Baofeng BF-888s Krótkofalówka Walkie-talkie PMR

od
janserwis
122,00
Allegro Smart!
6,10 zł x 20 rat raty zero
9 osób kupiło 9 sztuk
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 265 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      inna

Opis

Baofeng BF-888s Krótkofalówka Walkie-talkie PMR

Zestaw radii Baofeng BF-888S v2

Baofeng BF-888S v2 (produkcja wrzesień 2017) to kompaktowy i łatwy w obsłudze radiotelefon pozwalający na łatwa komunikację na zakupach, plaży lub podczas zabawy w parku.

Radiotelefon Baofeng BF-888S v2 jest profesionalnym radiem krótkofalarskim ( z zaprogramowanymi kanałami amatorskimi PMR) które idealnie sprawdzi się do rodzinnych wyjazdów, spacerów itp. W przeciwieństwie do podstawowych radii PMR otrzymujemy urządzenia o dużym zasięgu, bardzo dobrej jakości wykonania i baterię z inteligentnym systemem zarządzania która pozwoli nam na całodniowe rozmowy bez konieczności ładowania co 3-4h.

W przeciwieństwie do podstawowych radii PMR otrzymujemy urządzenia o dużym zasięgu, bardzo dobrej jakości wykonania i baterię z inteligentnym systemem zarządzania która pozwoli nam na całodniowe rozmowy bez konieczności ładowania co 2 godziny.

Dowolna ilość kupionych kompletów Baofengów będzie ze sobą współpracowała.

Dlaczego warto:

  • 16 kanałów
  • moc 3W (zwykły PMR ma 0,5W)
  • komunikaty głosowe
  • odporność na ciężkie warunki
  • realny zasięg przy dobrych warunkach i otwartym terenie do 2-6km
  • bardzo dobra, głośna i wyraźna modulacja
  • wymienna i łatwo dostępna bateria
  • latarka LED
  • nieporównywalnie lepszy zasięg niż w przypadków standardowych radii PMR

Klasyczne krótkofalówki PMR (o mocy 0,5 W) są reklamowane jako radia z zasięgiem nawet do 10km (np. Motorola T-80). W praktyce zasięg ten mieści się w zakresie od kilkuset metrów (np. między samochodami, w mieście, w lesie) do maksymalnie 2-3 km w terenie otwartym.

Baofengi 888s posiadają 4 razy więcej mocy (aż 2W mocy!!) które skutecznie zwiększają zasięg - orientacyjnie może być to nawet praktyczne 2-6 km !!

Dane techniczne:

  • OGÓLNE
  • Nazwa produktu - Radio BAOFENG BF-888S
  • Częstotliwość - 400.00-470MHz
  • Ilość kanałów - 16
  • Napięcie zasilania - 3,7V
  • Temperatura pracy - (-20°C ~ +60°C)
  • Bateria - Akumulator Li-ion 1500 mAh
  • Impedancja anteny - 50 Ohm
  • Wymagania wiekowe - Minimum 7 lat
  • Waga - 198g (z baterią i anteną)
  • Wymiary - 110x50x32mm (z baterią , bez anteny)
  • ODBIORNIK
  • Zniekształcenia audio - ≤ 5%
  • Moc dźwięku - 1 W
  • Odporność na zakłócenia modulacji -≥65dB (W), ≥55dB (N)
  • Pobór prądu - ≤ 400 mA
  • NADAJNIK
  • Moc wyjściowa RF - do 3W
  • Tryb modulacji (W / N Band) - FM (F3E)
  • Maksymalne odchylenie - Pasmo: ≤ 5 kHz
  • Czułość modulacji - 8-12mV

W skład zestawu wchodzi:

  • 2x Radiotelefon Baofeng BF-888S v2 (produkcja wrzesień 2017)
  • 2x Słuchawka z mikrofonem z przyciskiem PTT
  • 2x Antena
  • 2x Oryginalna bateria Li-on 1500MAh
  • 2x Ładowarka sieciowa
  • 2x Klips do paska
  • 2x Krótka smycz
  • Gwarancja 24 miesiące paragon, 12 miesięcy Faktura Vat na firmę
  • Paragon lub faktura na firmę
raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 30.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,40

Opinie o produkcie

4
0
0
1
0

Dostawa i płatność

od 6,50 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: RADOM, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
z pakietem
8,00 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1 dzień roboczy
z pakietem
0,00 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1-2 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
pierwsza sztuka
13,41 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1-2 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
pierwsza sztuka
13,41 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1-2 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
pierwsza sztuka
15,87 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobranie
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,50 zł
kolejna sztuka
6,50 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
7,50 zł
kolejna sztuka
7,50 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Janserwis S.C.
ul.1905 Roku 47 Budynek PKS
26-600 Radom
woj. mazowieckie
email: allegro@janserwis.pl
tel.: 502511388

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Janserwis
1905 Roku 47
26-600 Radom
Dodatkowe informacje

IX. Reklamacje dotyczące Towarów 26. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. 27. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Janserwis S.C ul.1905 roku 47 26-600 Radom 28. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 29. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. 30. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca ma prawo przedłużyć termin naprawy w sytuacji np. oczekiwania na cześci. 31. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną 32. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Janserwis S.C. ul.1905 roku 47 26-600 Radom lub na adres poczty elektronicznej: allegro@janserwis.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego. 33. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu. 34. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. XI. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń 35. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. XII. Postanowienia końcowe 36. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 37. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 38. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. 39. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto Klienta zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy.


 Gwarancja na działanie baterii – 3miesiące od daty zakupu 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Janserwis
1905 Roku 47
26-600 Radom
Dodatkowe informacje

VIII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy 17. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 18. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 19. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia. 20. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 21. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; h. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów; i. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; j. umowy zawartej w drodze aukcji publicznej; k. świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; l. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 22. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: określenie adresata (zgodnie z danymi podanymi poniżej) datę zawarcia umowy/odbioru towaru, imię, nazwisko oraz adres Klienta, informację o przedmiocie umowy, datę sporządzenia oraz stwierdzenie, że Klient odstępuje od umowy z Janserwis S.C., jak również – w przypadku oświadczenia w wersji papierowej - winno być podpisane. Odstępując od umowy kupna Klient może skorzystać z formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta .Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać listownie w wersji papierowej pod wskazany adres Janserwis S.C. ul.1905 roku 47 26-600 Radom z dopiskiem: "dokumenty" lub za pomocą meila :allegro@janserwis.pl Zwracany towar powinien zostać wysłany na adres: Janserwis S.C. ul.1905 roku 47 26-600 Radom z dopiskiem: "zwrot" 23. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności za towar. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta. 24. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 25. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.

Zwrot towaru zakupionego na obiór osobisty (płatność przy odbiorze) nie podlegają zwrotowi.

W przypadkach odmowy przyjecia zwrotu towaru został opisany w regulaminie allegro

https://allegro.pl/pomoc/faq/w-jakich-przypadkach-sprzedajacy-moze-odmowic-przyjecia-zwrotu-towaru-kupionego-na-allegro-oGg1GgdVauP

Zwroty z wysyłką za pobraniem nie są przyjmowane bezpośrednio przez sprzedającego.

Zwroty są dokonywane w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru.

O sprzedającym

janserwis

O sprzedającym

janserwis

98,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 02:27

Dane firmy

JANSERWIS S.C.
1905 ROKU 47
26-600 RADOM
REGON: 00001460044298
NIP: 948-259-70-00

Kontakt

  • 502****** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Dział Sprzedaży: 

Tel: 502-511-388 

Email: allegro@janserwis.pl 

Pon-Pt 9:00-17:00 

Nasz punkt: 

Janserwis

ul.1905 Roku 47

 26-600 Radom 

Baza PKS Radom 

Pon-Pt 8:00-17:00 Sob 8:00-14:00



Przedsiębiorstwo zarejestrowane przez Prezydenta Miasta Radomia

Pozostałe informacje

Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Paczki wysyłamy w terminie od 1-3 dni roboczych. Każda paczka ma przydzielony numer który wysyłamy mailem. Informacji na temat produktów udzielamy telefoniczne bądź mailowo tylko i wyłącznie w godzinach pracy. 


Wpłata na konto bankowe ING: 32 1050 1793 1000 0090 9449 6909

Jeśli dokonują Państwo wpłaty na powyższe konto, bardzo prosimy o stosowna informację meilową: allegro@janserwi.pl

Janserwis ul.1905 Roku 47 26-600 Radom Baza PKS Radom



REGULAMIN:

Kupując na naszych aukcjach akceptujesz poniższy regulamin!

Aukcje internetowe konta janserwis

realizowane poprzez serwis internetowy Allegro.pl, prowadzone są przez:

Janserwis S.C. ul.1905 roku 47 26-600 Radom

SŁOWNICZEK:

Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady sprzedaży towarów oferowanych na aukcjach internetowych konta janserwis  w serwisie internetowym Allegro.pl; Oferta – towary umieszczone na aukcjach internetowych konta janserwis Klient – każda osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka nieposiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów na aukcji internetowej;Koszyk – element funkcjonalny serwisu Allegro.pl, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pośrednictwem strony internetowej;Konto klienta – konto, które każdy Klient może założyć w serwisie Allegro.pl, dzięki któremu posiada dostęp do własnego panelu Klienta;Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;Czas przygotowania zamówienia – czas, w jakim janserwis skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem firmy wymienionej w opisie aukcji;

Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim janserwis dostarczy towar Klientowi;

Sprzedawca postępuje zgodnie z kodeksem dobrych praktyk oraz wytycznymi dotyczącymi sposobu zapoznania sie z nimi (zgodnie z ustawą z dnia 23 sierpnia 2007 rok o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym).

§ 1. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Klient zamierzający nabyć towar może składać zamówienia w dwóch trybach:a) poprzez opcję „kup teraz”:- klient wybiera produkt oraz ilość i potwierdza zakup poprzez kliknięcie w przycisk „kup teraz”,- wskazuje adres dostawy,- wybiera formę dostarczenia zamówienia,- wybiera formę zapłaty;

b) poprzez opcję „dodanie do koszyka”:- klient wybiera produkty i ich ilość i na karcie każdego produktu potwierdza chęć zakupu poprzez kliknięcie w przycisk „dodaj do koszyka”,- wskazuje adres dostawy,- wybiera formę dostarczenia zamówienia,- wybiera formę zapłaty,- potwierdza zakup towarów poprzez kliknięcie na przycisk „kupuję i płacę”.

C)sprzedawany towar jest nieuszkodzony , nie posiada wad.

2. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i rozpoczęcie realizacji zamówienia odbywa się według następujących zasad. Każdy klient (posiadający lub nieposiadający konta w serwisie Allegro.pl) dokonujący zakupów z płatnością przy odbiorze – za pobraniem lub przy użyciu płatności on-line otrzymuje wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.3. Do każdego zrealizowanego zamówienia jest wystawiana faktura lub paragon vat. Zostanie ona przekazana Klientowi razem z zamówionym towarem pod wskazany przez Klienta adres dostawy. Klient, kupujący więcej niż jeden towar, chcący otrzymać odrębne faktury na poszczególne towary lub na inne dane Kupującego, winien złożyć odrębne zamówienia na towary objęte poszczególnymi fakturami.4. janserwis nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie towarów wynikające z niepodania danych do wysyłki, rodzaju płatności oraz formy wysyłki, błędnie podanych przez Klienta danych lub niepoprawnego adresu dostawy.

§ 2. CENY TOWARÓW

1. Ceny towarów oferowanych do sprzedaży umieszczone są przy danym towarze.

2. Wszystkie podawane na stronie aukcji ceny:- wyrażone są w złotych polskich;- zawierają podatek VAT;- nie zawierają kosztów przesyłki.

3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena towaru podana na oficjalnej stronie aukcji w chwili składania zamówienia przez Klienta.

4. Klient oprócz ceny za towar zobowiązany jest do uiszczenia kosztów dostawy do miejsca wskazanego przez Klienta.

§ 3. MODYFIKACJA SKŁADANYCH ZAMÓWIEŃ

1. Klient ma prawo dokonania zmian w złożonym zamówieniu do momentu przekazania towaru do wysyłki. Po przekazaniu towaru do wysyłki, Klientowi, będącemu konsumentem, przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy na zasadach określonych w § 8 Regulaminu.

2. Modyfikacji zamówienia można dokonać przez kontakt mailowy pod adresem allegro@janserwis.pl

3. Wprowadzone przez Klienta zmiany w złożonym zamówieniu dotyczyć mogą: ilości zamówionych towarów, adresu wysyłki, danych do faktury, rezygnacji z części lub całości złożonego zamówienia.

4. W przypadku, gdy Klient rezygnuje z części lub całości wcześniej opłaconego zamówienia, zwrot należności odpowiadające zapłaconej cenie towaru lub towarów, którego rezygnacja dotyczy, zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni od dnia, w którym janserwis otrzymał daną rezygnację. Wpłacona przez Klienta kwota, o której mowa w zdaniu poprzednim, zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego została wykonana płatność.

§ 4. FORMY PŁATNOŚCI

1. Zapłaty za zakupione towary Klient może dokonać:- osobiście, płacąc gotówką w przypadku, gdy wybraną formą płatności jest „płatność przy odbiorze”- płatnością on-line, płacąc przelewem elektronicznym, bankowym. W tym przypadku realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Janserwis potwierdzenia poprawnego wykonania płatności, złożone zamówienia z wybraną opcją płatności on-line oczekują na wpłatę Klienta przez trzy dni od dnia złożenia zamówienia, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

§ 5. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1. Na stronie aukcji przy każdym towarze podana jest (w dniach roboczych) dostępność tego towaru. W razie niezrealizowania przez Janserwis zamówienia w terminie 30 dni, Klient ma prawo wyznaczyć dodatkowy termin na realizację zamówienia, a po jego bezskutecznym upływie odstąpić od umowy.

2. Wysyłka towarów o różnych terminach dostarczenia następuje po skompletowaniu całości zamówienia, czyli po upływie najdłuższego terminu dla zamówionych towarów.

3. Towary objęte zamówieniem dostarczane są do Klienta na wskazany przez niego adres za pośrednictwem firmy kurierskiej, zgodnie z wybranym przez niego sposobem dostawy i płatności.

4. Koszt dostawy jest zależny od sposobu dostawy i formy płatności. Cennik zawierający koszty dostawy jest dostępny przy każdej z aukcji w zakładce: Dostawa i płatność.

§ . GWARANCJA

1. Towary sprzedawane przez janserwis mogą/są być objęte gwarancją udzieloną przez producenta. Dokument gwarancyjny jest każdorazowo dostarczany w opakowaniu razem z zakupionym towarem (o ile towar ten jest objęty gwarancją producenta).

2. W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji,Klient może reklamować produkt posiadający wady:

a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Janserwis może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego, na zasadach określonych w dokumencie gwarancyjnym, albo do Janserwis S.C ;

b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy w związku z niezgodnością produktu z umową – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień § 6 Regulaminu.

§ 9.DANE OSOBOWE

1. Podawane przez Klienta dane (imię, nazwisko, adres, numer telefonu) niezbędne do wysyłki zamówionych towarów umieszczane są w bazie Janserwis Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych w bazie Janserwis S.C. Podanie danych oraz zgoda na ich przetwarzanie są konieczne do realizacji przez Janserwis S.C zamówienia. Zarówno przechowywanie, jak i przetwarzanie przez Janserwis danych odbywa się w celu realizacji umowy sprzedaży Klientowi towarów. Klient we własnym zakresie jest odpowiedzialny za prawdziwość podanych danych osobowych.

2. Podawane przez Klienta dane niezbędne do zrealizowania wysyłki zamówienia, tj. adres, imię, nazwisko, nazwa firmy, telefon, mogą zostać podmiotom realizującym wysyłkę w imieniu Janserwis

3. Klient, dokonując zakupu w Janserwis S.C, oddzielnie wyraża zgodę na wysyłanie za pomocą poczty e-mail informacji dotyczących oferty sklepu, ofert specjalnych – promocji, przecen (tzw. newsletter) i kodów rabatowych.

4. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

5. Klient ma pełne prawo wglądu do podanych przez siebie danych osobowych, ich modyfikacji oraz żądania ich usunięcia z bazy Sklepu.

Numer oferty:7049028568
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro