, , ,

APIS Zestaw kwas glikolowy 50%+neutralizator+maska

od
Hurtownia-1
119,99
Allegro Smart!
6,00 zł x 20 rat raty zero
6 osób kupiło 6 sztuk

kup do 11:30 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 420 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Rodzaj:
      inny
    • Typ skóry:
      Tłusta
    • Wielkość:
      Produkt pełnowymiarowy

Opis

Zestaw:

1. APIS Professional Kwas glikolowy 50%

pojemność 30ml z pipetą

2. APIS Professional Żel neutralizujący

3. APIS Professional Natural Cosmetics Maska łagodząca po zabiegu kwasami 200 ml

Kwas glikolowy 50% do zabiegów dla cery tłustej i trądzikowej

Preparat eksfoliujący na bazie kwasu glikolowego 50% i pH 1,5., to profesjonalny produkt przeznaczony do zabiegów kosmetycznych dla cery dojrzałej, z przebarwieniami, tłustej, łojotokowej, trądzikowej z zaskórnikami i grudkami, z bliznami potrądzikowymi.

Kwas glikolowy 50% Apis Professional GLYCO TERAPIS posiada szerokie spektrum działania - silnie pobudza procesy regeneracyjne w skórze właściwej, wspomaga odnowę, złuszcza warstwę rogową naskórka i wygładza blizny potrądzikowe. Sprawia, że skóra staje się wygładzona, nawilżona i odświeżona. Nadaje skórze zdrowy, świeży koloryt i blask. Zwiększa absorpcję stosowanych kosmetyków pielęgnacyjnych.

*Po zabiegu przez ok. 6-12 godzin może wystąpić delikatne zaczerwienienie, uczucie ściągania, krótkotrwałe pieczenie. Kilka dni po zabiegu pojawia się delikatne złuszczanie naskórka.

APIS Professional Żel neutralizujący. Dla każdego rodzaju cery.

Przeznaczony do neutralizacji (przerwania) działania eksfoliatora AHA, glikolowego i migdałowego. Ma właściwości łagodzące, przeciwobrzękowe i chłodzące.

Wskazania: dla każdego rodzaju cery

Preparat przeznaczony jest neutralizacji, tzn. przerwania działania eksfoliatora glikolowego 25%, 35%, migdałowego 30%, 40% i kwasów AHA 10%, 25%, 35%. Dzięki aktywnym składnikom ma właściwości łagodzące, przeciwobrzękowe i chłodzące.

Sposób użycia:

Nakładamy bezpośrednio na ekfoliatory AHA. proces neutralizacji powinien trwać ok. 1-2 minut, po czym neutralizator zmywamy letnią wodą.

Do użytku profesjonalnego

Opakowanie: 200ml

APIS Professional Natural Cosmetics Maska łagodząca po zabiegu kwasami 200 ml

Maska z tlenkiem cynku, kaolinem, ekstraktem z mimozy i arniki. Działa łagodząco po zabiegu eksfoliacyjnym. Odpręża, koi, zmniejsza zaczewienienie i łagodnie zamyka pory skóry.

Wskazania: Dla każdego rodzaju cery po zabiegach eksfoliujących.

Składniki aktywne:

Tlenek cynku- to naturalny minerał będący jednocześnie pigmentem. W kosmetyce ma zastosowanie jako naturalny filtr UV, chroni skórę przed skutkami promieniowania słonecznego. Oprócz ochrony przeciwsłonecznej przyspiesza także gojenie się ran, owrzodzeń i podrażnień.

Kaolin- jest jedną z najdelikatniejszych glinek, zawiera wiele mikroelementów (głównie krzem, glin, żelazo, magnez, cynk i wapń) oraz sole mineralne. Jego pielęgnacyjne właściwości są znane i wykorzystywane od dawna. Doskonale wchłania sebum a zawarty w nim glin powoduje ściąganie porów.

Ekstrakt z mimozy- efektywnie opóźnia proces starzenia się skóry, ma silne właściwości nawilżające i wzmacniające naczynka włosowate skóry. Działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie, widocznie zmniejszając zaczerwienienia i obrzęki.

Ekstrakt z arniki- jest bogaty w olejki eteryczne, kwasy tłuszczowe i fitosterole. Wzmacnia i obkurcza naczynia włosowate. Zmniejsza obrzęki i zaczerwienienia. Łagodzi podrażnienia i stany zapalne skóry.

Właściwości:

- działa łagodząco

- odpręża

- zmniejsza zaczerwienienia i łagodnie zamyka pory.

Sposób użycia: Na oczyszczoną skórę twarzy rozprowadzić równomiernie warstwę maseczki omijając okolice oczu i ust. Pozostawić na 10-15min, po czym zmyć letnią woda lub tonikiem.

Do użytku profesjonalnego

Opakowanie: 200 ml

raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 1.07.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: w okresie 1.07.2019 r. - 31.08.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,63

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,63/5
(8 ocen)
6
1
1
0
0

19 czerwca 2019 od
Uszkodzone opakowanie neutralizatora, część produktu się wylała - wygląda na wadę opakowania a nie uszkodzenie mechaniczne.

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: HURTOWNIA-1, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
10,90 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
10,97 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier InPost
14,97 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier InPost pobranie
19,70 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Koszt wysyłki dotyczy 1szt, koszt przy zakupie innej ilości podany jest NA STRONIE O MNIE, POBRANIE min 10 Punktów za komentarze!!

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA. 1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną - przez okres 2 lat od wydania rzeczy. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. 2. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad. 3. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany Produkt jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego); 4. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy; 5. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji; 6. W celu zgłoszenia reklamacji Klient winien jest wypełnić protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłać zgłoszenie pocztą lub drogą elektroniczną (e-mail) na adres do KORESPONDENCJI SPRZEDAWCY. 7. Wadliwy produkt - jeżeli jest to możliwe i celowe po uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ należy odesłać na ADRES do KORESPONDENCJI SPRZEDAWCY. 8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez SPRZEDAWCĘ. 9. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa KUPUJĄCY może żądać obniżki ceny na wadliwy produkt, bądź zwrotu pieniędzy. 10. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 11. Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji poinformuje drogą pisemną lub elektroniczną kupującego o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. 12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KUPUJĄCEMU koszty przesyłki związane z reklamacją a poniesione przez KUPUJĄCEGO. Sprzedający przekaże należną kwotę Kupującemu na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. 13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KUPUJĄCEMU na własny koszt. 14. Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad ukrytych w produkcie - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Polfryz
PÓŁWIEJSKA 32
62-200 GNIEZNO
Dodatkowe informacje

 Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA. 1. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną - przez okres 2 lat od wydania rzeczy. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. 2. SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad. 3. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany Produkt jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego); 4. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy; 5. W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego Towaru z umową, Konsumentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji; 6. W celu zgłoszenia reklamacji Klient winien jest wypełnić protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisać podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłać zgłoszenie pocztą lub drogą elektroniczną (e-mail) na adres do KORESPONDENCJI SPRZEDAWCY. 7. Wadliwy produkt - jeżeli jest to możliwe i celowe po uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ należy odesłać na ADRES do KORESPONDENCJI SPRZEDAWCY. 8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez SPRZEDAWCĘ. 9. Jeśli naprawa lub wymiana produktu jest niemożliwa KUPUJĄCY może żądać obniżki ceny na wadliwy produkt, bądź zwrotu pieniędzy. 10. KUPUJĄCY nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 11. Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji poinformuje drogą pisemną lub elektroniczną kupującego o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. 12. Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KUPUJĄCEMU koszty przesyłki związane z reklamacją a poniesione przez KUPUJĄCEGO. Sprzedający przekaże należną kwotę Kupującemu na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. 13. Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KUPUJĄCEMU na własny koszt. 14. Uszkodzenia mechaniczne - jeżeli nie są wynikiem wad ukrytych w produkcie - powstałe podczas użytkowania nie mogą być podstawą reklamacji. Reklamacji nie podlega też zużycie wynikające z normalnego użytkowania jak i też uszkodzenia w wyniku nieprawidłowych zabiegów konserwacyjnych. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Polfryz
Półwiejska 32
62-200 Gniezno
Dodatkowe informacje

Prosze o wydrukowanie oraz wypełnienie wzoru odstąpienia od umowy oraz dołaczenie do odsyłanego towaru , w razie pytań proszę pisac na adres mailowy hurtownia1@onet.eu

O sprzedającym

Hurtownia-1

O sprzedającym

Hurtownia-1

98,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 20:41

Dane firmy

Andrzej Kaszkiewicz
POLFRYZ
Półwiejska 32
62-200 Gniezno
REGON: 300723634
NIP: 784-199-78-11

Kontakt

Numer oferty: 7718494846

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro