Parametry
- Stan:Nowy
- Faktura:Wystawiam fakturę VAT
- Dostawa z Polski:tak
- Typ:Smartfon
- Szerokość produktu:74 mm
- Wysokość produktu:147 mm
- Głębokość produktu:7.7 mm
- Waga:144 g
- Kolor:biały
- Przekątna ekranu:5.2"
- Wbudowana pamięć:32 GB
- Pamięć RAM:3 GB
- System operacyjny:Android
- Wersja systemu operacyjnego:Android 6.0
- Rozdzielczość aparatu przedniego:8 Mpx
- Rozdzielczość aparatu tylnego:16 Mpx
- Pojemność akumulatora:2650 mAh
- Typ akumulatora:litowo-polimerowy
- Rozdzielczość nagrywanych filmów:4K
- Rodzaj wyświetlacza:LCD IPS
- Ekran dotykowy:tak
- Rozdzielczość ekranu (px):1920 x 1080
- Slot karty pamięci:tak
- Częstotliwość procesora:2 GHz
- Liczba rdzeni procesora:8
- Transmisja danych:4G (LTE)
- Opcje SIM:Dual SIM
- Blokada simlock:brak blokady
- Komunikacja:Bluetooth, Wi-Fi
- Nawigacja:A-GPS, GLONASS
- Czujniki:akcelerometr, czujnik pola magnetycznego (Halla), czujnik zbliżeniowy, czujnik światła, czytnik linii papilarnych, magnetometr, żyroskop
- Złącza:USB 3.1 typ C, mini jack 3,5 (audio)
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Lokalizacja: Kraków, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
PRZEBIEG PROCESU REKLAMACJI
- Zgłoszenie reklamacji w przypadku wystąpienia usterki technicznej należy skontaktować się ze Sprzedawcą. Aby przyspieszyć proces reklamacyjny zaleca się kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty e-mail.
- Wysyłka reklamowanego sprzętu - reklamowany towar należy dostarczyć do serwisu Sprzedającego.
- Rozpatrzenie reklamacji - po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową wraz z wynikiem ekspertyzy serwisowej.
- Odbiór reklamowanego sprzętu - Reklamowany sprzęt należy odebrać od Sprzedającego w terminie 30 dni od otrzymania powiadomienia o zakończeniu procedur serwisowych. Odbiór następuje za pośrednictwem firmy kurierskiej. W razie nieodebrania produktu oraz ówczesnym poinformowaniu po upływie kolejnych 14 dni, sprzedawca ma prawo naliczyć opłaty za bezumowne przechowywanie towaru w skali 5% aktualnie obowiązującej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby sprzedającego, naliczanej za każdy miesiąc przechowywania.
- Jako konsument masz możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w myśl ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823). Jesteś uprawniony do złożenia swojej skargi m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Dodatkowo jesteś uprawniony do złożenia swojego wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem uprawnionego podmiotu, którym w przypadku Primakomp jest Inspekcja Handlowa (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (poniższy formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
Primakomp Sp. z o.o.,
ul.Lubomirskiego 27/1,
31-509 Kraków,
e-mail: sklep@primakomp.pl
Niniejszym oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy sprzedaży następujących rzeczy ........................................................
Imię i nazwisko ..........................
Adres ..........................................
Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
POUCZENIE O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY KUPNA-SPRZEDAŻY
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, bez podania przyczyny na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) Formularz o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby Primakomp.pl, lub drogą mailową na adres: sklep@primakomp.pl. Termin 14-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: - w której przedmiotem oświadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem oświadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie oświadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@************ (pokaż)
Pozostałe informacje
OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 § 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
REGULAMIN
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
- Reklamowany towar należy odesłać na adres wskazany przez Dział Wsparcia Technicznego Primakomp.
- Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączając odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
- Jako konsument masz możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w myśl ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823). Jesteś uprawniony do złożenia swojej skargi m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Dodatkowo jesteś uprawniony do złożenia swojego wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem uprawnionego podmiotu, którym w przypadku Primakomp jest Inspekcja Handlowa (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).