, , ,

Apis Zestaw kremów do rąk zapach perfum 4x100ml

od
Super Sprzedawcy
Kosmetyki_Plus
99,5% poleca sprzedawcę
46,99
Allegro Smart!
Dostawaod 6,70 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Kolor/wzór
Liczba sztuk
ze 100 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Opakowanie:
      butelka z pompką
    • Wielkość:
      Produkt pełnowymiarowy
    • Pojemność:
      400 ml
    • Zapach:
      perfum Giorgio Armani Si
    • Waga (z opakowaniem):
      0.3 kg
    • Produkt nie zawiera:
      olejów mineralnych, parabenów, parafiny, SLES, SLS
    • Składniki aktywne:
      Olejek arganowy, Olej słonecznikowy, Masło shea, Kwas hialuronowy, Kolagen, Elastyna

Opis

APIS Professional Zestaw perfumowanych, pielęgnacyjnych kremów do rąk.

Pojemność : 4x100ml

Zestaw zawiera:

  1. Miss Flower Nawilżający krem do pielęgnacji dłoni, linia perfumowana. Pojemność: 100ml. Zapach inspirowany perfumami Miss Dior Absolutely Blooming Kod produktu: 4637
  2. Magic Touch pielęgnacyjny krem do rąk, linia perfumowana.  Pojemność: 100ml Zapach inspirowany perfumami Chanel Coco Mademoiselle Kod: 3012
  3. Raspberry Kiss pielęgnacyjny krem do rąk, linia zapachowa. Pojemność: 100ml, O zapachu malin. Kod: 3029
  4. Be Beauty pielęgnacyjny krem do rąk, linia perfumowana. Pojemność: 100ml. Zapach inspirowany perfumami Lancome La Vi Est Belle. Kod produktu: 3142

Dla każdego rodzaju skóry dłoni. Linia perfumowana.

Zestaw wygładzających kremów do pielęgnacji dłoni z olejem arganowym, słonecznikowym i masłem shea. Błyskawicznie uelastycznia, regeneruje, wygładza i zmiękcza naskórek zapobiegając nadmiernemu wysuszeniu.

Właściwości

  • zregenerowany i wygładzony naskórek,
  • nawilżona i odżywiona skóra

Składniki aktywne

  • Olej arganowy - to eliksir młodości o silnym działaniu regenerującym skórę, chroni przed przedwczesnym pojawieniem się zmarszczek, łagodzi objawy trądziku młodzieńczego, alergii, łuszczycy.
  • Olej słonecznikowy - działa przeciwzapalnie i antyoksydacyjnie. Wzmacnia naturalną barierę ochronna skóry, zmiękcza, regeneruje naskórek.
  • Masło shea - posiada właściwości odżywcze i regenerujące, chroni przed promieniowaniem UV.
  • Kwas hialuronowy - to mukopolisacharyd łączący z sobą włókna kolagenowe i elastynowe w skórze właściwej, jest w stanie związać od tysiąca do czterech tysięcy razy więcej wody niż wynosi jego masa i z tego powodu jest stosowany jako jeden z najbardziej wartościowych czynników nawilżających.
  • Kolagen - utrzymuje wysoki stopień  nawilżenia skóry, wygładza mikrozmarszczki, ujędrnia i napina.
  • Elastyna - zwiększa elastyczność i sprężystość skóry, wykazuje działanie nawilżające i opóźniające oznaki starzenia.

Sposób użycia

Wmasować niewielką ilość preparatu na dłonie i w razie potrzeby także na przedramiona. Pozostawić do wchłonięcia.

Przed użyciem zapoznaj się z instrukcja stosowania załączoną do opakowania.

Produkt pochodzący od polskiego dystrybutora.

Długa data ważności produktu.

UWAGA Tylko do użytku zewnętrznego. W przypadku dostania się kosmetyku do oczu, przemyć natychmiast, podrażnienie powinno ustąpić, a jeśli podrażnienie nie ustąpi, zaprzestać używania

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 6,70 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Poznań, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczka w RUCHu
6,70 zł
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
śr. 11 gru. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 11 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
śr. 11 gru. w punkcie
śr. 11 gru. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
wt. 10 gru. w punkcie
wt. 10 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
14,50 zł
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. u Ciebie
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
17,50 zł
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. u Ciebie
śr. 11 gru. - czw. 12 gru. u Ciebie

Punkty odbioru

Kosmetyki Plus
Maszynowa 1
61-483 Poznań
woj. wielkopolskie
email: kosmetykiplus@kosmetykiplus.pl
tel.: 792813813

poniedziałek - piątek
08:30 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

wymagana przedpłata
do odbioru w 10 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
3 miesiące dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

1. Gwarancja zostaje udzielona przez Kosmetyki Plus spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą ul. Sielska 17a; 60-129 Poznań. Spółka została wpisana do KRS pod numerem: 0000790922, przy Sądzie Rejonowym Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał zakładowy spółki wynosi 5.000,00zł wpłacony w całości. Numer REGON spółki to: 383634386. Numer NIP spółki to: 7792506752. zwanego poniżej GWARANTEM.

2. Gwarancja zostaje udzielona na nowe urządzenia i meble oraz związane z nimi akcesoria. Gwarancja nie obejmuje pozostałych towarów oferowanych za pośrednictwem sklepu Kosmetyki_Plus

3. Gwarancja zostaje udzielona na okres 12 miesięcy od dnia wydania kupującemu rzeczy zakupionych za pośrednictwem sklepu Kosmetyki_Plus

4. Zakres terytorialny gwarancji ogranicza się do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.

5. GWARANT odpowiada za wady/usterki wynikające z ukrytych wad produkcyjnych lub materiałowych towaru, stwierdzone w okresie gwarancyjnym pod warunkiem, że:

a) Towar był używany zgodnie z jego przeznaczeniem, instrukcją obsługi i był odpowiednio konserwowany (wszystkich mebli tapicerowanych nie należy czyścić/konserwować preparatami zawierającymi alkohol);

b) Stosowany był zalecany przez GWARANTA osprzęt;

c) Towar nie był demontowany ani modyfikowany przez nieupoważnione przez GWARANTA osoby trzecie;

d) Praca z towarem niebyła kontynuowana po wystąpieniu pierwszych objawów usterki;

e) Nie zniszczono (np. usunięto, zatarto) numeru fabrycznego w stopniu uniemożliwiającym identyfikację tego numeru lub nie usunięto plomby fabrycznej;

f) Towar nie został przeciążony na skutek nadmiernej lub niewłaściwej eksploatacji;

g) Towar nie został uszkodzony mechanicznie, zalany płynami, zapylony;

h) Uprawniony z gwarancji nie wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży;

i). Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (powódź, pożar, burza).

6. Gwarancji nie podlegają: 

a) przewody zasilające;

b) przewody komunikacyjne;

c) grzałki elektryczne, termostaty;

d) produkty zalane płynami;

e) uszkodzenia mechaniczne;

f) uszkodzenia powstałe na skutek zapylenia; 

g) usterki powstałe na skutek niewłaściwej konserwacji (wszystkich mebli tapicerowanych nie należy czyścić/konserwować preparatami zawierającymi alkohol);

h) produkty, w których stwierdzono ingerencję osób trzecich; 

i) towary z uszkodzoną plombą fabryczną; 

j) towary z zatartym lub usuniętym numerem fabrycznym w stopniu uniemożliwiającym identyfikację numeru;

k) przegrzania urządzenia na skutek zbyt długiej pracy;

l) elementy zużywające się (sprzęgła, filtry, łożyska, wrzeciona, komutatory, szczotki, bezpieczniki, żarówki, uszczelki, obudowy oraz ich elementy wykończeniowe, powłoki przycisków, pokrętła, końcówki (głowice) diamentowe, elektrody, głowice ultradźwiękowe, powłoki metalowych głowic, elektrody, okablowanie itd.);

m) urządzenia uszkodzone na skutek przepięcia lub przeciążenia sieci elektrycznej;

7. W razie stwierdzenia wady fizycznej w okresie gwarancyjnym uprawniony z gwarancji może żądać naprawy towaru. W szczególnie uzasadnionych przypadkach GWARANT może podjąć decyzję o wymianie towaru na nowy.

8. GWARANT może odmówić zadośćuczynienia żądaniu uprawnionego z gwarancji dotyczącego usunięcia wady, gdy koszt realizacji tego żądania przewyższa cenę uiszczoną za towar. Niniejsze postanowienie nie ma zastosowania do sprzedaży konsumenckiej.

9. W celu realizacji uprawnień z gwarancji uprawniony z gwarancji jest zobowiązany dostarczyć towar do siedziby GWARANTA wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym. Koszty dostarczenia towaru nabytego ponosi uprawniony z gwarancji. Uprawniony z gwarancji jest zobowiązany do odpowiedniego opakowania towaru w celu zabezpieczenia go przed uszkodzeniami, a także do odpowiedniego wydania reklamowanego towaru, w sytuacji, gdy jego odbioru dokonuje GWARANT lub inny podmiot działający w jego imieniu. GWARANT nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie wyrobu w trakcie transportu.

10. Podstawą uznania reklamacji w ramach gwarancji jest prawidłowo wypełniona przez sprzedawcę karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu towaru.

11. Zgłoszenie reklamacyjne powinno także zawierać: 

a) dokładny opis usterki oraz okoliczności stwierdzenia usterki;

b) dane osobowe i adres uprawnionego z gwarancji;

12. Jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie zawiera danych, które umożliwiałyby prawidłowe rozpatrzenie reklamacji, GWARANT wezwie uprawnionego z gwarancji do uzupełnienia zgłoszenia w terminie nie krótszym niż 7 dni. Termin realizacji przez GWARANTA obowiązków z gwarancji rozpoczyna bieg od dnia uzupełnienia zgłoszenia reklamacyjnego przez uprawnionego z gwarancji.

13. Towar dostarczony przez uprawnionego z gwarancji powinien być czysty oraz w stanie pozwalającym na rozpatrzenie reklamacji. W przypadku dostarczenia towaru zabrudzonego gwarancja zostanie rozpatrzona po uprzednim wyczyszczeniu towaru na koszt uprawnionego z gwarancji według stawek określonych w cenniku GWARANTA, po uprzednim uzyskaniu zgody uprawnionego z gwarancji. Termin do wykonania obowiązków z gwarancji rozpoczyna wówczas bieg od dnia wyczyszczania towaru. W razie odmowy wyrażenia przez uprawnionego z gwarancji zgody na wyczyszczenie towaru przez GWARANTA, towar zostanie odesłany na koszt uprawnionego z gwarancji.

14. GWARANT jest zobowiązany wykonać obowiązki wynikające z niniejszej gwarancji w terminie 31 dni od dnia dostarczenia mu towaru przez uprawnionego z gwarancji. Za datę wykonania obowiązków z gwarancji uznaje się dzień powiadomienia uprawnionego z gwarancji o realizacji tych obowiązków.

15. W razie bezzasadności żądania uprawnionego z gwarancji GWARANT powiadomi go, w terminie wskazanym w pkt 14, o odmowie wykonania naprawy gwarancyjnej.

16. W przypadku odbioru osobistego, uprawniony z gwarancji jest zobowiązany odebrać towar w siedzibie GWARANTA w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go o wykonaniu przez GWARANTA naprawy gwarancyjnej lub o odmowie wykonania naprawy gwarancyjnej.

17. W razie nieodebrania towaru w terminie określonym w ust. 16, GWARANT wezwie uprawnionego do odebrania towaru w wyznaczonym terminie dodatkowym nie krótszym niż 14 dni. Po bezskutecznym upływie terminu dodatkowego GWARANT obciąży uprawnionego z gwarancji opłatą z tytułu magazynowania towaru w wysokości 2% wartości towaru, nie mniej niż 5 zł, za każdy dzień magazynowania towaru.

18. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru w czasie od wydania go GWARANTOWI do jego odebrania przez uprawnionego z gwarancji ponosi GWARANT.

19. W przypadku konieczności dokonania napraw nieobjętych gwarancją, naprawa ta może zostać dokonana przez GWARANTA na koszt uprawnionego z gwarancji, po uzyskaniu pisemnej zgody uprawnionego z gwarancji i zaakceptowaniu ceny diagnozy i ceny naprawy towaru.

20. Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w przypadku niezgłoszenia przez uprawnionego z gwarancji wady towaru w terminie 30 dni od daty jej wykrycia.

21. Uprawnienia z gwarancji przysługują kupującemu, który nabył towar bezpośrednio u GWARANTA.

22. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień uprawnionego z gwarancji wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

23. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w umowie gwarancyjnej, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Kosmetyki Plus sp. z o.o.
Maszynowa 1
61-483 Poznań
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.

 

Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej

Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. 

Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

  

Reklamację możesz złożyć na przykład: pisemnie na adres: ul. Maszynowa 1, 61-483 Poznań lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kosmetykiplus@kosmetykiplus.pl 

  

W opisie reklamacji podaj: 

  1. informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 
  2. żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz
  3. swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Maszynowa 1, 61-483 Poznań. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący.

Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

  

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.

Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.



Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

  

Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

    

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Kosmetyki Plus sp. z o.o.
Maszynowa 1
61-483 Poznań
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. 

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres:  ul. Maszynowa 1, 61-483 Poznań  lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kosmetykiplus@kosmetykiplus.pl

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Bieg terminu do odstąpienia od umowy

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

Zwrot wzajemnych świadczeń

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres:  ul. Maszynowa 1, 61-483 Poznań 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  

Możliwe koszty odstąpienia od umowy:

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.


  

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

  1. świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 
  2. w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
  8. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

Kosmetyki_Plus

O sprzedającym

Kosmetyki_Plus

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:13

Dane firmy

Kosmetyki Plus sp. z o.o.
Sielska 17a
60-129 Poznań
NIP: 7792506752

Kontakt

  • 792****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:30 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dane firmy:

Sprzedającym w ramach Konta Kosmetyki_Plus jest Kosmetyki Plus spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka została wpisana do KRS pod numerem: 0000790922, przy Sądzie Rejonowym Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kapitał zakładowy spółki wynosi 5.000,00zł wpłacony w całości. Numer REGON spółki to: 383634386. Numer NIP spółki to: 7792506752.

Dane kontaktowe:

  • Adres wykonywania działalności: ul. Sielska 17a; 60-129 Poznań
  • Punkt odbioru zamówień, adres magazynu, korespondencyjny, oraz do zwrotów: ul. Maszynowa 1; 61-483 Poznań
  • Adres poczty elektronicznej: kosmetykiplus@kosmetykiplus.pl

Drogi Kupujący,  

Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności.  

Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie.   

Sprzedający: Kosmetyki_Plus 

Dla ułatwienia w zrozumieniu regulaminu przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce Regulamin na stronie Allegro. Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów. 

Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro.

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych powyżej. 

Zachęcamy Cię do zapoznania się z treścią oraz zakupów w naszym sklepie.  

Pozostałe informacje

Pozostałe informacje i warunki sprzedaży

Informacje dotyczące płatności:

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w zakładce „Dostawa i Płatność” w opisie każdego oferowanego do sprzedaży produktu.

W przypadku płatności przelewem bezpośrednio na rachunek bankowy firmy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności - (Nie dotyczy w przypadku kiedy to opis danego produktu/transakcji stanowi inaczej):

  1. W przypadku wyboru przez Kupującego płatności przelewem bezpośrednio na rachunak bankowy Sprzedającego lub płatności za pomocą systemu płatności "Allegro finanse": szybki przelew PayU/Przelewy24; karta płatnicza; raty PayU, BLIK jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży;
  2. W przypadku wyboru przez Kupującego płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki lub płatności gotówką przy odbiorze osobistym w punkcie odbioru zamówień Sprzedającego, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki;

Informacje o dostawie: 

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajduje się w zakładce „Dostawa i Płatność” w opisie każdego oferowanego do sprzedaży produktu.

Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami do krajów wskazanych w zakładce "Dostawa i płatność"

Sposoby dostawy Towaru - (Nie dotyczy w przypadku kiedy to opis danego produktu/transakcji stanowi inaczej):

Udostępniamy Kupującemu następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru:

  1. Przesyłka kurierska - płatność z góry, Przesyłka kurierska pobraniowa - płatność przy odbiorze;
  2. Allegro Paczkomaty 24/7 InPost - płatność z góry,  Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobraniowa - płatność przy odbiorze;
  3. Allegro Paczka w RUCHu - płatność z góry, Allegro Paczka w RUCHu pobraniowa - płatność przy odbiorze;
  4. Odbiór osobisty dostępny jest w punkcie pod adresem: ul. Maszynowa 1; 61-483 Poznań; Czynny w dni robocze do Poniedziałku do Piątku w godzinach: 8:30-16:30;

Termin dostawy:

Dostawa towaru do Kupującego wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin  w zakładce "Dostawa i Płatność” w opisie każdego oferowanego do sprzedaży produktu pole "Czas realizacji". 

Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: 

  1. W momencie wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem bezpośrednio na rachunak bankowy Sprzedającego lub płatności za pomocą systemu płatności "Allegro finanse": szybki przelew PayU/Przelewy24; karta płatnicza; raty PayU, BLIK od dnia uznania płatności na rachunku bankowym Sprzedającego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU/Przelewy24 Sprzedającego;
  2. W momencie wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego:

W momencie wyboru przez Kupującego odbioru osobistego zamówionego Towaru. Zamówienie będzie gotowe do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin  w zakładce "Dostawa i Płatność” w opisie każdego oferowanego do sprzedaży produktu pole "Czas realizacji". 

Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: 

  1. W momencie wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem bezpośrednio na rachunak bankowy Sprzedającego lub płatności za pomocą systemu płatności "Allegro finanse": szybki przelew PayU/Przelewy24; karta płatnicza; raty PayU, BLIK od dnia uznania płatności na rachunku bankowym Sprzedającego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU/Przelewy24 Sprzedającego;
  2. W momencie wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży;

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień kalendarzowy od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 

Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). Termin dostawy znajduje się w zakładce "Dostawa i Płatność” w opisie każdego oferowanego do sprzedaży produktu pole "Czas realizacji".

Administrator danych osobowych:

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej jako: RODO). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższego rozporządzenia oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. 

Cel, podstawa i okres przetwarzania danych osobowych:

Dane osobowe Kupujących przetwarzane mogą być w następujących celach: 

  • Przeprowadzenie Transakcji Sprzedającego i realizacja umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy). Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy;
  • Prowadzenie ksiąg  podatkowych (KPiR). Podstawę prawną stanowi artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201) lub art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395). Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Sprzedającemu przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej) lub rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą);
  • Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Sprzedający lub jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Sprzedającego, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń jakie mogą być podnoszone wobec Sprzedającego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Sprzedającego wynosi sześć lat);
  • Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. Podstawę prawną stanowi wówczas art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda). Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu. 

Odbiorcy danych osobowych:

Dane osobowe Kupującego mogą być przekazywane następującym odbiorcom lub kategoriom odbiorców:

  • Wybrany przewoźnik lub pośrednik realizujący przesyłki na zlecenie Sprzedającego – w  przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy: przesyłką kurierską, Allegro paczkomaty oraz Allegro paczka w Ruchu;
  • Dostawcy usług zaopatrujący Sprzedającego w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Sprzedającemu prowadzenie działalności gospodarczej, (w szczególności dostawcy oprogramowania komputerowego do prowadzenia zarządzania sprzedażą, dostawcy poczty elektronicznej i hostingu oraz dostawcy oprogramowania do zarządzania firmą i udzielania pomocy technicznej Sprzedającemu) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami.
  • Dostawcy usług księgowych, prawnych i doradczych zapewniający Sprzedającemu wsparcie księgowe, prawne lub doradcze (w szczególności biuro księgowe, kancelaria prawna lub firma windykacyjna) – jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszymi postanowieniami. 

Prawa osoby, której dane są przetwarzane:

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych, a jeżeli jej dane przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach Rozporządzenia RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. 

Dobrowolność podania danych osobowych:

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 

Prawo właściwe, język:

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 

Numer oferty: 8660646869

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro