Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Szanowni Państwo dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad.
Nasza firma w swojej ofercie sprzedaje jednakże tylko produkty używane. Produkty mogą wyglądać jak nowe jak również mogą nosić ślady użytkowania.
Należy pamiętać, że sprzedawca nie odpowiada za wady rzeczy używanej wynikające z normalnego korzystania z niej. Takie zużycie nie jest wadą, a w konsekwencji nie może stanowić podstawy do wysuwania roszczeń z tytułu rękojmi. Jeśli jednak zakupiona rzecz używana posiada wady, które nie wynikają z prawidłowej eksploatacji, wówczas Kupującemu przysługują uprawnienia wynikające z tytułu rękojmi regulowanej przepisami Kodeksu Cywilnego.
Okres trwania rękojmi ze względu iż sprzedaż dotyczy towarów używanych ograniczona została do 1 roku i całkowicie wyłączona w stosunku do przedsiębiorców.
Jak złożyć reklamację?:
- pisząc na adres email punktu sprzedaży lub
- w formie pisemnej kierując reklamację na adres punktu sprzedaży.
Poprawnie składana reklamacja, powinna zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko oraz adres,
- numer oferty na Allegro
- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji oraz powód i wskazanie żądania.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca może zwrócić się o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Okres oczekiwania na uzupełnienie danych wstrzymuje bieg 14 dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
W związku z prowadzoną przez nas działalnością polegającą na skupie i sprzedaży towarów używanych, na oferowany przez nas produkty udzielamy 24 godzinnej gwarancji rozruchowej.
Gwarancja ta rozpoczyna się od chwili odebrania zakupionego produktu od kuriera lub z punktu sprzedaży.
Stosując takie rozwiązanie chcemy dać naszemu klientowi możliwość dokładnego, bardzo wnikliwego i skutecznego sprawdzenia zakupionego produktu. Gwarancja ta nie wyklucza możliwości jakie wynikają z przepisów kodeksu cywilnego mówiących o ewentualności odstąpienia od umowy w ramach dokonanych zakupów na odległość.
Zakupiony przez Państwa produkt jest w stanie opisanym w aukcji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed licytacją lub zakupem skontaktować się z punktem sprzedaży.
Rękojmia związana ze sprzedawanym produktem chroni ten produkt w zakresie odpowiedzialności za wady prawne oraz wady związane z określoną funkcjonalnością sprzedawanego produktu, której nie można ocenić w chwili sprzedaży lub przy jego użytkowaniu.
Uwaga! Należy zadbać o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do Sprzedawcy nieuszkodzony.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Reklamacja dotyczy transakcji "kup teraz".Koszt zwrotu towaru/przesyłki przy odstąpieniu od umowy lub reklamacji ponosi kupujący (nabywca).Nabywca posiada 14 dni (od dnia otrzymania przesyłki) na reklamację lub zwrot.Przy stwierdzeniu wadliwego towaru, reklamację należy zgłosić telefonicznie 13 4638196 lub e-meilowo alleloombard866@loombard.pl Po odesłaniu przedmiotu reklamacja zostanie rozpatrzona. Na stronie przedmiotu może widnieć oznaczenie "USZKODZONE"- reklamacja której przedmiotem jest dane uszkodzenie, nie będzie uwzględniana.
Szanowni Państwo dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Nasza firma w swojej ofercie sprzedaje jednakże tylko produkty używane. Produkty mogą wyglądać jak nowe jak również mogą nosić ślady użytkowania. Należy pamiętać, że sprzedawca nie odpowiada za wady rzeczy używanej wynikające z normalnego korzystania z niej. Takie zużycie nie jest wadą, a w konsekwencji nie może stanowić podstawy do wysuwania roszczeń z tytułu rękojmi. Jeśli jednak zakupiona rzecz używana posiada wady, które nie wynikają z prawidłowej eksploatacji, wówczas Kupującemu przysługują uprawnienia wynikające z tytułu rękojmi regulowanej przepisami Kodeksu Cywilnego. Okres trwania rękojmi ze względu iż sprzedaż dotyczy towarów używanych ograniczona została do 1 roku i całkowicie wyłączona w stosunku do przedsiębiorców. Jak złożyć reklamację?: - pisząc na adres email punktu sprzedaży lub - w formie pisemnej kierując reklamację na adres punktu sprzedaży. Poprawnie składana reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty na Allegro - datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji oraz powód i wskazanie żądania. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca może zwrócić się o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Okres oczekiwania na uzupełnienie danych wstrzymuje bieg 14 dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W związku z prowadzoną przez nas działalnością polegającą na skupie i sprzedaży towarów używanych, na oferowany przez nas produkty udzielamy 24 godzinnej gwarancji rozruchowej. Gwarancja ta rozpoczyna się od chwili odebrania zakupionego produktu od kuriera lub z punktu sprzedaży. Stosując takie rozwiązanie chcemy dać naszemu klientowi możliwość dokładnego, bardzo wnikliwego i skutecznego sprawdzenia zakupionego produktu. Gwarancja ta nie wyklucza możliwości jakie wynikają z przepisów kodeksu cywilnego mówiących o ewentualności odstąpienia od umowy w ramach dokonanych zakupów na odległość. Zakupiony przez Państwa produkt jest w stanie opisanym w aukcji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed licytacją lub zakupem skontaktować się z punktem sprzedaży. Rękojmia związana ze sprzedawanym produktem chroni ten produkt w zakresie odpowiedzialności za wady prawne oraz wady związane z określoną funkcjonalnością sprzedawanego produktu, której nie można ocenić w chwili sprzedaży lub przy jego użytkowaniu. Uwaga! Należy zadbać o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do Sprzedawcy nieuszkodzony.
Zwroty
Zwroty
Przedmiot odsyłamy kompletny w stanie niezmienionym.
E-MAIL : alleloombard867@loombard.pl
TELEFON : 134461091
Konsument może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu. Aby to zrobić, konieczne jest poinformowanie sprzedającego o odstąpieniu oraz odesłanie towaru w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający w tym samym czasie zwróci wpłaconą kwotę (cena przedmiotu + koszt wysyłki), jednakże zastrzega się możliwość wstrzymania się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Koszty zwrotu towaru przez Kupującego nie są zwracane przez Sprzedawcę. Koszty zakupu zwracane są do wysokości najtańszego sposobu dostarczenia przedmiotu oferowanego przez sprzedającego – w przypadku wyboru sposób dostarczenia przedmiotu inny, niż najtańszy oferowany przez sprzedającego, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych przez Kupującego dodatkowych kosztów. Towar powinien być odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all************@*********** (pokaż)
- 134****** (pokaż)
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu