, , ,

Basen stelażowy BESTWAY 488x122cm Deluxe Mega 12w1

od
arek12011973
2 599,00
259,88 zł x 11 rat ()
1 osoba kupiła 1 sztukę
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 21 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Długość:
      488 cm
    • Kształt:
    • Pojemność:
      19480 l
    • Szerokość:
      488 cm
    • Waga (z opakowaniem):
      99 kg
    • Wysokość:
      122 cm

Opis

BASENY I AKCESORIA

Power Steel Deluxe Rattan Frame Pool Bestway nr kat 56666 - 12 w 1

Basen wykonany z materiału imitującego rattan, dzięki czemu świetnie pasuje do ogrodów w których są meble rattanowe.

Basen z grupy basenów stelażowych, charakteryzujących się większą stabilnością w porównaniu do basenów rozporowych. Po wyjęciu z pudełka formujemy basen w kształt koła i montujemy stelaż z rurek stalowych. Następnie zaczynamy nalewać wodę. Podczas nalewania wody ściany będą się rozpierały na boki. Do tych basenów możemy nalać wody, aż do 90%  wysokości ściany basenu.

Dzięki niewielkim wymiarom idealny do szybkiego rozkładania w ogródku na tarasie czy nawet na balkonie. Wykonany ze specjalnego materiału PCV 3-warstwowego TRITECHTM.

Model z roku 2019 seria Power Steel Deluxe Series. Basen wyposażony w pompę zintegrowaną ze skimmerem z filtrem antybakteryjnym. Stelaż oraz system łączenia elementów stelaża Bestway Seal Lock System (zapewnia większą stabilność i wytrzymałość konstrukcji). Ściany basenu w kolorze błękitnym, a podłoga basenu ma wzór pięknej mozaiki.

Power Steel Deluxe Rattan Frame Pool Bestway

  • Średnica: 488 cm
  • Wysokość: 122 cm
  • Pompa filtrująca: Tak
  • Rodzaj pompy: kartuszowa
  • Wydajność pompy: 3 974 l/h - nr kat. 58469
  • Pokrywa na basen: Tak
  • Mata, dywanik pod basen: Tak
  • Drabinka: Tak
  • Pojemność basenu: 19 480 litrów
  • Waga: 93 kg
  • Kształt: okrągły
  • Seria rodzaj basenu: POWER STEEL RATTAN - okragłe rattanowe

Zawartość i cechy zestawu:

  • basen ogrodowy Bestway
  • 2w1 - pompa i skimmer
  • pompa filtrująca Skimatic - #58469
  • filtr do pompy typ III
  • pokrywa do basenu
  • mata pod basen
  • metalowa bezpieczna drabinka
  • łatka naprawcza
  • zaślepki otworów na pompę
  • polska instrukcja obsługi
  • 2 zabawki pływające
  • maska do nurkowania

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 139,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Szpetal Górny, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier Raben
139,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier Raben pobranie
169,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
3 miesiące dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

 WARUNKI GWARANCYJNO-REKLAMACYJNE

1.FH NATALIA udziela gwarancji jakości na okres 1 roku czasu,rozpoczynający się od daty zakupu i obejmuje ona obszar Polski.

2.Okres gwarancji jest liczony od dnia zakupu towaru przez Kupującego z dowodem zakupu.

3.Nimniejsza gwarancja nie ma wpływu na umowę zawartą w związku z zakupem .

4.W przypadku wystąpienia wady Kupujący ma obowiązek jej zgłoszenia w terminie 14 dni od momentu wystąpienia. Przekroczenie wskazanego terminu skutkuje utratą prawa do dalszych roszczeń gwarancyjnych.

Korzystanie z wadliwego towaru może przyczynić się do kolejnych uszkodzeń oraz niesie ryzyko wypadku, uszczerbku na zdrowiu czy utraty życia. Za szkody spowodowane używaniem wadliwego towaru firma nie odpowiada.

5.Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru.

6. Warunkiem rozpatrzenia gwarancji jest dokonanie pierwszego płatnego przeglądu gwarancyjnego w ciągu 1 miesiąca od daty zakupu, lub przejechaniu 100 km,w uzasadnionych przypadkach takich jak zima do 3 miesięcy od daty zakupu , w przypadku gdy użytkownik nie dokona przeglądu gwarancja traci ważność a koszty przeglądu ponosi użytkownik.

7.Ewentualne roszczenia wynikające z tytułu Gwarancji powinny być zgłaszane poprzez punkt sprzedazy. 

8. Gwarancja jest ważna tylko gdy użytkownik posiada orginalny dokument zakupu towaru.

9.Gwarancja nie obejmuje zakupu na firmę,która wykorzystuje zakup towaru do dalszej odsprzedaży,dotyczy ona jedynie klientów detalicznych którzy zakupują towar do użytku własnego.

10.Podczas trwania okresu Gwarancyjnego ewentualne wady wynikające z nieodpowiedniej jakości użytych materiałów oraz wad montażowych będa usuwane bezpłatnie.

11.FH.NATALIA zastrzega sobie prawo do zastąpienia elementami równorzędnymi ram i komponentów w przypadku gdy zostały one wcześniej wyprzedane.

12. W sytuacji gdy wystąpi brak możliwości naprawy, elementy objęte Gwarancją będą zastępowane nowymi .

13.Komponenty marek międzynarodowych posiadających swoich przedstawicieli w Polsce - decyzja co do słuszności reklamacji będzie podejmowana po wcześniejszej konsultacji z autoryzowanym dystrybutorem producenta.

14.Ważność Gwarancji ulega przedawnieniu w momencie:

  • gdy klient sam,na własną rękę podejmuje się niewłaściwej naprawy,
  • klient dokona zmian naruszających konstrukcję lub wygląd TOWARU,
  • gdy towar zostanie niezgodnie z opisem instrukcji przechowywany, używany oraz konserwowany,
  • gdy narusza to postanowienia Gwarancyjne,
  • uszkodzeń jakie powstały na skutek blędnego zabezpieczenia towaru podczas transportu

15.Towar w którym stwierdzono wymianę lub usunięcie numerów badź elementów identyfikacyjnych nie będzie podlegał Gwarancji .

16.Gwarancja nie obejmuje:

  • dokonywania zmian lakieru, które mogą się pojawić w przypadku niewłaściwego przechowywania sprzętu czy nieodpowiedniej konserwacji
  • do naprawy gwarancyjnej nie zalicza się uszkodzeń połączeń gwintowych lub regulacji badź likwidacji luzów
  • uszkodzeń powstałych wskutek wypadku,niewłaściwego użytkowania czy konserwacji,mowa tutaj np. o uszkodzeniu przerzutek bądź wygięciu/złamaniu haka przerzutki ,niewłaściwemu dokręceniu poszczególnych elementów,naruszenie obręczy czy ramy/widelca,uszkodzeń pojawiających się po niewłaściwym ustawieniu zawieszenia,zatarcie łożysk albo zastosowaniu komponentów lub akcesorii nie przeznaczonych do danego typu.
  • powstałe podczas użytkowania towaru naturalne zużycie elementów i materiałów związane z używaniem towaru, a więc: rozcentrowanie kół, zużycie bieżnika, ogumienia, obręczy i piast kół, kółek podporowych w rowerkach dziecięcych,linek i pancerzy,elementy oswietlenia,elementów dotyczących zawiesznia jak:łańcuch,łożysko,kasety,wolnobieg,mechanizm korbowy,oraz elementów wchodzących w skład zawieszenia,czyli:pierścienie uszczelniające (uszczelki),uszczelnienia przeciwpyłowe,tuleje przeciwślizgowe.
  1. Gwarancja przewiduje naprawę lub wymianę wadliwego elementu towaru, a nie towaru w całości. W przypadku wymiany uszkodzona część zostaje wymieniona na nową podobnej jakości pod względem technologicznym i materiałowym, w kolorze który jest dostępny. Części podlegające wymianie muszą spełniać właściwości części zastępowanych.

18.W momencie zgłoszenia wad gdy serwis uzna, że są one bezpodstawne lub powstały na skutek niewłaściwego użytkowania towaru koszty transportu w obydwie strony ponosi klient który zakupił rower.

19.Jeżeli klient ma zastrzeżenia co do opinii wydanej przez nasz Serwis,może zasięgnąć innej opinii u autoryzowanego punktu serwisowego,którą będziemy brać pod uwagę jako potwierdzoną ekspertyzę np.przy wyliczeniu zwrotu kosztów transportu.

20.Za powstałe wady towaru spowodowane złym użytkowaniem lub też uprawianiem sportów wyczynowych firma nie ponosi odpowiedzialności. Każdy towar przeznaczony do konkretnej odmiany. Gwarancja jest ważna tylko w przypadku użytkowania w warunkach przewidzianych przez producenta.

21.Zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964r kodeks cywilny (tj.Dz.U 2014,poz.121 ze zm.) każde zgłoszenie reklamacyjne musi być przedstawione w formie pisemnej lub tez za pośrednictwem strony internetowej.

22.Kupujący jest zobowiązany aby towar był dostarczony w sposób odpowiedni a więc czysty,kompletny.

23.Zakres Gwarancji nie obejmuje czynności ,które musi wykonać Sprzedawca przed sprzedażą.

24.Zaistniałe spory związane z zawartością karty gwarancyjnej podlegają prawu polskiemu i będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedającego.

25.Gwarancja niniejsza nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Uprawnienia te wynikają z Ustawy z dnia 27.07.2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2002 r., nr 141, poz. 1176).

................................................................................................

Data i podpis Klienta

(potwierdzający że zapoznał się z warunkami i je akceptuje

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

FH NATALIA
SOSNOWA 12
87-811 SZPETAL GÓRNY
Dodatkowe informacje

 

 W przypadku stwierdzenia przez Kupującego wady zakupionego towaru,Każda przesyłka musi być sprawdzona w obecności kuriera w chwili przyjęcia towaru.W  przypadku uszkodzenia towaru należy spisać protokół z kurierem w dniu   otrzymania towaru, gdyż on ułatwi i przyśpieszy proces reklamacji. 

 Reklamacje i protokół szkody proszę wysyłać  na wyżej wymieniony adres.

nataliafajnezakupy@op.pl

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
FH NATALIA
SOSNOWA 12
87-811 SZPETAL GÓRNY
Dodatkowe informacje

 

PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

W ciągu 14 dni  od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy,  Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek  przyczyny. 

Zwracana rzecz nie może nosić śladów użytkowania (być  brudna, uszkodzona, połamana), musi być w pełni sprawna i  pełnowartościowa jak w momencie dostarczenia. Posiadać nieuszkodzone  oryginalne opakowanie jak w momencie dostarczenia. 

Aby odstąpić  od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne  oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: NATALIAFAJNEZAKUPY@OP.PL. Kupujący  może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. 

Przesyłkę należy nadać na adres : F.H. NATALIA UL.sOSNOWA 12 87-811 FABIANKI 

Zwrot  przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później  niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. 

Towar  powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego  uszkodzenie. Jeżeli odsyłana rzecz ulegnie uszkodzeniu w wyniku  niewłaściwego zabezpieczenia jej przed uszkodzeniem podczas transportu,  zwrot nie zostanie przyjęty. 

Zwrot środków przez Sprzedającego  powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. 

Sprzedający może  wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. W  przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania  Towaru. 

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem  korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

1)  o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci  prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie  zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie  sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest  rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta  lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której  przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na  swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

7)  w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena  została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie  może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od  wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8) w  której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w  celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca  świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument  żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do  wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

9)  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12)  o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów  mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług  związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub  kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia  usługi; 

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są  zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o  utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń  oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość  skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy  Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we WŁOCŁAWKU Informacje o  sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują  się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie  sporów konsumenckich.

O sprzedającym

arek12011973

O sprzedającym

arek12011973

98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:19

Dane firmy

Arkadiusz Szatkowski
Firma Handlowa "NATALIA" Arkadiusz Szatkowski &Hurtownia Farmaceutyczna
Sosnowa 12
87-811 Szpetal Górny
REGON: 910337407
NIP: 888-165-93-86

Kontakt

  • 792 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

FH NATALIA

SOSNOWA 12

87-811 SZPETAL GÓRNY

Pozostałe informacje

Telefon 792801487

Numer oferty: 8257711589

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro