, , ,

AMERICAN CREW MOLDING CLAY 85G GLINKA MODELUJĄCA

od
Super Sprzedawcy
wearsmell
44,99
Allegro Smart!
Liczba sztuk
ze 100000 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Wielkość:
      Produkt pełnowymiarowy
    • Poziom utrwalenia:
      średni
    • Opakowanie:
      tubka

Opis

AMERICAN CREW MOLDING CLAY 85G GLINKA MODELUJĄCA

Glinka przeznaczona do codziennej stylizacji włosów dla mężczyzn. Pozwala utrwalić fryzurę na cały dzień. Odpowiednia do stosowania przy każdym typie włosów, szczególnie polecana do włosów krótkich. Dzięki delikatnej, naturalnej formule zapewnia bezpieczne, nieobciążające działanie i łatwość użytku.

  • Wysoki poziom utrwalenia
  • Średni poziom nabłyszczenia
  • Nadaje elastyczną, trwałą strukturę

Zawiera wosk pszczeli i kaolin (glinkę porcelanową), które pozwalają mocno utrwalić fryzurę i zachować jej kształt w niezmienionej postaci przez cały dzień. Dodatkowo ekstrakt ze słonecznika i naturalne, esencjonalne olejki nabłyszczają włosy, zapobiegają ich wysuszaniu się oraz pomagają utrzymać stały, odpowiedni poziom nawilżenia. Nie tworzą jednak tłustej warstwy na włosach, dzięki czemu glinka świetnie sprawdza się dla mężczyzn prowadzących aktywny, sportowy tryb życia.

Sposób użycia: Niewielką ilość glinki rozprowadzić między palcami w celu jej zmiękczenia, a następnie równomiernie nałożyć na wilgotne, osuszone ręcznikiem włosy. Stylizować fryzurę wedle uznania.

Efekt: Mocno podtrzymana, nawilżona, elastyczna i pełna blasku fryzura.

Polecamy jednoczesne stosowanie innych składników do stylizacji lub pielęgnacji włosów American Crew dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

American Crew to już kultowa amerykańska marka kosmetyków pielęgnacyjnych i stylizacyjnych do włosów.

Męski szampon czy męska odżywka to już obowiązkowe wyposażenie każdego mężczyzny który chce dbać o męskie włosy.

Duża ilość męskich produktów do stylizacji włosów powoduje, że każdy mężczyzna znajdzie dla siebie odpowiedni produkt. Kosmetyki American Crew nie są dostępne w masowych sklepach, ale tylko najlepszych salonach fryzjerskich oraz wybranych sklepach internetowych.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,36

Opinie o produkcie

10
2
0
1
1

6 października 2019 od
Wszystko OK.
30 lipca 2019 od
Nie nie polecam tego produktu
21 lutego 2019 od
Dostałem chyba nie to co zamawiałem bo pokrywka jest troszkę inna ;)
Brak zalet
Słaby chwyt i bardzo tłusta na dłoni
1 z 2

Dostawa i płatność

od 6,70 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u wearsmell za co najmniej 300,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczka w RUCHu
6,70 zł
2-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
12,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier DPD pobranie
15,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze

Punkty odbioru

Warszawa
Szlenkierów1/u5
01-181 Warszawa
woj. mazowieckie
email: wearsmell@indizio.pl
tel.: 793 368 666

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad.

2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

3. Jeżeli rzecz ma wadę, klient może:

a)  złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy  sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad  albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli  rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo  sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną  od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez  sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo  zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest  niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby klienta inny sposób zaspokojenia.

b) żądać wymiany  rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest  obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w  rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.

Sprzedawca  może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest  niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do  zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty  naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca.

4. Klient, który wykonuje  uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą  na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt  dostarczenia pokrywa sprzedawca.

5. Sprzedawca odpowiada z tytułu  rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch  lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę  rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin  ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu  pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub  złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient  żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin  do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu  ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany  rzeczy lub usunięcia wady.

6. Wszelkie reklamacje związane z  rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować w  szczególności w formie pisemnej na adres sprzedawcy.

7. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta.

8.  Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których  mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu  sporów konsumenckich.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Indizio
Szlenkierów 1/u5
01-181 Warszawa
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad.

2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

3. Jeżeli rzecz ma wadę, klient może:

a)  złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy  sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad  albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli  rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo  sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną  od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez  sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo  zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie  rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest  niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem  proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby klienta inny sposób zaspokojenia.

b) żądać wymiany  rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest  obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w  rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta.

Sprzedawca  może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest  niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do  zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty  naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca.

4. Klient, który wykonuje  uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą  na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt  dostarczenia pokrywa sprzedawca.

5. Sprzedawca odpowiada z tytułu  rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch  lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę  rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin  ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu  pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub  złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient  żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin  do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu  ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany  rzeczy lub usunięcia wady.

6. Wszelkie reklamacje związane z  rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować w  szczególności w formie pisemnej na adres sprzedawcy.

7. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta.

8.  Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których  mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu  sporów konsumenckich.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Indizio
Szlenkierów 1/u5
01-181 Warszawa
Dodatkowe informacje

 

1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2.  Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili  objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta będącego konsumentem.

3.  Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy  oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie  oświadczenia przed jego upływem. Klient może skorzystać np. z drogi  tradycyjnej na adres korespondencyjny, mailowej lub przesłać formularz  faxem. 

4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

5.  Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy  sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym  koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze  zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem  rzeczy lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania rzeczy, w  zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli  klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia  rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez  sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Klient ma  obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w  terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy na adres sprzedawcy przed  upływem tego terminu.

8. W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

9.  Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym  trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu  rzeczy.

10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie  wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający  poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania  rzeczy.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu  takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient  wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla  niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży  nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w  których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,  której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę  zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte  po dostarczeniu.

O sprzedającym

wearsmell

O sprzedającym

wearsmell

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:02

Dane firmy

Krystian Krawczyk
Indizio
Szlenkierów 1/u11
01-181 Warszawa
REGON: 141379898
NIP: 527-247-17-85

Kontakt

  • 793 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Numer oferty: 7997309066

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro