od wad; 

d. żądania usunięcia wady. 

W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta. 

15. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. 

16. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi. 

17. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 

18. W terminach określonych w par.5 pkt 15-17 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 

19. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji. 

20. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się par.5 pkt 15-16, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. 

21. Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych. 

22. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił. 

23. Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie. 

Informacje dodatkowe

24. Reklamację należy zgłaszać tylko i wyłącznie w formie mailowej na adres: reklamacje@hurtowniazabawek.pl

Należy opisać uszkodzenie oraz dołączyć zdjęcia uszkodzenia.

25. Kupujący jest zobowiązany do odesłania wadliwego produktu do siedziby Sprzedającego najtańszą przesyłką (np. za pośrednictwem Poczty Polskiej). W przypadku wysłania reklamacji droższym spedytorem, Sprzedający zwraca koszty wysyłki najtańszego przewoźnika.

26. Kupujący zobowiązuje się do należytego zapakowania produktów oraz dołączenia do nich dowodu zakupu t.j. paragonu bądź kopii faktury VAT chyba że Sprzedający zdecyduje inaczej.

27. Sprzedający NIE PRZYJMUJE przesyłek pobraniowych.

28. Sprzedający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia/odrzucenia reklamacji jeżeli:

  •  przesyłka została wysłana za pobraniem
  •  w przesyłce brak zgłoszenia reklamacyjnego bądź innych danych ułatwiających kontakt z Kupującym
  •  przesyłka nie zawiera dokumentu kupna - paragonu bądź faktury

PLIK DO POBRANIA: 

Formularz reklamacyjny: http://hurtowniazabawek.home.pl/formularz_reklamacyjny.pdf

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PHU Biały
Handlowa 13
15-399 Białystok
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci. 

1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres firmy: 

PHU BIAŁY 

ul. Handlowa 13 

15-399 Białystok, 

adres email: reklamacje@hurtowniazabawek.pl. 

2. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar wraz z oryginałem paragonu (zgodnie z  ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA FINANSÓW z dnia 14 marca 2013r. w sprawie kas  rejestrujących na podstawie art.111 ust. 7a ustawy z dnia 11 marca  2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z2011r. Nr177, poz.1054, z  późn. zm.2) ) lub faktury VAT i formularzem odstąpienia od umowy należy zwrócić na poniższy adres: PHU BIAŁY PAWELSKI ANDRZEJ, ul. Handlowa 13, 15-399 Białystok. 

4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia ponosi Konsument, chyba, że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy. 

5. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia. 

6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. 

7. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi

8. Zwroty oraz reklamacje wysyłane w formie "za pobraniem" nie są odbierane

9. Zwroty oraz reklamacje bez wymaganych i wypełnionych formularzy NIE BĘDĄ rozpatrzone do czasu dostarczenia przez Klienta w/w. 

10. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się pod adresem: http://hurtowniazabawek.home.pl/formularz_odstapienia_od_umowy-przyklad.pdf. 

11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: 

- świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; 

- świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

- świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

- świadczeń w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

- świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta. 

12. W przypadku zakupu kilku rzeczy a zwrotu jednej z nich - pierwotne koszta usługi transportowej nie będą zwracane.

13. Na kartonie prosimy napisać ZWROT [login allegro] (w przypadku klienta jednorazowego - numer nadany przez serwis Allegro)

14. Do zwrotu należy dołączyc BEZWGLĘDNIE dowód zakupu czyli oryginał paragonu bądź oświadczenie o jego nieposiadaniu czy zagubieniu. Brak tych dokumentów uniemożliwi nam zwrócenie środków na konto Kupującego. 

15. Prawo do zwrotu przysługuje jedynie klientom indywidualnym. Podmioty gospodarcze nie mają takiej mozliwości.

PLIK DO POBRANIA: 

Formularz odstąpienia od umowy: http://hurtowniazabawek.home.pl/formularz_odstapienia_od_umowy.pdf

O sprzedającym

zabawki-bialy

O sprzedającym

zabawki-bialy

99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:13

Dane firmy

Andrzej Pawelski
PHU BIAŁY
ul. Handlowa 13
15-399 Białystok
REGON: 050082720
NIP: 966-057-74-43

Kontakt

  • 533 *** *** (pokaż)
  • 793 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

KONTAKT Z NAMI

INFOLINIA (sprzedaż internetowa) - 533 677 055 (nie odczytujemy i nie odpisujemy na wiadomości typu SMS, MMS)

INFOLINIA (sprzedaż hurtowa oraz podmioty oświatowe (szkoły, przedszkola itp)) - 793 612 067 (nie odczytujemy i nie odpisujemy na wiadomości typu SMS, MMS)


TOWAR

Wszystkie sprzedawane przez nas zabawki pochodzą z legalnych źródeł i są nowe, nieużywane - chyba że w opisie aukcji jest wyraźnie zaznaczone inaczej. Posiadają wszelkie certyfikaty dopuszczenia do obrotu wymagane prawem. Towar jest zgodny z opisem i zamieszczonymi zdjęciami. Ze względu na różne ustawienia monitorów oraz obróbkę cyfrową fotografii zamieszczone zdjęcia mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Fakt różnic między kolorem widzianym na ekranie a rzeczywistym kolorem wyrobu nie może stanowić podstawy do reklamacji wyrobu.

PŁATNOŚCI

Po zakupie automatycznie otrzymują Państwo e-mail z danymi i nr konta do przelewu. Realizując przelew proszę wpisać tylko swój nick z allegro. Na wpłatę oczekujemy do 7 dni po zakupie, po tym terminie wysyłamy przypomnienie, po 5 następnych dniach występujemy do Allegro o zwrot prowizji, co wiąże się z ostrzeżeniem i blokadą konta. Zadowolenie klienta jest dla nas największym priorytetem dlatego wszystkie aukcje jak i Kupujących traktujemy poważnie i tego samego oczekujemy od naszych Klientów. Nie odwołujemy ofert w aukcjach "KUP TERAZ" dlatego też proszę o przemyślane zakupy. Każdy kto dokona "zakupów dla żartów" (dziecko się bawiło, myszka się zacięła itp....) otrzyma od nas komentarz negatywny, oraz zostanie zgłoszony do zespołu ALLEGRO. Wystąpimy również o zwrot prowizji.

WPŁATY NA KONTO PROSIMY KIEROWAĆ NA DANE:

PHU BIAŁY

ul. Handlowa 13

15-399 Białystok

Santander Bank Polska S.A. (dawny BZWBK)

17 1500 1083 1210 8001 9404 0000

PARAGON czy FAKTURA?

Standardowo do przesyłki dołączany jest paragon, jeżeli życzą sobie Państwo fakturę, proszę nas poinformować o tym fakcie od razu po zakupie tylko i wyłącznie poprzez formularz dostawy.

Do jednej transakcji wystawiamy jeden dowód zakupu (albo paragon albo faktura VAT).

TERMINARZ WYSYŁEK

Zakupiony towar wysyłamy TYLKO i WYŁĄCZNIE na terenie Polski.

Po odbiór osobisty zapraszamy do naszej siedziby HURTOWNIA ZABAWEK BIAŁY, Białystok ul. Handlowa 13 (róg Sejneńskiej). Zapraszamy w godz. 8-17, sobota 8-13.

Towar wysyłamy: 

  • Firmą kurierska DPD w ciągu 24 godzin roboczych od momentu zamówienia, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub zadeklarowaniu przez kupującego przesyłki pobraniowej. Termin dostawy - ok. 24h robocze od momentu wysłania
  • Pocztą Polską (Pocztex Kurier48) w ciągu 24 godzin roboczych od momentu zamówienia, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie lub zadeklarowaniu przez kupującego przesyłki pobraniowej. Termin dostawy - ok. 48h roboczych od momentu wysłania.

Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za firmy spedycyjne!

REKLAMACJE DOSTAW 

Reklamacje dostaw t.j. braki czy pomyłki towarowe przyjmujemy w formie mailowej na adres reklamacje@hurtowniazabawek.pl w terminie trzech dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego. Po upływie tego czasu uznajemy, że Kupujący nie wnosi żadnych pretensji.

W przypadku zauważenia uszkodzenia opakowania zewnętrznego, należy otworzyć paczkę przy kurierze i sprawdzić jego zawartość. Jeżeli towar jest uszkodzony - prosimy o sporządzenie protokołu uszkodzenia, które każdy przewoźnik ma ze sobą. Ułatwi to nam proces reklamacyjny z firmami przewożącymi.

UWAGA - z racji ogromnej ilości połączeń telefonicznych - nasi pracownicy nie są wstanie odczytywać i odpowiadać na wiadomości tekstowe typu SMS. Prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.


PRAWA AUTORSKIE


UWAGA - kopiowanie oraz rozpowszechnianie opisów i zdjęć produktów zamieszczonych w sklepie zabawki-bialy bez zgody pisemnej jest zabronione! Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późń. zm.). 

Cena za jeden opis wynosi 1200zł netto

Cena za jedno zdjęcie 1500zł netto


DANE OSOBOWE

1. Dane osobowe Użytkownika podlegają ochronie zgodnie z przepisami prawa, Polityką Prywatności Serwisu Allegro jako Podmiot Przetwarzający Dane oraz PHU BIAŁY PAWELSKI ANDRZEJ, ul. Handlowa 13, 15-399 Białystok,  jako Administratora.         

2. Dane osobowe podane przez Użytkownika dobrowolnie, wykorzystywane będą  do zawarcia, zmiany, rozwiązania umowy z Użytkownikiem oraz zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych usług, przetwarza następujące dane: : imię i nazwisko, ulice, nr domu, nr lokalu, kod pocztowy, miasto, nr telefonu (w celu ułatwienia dostawy), adres e-mail, NIP (w celu wystawienia faktury VAT w przypadku dokonania zakupów przez przedsiębiorcę).         

3. Sklep w serwisie Allegro stosuje środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony prywatności Użytkowników.         

4. Sklep zapewnia ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednim  do zagrożeń oraz kategorii danych poziomem zabezpieczeń. W szczególności Sklep zabezpiecza dane przed ich udostępnianiem osobom nieupoważnionym, kradzieżą, nieuprawnionym przetwarzaniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem.         

5. Sklep zapewnienia kontrolę nad tym, jakie dane osobowe są przetwarzane i komu mogą być przekazane oraz prowadzi ewidencję osób upoważnionych do przetwarzania danych.         

6. Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.         

7. Podanie danych jest dobrowolne. Klient ma prawo do modyfikacji, usunięcia ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych.          

8. Dane będą używane w celach zawarcia umowy, reklamacji, rozwiązania umowy, przez okres korzystania ze Sklepu przez Klienta. Archiwizowanie danych trwa 5 lat od dokonania pierwszego zamówienia z uwzględnieniem ww. prawa do bycia zapomnianym tzn. usunięcia danych. Klient zgłasza żądanie usunięcia danych wysyłając wiadomość email. Administrator niezwłocznie kasuje dane z bazy.         

9. Na żądanie Użytkownika Sklep udziela informacji o przysługujących mu prawach. Informacje te mogą być udzielone na piśmie.           

10. Dane osobowe Użytkowników mogą być za ich zgodą udostępniane podmiotom trzecim, jeżeli uzasadnione jest to charakterem świadczenia, a celem jest właściwa realizacja zadań przez Sklep.         

11. Użytkownik ma prawo wniesienia skargi  do organu nadzorczego Urząd Ochrony Danych Osobowych UODO (do 25 maja 2018 r. GIODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.


ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

 Jeżeli Użytkownikiem jest Konsument spory Informacje w zakresie możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:     

a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;     

b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;     

c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;     

d) Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:     

e) Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej- możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;     

f) wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego do czasu zakończenia sporu między Klientem a sklepem;     

g) powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja społeczna, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl     

h) platformie Online Disputes Resolution (ODR) dostępnej pod adresem:  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Numer oferty:5108502542
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro