AVENE CLEANANCE HYDRA KREM + CICALFATE UST BALSAM
Sprawdź
Parametry
- Stan:Nowy
- Faktura:Wystawiam fakturę VAT
- Rodzaj:na dzień
- Typ skóry:Problematyczna
- Działanie:Przeciw niedoskonałościom
- Problem skóry:trądzik
- Produkt nie zawiera:nie dotyczy
- Marka:
- Pojemność:50 ml
- Konsystencja:krem
- Opakowanie:tubka
- Grupa wiekowa:uniwersalny
- Wielkość:Produkt pełnowymiarowy
- Składnik wiodący:SIARCZAN DEKSTRANU
Opis
AVENE CLEANANCE HYDRA KREM + CICALFATE UST BALSAM ZESTAW
Zestaw Avene obejmuje:
- AVENE Cleanance Hydra, krem łagodzący -40ml
- AVENE Cicalfate, regenerujący balsam do ust -10ml
AVENE Cleanance Hydra, krem łagodzący-40mlCleanance Hydra krem łagodzący doskonale nawilża, szybko się wchłania oraz przywraca komfort skórze. Koi, nawilża i odżywia skórę wrażliwą i wysuszoną w wyniku kuracji przeciwtrądzikowych. Przywraca komfort skóry. Bisabolol: łagodzi zaczerwienienia, woda termalna Avene: koi i łagodzi podrażnienia.
Wskazania: do skóry wysuszonej i podrażnionej wskutek kuracji przeciwtrądzikowych.
Sposób użycia: stosować rano i/lub wieczorem na twarz, po oczyszczeniu skóry twarzy preparatem Cleanance Hydra oczyszczającym kremem łagodzącym.
Główne składniki: bisabolol, woda termalna Avene. Hipoalergiczny. Nie powoduje powstawania zaskórników.
AVENE Cicalfate, regenerujący balsam do ust-10ml
Regeneracyjny balsam do ust długotrwale regeneruje, odżywia i chroni popękane usta i bardzo suche, podrażnione obszary ciała. Oprócz pielęgnacji ust może być stosowany na policzki i podrażnienia okołoustne u niemowląt, podrażnienia nosa oraz podrażnienia okołoustne i warg u dorosłych. Składniki balsamu aktywnie regenerują podrażnione okolice pozostawiając je intensywnie nawilżone oraz z długotrwałą ochroną.
Wskazania: pielęgnacja popękanych i podrażnionych ust.
Sposób użycia: aplikować tak często jak to potrzebne
.Główne składniki: sukralfat, woda termalna Avene, alfa-bisabolol.
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
1. Gwarancji sprzedawca udziela na okres 3 miesięcy od daty zakupu.
2. W przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z art. 10 ustawy z 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej Klient traci uprawnienia określone w wyżej wymienionej ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi drogerii o tym fakcie.
3. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.
4. Klient ma prawo żądać bezpłatnej wymiany bądź naprawy zakupionego produktu, w przypadku gdy wymiana bądź naprawa jest możliwa. Gdy sklep internetowy nie jest w stanie wywiązać się z umowy klient ma prawo do obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy.
5. Czas w jakim drogeria internetowa rozpatruje reklamacje nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych. W tym czasie klient zostanie zawiadomiony o podjętych przez drogerię internetową decyzjach i ewentualnej wymianie bądź zwrocie kosztów.
6. Wszelkie koszty związane z reklamacją pokrywa drogeria internetowa.
7. Gwarancja nie obowiązuje gdy na zakupionych produktach widać uszkodzenia mechaniczne.
8. Gwarancja producenta rozszerzona dotyczy sprzętu firmy Geratherm, Diagnosis: Inhalatory, ciśnieniomerze, termometry i wynosi 5lat od dnia zakupu.
Reklamacja
Zwroty
Zwroty
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- dro***********@********* (pokaż)
- +48 ********* (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Sklep drogeriakrokus prowadzi spółka Apis Farmacja Sp. z o.o. z siedzibą w Łącku.
Adres sklepu: [na ten adres prosimy kierować zwroty]
Apis Farmacja Sp. z o.o.
ul.Orkana 12A
34-730 Mszana Dolna
Pozostałe informacje:
Krótko zasady: Kupując na naszych aukcjach akceptujesz nasz regulamin:
DOSTAWA:
Paczki/listy wysyłamy w ciągu 4 dni od dnia zapłaty, nie oznacza to że Państwo otrzymacie towar do w czwartym dniu od zapłaty. Termin dostawy zależy od rodzaju paczki.
Przykład: Przesyłka kurierska/paczkomat termin dostawy 2 dni.
Kiedy mogę się spodziewać kuriera – w ciągu 6 dniu od dnia płatności.
Zagraniczne przesyłki realizujemy zgodnie z cennikiem podanym w ofercie.
W przypadku próby ominięcia cennika i wpisywania błędnych informacji [przykład: klient podaje dane do wysyłki zagraniczne, a w polu adres dostawy POLSKA] informujemy, że paczka nie zostanie nadana za opłatą wynikająca z cennika - dostawa z kraju, nie będziemy również zwracać środków na zagraniczne konta bankowe, chyba żę klient wyrazi zgodę na opłatę za przelew w wysokości 60zł [taką opłatę pobiera bank za zwrot środków]
1. Do każdej przesyłki standardowo dołączamy paragon lub na życzenie klienta fakturę [Żądanie faktury musimy być potwierdzone w formularzu zakupu, w przypadku braku informacji, wystawiamy paragon fiskalny].
2. Do kosztów zakupu należy doliczyć opłatę za przesyłkę towarów + dodatkowe koszty (o ile są wymienione w zakładce dostawa i płatność)
3. Zmiana adresu wysyłki możliwa poprzez wypełnienie Formularza dostawy. Jeżeli Państwo dokonujecie kilku zakupów należy w każdym formularzu dostawy zmienić adres. Nie aktualizujemy adresów wysyłki poprzez maila jak i również poprzez adnotacje w przelewie bankowym.
4. Przesyłki nadajemy poprzez Pocztę Polska/Kurierem DPD/InPost. Wysyłka następuje w ciągu 4 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
5. Preferowana płatność poprzez PayU. W przypadku przedpłaty na konto wpłaty prosimy kierować na nr konta 62 1240 5165 1111 0010 6777 1928 BARDZO WAŻNE W TYTULE PROSZĘ WPISAĆ: ALLEGRO, [NAZWA_KUPUJACEGO] Przykład: ALLEGRO, miłyklient225
6. Dzięki takiemu zapisowi w przelewie płatność zostanie automatycznie zaksięgowana, co znacznie przyspieszy realizację zamówienia.
7. Preferujemy kontakt mailowy, jednak, jeżeli Państwo potrzebują szybkiej informacji prosimy o kontakt pod numer telefonu +48 185427087
8. Na wpłatę czekamy 7 dni od dokonania zakupu. Jeśli w tym terminie nie wpłynie ustalona kwota, aukcja zostanie anulowana oraz zostanie złożony wniosek do Allegro o zwrócenie kosztów prowizji.
Prosimy o nie wykonywanie wpłat elektronicznych po otrzymaniu komunikatu o zwrocie prowizji gdyż nie jest on dla nas widoczny. Jeżeli chcą Państwo wpłacić środki za zakupiony towar (po wystąpieniu przez nas o zwrot prowizji) prosimy o bezpośrednią wpłatę na nasz rachunek który podajemy powyżej.
9. Zastrzegamy sobie prawo do korzystania z usług kurierskich w przypadku paczek/listów powyżej 100 g
PO WYSYŁCE
Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo e-mail potwierdzający jej nadanie. Jeśli po upływie 7 dni od momentu wysłania paczka nie dotrze, bardzo prosimy o kontakt.
W przypadku zaginięcia paczki po 14 dniach roboczych zgłaszamy reklamację. W ciągu dwóch tygodni otrzymujemy informację o rezultacie reklamacji. W takim przypadku, zwracane są pieniądze za niedostarczony towar.
CENTRUM SPORÓW
Jeżeli z jakiś powodów Państwo są niezadowoleni z jakości obsługi, jakości towaru przed wystawieniem komentarza prosimy o kontakt z nami. Na pewno znajdziemy rozwiązanie satysfakcjonujące obie strony.
Dziękujemy za wizytę w naszym sklepie.
Pozdrawiamy Zespół Drogerii Krokus
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu