Sprawdź
Dostawa i płatność
Lokalizacja: Białystok, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u rozik2 za co najmniej 1499.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka zagraniczna
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Każdy sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją przez okres 3 miesięcy ( chyba że informacje zamieszczone na aukcji stanowią inaczej )od daty wystawienia paragonu lub faktury VAT. Reklamacja rozpatrywana jest wyłącznie za okazaniem dowodu zakupu po dostarczeniu reklamowanego przedmiotu na swój koszt przez kupującego do siedziby firmy PPHU Racom Rafał Wonicki. W przypadku reklamacji należy dokładnie opisać problem i dołączyć go do przesyłki. Formularz reklamacyjny do pobrania http://racom.com.pl/images/help/zgloszenie_serwisowe.pdf Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby naszej firmy.
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
PRODUKTY BĘDĄ REJESTROWANE W SERWISIE TYLKO I WYŁĄCZNIE Z WYPEŁNIONYM ZGŁOSZENIEM: http://racom.com.pl/images/help/zgloszenie_serwisowe.pdf
Do odsyłanego, kompletnego, uszkodzonego urządzenia należy w przesyłce załączyć:
- w/w dokument "Zgłoszenie Serwisowe" (wypełniony)
- KOPIĘ dowodu zakupu (paragonu lub FV)
Reklamacja niektórych produktów jest realizowana przez zewnętrzne serwisy niezwiązane z firmą PPHU Racom.
!!UWAGA!! Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14dni jeżeli sprzęt będzie serwisowany w PPHU Racom. Większość produktów posiada gwarancję producenta, co nieznacznie wydłuża proces reklamacyjny. Podstawą reklamacji jest dowód zakupu (paragon, faktura VAT lub karta gwarancyjna)
REKLAMACJE WYSYŁAMY NA ADRES:
PPHU Racom (SERWIS)
ul. Hallera 10 lok.61
15-814 Białystok
Przed odesłaniem reklamacji prosimy o wcześniejszą informację na adres: sklep@racom.com.pl
Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Wszelkie formularze zwrotów konsumenckich są dostępne do pobrania na stronie "Informacje od sprzedającego" rozik2 W wypadu chęci skorzystania z prawa zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu z http://www.racom.com.pl/images/DOKUMENTY/form.rezygnacji.doc
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@************ (pokaż)
- 856****** (pokaż)
- 533****** (pokaż)
Pozostałe informacje
Adres sklepu komputerowego i serwisu:
PPHU RaCom Rafał Wonicki
ul. Hallera 10 lok. 61
15-814 Białystok
NIP: 542-293-14-79
REGON: 200419951
Wszystkie swoje produkty wysyłamy bezpośrednio z Polski (Białystok). Chyba że oferta dotyczy wysyłki w hurtowni zewnętrznej (Polska-Wrocław).
Stany ilościowe przedstawione na aukcjach allegro nie muszą być rzeczywistymi stanami magazynowymi.
Przed zakupem większej ilości towaru prosimy o potwierdzenie stanów magazynowych.
Wpłaty prosimy przesyłać na konto:
63 1140 2004 0000 3002 5905 3443
W tytule przelewu prosimy o wpisywanie tylko i wyłącznie swojego NICK'a z allegro.
_____________________________
Przesyłki kurierskie realizujemy przy współpracy z firmą DHL
Wysyłka za pośrednictwem kuriera DHL jest realizowana do godziny 14:00
Przesyłki listowe realizujemy przy współpracy z firmą Poczta Polska
Wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej jest realizowana do godziny 15:30
Wysyłka do punktów odbioru osobistego Paczka w Ruchu realizowana jest do 16:00
_____________________________
Czas doręczeń przesyłek od dnia nadania (orientacyjny):
Kurier DHL:
Kurierska DHL płatna z góry - 24h (przesyłka monitorowana i ubezpieczona do pełnej wartości)
Kurierska DHL płatna przy odbiorze - 24h (przesyłka monitorowana i ubezpieczona do pełnej wartości)
Poczta Polska:
List Ekonomiczny (zwykły) - 4-14dni (list bez możliwości monitorowania, bez ubezpieczenia)
List Priorytetowy (zwykły) - 2-14dni (list bez możliwości monitorowania, bez ubezpieczenia)
List Polecony Ekonomiczny - 2-14dni (list monitorowany, ubezpieczony do 120zł)
List Polecony Priorytetowy - 1-14dni (list monitorowany, ubezpieczony do 120zł)
Paczka w RUCHU (RUCH s.a.) - 2-5dni (monitorowane, ubezpieczone do pełnej wartości)
Ważne!
Zalecamy wybór przesyłek kurierskich ze względu na ubezpieczenie do pełnej
wartości towaru, jak i przesyłek List Polecony Ekonomiczny i
Polecony Priorytetowy (ubezpieczenie do 120zł).
W przypadku wyboru listu "zwykłego" ekonomicznego i priorytetowego,
odpowiedzialność za taką przesyłkę spada na kupującego. Przesyłki te nie
są w żaden sposób rejestrowane i nie posiadają ubezpieczenia.
Czas doręczeń przez przewoźników jest deklarowany, nie jest gwarancją.
_____________________________
REGULAMIN AUKCJI UŻYTKOWNIKA ROZIK2
1. Czas realizacji zamówienia:
Wszystkie zamówienia realizowane są na bieżąco (dni robocze pon.-pt.).
W przypadku przedłużenia się wysyłki przedmiotu klient zostanie o tym poinformowany (w przypadku opóźnienia wysyłki minimum o 7 dni roboczych). W przypadku gdy termin oczekiwania będzie dla klienta zbyt długi, klient ma prawo zrezygnować z zamówienia bez ponoszenia konsekwencji.
Zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w ciągu 14 dni od zakupu głównie z powodu złych warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych, problemów technicznych itp.
Maksymalny termin realizacji zamówienia zgodny z przepisami prawa wynosi 30dni
_____________________________
2. Faktura VAT:
Dane do faktury VAT należy podać po zaznaczeniu opcji "faktura VAT". Do w/w celów nie służy pole "wiadomość dla sprzedającego". Informacje tam zawarte nie będą brane pod uwagę.
_____________________________
3. Odbiór osobisty:
Jest możliwy w sklepie RaCom przy ulicy Hallera 10 lok.61
Przed odbiorem osobistym prosimy o wcześniejszy kontakt ze sklepem pod numerem
85 674 93 91
W chwili odbioru prosimy powołać się na ofertę z Allegro.
_____________________________
4. Komentarze
System komentarzy dostępny w allegro ma za zadanie odzwierciedlanie
prawdziwego stanu związanego z zawartą transakcją.
Przedstawienia sytuacji niezgodnych z prawdą, znieważających osoby związane z firmą
PPHU Racom lub bezpodstawnie zniesławiające firmę PPHU Racom jest
uważane za przestępstwo w świetle przepisów Kodeksu Karnego.
_____________________________
5. Koszty wysyłki:
W przypadku wysyłki towaru pocztą polską w kosztach wysyłki zawiera się:
-opłata pocztowa
-podatek VAT 23%
W przypadku wysyłki towaru kurierem w kosztach wysyłki zawiera się:
-opłata kurierska
-podatek VAT 23%
W przypadku wysyłki towaru Paczka w Ruchu w kosztach wysyłki zawiera się:
-opłata w kiosku RUCH
-podatek VAT 23%
_____________________________
6. Jakość
Wszystkie produkty oferowane w sklepie PPHU Racom są fabrycznie nowe, wolne od
wad prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Chyba, że treść aukcji mówi o tym, że produkt jest używany.
_____________________________
7. Dowód sprzedaży
Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT 23%.
_____________________________
8. Niezgodność towaru z umową (rękojmia)
W przypadku niezgodności towaru z umową klient może zwrócić zakupiony
produkt.
Rękojmia dla firm jest wyłączona.
_____________________________
9. Zwrot towaru w ciągu 14 dni
Formularze do pobrania:
www.racom.com.pl/images/DOKUMENTY/PROTOKOL_ZWROTU_TOWARU_Racom.doc
Dokument należy wydrukować, wypełnić i zamieścić do odsyłanego przedmiotu.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany wstanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nie uszkodzone i nie będą nosiły ŻADNYCH śladów użytkowania tj. rys, otarć itp. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania (o tyle, o ile opakowanie nie jest jednorazowym, np. fabryczny blister) w celu obejrzenia towaru,a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu.
Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.
W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres podany przez sklep.
Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, oryginał paragonu zakupu oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę.
Sklep wciągu 2dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia w/w.
wymagania, rozwiązanie umowy zostaje rozpatrzone pozytywnie i zapłata zostaje klientowi zwrócona w ciągu 14dni od dnia odstąpienia od umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży dotyczy tylko konsumentów, czyli osób nieprowadzących działalności gospodarczej.
W przypadku zwrotu towaru przy zakupie na fakturę VAT zwroty są ustalane indywidualnie.
Zwrot towaru nie przysługuje również klientom, którzy dokonali "rezerwacji" towaru poprzez portal Allegro, czyli wybrali sposób płatności i odbioru osobistego "Płatność przy odbiorze". Zakup dokonany w ten sposób jest traktowany jako rezerwacja, a nie zawarcie umowy.
Sklep również nie przyjmuje w formie zwrotów komputerów/laptopów/urządzeń mobilnych z zainstalowanym dodatkowym oprogramowaniem, które nie było zainstalowane fabrycznie. Każda ingerencja w oryginalne oprogramowanie przekreśla możliwość zwrotu w ciągu 14dni. Również nie jest możliwe zwrócenie urządzeń do których dołączone jest oprogramowanie z kluczem rejestracyjnym czy takie, które kupując oddzielnie jest płatne.
_____________________________
10. Opis przedmiotów
Sklep PPHU Racom dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.
Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.
Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością,w ciągu 14 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy.
Zdjęcia podane na aukcji mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu towaru.
_____________________________
11. Przesyłka pobraniowa
W przypadku gdy przesyłka pobraniowa wróci nie odebrana przez klienta, firma PPHU Racom wystawia fakturę na poniesione straty (tj. koszt wysyłki przesyłki pobraniowej, koszt odbioru przesyłki zwrotnej nie odebranej przez klienta i inne koszty z tym związane.
W razie nieuiszczenia opłaty roszczenie zostanie skierowane do firmy windykacyjnej w celu egzekucji.
_____________________________
12. Ochrona prawna
Opisy aukcji są autorstwa Rafała Wonickiego i podlegają ochronie prawnej.
Kopiowanie w części lub całości, a także tworzenie dzieł zależnych jest zabronione.
Podstawa prawna: USTAWA O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH. z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst pierwotny: Dz. U. 1994 r. Nr 24 poz. 83) (tekst jednolity: Dz. U. 2000 r. Nr 80 poz. 904)
_____________________________
Niniejszym oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem użytkownika ROZIK2,
rozumiem i w pełni go akceptuję.