BABKA PIASKOWA W PROSZKU 20KG KONCENTRAT

od
Super Sprzedawcy
1998maryna
130,00
1 osoba kupiła 5 sztuk
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 5 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Cechy:
      Nie dotyczy
    • Waga (z opakowaniem):
      20.5 kg

Opis

Babka Piaskowa Monte

Mieszanka do wypieku przepysznych ciast biszkoptowo-tłuszczowych o dużej delikatności, wilgotności, lekkiej konsystencji oraz regularnej strukturze miękiszu. Wysoka jakość produktu gwarantuje stabilność i powtarzalność wypieków.

Dozowanie :

Do 1 kg koncentratu dodać 450 g oleju, 450 g jaj i 100 g wody

Przygotowanie :

Odmierzoną ilość wody wlewamy do zbiornika, następnie wsypujemy koncentrat mieszając dodajemy jaja i olej. Mieszamy na średnich obrotach płaskim mieszadłem typu liść 3-4 minuty.

Wypiekanie:

temperatura pieczenia: 185 ° C

czas pieczenia: około 40 minut

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 15,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Płock, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
15,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

H.A.S. MARYNA
KOSTROGAJ 21
09-400 PŁOCK
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta klient, który dokonał transakcji na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni od wydania mu rzeczy, a w przypadku świadczenia usługi - od daty zawarcia umowy (art. 27 i 28). Zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego,jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania posiada wady (fizyczne lub prawne); w przypadku stwierdzenia wady przed upływem roku od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania (art. 556.2). 


2. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub okradzenia przesyłki w transporcie. Brak protokołu od kuriera uniemożliwia rozpatrzenia reklamacji. 


3. Wniosek reklamacyjny musi zawierać udokumentowaną szkodę w postaci zdjęcia lub protokołu od doręczyciela. Reklamacje przyjmowane są mailowo w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. 


4. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji wszelkie koszty związane z jej obsługą spadają na kupującego. 


5. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni. 


6. PAMIĘTAJ - w każdym wypadku i przy każdym produkcie, podstawą gwarancji jest PARAGON (lub faktura).

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
H.A.S. MARYNA
KOSTROGAJ 21
09-400 PŁOCK
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta klient, który dokonał transakcji na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni od wydania mu rzeczy, a w przypadku świadczenia usługi - od daty zawarcia umowy (art. 27 i 28). Zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego,jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania posiada wady (fizyczne lub prawne); w przypadku stwierdzenia wady przed upływem roku od wydania towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania (art. 556.2). 


2. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia lub okradzenia przesyłki w transporcie. Brak protokołu od kuriera uniemożliwia rozpatrzenia reklamacji. 


3. Wniosek reklamacyjny musi zawierać udokumentowaną szkodę w postaci zdjęcia lub protokołu od doręczyciela. Reklamacje przyjmowane są mailowo w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. 


4. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji wszelkie koszty związane z jej obsługą spadają na kupującego. 


5. Zwroty rozpatrywane są w przeciągu 14 dni. 


6. PAMIĘTAJ - w każdym wypadku i przy każdym produkcie, podstawą gwarancji jest PARAGON (lub faktura).

O sprzedającym

1998maryna

O sprzedającym

1998maryna

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:03

Dane firmy

Małgorzata Szewczyk
H.A.S.MARYNA
Kostrogaj 21
09-400 Płock
REGON: 610388160
NIP: 774-148-12-32

Kontakt

  • 606********* (pokaż)

Informacje o sprzedającym

H.A.S. MARYNA

MAŁGORZATA SZEWCZYK

09-400 PŁOCK

KOSTROGAJ 21

Pozostałe informacje

Jesteśmy hurtwnią działającą na rynku od 1998 roku. Z allegro współpracujem od 2011 roku. Zaopatrujemy w produkty piekarnie, cukiernie i małą gastronomię.

Numer oferty:7177366359
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro