Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Apple iPad AIR 64GB Wi-Fi Space Gray A1566 Klasa-C

od
AT-OUTLET
97,8% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!
Darmowa dostawa
Czas wysyłkinatychmiast
Zwrotza darmo
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
    • Model:
      A1566
    • Kod producenta:
      Mgkl2kn/a
  • Parametry fizyczne
    • Kolor:
      srebrny
    • Materiał:
      aluminium, metal, szkło
  • Dane szczegółowe
    • Transmisja danych:
      3G
    • Nawigacja:
      GPS
    • Złącza:
      Lightning
    • System operacyjny:
      iOS
    • Wersja systemu operacyjnego:
      iOS 8
    • Komunikacja:
      Bluetooth, Wi-Fi
    • Czujniki:
      akcelerometr, czujnik zbliżeniowy, czujnik światła, żyroskop, czytnik linii papilarnych, magnetometr
  • Aparat
    • Rozdzielczość aparatu tylnego:
      8 Mpx
    • Rozdzielczość aparatu przedniego:
      1.2 Mpx
    • Rozdzielczość nagrywanych filmów:
      1080p (FullHD)
    • Funkcje aparatu:
      lampa błyskowa, panorama, zoom, nagrywanie wideo, wykrywanie twarzy
  • Akumulator
    • Pojemność akumulatora:
      3200 mAh
  • Ekran
    • Rodzaj wyświetlacza:
      Retina
    • Ekran dotykowy:
      tak
    • Przekątna ekranu:
      9.7"
    • Rozdzielczość ekranu (px):
      1536 x 2048
  • Procesor
    • Liczba rdzeni procesora:
      2
  • Pamięć
    • Wbudowana pamięć:
    • Pamięć RAM:
      2 GB
    • Slot karty pamięci:
      brak informacji

Opis

Apple iPad Air 2 A1566

Tablety firmy Apple to flagowe urządzenia amerykańskiego producenta. Cechują je dobre i solidne wykonanie, duży i wygodny ekran oraz najwyższej jakości podzespoły. Ponadto można je kupić w naprawdę atrakcyjnej cenie! To nie są żarty - zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!

Specyfikacja

  • Model: Apple iPad Air 2 A1566
  • Procesor: Apple A8X @1.50GHz 3 rdzenie
  • RAM: 2 GB
  • Pamięć wewnętrzna: 64 GB
  • System operacyjny: iOS
  • Bateria: 7340 mAh
  • Ekran: 9.70" IPS Retina
  • Rozdzielczość: 1536 x 2048 px 264 PPi
  • Aparat: 8Mpx
  • Aparat przedni: 1.3Mpx
  • Złącza: Lightning, mini Jack 3.5mm
  • Bluetooth: 4.0
  • WiFi: A/B/G/N/AC 2.4 i 5GHz
  • NFC: Tak
  • Pozostałe: czujniki: akcelerometr, światła, magnetometr, żyroskop, barometr, czytnik linii papilarnych
  • Wymiary/waga: 240,00 x 169,50 x 6,10 mm / 444,00g

Stan techniczny

Używany - 100% sprawny (produkt testowany)

Stan wizualny

Klasa C - popękany ekran, rysy, uszczerbiona obudowa

Wysyłka z Polski

Wszystkie tablety posiadamy w naszym magazynie - wysyłka realizowana jest w ciągu 24H

Oferowane przez nas tablety poleasingowe są w bardzo dobrym stanie technicznym, bez ukrytych wad.

* Zdjęcia znajdujące się w opisie przedstawiają jeden z oferowanych produktów

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Częstochowa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u AT-OUTLET za co najmniej 1499,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
0,00 zł
pon. 16 gru. w punkcie
pon. 16 gru. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. w punkcie
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. w punkcie
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DHL
10,99 zł
pon. 16 gru. u Ciebie
pon. 16 gru. u Ciebie
Kurier DHL pobranie
23,99 zł
pon. 16 gru. u Ciebie
pon. 16 gru. u Ciebie

Punkty odbioru

Punkt sprzedaży AT-OUTLET Warszawa - Aleje Jerozolimskie
al. Jerozolimskie 11/19
00-508 Warszawa
woj. mazowieckie
email: warszawa@at-outlet.pl
tel.: +48 660 448 680

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Punkt sprzedaży AT-OUTLET Warszawa-Pruszków
Powstańców 1
05-800 Pruszków
woj. mazowieckie
email: pruszkow@at-outlet.pl
tel.: +48 600 570 570

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

wymagana przedpłata
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Punkt Sprzedaży AT-OUTLET C.H. M1 Czeladź
Będzińska 80
41-250 Czeladź
woj. śląskie
email: czeladz@at-outlet.pl
tel.: +48 692 727 154

poniedziałek - sobota
09:00 - 21:00
niedziela
10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Główna siedziba AT-OUTLET sp. z o.o. sp. k.
Białostocka 47
42-202 Częstochowa
woj. śląskie
email: info@at-outlet.pl
tel.: +48 34 387 99 92

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Zapraszamy po odbiór osobisty do naszego sklepu stacjonarnego w Częstochowie ul. Białostocka 47, 42-200 Częstochowa

Płatności

Gwarancja

3 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

3 miesiące
Dodatkowe informacje

  Gwarancja:

  1. W przypadku chęci reklamacji zakupionego sprzętu prosimy o pierwotny kontakt drogą mailową na adres serwis@at-outlet.pl lub telefonicznie +48 34 387-99-92 wew 23
  2. Przed kontaktem z serwisem prosimy przygotować takie dane jak: rodzaj zakupu (sklep stacjonarny, internet itp.), numer zamówienia (jeżeli dostępny), dane osoby zamawiającej, numer plomby gwarancyjnej reklamowanego sprzętu.
  3. Baterie nie podlegają gwarancji po 14 dniowym okresie możliwym zwrotu zakupionego towaru. Jeśli klient zakupił dodatkową nową baterię, gwarancja na nią wynosi miesiąc.
  4. Towary przed wysłaniem (szczególnie smartfony) muszą mieć wylogowane wszystkie konta z urządzenia oraz najlepiej powinny zostać zresetowane do ustawień fabrycznych. Podczas gdy np. smartfon zostanie wysłany na zwrot/wymianę, nie mając pełnego dostępu do urządzenia nie zresetujemy go o ustawień fabrycznych, przez co nie będziemy mogli zrobić naprawy/wymiany/zwrotu.
  5. Prosimy przy pakowaniu paczki dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny zamieszczony w załączniku oraz dowód zakupu.
  6. Kurierzy są zamawiani (przy zakupie z dostawą kuriera) na nasz koszt najwcześniej na następny dzień roboczy od dnia zgłoszenia reklamacji. Dokładne informację klient otrzyma po kontakcie z serwisem.
  7. Nie posiadamy danych o której godzinie zjawi się kurier pod wskazanym adresem, jeżeli kurier nie zastanie nikogo na miejscu nie podejmie drugiej próby odebrania paczki.
  8. Przy wysyłkach we własnym zakresie, nie ponosimy kosztów wysyłki oraz nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  9. Na serwis przyjmowany jest tylko i wyłącznie cały komplet jaki został zakupiony, czyli: konkretny sprzęt z pełną specyfikacją, z dołączonymi wszystkimi akcesoriami (np. zasilacz lub ładowarka) oraz z pełnym okablowaniem.
  10. Klient odpowiada za bezpieczne zapakowanie sprzętu wysyłanego na reklamację. 
  11. Jeśli usterka, wada będzie się różnić od tej w zgłoszeniu lub w wypełnionym formularzu może zostać pominięta przy naprawie/wymianie sprzętu. Brak/zerwanie/uszkodzenie plomb gwarancyjnych wiąże się z jej utratą.
  12. Serwis nie odpowiada za ewentualną utratę danych na sprzęcie klienta, podczas gdy uszkodzenia reklamowanego sprzętu będą się wiązały z uszkodzeniem komponentów odpowiadających za utrzymanie zgromadzonych danych.
  13. Gwarancja nie obejmuje oprogramowania, uszkodzeń mechanicznych, zalań lub niewłaściwego użytkowania sprzętu. 
  14. Licytacje oraz oferty limitowane nie są objęte gwarancją lub rządzą się swoimi prawami.

Gwarancja jest nieważna jeśli:

  • produkt był naprawiany lub modyfikowany przez osoby nieupoważnione;
  • zmieniono numer seryjny produktu, wymieniono lub usunięto jakiekolwiek komponenty lub akcesoria;
  • plomby gwarancyjne zostały uszkodzone lub w jakikolwiek inny sposób zmienione;
  • do uszkodzenia doszło z powodu niewłaściwej instalacji lub niewłaściwego podłączenia urządzenia peryferyjnego (np. monitora lub klawiatury);
  • do uszkodzenia doszło w wyniku zewnętrznej awarii zasilania lub jakiegokolwiek wypadku;
  • do uszkodzenia doszło w wyniku pracy lub przechowywania produktu w warunkach odbiegających od tych opisywanych jako warunki przechowywania i pracy w instrukcji.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

AT-OUTLET sp. z o.o. sp. k.
Białostocka 47
42-202 Częstochowa
Dodatkowe informacje

W przypadku chęci reklamacji zakupionego sprzętu prosimy o kontakt drogą mailową na adres serwis@at-outlet.pl

Przed kontaktem z serwisem prosimy przygotować takie dane jak: 

  • rodzaj zakupu (sklep stacjonarny, internet itp.);
  • numer zamówienia (jeżeli dostępny);
  • dane osoby zamawiającej;
  • numer plomby gwarancyjnej reklamowanego sprzętu

Ważne

  • Towary przed wysłaniem (szczególnie smartfony) muszą mieć wylogowane wszystkie konta z urządzenia oraz najlepiej powinny zostać zresetowane do ustawień fabrycznych. Podczas gdy np. smartfon zostanie wysłany na zwrot/wymianę, nie mając pełnego dostępu do urządzenia nie zresetujemy go o ustawień fabrycznych, przez co nie będziemy mogli zrobić naprawy/wymiany/zwrotu.
  • Kurierzy są zamawiani (przy zakupie przez internet) na nasz koszt najwcześniej na następny dzień roboczy od dnia zgłoszenia reklamacji. Dokładne informację klient otrzyma po kontakcie z serwisem.
  • Nie posiadamy danych o której godzinie zjawi się kurier pod wskazanym adresem, jeżeli kurier nie zastanie nikogo na miejscu nie podejmie drugiej próby odebrania paczki.
  • Na serwis przyjmowany jest tylko i wyłącznie cały komplet jaki został zakupiony, czyli: konkretny sprzęt z pełną specyfikacją, z dołączonymi wszystkimi akcesoriami (np. zasilacz lub ładowarka) oraz z pełnym okablowaniem.
  • Klient odpowiada za bezpieczne zapakowanie sprzętu wysyłanego na reklamację.
  • Jeśli usterka, wada będzie się różnić od tej w zgłoszeniu lub w wypełnionym formularzu może zostać pominięta przy naprawie/wymianie sprzętu.
  • Serwis nie odpowiada za ewentualną utratę danych na sprzęcie klienta, podczas gdy uszkodzenia reklamowanego sprzętu będą się wiązały z uszkodzeniem komponentów odpowiadających za utrzymanie zgromadzonych danych.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
AT-OUTLET sp. z o.o. sp. k.
Białostocka 47
42-202 Częstochowa
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

W przypadku chęci zwrotu zakupionego sprzętu prosimy w pierwszej kolejności o kontakt drogą mailową na adres serwis@at-outlet.pl

Ważne

  • Zwrot urządzenia w stanie nie zmienionym bez podania przyczyny jest możliwy dla klientów będących osobą fizyczną (nie przysługuje on przedsiębiorcy oraz w przypadku zakupu sprzętu na firmę przez osobę fizyczną).
  • Przedmiot można dostarczyć osobiście lub przesłać odpowiednio zabezpieczone na podany adres: AT-OUTLET sp. z o.o. sp. k. ul. Białostocka 47, 42-202 Częstochowa
  • Kupujący ponosi koszt odesłania sprzętu do Sprzedającego. 
  • W celu przyspieszenia realizacji zwrotu należy najpierw skontaktować się z serwisem oraz postępować zgodnie z punktami o chęci reklamacji towaru.
  • W przypadku gdy dostali Państwo pomyłkowo sprzęt niezgodny z aukcją prosimy skontaktować się z serwisem oraz postępować zgodnie z punktami o chęci reklamacji towaru.  

O sprzedającym

AT-OUTLET

O sprzedającym

AT-OUTLET

97,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 02:20

Dane firmy

AT-OUTLET sp. z o.o.
Białostocka 47
42-200 Częstochowa
REGON: 243515820
NIP: 573-284-89-91

Kontakt

  • +48 ** *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
16:00 - 21:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

AT-OUTLET - laptopy / notebooki / komputery stacjonarne / tablety / telefony / monitory / akcesoria / podzespoły / części

Jesteśmy wiodącym i rzetelnym sprzedawcą używanego sprzętu elektronicznego, laptopów, i komputerów. Od lat zdobywamy doświadczenie w dystrybucji detalicznej oraz hurtowej. Pozwoliło to nam stworzyć obszerną ofertę ponad 250 produktów od wiodących producentów. 

Wszystkie sprzęty osobiście sprawdzamy i rewitalizujemy używając przy tym oryginalnych komponentów i podzespołów. Wszystkie nasze laptopy objęte są gwarancją dystrybutora - gwarantujemy również bezproblemowy zwrot i wymianę towaru.

Pozostałe informacje

Wysyłka i odbiór towaru

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub paczkomatów inPost. Zamówione produkty zazwyczaj wysyłamy w ciągu 24h roboczych od zamówienia. Koszt dostawy zawsze jest widoczny w zakładce "Dostawa i płatność".

Jeżeli jako formę dostawy wybrali Państwo "odbiór osobisty", prosimy o kontakt (mail/telefon), aby ustalić szczegóły odbioru zamówienia.

Główna siedziba AT-OUTLET sp. z o.o. sp. k.

ul. Białostocka 47, 42-202 Częstochowa 

tel. : +48 34 387-99-92 e-mail: kontakt@at-outlet.pl

www.at-outlet.pl


Punkt sprzedaży AT-OUTLET C.H. M1 Czeladź 

ul. Będzińska 80, 41-250 Czeladź

tel. : +48 692 727 154 e-mail: czeladz@at-outlet.pl


Punkt sprzedaży AT-OUTLET Warszawa - Aleje Jerozolimskie

al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa

tel. : +48 660 448 680 e-mail: warszawa@at-outlet.pl


Punkt sprzedaży AT-OUTLET Warszawa - Pruszków

ul. Powstańców 1, 05-800 Pruszków

tel. : +48 600 570 570 e-mail: pruszkow@at-outlet.pl


Gwarancja

Okres ochrony gwarancyjnej znajduje się w szczegółowym opisie aukcji.

Zapewniamy pełną ochronę gwarancyjną w naszym serwisie AT-OUTLET.

W przypadku chęci złożenia zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o kontakt drogą emailową na adres rma@at-outlet.pl lub poprzez formularz online www.at-outlet.pl/zloz-reklamacje

Przed kontaktem z serwisem prosimy przygotować takie dane jak: rodzaj zakupu (sklep stacjonarny, internet itp.), numer zamówienia (jeżeli dostępny), dane osoby zamawiającej, numer plomby gwarancyjnej reklamowanego sprzętu lub IMEI dla telefonów. Prosimy rówież opisać zainstałą usterkę lub problem.

Gwarancja nie obejmuje oprogramowania, uszkodzeń mechanicznych, zalań lub niewłaściwego użytkowania sprzętu. Baterie również nie podlegają gwarancji po 14 dniowym okresie zwrotu zakupionego towaru. Jeśli klient zakupił dodatkową nową baterię, gwarancja na nią wynosi 1 miesiąc.

Gwarancja jest nieważna jeśli:

  • produkt był naprawiany lub modyfikowany przez osoby nieupoważnione;
  • zmieniono numer seryjny produktu, wymieniono, lub usunięto jakiekolwiek komponenty lub akcesoria;
  • plomby gwarancyjne zostały uszkodzone lub w jakikolwiek inny sposób zmienione;
  • do uszkodzenia doszło z powodu niewłaściwej instalacji lub niewłaściwego podłączenia urządzenia peryferyjnego (np. monitora lub klawiatury);
  • do uszkodzenia doszło w wyniku zewnętrznej awarii zasilania lub jakiegokolwiek wypadku;
  • do uszkodzenia doszło w wyniku pracy lub przechowywania produktu w warunkach odbiegających od tych opisywanych jako warunki przechowywania i pracy w instrukcji. 

Zwroty i reklamacje

Zapewniamy możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Wszelkie reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy sprzedaży, klient może składać w dowolnej formie.Preferujemy formę pisemną na adres tj.:

AT-OUTLET sp. z o.o. sp. k.

ul. Białostocka 47, 42-202 Częstochowa

lub też emailowo na adres: rma@at-outlet.pl

W przypadku wątpliwości klient może skontaktować się z nami pod numerem telefonu: +48 34 387-99-92 (godz. 8-16)

FAQ

Gdzie znajduje się naklejka licencyjna systemu Windows?

Naklejka z kluczem licencyjnym znajduje się zazwyczaj na spodzie laptopa lub pod baterią.  

Czy na dowodzie zakupu znajduje się informacja o systemie operacyjnym?

Tak, poza informacją o sprzęcie widnieje informacja o przypisanym do niego systemie.

W pudełku nie ma dowodu zakupu. Gdzie go znajdę?

Dowód zakupu zazwyczaj naklejony jest na paczce.

Mam problem z zakupionym laptopem. Jak najszybciej uzyskać pomoc?

W razie problemów prosimy kontaktować się bezpośrednio z naszym serwisem pod adresem: rma@at-outlet.pl lub poprzez formularz online pod adresem https://at-outlet.pl/zloz-reklamacje

Numer oferty: 8569562557

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro