Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Parametry

    • Stan:
      Używany
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Producent części:
      Volkswagen (oryginalne OE)
    • Numer katalogowy części:
      04L.129.635.F
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe, Samochody dostawcze, Samochody ciężarowe

Opis

Króciec Przewód Wąż Chłodnicy EGR do Audi VW SKODA 2016 >>>

Kod produktu:

04L 131 512 C ; 04L 129 635 F

Stan Idealny, Zapraszam również na inne aukcje posiadamy części do Tego i innych modelów Audi .............

Dostawa i płatność

od 9,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Tarnowskie Góry, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u wolnydk za co najmniej 6999.99 zł.

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier DHL pobranie
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
15,99 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,99 zł
kolejna sztuka
11,99 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
9,99 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
9,99 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1-2 dni robocze

Wysyłka za granicę

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Austria
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
99,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Belgia
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
99,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Czechy
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
99,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Dania
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
99,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Estonia
pierwsza sztuka
149,99 zł
kolejna sztuka
149,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Finlandia
pierwsza sztuka
149,99 zł
kolejna sztuka
149,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Francja
pierwsza sztuka
149,99 zł
kolejna sztuka
149,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Hiszpania
pierwsza sztuka
149,99 zł
kolejna sztuka
149,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Holandia
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
99,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Irlandia
pierwsza sztuka
149,99 zł
kolejna sztuka
149,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Litwa
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
99,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Luksemburg
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
99,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Niemcy
pierwsza sztuka
89,99 zł
kolejna sztuka
89,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Norwegia
pierwsza sztuka
199,99 zł
kolejna sztuka
199,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Portugalia
pierwsza sztuka
149,99 zł
kolejna sztuka
149,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Szwecja
pierwsza sztuka
109,99 zł
kolejna sztuka
109,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Słowacja
pierwsza sztuka
99,99 zł
kolejna sztuka
99,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Ukraina
pierwsza sztuka
149,99 zł
kolejna sztuka
149,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
149,99 zł
kolejna sztuka
149,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Węgry
pierwsza sztuka
149,99 zł
kolejna sztuka
149,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Włochy
pierwsza sztuka
249,99 zł
kolejna sztuka
249,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Łotwa
pierwsza sztuka
149,99 zł
kolejna sztuka
149,99 zł
maksymalnie w paczce
1
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

F.H.U. PrintGrooup
Ul. Doniecka 7f/3
42-612 Tarnowskie Góry
Dodatkowe informacje

 Dodatkowe informacje

Zasady reklamacji i zwrotów towarów zakupionych w firmie F.H.U. Print Grooup Katarzyna Kulak

Podstawą do uwzględnienia gwarancji jest dostarczenie karty gwarancyjnej. Jeśli producent nie wystawia na dany wyrób karty gwarancyjnej, wystarczającym dokumentem jest kopia dowodu zakupu.1. Warunki gwarancji i reklamacji w firmie F.H.U. Print Grooup Katarzyna Kulak1.1.Gwarancja trwa 24 miesiące od daty sprzedaży, z wyjątkiem towarów z działu 'Wyprzedaż', dla których udzielamy gwarancji 12-miesięcznej.

1.2.Plomby gwarancyjne nie mogą być zerwane lub uszkodzone.

1.3.Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieprawidłowego użytkowania, np. wywołane zalaniem. Gwarancji nie podlegają urządzenia zmodyfikowane przez użytkownika, np. z uciętymi lub przerobionymi wtykami.

1.4.Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi, przepięciami lub zalaniami.

1.5.Urządzenie, w których wgrano oprogramowanie pochodzące z innych źródeł niż zalecane przez producenta nie podlegają gwarancji.

1.6.Do zgłoszenia gwarancyjnego wymagana jest w pełni wypełniona karta zgłoszenia oraz kompletny towar. 

1.7.Zgłoszenie reklamacyjne może nie zostać skierowane do realizacji, jeśli karta zgłoszenia nie będzie poprawnie wypełniona, a w szczególności jeśli nie będą podane objawy uszkodzenia lub jeśli reklamowany towar będzie niekompletny.

1.8.Firma PRINT GROOUP zastrzega sobie prawo do naprawy odpłatnej, po wcześniejszym poinformowaniu o tym kontrahenta, w przypadku stwierdzenia, iż urządzenie było eksploatowane nieprawidłowo, a zwłaszcza jeśli uszkodzenia spowodowane były wyładowaniami atmosferycznymi lub przepięciami.

1.9.Firma PRINT GROOUP nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikłe z nieprawidłowej pracy lub jej zaniechania przez sprzedawane produkty. W szczególności dotyczy to urządzeń i oprogramowania telewizji przemysłowej i instalacji telewizji przemysłowych.

1.10.Programy komputerowe sprzedawane są bez gwarancji odnośnie ich pracy lub walorów użytkowych, a w szczególności nie gwarantuje się ich pracy na komputerze użytkownika ani z oprogramowaniem przez niego używanym.

1.11.Nie gwarantuje się kompatybilności sprzedawanych produktów z innymi produktami.2. Szczegółowe zasady reklamacji.2.1. Przesyłki

2.1.1.Wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone.

2.1.2.Należy zawsze sprawdzać stan przesyłki w obecności kuriera, który ją dostarczył.

2.1.3.Gdy w czasie odbioru przesyłki okaże się, że opakowanie jest uszkodzone w stopniu takim, że również towar w nim zawarty może być uszkodzony, nie należy przyjmować przesyłki, a na liście przewozowym należy dopisać adnotację o jej szkodzeniu.

2.1.4.Po przyjęciu przesyłki należy ją rozpakować w obecności kuriera i sprawdzić jaki jest stan towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy spisać protokół reklamacyjny (druk powinien posiadać ze sobą kurier), złożyć go u kuriera, a jego kopię przesłać niezwłocznie do nas faksem na nr: 12 686 02 11 w. 7 bądź mailem: biuro@printgrooup.pl, wpisując w temacie wiadomości tekst: SERWIS - REKLAMACJA.Stanowi to podstawę do szybkiego załatwienia reklamacji i wysyłki nowego towaru.2.2. Gdy chcemy skorzystać z prawa zwrotu.

2.2.1.Kontrahent ma prawo do dokonania zwrotu wysyłkowo zakupionego towaru bez względu na przyczynę, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.Dotyczy to zakupu dokonanego przez kontrahenta detalicznego (konsumenta), nie dotyczy to natomiast podmiotów gospodarczych (firm).

2.2.2.Kontrahent ma prawo rozpakować zakupiony towar i sprawdzić, czy spełnia jego oczekiwania.

2.2.3.Zwrot zostanie przyjęty pod warunkiem, że towar nie nosi śladów użytkowania wynikłych z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 2.2.2. i znajduje się w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu.

2.2.4.Kontrahent zwracający towar winien go odesłać na własny koszt, załączając kopię dowodu zakupu towaru, kartę gwarancyjną, jeśli ją wydano przy zakupie oraz Oświadczenie o odstąpieniu od UMOWY, wraz z informacją czy zwrot pieniędzy ma być dokonany poprzez kompensatę wartości kolejnego, będącego w trakcie realizacji zamówienia, czy przelewem na podane konto.

2.2.5.Zwracany towar musi zostać starannie zapakowany celem zabezpieczenia go przed uszkodzeniem podczas transportu. Do towaru należy dołączyć dokładny opis zwracanych rzeczy: kod towaru (z dokumentu sprzedaży), pełna nazwa, ilość sztuk oraz adres zwrotny. Na paczce koniecznie należy umieścić napis "ZWROT".

2.2.6.Prawo odstąpienia od zawartej umowy nie przysługuje kontrahentowi w odniesieniu do umów:1) o świadczenie usług, jeżeli właściciel sklepu wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą kontrahenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez właściciela sklepu utraci prawo odstąpienia od umowy;2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi właściciel sklepu nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji kontrahenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;7) w której kontrahent wyraźnie żądał, aby właściciel sklepu do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli właściciel sklepu świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania kontrahent żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje kontrahentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;9) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;10) zawartej w drodze aukcji publicznej;11) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą kontrahenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez właściciela sklepu o utracie prawa odstąpienia od umowy.2.3. Towar niesprawny.

2.3.1. Wady przed rozpoczęciem eksploatacji.

2.3.1.1.Kontrahent ma prawo rozpakować zakupiony towar i sprawdzić, czy spełnia jego oczekiwania.

2.3.1.3.Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu, starannie zapakowany, z wypełnioną kartą zgłoszenia, kopią dowodu zakupu i kartą gwarancyjną, jeśli ją wydano przy zakupie. Na paczce koniecznie należy umieścić napis "PRZEDSPRZEDAŻ-SERWIS".

2.3.1.4.Jeżeli niesprawne urządzenie nie nosi śladów użytkowania wynikłych z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 2.3.1.1., jest kompletne i posiada nieuszkodzone opakowanie, to towar wymienimy na pełnowartościowy i wyślemy na nasz koszt lub, jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy pieniądze.

2.3.1.5.Jeżeli niesprawne urządzenie nosi ślady użytkowania wynikłe z przekroczenia prawa kupującego opisanego w punkcie 2.3.1.1. lub nie jest kompletne, albo posiada uszkodzone opakowanie, lub z innych względów nie nadaje się do wymiany, to towar zostanie naprawiony w najkrótszym możliwym terminie i wysłany do kontrahenta na nasz koszt.

2.3.2. Gdy towar ulegnie uszkodzeniu w czasie eksploatacji.

2.3.2.1.Gdy uszkodzone urządzenie odsyłane jest do naprawy gwarancyjnej (tzn. niesprawność nastąpiła w wyniku wewnętrznego uszkodzenia, a nie działania siły zewnętrznej) należy wysłać je na własny koszt. Urządzenia wysyłane na koszt firmy Print Grooup nie będą odbierane, chyba, że zostanie inaczej uzgodnione z Działem Serwisu.

2.3.2.2.Jeżeli odesłane urządzenie nie zostanie zakwalifikowane do naprawy gwarancyjnej, to zostaną naliczone koszty naprawy.

2.3.2.3.Jeżeli zostanie stwierdzone, iż towar jest nieuszkodzony, a niesprawność wynikała z nieumiejętności obsługi urządzenia, zostanie on odesłany na koszt kontrahenta z doliczeniem 15 do 100 zł netto kosztu obsługi serwisowej, zależnie od zakresu czynności serwisowych - testowania sprzętu.

2.3.2.4.Reklamowane urządzenia powinny być odsyłane kompletne (to znaczy np. jeśli uszkodzeniu uległ tuner, to należy go odesłać wraz z pilotem) i starannie zapakowane, w oryginalnym opakowaniu, wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia, kopią dowodu zakupu oraz kartą gwarancyjną, jeśli ją wydano przy zakupie. Na paczce koniecznie należy umieścić napis "SERWIS".

2.3.2.6.W przypadku uzasadnionej reklamacji urządzenie zostanie naprawione w najkrótszym możliwym terminie i wysłane do kontrahenta na nasz koszt.

2.3.2.7.Jeżeli nie uda się urządzenia naprawić, ani wymienić na nowe, zwrócimy pieniądze.

Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r. Poz. 827 oraz Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. z późniejszymi zmianami - KODEKS CYWILN

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
dostępny w e-mailu po zakupie
Dodatkowe informacje

 Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Każdy Klient od momentu otrzymania paczki ma możliwość zwrotu w terminie 14 dni bez podania przyczyny pod Warunkiem wczesniejszego ustalenia tego z sprzedawcą i akceptacji zwrotu, kupujący odsyła na swój koszt. Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony nieużywany, najlepiej w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi załączonymi dokumentami. Po otrzymaniu przesyłki i zweryfikowaniu stanu zwracanego produktu zwracamy pieniądze na podane konto bankowe w ciągu 10 dni od odbioru paczki. 

O sprzedającym

wolnydk

O sprzedającym

wolnydk

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:18

Kontakt

  • +48********* ************ (pokaż)
  • +49 ********** ********* (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 12:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

F.H.U. PRINTGROOUP Katarzyna Kulak

ul. Doniecka 7f/3 ; 42-612 Tarnowskie Góry

NIP: 645 215 62 29

+48 505 997 254 ; +48 570 000 032 ; +48 668 260 807 ; +49 163 926 22 90 (Polski i Niemiecki)

biuro@printgrooup.pl

czesci@printgrooup.pl

afamula@aol.com

Pozostałe informacje

Pozostałe informacje Sprzedaż części w godzinach od 8:00 do 16:00 5 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek) Szanowni państwo, miło nam poinformować, że wprowadziliśmy kilka zmian mających na celu lepiej chronić państwa dane osobowe zgodnie z wymogami RODO tj. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W związku z powyższym: 1. W dniu 25 maja 2018 roku uległ aktualizacji nasz Regulamin oraz została wprowadzona nowa Polityka Prywatności. 2. Akceptacja nowych regulaminów nie wymaga od państwa żadnych działań. Jeśli nie chcą państwo ich akceptować i tym samym rezygnują z posiadania konta w naszym serwisie, mogą państwo usunąć konto lub dokonać jakichkolwiek zmian danych w zakładce Moje konto, lub: – zgłosić nam taką dyspozycję mailowo na adres – zgłosić nam taką dyspozycję korespondencją tradycyjną na adres: F.H.U. PRINTGROOUP Katarzyna Kulak ul. Doniecka 7f/3 42-612 Tarnowskie Góry  W przypadku pytań i wątpliwości nasze biuro jest do państwa dyspozycji: – od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 – 20:00. – sobota : 08:00 – 20:00. 3. Wypisanie się z naszego newslettera jest równie proste, jak zapisanie się do niego i może nastąpić wszystkimi kanałami z punktu 2. lub poprzez kliknięcie w link "Jeśli nie chcesz otrzymywać od nas wiadomości, kliknij tutaj", który każdorazowo znajduje się w treści wiadomości. 4. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby przechowywanym danym osobowym zapewnić środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.       Administratorem przekazanych danych jest F.H.U. PRINTGROOUP Katarzyna Kulak ul. Doniecka 7f/3 42-612 Tarnowskie Góry NIP 645 215 62 29      Pozdrawiamy i serdecznie dziękujemy, że z nami jesteście.  Zespół PrintGrooup  

Numer oferty:8122063539
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro