, , ,

Babeczki Jogurtowe 335g DR.OETKER

od
Super Sprzedawcy
wilenskie
8,69
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 960 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Powyżej zakupów za 100zł - Czekolada GRATIS!

Rozpływające się w ustach lekkie jogurtowe ciasto, delikatnie oprószone cukrem pudrem. Można je przygotować na jogurcie lub na mleku.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kołczygłowy, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
13,80 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
16,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
15,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
18,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Małe Delikatesy Bożena Piatczyc
Słupska 22a
77-140 Kołczygłowy
woj. pomorskie
email: wilenskie@wp.pl
tel.: 789 237 540

poniedziałek - sobota
06:00 - 22:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Małe Delikatesy Bożena Piatczyc
Słupska 22a
77-140 Kołczygłowy
Dodatkowe informacje

 1. W razie niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem, Klient powinien powiadomić o tym Sprzedawcę i odmówić przyjęcia produktów, których nie zamawiał. 

2. W przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu lub dostarczenia artykułu z wadą fabryczną, Klient zobowiązany jest skontaktować się ze Sprzedawcą. 

3. W razie niezgodności towaru żywnościowego z umową, kupujący ma prawo żądać wymiany towaru bądź obniżenia jego ceny albo odstąpienia od umowy pod warunkiem, że zawiadomi o tym sprzedawcę w terminie 14 dni od otwarcia opakowania (jednakże nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości towaru lub jego przydatności do spożycia) w przypadku towaru paczkowanego lub otrzymania towaru sprzedawanego luzem. W celu dokonania reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym. 

4. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej przekazania do Sprzedawcy, drogą mailową na adres wilenskie@wp.pl. Pisemna informacja o wyniku zostanie wysłana na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji. 

5. Sprzedawca zwraca Klientowi należność za odesłany lub reklamowany towar w ciągu 7 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane przez Klienta w zamówieniu. Koszt odesłania Towaru nie podlega zwrotowi. Koszt odesłania wynosi 15zł (kurier FedEx przysłany przez sprzedającego).

6. Towary szybko psujące się nie podlegają zwrotowi/odesłaniu. 

7. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. 

8. Różnice między rzeczywistym wyglądem produktu, a jego zdjęciem w Sklepie Internetowym nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru.

9. W przypadku prawidłowo złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to umowy:

  • świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej (licytacje w Allegro nie są aukcjami publicznymi);
  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy

10. Kupujący zobowiązany jest zwrócić zakupione rzeczy bez wad.

11. Kupujący ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur.

12.  POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR:

12.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php orazhttp://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

12.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

12.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

12.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
12.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Małe Delikatesy Bożena Piatczyc
Słupska 22a
77-140 Kołczygłowy
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy)

O sprzedającym

wilenskie

O sprzedającym

wilenskie

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 15 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:31

Dane firmy

Bożena Piatczyc
Małe Delikatesy Bożena Piatczyc
Słupska 22a
77-140 Kołczygłowy
REGON: 771501162
NIP: 842-127-73-41

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Witam! 

W rodzinnej, przyjaznej firmie, która swoją pozycje na rynku zawdzięcza tylko i wyłącznie ciężkiej pracy. 

Jesteśmy na rynku od 1989r i w tamtym czasie pracowałam w firmie tylko z mężem. Z czasem dzięki pracy i sprzyjającym warunkom nowego wolnego kraju zaczeliśmy się rozwijać. Nasza oferta w internecie jest tylko częścią produktów które mogą Państwo kupić w sklepie stacjonarnym. Cały czas pracujemy aby nasza oferta poszerzała się, aby sprostać Państwa potrzebom. Jeżeli czegoś nie mogą Państwo znaleźć w naszym sklepie - zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego. Jeżeli tylko będziemy mogli to spełnimy państwa życzenia. Nasza dewiza: "Liczy się tylko zadowolenie naszego klienta". 

Zapraszamy do współpracy. 

Bożena Piatczyc - właściciel sklepu Małe Delikatesy

Pozostałe informacje

Drodzy klienci!

Oto kilka ważnych informacji, które prosimy by mieć na względzie korzystając z naszej oferty:

  1. Faktura VAT - bardzo prosimy o przemyślane zakupy, i sprawdzenie czy aby na pewno w formularzu zamówienia zaznaczono, by sprzedający wystawił F-Vat. Od 1 I 2019 weszła w życie ustawa zabraniając wystawiania F-Vat do paragonu jeśli na paragonie nie ma nr NIP. Oznacza to że nie będziemy wystawiać F-Vat jeśli klient zapominiał zaznaczyć to w zamówieniu, a my wystawilśmy paragon. Nie mamy obowiązku odprowadzania podwójnie podatku przez błędy w zamówieniu.
  2. Dostępność produktów - by ułatwić sobie pracę i nie musieć co 10 dni odnawiać ofert, wszystkie produkty mają wpisane bazową ilość 1000 szt, i czas trwania do wyczerpania przedmiotów. Oznacza to że aktualnie nie mamy 1000 szt na stanie, ale jesteśmy w stanie tyle zapewnić, gdyż posiadamy szerokorozgałezioną sieć kontrahentów i dystrybutorów z którymi współpracujemy. Rzadko się zdarza, że producent wycofa dany produkt, a nie poinforumje globalnie sklepów o zaprzestaniu produkcji, a nam nie uda się na czas dopilnować by zamknąć sprzedaż. W takim przypadku gdy widzicie Państwo że już nigdzie dany produkt nie jest dostępny, prosimy przed kliknięciem "Kup teraz" złożyć zapytanie o dostępność produktu a my jak najszybciej to możliwe odpowiemy. 
  3. Czas realizacji zamówień - wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 24h roboczych od zaksięgowania płatności. Czasem się zdarza, że oczekujemy na dostawę danego produktu. W tym przypadku poinformujemy Kupującego o możliwym nieznacznym wydłużeniu czasu dostawy. Jeżeli zamówienie jest pilne - poinformujemy o możliwości zastąpienia danego produktu zamiennikiem innej firmy, i wyślemy przesyłkę tego samego dnia. 
  4. Zamówienia z płatnością przy odbiorze "za pobraniem" - wszystkie zamówienia z płatnością przy odbiorze musimy potwierdzać telefonicznie, przez przykre doświadczenia z klientami którzy nie odbierali takowych przesyłek po złożeniu zamówienia. Prosimy spodziewać się telefonu od nas. Jeżeli posiadacie Państwo u nas historie zakupów, i nie jest to pierwsze zamówienie "za pobraniem" - wyślemy przesyłkę bez potwierdzenia telefonicznego. W przypadku pierwszego zamówienia w naszym sklepie, i potwierdzenia ze strony Kupującego, przesyłka mimo to nie zostanie odebrana - skontaktujemy się w celu wyjaśnienia okoliczności braku możliwości odbioru. Gdy Kupujący nie będzie odpowiadał na telefony i maile, dodamy go na "Czarną listę" - oznacza to że zostanie zablokowana możliwość robienia zakupów w naszym sklepie.
  5. Nowe produkty - jesteśmy otwarci na propozycje wprowadzenia nowych produktów do naszej oferty. Mamy duże możliwości wyboru w szerokiej palecie produktów. Jeżeli szukacie Państwo konretnego produktu, i chcielibyście byśmy mieli to w ofercie, prosimy o mail. Sprawdzimy jego dostępność na rynku i zaproponujemy cenę. Jeżeli cena będzie satysfakcjonująca, to od razu dodamy produkt do oferty, i wyślemy mailem link pod którym będzie można go zakupić.
  6. Wysyłka wina - wino pakujemy w grube i sztywne kartony 5-warstwowe, z 5-warstwową kratownicą która oddziela każdą butelkę od siebie. Oprócz tego każda butelka jest owijana w folie bąbelkową. Kartony są oznakowane wszystkimi niezbędnymi emblematami typu: taśma "OSTROŻNIE NIE RZUCAĆ!", naklejka "GÓRA/DÓŁ".
  7. Uszkodzony towar - w razie zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń paczki lub zawartości, prosimy postępować w zależności od przewoźnika:
  • Pocztex Kurier48 - należy spisać przy kurierze protokół szkody który znajduje się koszulce kurierskiej na bocznej ściance kartonu. Jeżeli paczka z zewnątrz nie zdradzała wyglądem możliwych uszkodzeń wewnętrzynch, mają Państwo możliwość zgłoszenia na najbliższej placówce pocztowej uszkodzenia lub ubytku niewidocznego. Następnie należy złożyć reklamacje na stronie: http://www.poczta-polska.pl/reklamacje/
  • InPost - w razie uszkodzeń przesyłki lub zawartości, prosimy niezwłocznie zgłosić reklamacje na stronie: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do zadawania ich pod adresem: wilenskie@wp.pl lub telefoniecznie pod nr tel 789 237 540 , od poniedziałku do piątku w godz 6-15. 

Zapraszamy do zakupów!

Numer oferty: 7200409680

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro